Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Darbėnai - Šventoji.
    Tarybinis 1947 m. žemėlapis. Plonesne linija pažymėtas siaurasis geležinkelis, storesne - platusis.



    Darbėnų stotis.



    Vaizdas Kretingos link. Menka krova vis dar vyksta, bet traukinių eismas labai retas.



    Nuo pervažos tilto per Darbą link. Už tilto linija į Šventąją ėjo tiesiai, o į Skuodą - dešinėn.



    Toliau beveik visa buvusi linija iki susikirtimo su keliu Palanga - Liepoja yra paversta vietiniu žvyrkeliu. Tiesa, nuo tilto per Darbą apie 1,5 km pylimo nėra paversta žvyrkeliu, tačiau maždaug puse tos pylimo atkarpos irgi galima pravažiuoti - yra lauko keliukas.
    Be išlikusio pylimo, sankasos, stambiausias išlikęs buvusio geležinkelio objektas - pirmasis (jei važiuojama nuo Darbėnų) tiltas per Šventąją. Jis naudojamas kaip automobilių tiltas.
    Vaizdas Darbėnų link.



    Kaip matyti, geležinkelis planuotas toli į ateitį. Nors sankasa ir vienkelė, bet tiltas buvo numatytas dviems keliams.









    Žvelgiant į ortofotonuotrauką ir topografinį žemėlapį, galima atsekti buvusio geležinkelio trasą. Antrasis tiltas per Šventąją pilnai nugriautas tvarkant Šventosios vagą ir pelkes. Jokių atramų likučių toje vietoje, kur buvo tiltas.
    Toliau geležinkelio vietoje yra dabartinė Pylimo g., kuri kertasi su Kopų g. ir toliau prasideda pėsčiųjų takas buvusio geležinkelio vietoje. Ten buvo negili iškasa, teritorija nebuvo sulyginta, todėl einant taku, ji gerai matosi.



    Geležinkelio keliai turėjo būti atvesti į uostą. Buvusi uosto kelyno (jei jis buvo įrengtas; galėjo būti ir neįrengtas) teritorija dabar prorečiai užstatyta namais ir kur kas tankiau vasariniais poilsiautojų nameliais.
    Tikriausiai nei stoties pastato pastatyti, nei rimto kelyno įrengti nebuvo suspėta iki prasidedant karui.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.04.28, 18:37.

    Comment


      Sveiki,

      Nuotraukų neturiu, tačiau dirbu Lietuvos Geležinkeliuose, Kauno infrastruktūroje tad pasidalinsiu šiokia tokia informacija, čia buvo kalbama seniau apie Tunelio apvažiavimą Šančiuose. Šiuo metu vyksta senų bėgių demontavimo darbai iki maždaug Šančių rampos (kur anglis pardavinėja) bus dedami nauji gelžbetoniniai pabėgiai ir bėgiai o toliau paleis dyzeliuką tik nelabai dar man aišku iki kur jis eis toliau ir nuo kur, nes tik tą atkarpa mačiau. Žodžiu jei kas važiuosite pro ten pamatysite, kad jau yra bėgiai paruošti ir vyksta kasimo darbai. Tai tiek. Kai dirbsiu vėl ten padarysiu nuotraukų.
      Paskutinis taisė Melyne; 2015.08.04, 21:45.

      Comment


        Parašė Melyne Rodyti pranešimą
        Sveiki,
        (...) o toliau paleis dyzeliuką, tik nelabai dar man aišku, iki kur jis eis toliau ir nuo kur (...)
        ĮDOMU ! ?
        Kiek įžiūrėjau nuo Panemunės pliažo (kitame Nemuno krante), tai ten paprasčiausiai sandėliuojami "Rail Baltica" statybos ir esamo geležinkelio rekonstrukcijos metu iš Mauručių ir kitur atvežti senesni bėgiai su gelžbetoniniais pabėgiais. Žinoma, kai tunelyje ties 1435 mm bėgius (geležinkelį darys tokį kaip iš Šeštokų į Mockavą), tunelio apylanka praversti gali.
        Būčiau linkęs abejoti dėl dyzelinio traukinio maršruto per Šančius (ir dėl jo stotelių Šančiuose), taip pat jo tolesnio maršruto (Panemonas ->...). Tas geležinkelis, kiek žinau, turėjo(dalis Šančiuose ir darar turi ) privažiuojamojo kelio statusą, o tokiu keliu (kiek žinau) keleiviniai traukiniai važiuoti negali. Tiesa, gali važiuoti vadinami užsakomieji, bet tokių kelionių Kaune populiarinimu praktiškai niekas neužsiima (praktiškai būtų įdomu per HES-ą, į Aleksoto kalną, dar buvo įdomu Jiesios žemupio slėnyje, bet jį subjaurojo tos tvoros).
        Paskutinis taisė Vitas; 2015.08.07, 13:30. Priežastis: Papildymas

        Comment


          Na dabar galiu šiek tiek patikslinti, kad ten bus apylanka atsarginė traukiniams, vėlgi projekto nemačiau, bet bandysiu iškasti daugiau info, nes kad ties bėgius tai ties. Rudėnį, žiemą žada pjauti medžius, šiek tiek bėgius stumti nuo gatvės pusės.

          Taip pat mačiau ir gaut galėsiu Amalių pervažos brėžinius jei kam įdomu, nes jie pakeisti kažkiek jei matėte tik senus.

          Comment


            O beto berods ši apylanka kadaise buvo veikianti , lyg čia forume skaičiau , kažkas rašė. Bus įdomu. Bet turbūt arčiau tunelio nebus galima eiti ,važiuoti(t.y. plės saugoma zoną).
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Tiesiog tvarko apylanką. Niekas ten reguliariai tikrai nevažinės, ir toliau bus naudojama kaip rezervas ir kaip privažiuojamasis kelias į Šančių įmones. Dėl RB bėgių tiesimo tunelyje, manau, kad laikinai bus nutrauktas traukinių eismas. Pasirengus darbams per 2-3 dienas galima viską sutvarkyti ir atnaujinti eismą, po to baigti jau vykstant eismui. Jei viskas eis sėkmingai su konkursais, ruožo Kaunas - Palemonas darbai prasidės dar šiemet, kitų metų vasarą galima tikėtis Kauno tunelio laikino uždarymo.
              Paskutinis taisė Al1; 2015.08.11, 09:21.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tiesiog tvarko apylanką. Niekas ten reguliariai tikrai nevažinės, ir toliau bus naudojama kaip rezervas ir kaip privažiuojamasis kelias į Šančių įmones. Dėl RB bėgių tiesimo tunelyje, manau, kad laikinai bus nutrauktas traukinių eismas. Pasirengus darbams per 2-3 dienas galima viską sutvarkyti ir atnaujinti eismą, po to baigiant jau vykstant eismui. Jei viskas ruožo Kaunas - Palemonas darbai prasidės dar šiemet, kitų metų vasarą galima tikėtis Kauno tunelio laikino uždarymo.
                per 2-3 dienas su LG tempais? nejuokauk...

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  per 2-3 dienas su LG tempais? nejuokauk...
                  Niekas ir nejuokauja - tai yra normalus darbo tempas.

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    per 2-3 dienas su LG tempais? nejuokauk...
                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Niekas ir nejuokauja - tai yra normalus darbo tempas.
                    1975 metais, vykdant geležinkelio elektrifikavimo darbus tunelyje (kas daugiau buvo vykdoma, žinoti ne man), traukinių eismas buvo uždarytas lygiai savaitei
                    (nuo balandžio 2 d., trečiadienio, 8:00h iki kito trečiadienio ryto - balandžio 9 d. 8:00 val.)

                    Comment

                    Working...
                    X