Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[US, CA] Geležinkeliai Šiaurės Amerikoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    ...tai - Bailey Yard esantis į vakarus nuo North Platte miestelio. Jame dirba maždaug 25 000 darbuotojų, ...
    Visuose LG dirba tik 12.000 darbuotojų...
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #22
      Kažka su tom 25000 sumaišei. Rašo kad dirba 2600 ir tik dalis Bailey yarde, taigi iš kur tie tavo 25k nežinau.
      Union Pacific employs more than 2,600 people in North Platte, most of whom are responsible for the day-to-day operations of Bailey Yard.

      Comment


        #23
        o ka reiskia yards? kaip ji lietuviskiau paaiskint?
        depas?
        stotis?
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Tipo parkas, kelynas

          Comment


            #25
            Aciu, RAW
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Reikia pripažinti, kad amerikiečiai moka daryti pinigus ir suteikti žmonėms pramogų. Štai iliustruoja ši fotografija:

              http://www.railpictures.net/viewphot...256726&nseq=24

              Nuperkamas veikiantis garvežys iš Kinijos geležinkelių, atrestauruojamas ir paleidžiamas į turistinius/pramoginius reisus. O štai ir "railfanai" džiaugiasi.

              Comment


                #27
                tai gerai kai ten yra kur vezytis pas mus tai tik Anyksciai siaurukas
                - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                - Rusija su Amerika kariauja.
                - Ir ką, kaip ten reikalai?
                - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                - O amerikiečiai?
                - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                Comment


                  #28
                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                  tai gerai kai ten yra kur vezytis pas mus tai tik Anyksciai siaurukas
                  Lietuvoje ir plačiuoju geležinkeliu galima padaryti nemažai turistinių maršrutų, bet...

                  Comment


                    #29
                    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                    tai gerai kai ten yra kur vezytis pas mus tai tik Anyksciai siaurukas
                    Labai norint, ir radus finansavimą, galima suremontuoti ir siauruką paleisti maršrutu Rubikiai - Anykščiai - Panevėžys - Joniškėlis - Pasvalys - Biržai. Aišku, investicijų reikės labai didelių, nes bėgiai kai kur jau nuardyti, nupjaustyti, pylimas apaugęs net medžiais. Yra mintis vis dar esamu pylimu atstatyti bėgius nuo Rubikių iki Utenos.
                    Pagaliau yra daug praktiškai nenaudojamų plačiojo geležinkelio bėgių, kurie galėtų tikti turizmui, pvz.: Švenčionėliai - Utena, Radviliškis - Pagėgiai (Lyduvėnų tiltas), Pabradė - siena su Baltarusija ir t.t..
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #30
                      nu jo taciau Siaurukas per letas kad tiktu visuomeniniam naudojimui ir per mazai railfanu kad juo vazinetu. Latviai ir turi siauruka tai turistu is ju puses sulauktumem labai mazai pas mus jis butu tik uzsakomiesiems o tai dideliu pinigu neatnes
                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                      - Rusija su Amerika kariauja.
                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                      - O amerikiečiai?
                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                      Comment


                        #31
                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                        nu jo taciau Siaurukas per letas kad tiktu visuomeniniam naudojimui ir per mazai railfanu kad juo vazinetu. Latviai ir turi siauruka tai turistu is ju puses sulauktumem labai mazai pas mus jis butu tik uzsakomiesiems o tai dideliu pinigu neatnes
                        Jei taip sakai, tai siūlyčiau labiau pasidomėt ASG veikla. DAr geriau - nuvažiuok vasarą į Anykščius ir pats pamatyk, kaip ten kas ir kiek važinėjasi.

                        Comment


                          #32
                          Pagaliau yra daug praktiškai nenaudojamų plačiojo geležinkelio bėgių, kurie galėtų tikti turizmui, pvz.: Švenčionėliai - Utena, Radviliškis - Pagėgiai (Lyduvėnų tiltas), Pabradė - siena su Baltarusija ir t.t..
                          Noriu priminti, kad turistiniai traukiniai JAU važinėjasi po visą Lietuvą, tik, gaila, kol kas su užsienio turistais. Matomai, brangiai kainuoja tokios užsakomosios kelionės. Bet... nenukrypkim nuo temos ir perkelkim diskusiją į jai tinkamą vietą.

                          Comment


                            #33
                            Pas amerikiečius net ir lokomotyvo šviesos mirksi:

                            Comment


                              #34
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Pas amerikiečius net ir lokomotyvo šviesos mirksi:

                              Youtube video
                              Įdomu, ar tie amerikoniškų traukinių apatiniai žibintai mirksi pastoviai, ar mašinistas mirksėjimą įjungia kai traukinys artėja prie pervažos, keleivinių traukinių stotelės, matydamas pagelžkelėje žmones? O gal mirksėjimas prasideda nuspaudus garsinį signalą?
                              Pagal filmuką aišku viena: ten anapus Atlanto traukiniai šviesiu paros metu važinėja įjungtais žibintais.
                              Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.24, 13:09.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Įdomu, ar tie amerikoniškų traukinių apatiniai žibintai mirksi pastoviai, ar mašinistas mirksėjimą įjungia kai traukinys artėja prie pervažos, keleivinių traukinių stotelės, matydamas pagelžkelėje žmones? O gal mirksėjimas prasideda nuspaudus garsinį signalą?
                                Pagal filmuką aišku viena: ten anapus Atlanto traukiniai šviesiu paros metu važinėja įjungtais žibintais.
                                Ten farų mirksėjimą pats mašinistas gali išjungti, įjungti kada tai yra būtina.

                                Comment


                                  #36
                                  Linksmieji amerikietiški kalniukai:

                                  http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=260596

                                  Comment


                                    #37
                                    Pataisau:

                                    Comment


                                      #38
                                      Gražus vaizdas, man tokie ypač patinka... atkreipkit dėmesį į stulpus ar bokštus tolumoje, jie labai aukšti...
                                      Paskutinis taisė Miningan; 2008.11.20, 23:10. Priežastis: rašybos klaidos

                                      Comment


                                        #39




                                        Comment


                                          #40
                                          Įdomi foto su amerikietiškais kalniukais. Stulpai fone aukšti todėl, kad fotkinta iš žiauriai toli su žiauriai ilgu objektyvu. Traukinio pradžios ir galo regimi dydžiai skiriasi tik daugmaž perpus, kas rodo, kad fotografas nutolęs per daugmaž traukinio ilgį. Jei vagono ilgis yra palyginamas su standartinio konteinerio dydžiu, tai viso traukinio ilgis yra apie 1.5 km, taigi fotografas nutolęs per atstumą tarp Gedimino bokšto ir Vilniaus geležinkelio stoties. Todėl ir mašinos ant haivejaus atrodo kaip kartoninės iškarpos.
                                          Paskutinis taisė alga; 2008.11.30, 04:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X