Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    O kiek perveža LG?
    Gėda net lyginti. Bet bent jau pernai metų duomenys yra paskelbti litrail.lt
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Kurioj vietoj gėda?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė John
        O kiek perveža LG?
        Pernai 48,06 mln.t krovinių.
        Flickr

        Comment


          Per dešimt mėnesių „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 12,1% daugiau krovinių, t.y. 44 mln. tonų.

          Palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, vidaus krovinių vežimas geležinkelių transportu padidėjo 11,5%, iki 12,7 mln. tonų, o tarptautinis vežimas padidėjo 12,3%, iki 31,3 mln. tonų.
          http://vz.lt/?PublicationId=04603485...0-501df9e29c48

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Kurioj vietoj gėda?
            Gėda keleivių, o ne krovinių pervežime.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Išankstiniais duomenimis, „Lietuvos geležinkeliais“ sausį–rugpjūtį vežta 3,083 mln. keleivių, arba 6 proc. daugiau nei per 2010-ųjų aštuonis mėnesius. Teigiamos įtakos keleivinių vežimų augimui turi įsigyti nauji riedmenys bei suintensyvėję keliaujančiųjų maršrutu Vilnius–Kaunas srautai.

              Išaugo ir gabenamų krovinių apimtys. Išankstiniais duomenimis, šių metų sausį–rugpjūtį „Lietuvos geležinkeliai“ vežė 35,1 mln. tonų krovinių, arba 15 proc. daugiau nei per tą patį 2010-ųjų laikotarpį. Vietiniais maršrutais vežta 9,7 mln. tonų krovinių, arba 13 proc. daugiau nei per aštuonis 2010 m. mėnesius. Tarptautiniais maršrutais gabenta 25,4 mln. tonų krovinių, o tai yra 15 proc. daugiau lyginant su praėjusių metų analogišku laikotarpiu. Augimą lėmė išaugę cheminių ir mineralinių trąšų, naftos produktų bei juodųjų metalų vežimai per Klaipėdos uostą.
              http://www.alfa.lt/straipsnis/123776...1-09-08_16-16/

              Comment


                Latvijā. 2008.gadā tika pārvadāti 26,3 miljoni pasažieru, 2009.gadā – 21,2 miljoni, bet pērn – 20,5 miljoni pasažieru.
                http://www.db.lv/nodokli/nodokli/pas...-pelnas-243399

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Gėda keleivių, o ne krovinių pervežime.
                  O kodėl gėda...

                  Rygos miesto VT pervežta 2010 gruodžio mėnesį:
                  Pērn decembrī uzņēmuma Rīgas satiskme sniegtos sabiedriskā transporta pakalpojumus izmantojuši 11,85 miljoni iedzīvotāju, kas ir par 2,8% mazāk nekā pērn novembrī, informē uzņēmums.

                  Pērn decembrī visvairāk pārvadāti pasažieri autobusos (5,01 milj.), kam seko trolejbusi (4,01 milj.) un tramvaji (2,83 milj.).
                  http://www.db.lv/razosana/transports...sazieru-234213

                  11,85 miljoni dauginam iš 5 = 59.25 miljoni

                  Kodėl iš 5? Todėl kad Vilniaus duomenys radau už 5 mėn.
                  Sostinės viešuoju transportu per šių metų sausio–gegužės mėnesius buvo pervežta 82,3 mln. keleivių.
                  http://www.15min.lt/naujiena/miestas...orta-41-156201

                  Skirtumas yra?
                  Be to kad Ryga didesnis miestas.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    O kodėl gėda...

                    Rygos miesto VT pervežta 2010 gruodžio mėnesį:
                    Pērn decembrī uzņēmuma Rīgas satiskme sniegtos sabiedriskā transporta pakalpojumus izmantojuši 11,85 miljoni iedzīvotāju, kas ir par 2,8% mazāk nekā pērn novembrī, informē uzņēmums.

                    Pērn decembrī visvairāk pārvadāti pasažieri autobusos (5,01 milj.), kam seko trolejbusi (4,01 milj.) un tramvaji (2,83 milj.).
                    http://www.db.lv/razosana/transports...sazieru-234213

                    11,85 miljoni dauginam iš 5 = 59.25 miljoni

                    Kodėl iš 5? Todėl kad Vilniaus duomenys radau už 5 mėn.
                    Sostinės viešuoju transportu per šių metų sausio–gegužės mėnesius buvo pervežta 82,3 mln. keleivių.
                    http://www.15min.lt/naujiena/miestas...orta-41-156201

                    Skirtumas yra?
                    Be to kad Ryga didesnis miestas.
                    Niekaip man nedašunta — kodėl lygini tik sostines ir visą VT, jeigu tema tik apie geležinkelius?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Niekaip man nedašunta — kodėl lygini tik sostines ir visą VT, jeigu tema tik apie geležinkelius?
                      Todėl kad, Latvijos keleivių pervežimo liūto dalis yra Ryga ir artimiausi priemiesčiai iki kokių 50 km.

                      Čia matome geležinkelio linijų ir stotelių tinklą Rygoje. Ar galima lyginti su Vilniumi?



                      Dar prie pat Rygos tokia Jūrmala su 55 000 gyventojų, ne per toliausiai Jelgava (tik 50 km.) su 66000 gyventojų.
                      O kas prie Vilniaus? Pats didžiausias Lentvaris su 11 000, kiti didesni ir iki 5000 nedatraukia.

                      Ir gar vasarą prie jūros, kad ir kiekvieną dieną traukiniu po darbo sulakstyt galima.

                      Vat ir skirtumai.

                      Comment


                        Salaspilį pamiršai (20k gyv.), Siguldą (13k) ir dar daug kitų. Šiaip tai pagrinde jie perveža keleivius Rygos priemiestiniuose ruožuose, panašiai ir Estijoje, Suomijoje, t.y. beveik taip yra visoje Rytų, Centrinėje ir Šiaurės Europoje, tik pas mus geležinkelis sostinėje vos ne miesto pakraštyje ir be didelių priemiesčių, kurių kitaip kaip kaimais ir nepavadinsi
                        Paskutinis taisė Kosovo; 2011.11.29, 18:58.
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Vakar vėlai vakare prie Daugpilio nuo bėgių nuriedėjo 16 cisternų.

                          http://www.delfi.lv/news/national/no....d?id=42038486

                          Comment


                            Pagal naujesnius duomenis nuriedėjo 17 cisternų. Krovinio galutinis tikslas - Estija, 2 vagonai - į Latviją.

                            http://www.diena.lv/foto/redakcijas-...vpili-13924771

                            Comment




                              ©granilv
                              Paskutinis taisė ivanivanov; 2012.01.09, 18:16.
                              http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Jei avarija įvyko ten, kur pažymėjau, tai traukinius galėjo nukreipti per Kryžius. Žinoma, dalį krovininių gali leisti per Lietuvą.

                                Atvaizdas
                                Neskaitote atidžiai pranešimų. Iš kur traukiat tokius faktus?
                                Avarija įvyko ne Daugpilio prieigose, o gerokai link Baltarusijos, apie 17-20 km nuo Daugpilio, ten jokio apvažiavimo nėra.
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.09, 20:24.

                                Comment


                                  Svētdien ap plkst.22.10 apmēram vienu kilometru aiz Kraujas stacijas negadījuma rezultātā no sliedēm noskrēja 17 kravas vagoni.
                                  Krauja yra viena.

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Neskaitote atidžiai pranešimų. Avarija įvyko ne Daugpilio prieigose, o gerokai link Baltarusijos, apie 17-20 km nuo Daugpilio, ten jokio apvažiavimo nėra.
                                    Actually, the accident took place at that very place where the bypass starts. That's why all the traffic was immediately blocked, and that's why Riga - Minsk empty BCh carriages had to return to Minsk through Vilnius today (by the way, they were hauled by ER20). Minsk - Riga LDz carriages have yet to return, also through Vilnius, but this will happen during the night.

                                    That's where all happened:



                                    You can read some details here, if you understand Russian: http://forum.railwayz.info/viewtopic...=752&start=475
                                    (see last 3 messages at the bottom of the topic)

                                    Comment


                                      Artimiausiu metu planuojama atnaujinti eismą dėl avarijos uždarytame ruože. Eilėje laukia 125 sąstatai (70 jų iš Baltarusijos).

                                      http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=42041844

                                      Comment


                                        O tai per Lietuvą negali dalies jų nukreipti??? Ar pavydas latvius graužia???

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O tai per Lietuvą negali dalies jų nukreipti??? Ar pavydas latvius graužia???
                                          Iš Novolopolocko per Vilnių gaunasi per didelis lankstas, o per Aditiškį bėgių nebeliko gi.
                                          Neaišku iš kokių regionų eina sratai, bet tikriausiai didžiajai daliai per Vilnių lankstas nesigautų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X