Atskirtų Lietuvoje ir beveik visi keleiviniai užsirauktų. Nes visus beveik 20 metų Lietuvoje vykdyta visai kitokia keleivių vežimo politika. Tą vaizdžiai parodo ir pervežamų keleivių kiekiai Latvijoje ir pas mus. Be to čia ne geležinkelių problema, o valstybės. Traukiniai į Minską tikriausiai irgi bus nuostolingi, bet valstybė dotuos. Kvaili ES reikalavimai traukiniams į Baltarusiją negalioja ir keleiviai galės būti vežami tiek Latvijos viduje, tarp Rygos ir Daugpilio bei gal dar vienos kitos didesnės stoties, tiek ir Baltarusijos viduje. O ar nebus paaukotas vienas iš dabartinių dyzelinių traukinių tarp Rygos ir Daugpilio?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLatvijos gelezinkeliai ir su estais ir net gi su gudais ir rusais sutaria, o Lietuvos su nieko! Panasu del [LT<->LV] traukinio nebuvimo kaltas LG.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąLT irgi susitarė su BČ dėl Vilnius-Minskas, kursuos pakaitomis modernūs traukiniai. Juk sutarta, kad iki Minsko kelionė truks tik 2 valandas. Vilnius-Ryga anksčiau ar vėliau tikrai bus, kai susidarys sąlygos konkuruoti su kitų rušių transportu. O šeip paleisti traukinį tik dėl paleidimo tai nėra tikslo, beto dabar net ir nelabai yra ką paleisti... Tiesiog būtų užsikrauta dar viena daugiamilijoninė našta esamų maršrutų sąskaita.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko LT su BY nesutarė. Tai tik ateities planai, ketinimai. Kol nebus elekrifikuota linija, tol niekas nesikeis.
Tai ir aptartas abiejų pusių veiksmų planas, kaip sumažinti kelionės trukmę iki 2valandų. Kelionės trukmės trumpinimas vyks etapais, kurio finalinis etapas- elektrifikacija, po kurios elektriniu traukiniu į Minską nuvyksime per 2 valandas. Tarpiniai etapai bus nuoseklus kelionės trumpinimas, modernių dyzelinių riedmenų eksploatacija maršrute ir t.t.
Niekas taip greit nevyksta. Vien naujo savaeigio riedmens įsigijimas užtrunka mažiausiai 3metus.Paskutinis taisė Kasnis; 2011.03.12, 12:10.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tavo ankstesnio pranešimo atrodo, kad vat, jau ir paleis. Nieko LG specialiai šiam maršrutui nepirks. Tie modernūs dyzeliniai riedmenys bus modernizuotas DR1A. PESA per maža. O ir komforto joje mažiau, ji neskirta tokiems ilgiems maršrutams.
Comment
-
Sumažinus valstybės dotaciją keleivių pervežimui traukiniais ir autobusais - 3 mln. LVL (14,7 mln LTL), nuspręsta nemažinti dotacijų nei autobusams, nei traukiniams. Keleivinių traukinių nuostoliai už naudojimasi geležinkelių infrastruktūra bus kofinansuojami iš valstybės ir ES lėšų.
Tuo pačiu bus dar griežčiau peržiūrimi maršrutai, kad nedubliuotų traukinių ir autobusų maršrutu tuo pačiu laiku ir tam tikrais intervalais.
Tuo tikslu parengtas naujas "Geležinkelių įstatymas", kurio projektą jau palaimino Vyriausybė, beliko įstatymą priimti Seime.
http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=2199
Kol pas mus naikina maršrutus Latvijoje kažkas daroma, kad jie būtų išsaugoti.
Comment
-
Latvijoje nedidelė avarija - ER2 važiuodamas 90 km/h susidūrė su miškovežiu:
info rusiškai
vaizdinė medžiaga iš:
http://www.ir.lv/2011/3/29/keguma-sa...-un-balkvedejs
Raitis Plauks, F64
Raitis Plauks, F64
Raitis Plauks, F64
p.s. avarija 6.15, kelią atidarė ~12 val.Paskutinis taisė dariusn; 2011.03.29, 14:22.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Comment
-
"Pasažieru vilciens" tam, kad keleiviai galėtų šeštadieniais patekti į Gulbenę ir kelionę tęsti siauruku balandžio 24, gegužės 14, 21, 28 d. bus paleistas papildomas dyzelinis traukinys Ryga-Gulbenė-Ryga Nr. 604/603 suderintas su siauruoju Gulbenė-Alūksnė-Gulbenė.
Iš Rygos išvyks 8:25, į Gulbenę atvyks 12:11, iš Gulbenės - 13:00, į Alūksnę - 14:25.
Atgal iš Alūksnės 15:25, į Gulbenę 16:45, iš Gulbenės - 17:05, į Rygą - 21:07.
Taip pat balandžio 21, 25 d. sutrumpintas maršrutas Nr. 620/619 Ryga-Madona bus pratęstas iki Gulbenės.
Grafikas visai padorus - railfanai nepraleiskit progos pakeliauti.
http://www.pv.lv/lv/izmainas_vilcien...ti_marsruta_g/
Comment
-
Jau paskelbta oficiali informacija apie naują traukinį Nr. 388/387 Ryga-Minskas. Stos: Krustpils, Daugavpils, Indra, Bigosovo, Verchnedvinsk, Polock, Krulevščizna, Molodečna.
Suderintas persėdimas ir galimybė nusipirkti tiesioginus bilietus į Juodosios jūros kurortus - Anapą, Adlerį, Odesąbei kitus Europos miestus - Kijevą, Varšuvą, Berlyną, Prahą.
Iš Minsko išvyks 20:07 į Rygą atvyks 08:00 val., iš Rygos traukinys išvažiuos 19:00 ir atvyks į Minską 07:30 val.
Vasaros sezonu kursuos kiekvieną dieną, o likusiu periodu iš Rygos ir Minsko – šeštadieniais ir sekmadieniais.
Bus 3 kategorijų vagonai - kupe, plackartas, bendrasis.
Vieną dieną važiuos LDZ formavimo traukinys, kita BČ.
Prie traukinio bus kabinami tiesioginiai BČ vagonai Ryga-Vitebskas, Mogiliovas, Gomelis.
http://www.ldz.lv/?object_id=4668
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKaina iš Rygos į Minską perkant LG kasose bendrąjame vagone sieks 68 LTL, plackarte - 118 LTL.
Perkant LDZ ar BČ kasose, o taipogi internetu - pigiau.
Comment
Comment