Na taip, iš karto 'nesuvedžiau galų'. Tačiau kiek suprantu kuo dažniau kursuoja traukiniai, tuo daugiau infrastruktūros mokesčio kapsi ir į infrastruktūros valdytojų kišenę?
Įdomu, kiek geležinkeliais pervežama keleivių Rygos miesto ribose ir labai artimame priemiestyje?
Kad ir kaip bandžiau įvertinti pagal prieinamus duomenis Rygos autobusų, troleibusų ir tramvajų pervežama keleivių skaičių, jis gaunasi per metus maždaug ketvirtadaliu ar penktadaliu mažesnis nei Vilniaus autobusų ir troleibusų! Rygos mikroautobusai neturėtų pervežti daugiau nei 10 proc. keleivių.
Radau tik tokius:
Latvijoje pervežta geležinkeliais - I ketv. 2010 m. - 4.9 mln.
Palyginus su 2009 m. I ketv. - minus 12.6 %.
Autobusais atitinkamai - 31.4 mln. ir minus 23.5 %. http://www.baltic-course.com/eng/analytics/?doc=27804
Taip, pasidomėjau internete. Dabar stoties pastate yra katalikų bažnyčia. O man pasirodė, kad ten gyvena žmonės, nors kryžių mačiau. Stoties pastatas buvo pastatytas berods 1928 m. Per Antrajį pasaulinį pastatas buvo stipriai apgriautas ir pilnai nebeatstatytas.
Stotis tarpukaryje.
ER9M yra tik viena iš daugelio ER9 modifikacijų, tad gal savo garbei atskiro paminėjimo ir neverta Skiriasi tik gamykliniais suolais ir elektros padavimu iš tinklo į variklius.
komplektuot galima po 2,3,4,5,6,9 ir 12 vagonus
Elektrinius galima po 4,6,8 ir 12 vagonus, visa laimė, kad negalima trumpesnių padaryt, nes jauturbūt ir ER9M lietuvoje būtų sutrumpinti iki 2 kai ir DR1A
Comment