Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Atsakymas (taip pat ne į temą) — dalyvauju tik kaip stebėtojas. Mielai prisijungčiau, gal taip ir padarysiu, bet žmona mane tikriausiai iš namų išmes kaip priklausomą nuo kompiuterio. Tiesiog vis bijau jungtis, nes galiu „paskęsti“ SSC



    O kas neleidžia latviams Ryga-Valga padaryti taip pat pusiau greitojo ar net greitojo? Juk ne paslaptis, kad jis paleistas su idėja, kad žmonėms bus galimybė persėsti į estų traukinį ir važiuoti nors iki Tartu. Taigi manau labai nenusišneku vadindamas šitą maršrutą pusiau tarptautiniu.
    Toks maršrutas egzistavo visą laiką ir tikrai nebuvo paleistas dėl persėdimo į estų traukinį. Kai estai atnaujino liniją tai PV vieną maršrutą pakoregavo, bet deja ne visus. O dėl greitojo maršruto nebuvimo sudėtinga atsakyti: gal per maži miestai, arba planuoja paleist greitąjį Ryga-Talinas (bent taip estų spaudoj rašyta).
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.17, 20:06.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Toks maršrutas egzistavo visą laiką ir tikrai nebuvo paleistas dėl persėdimo į estų traukinį. Kai estai atnaujino liniją tai PV vieną maršrutą pakoregavo, bet deja ne visus. O dėl greitojo maršruto nebuvimo sudėtinga atsakyti: gal per maži miestai, arba planuoja paleist greitąjį Ryga-Talinas (bent taip estų spaudoj rašyta).
      Ar teisingai supratau: greitojo Ryga-Talinas vis dar nėra dėl kelių priežasčių, viena iš jų — itin prasta geležinkelio būklė ruože Valmiera-Valka?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Kodėl nėra tokių greičių atsakymas paprastas - nėra poreikio.
        Jie turi 3 didelius uostus, o mes vieną, pajūrio ruožas pas mus gerokai trumpesnis nei Latvijoje. Jei rygiečiams reikia jūros - tai ji čia pat Jūrmaloje. Tai ir nėra ypatingo poreikio geležinkelio infrastruktūros gerinimui greičio atžvilgiu į Kuršo pajūrį.

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Ar teisingai supratau: greitojo Ryga-Talinas vis dar nėra dėl kelių priežasčių, viena iš jų — itin prasta geležinkelio būklė ruože Valmiera-Valka?
          Dėl to nežinau. Greičiausiai, veikia ekonominiai sumetimai.
          O tas ruožas tikrai ne kažin kokios būklės - dyzeliukas gerokai siūbuoja į šonus.

          Comment


            Now major repairs between Krievupe and Ropaži on Riga-Valga track. Old wooden sleepers are replaced with used concrete sleepers and also new rails. According to "tikla parskats 2010" the track speeds between Valga and Riga are quite good - from 100 to 120, some places lower.
            Paskutinis taisė opaba; 2010.07.17, 21:58.

            Comment


              Parašė opaba Rodyti pranešimą
              Now major repairs between Krievupe and Vangaži on Riga-Valga track. Old wooden sleepers are replaced with used concrete sleepers and also new rails. According to "tikla parskats 2010" the track speeds between Valga and Riga are quite good - from 100 to 120, some places lower.
              When will those major repairs be finished?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                When will those major repairs be finished?
                Sorry, mistake, between Krievupe and Ropaži. Probably until July 24. Temporary timetable:
                Akciju sabiedrība “Pasažieru vilciens” informē, ka dzelzceļa posmā Ropaži-Krievupe paredzēto sliežu ceļu remontdarbu laikā darba dienās no 5.jūlija līdz 24.jūlijam noteiktas izmaiņas vairāku Siguldas–Valgas virziena dīzeļvilcienu, kā arī elektrovilciena Nr.6130 Rīga-Saulkrasti kustības sarakstos.

                Elektrovilciens Nr.6130 Rīga (plkst.13:47)-Saulkrasti (14:46), sākot ar 5.jūliju, līdz 24.jūlijam darbdienās no Rīgas izbrauks 2 minūtes agrāk nekā ierasts – plkst.13:45, bet no Zemitānu stacijas līdz Saulkrastiem kursēs sarakstā noteiktajā laikā.

                Dīzeļvilciens Nr.641 Sigulda (plkst.9:55)-Rīga (11:10) no Siguldas aties 8 minūtes agrāk - plkst.9:47, no Silciema – 9:55, no Egļupes – 10:00, no Inčukalna – 10:05, no Vangažiem – 10:11, no Krievupes – 10:21, savukārt no Ropažiem līdz Rīgai kursēs pēc saraksta.

                Dīzeļvilciens Nr.851-661 Valga (plkst.11:42)-Rīga (15:03) no Valgas izbrauks plkst.12:17. Arī no visām pārējām maršruta stacijām vilciens aties 35 – 40 minūtes vēlāk nekā ierasts, tādēļ Rīgā pienāks plkst.15:43.

                Dīzeļvilciens Nr.646 Rīga (plkst.10:42)-Cēsis (12:34) no Rīgas līdz Ropažiem kursēs atbilstoši sarakstam, savukārt no Krievupes un pārējām maršruta pieturām aties 6 minūtes vēlāk nekā parasti, līdz ar to Cēsu stacijā pienāks plkst.12:40.

                Dīzeļvilciens Nr.664-854 Rīga (plkst.13:54)-Valga (17:11) no Rīgas izbrauks 4 minūtes agrāk – plkst.13:50, no Zemitāniem – 13:59, no Čiekurkalna – 14:04, no Juglas – 14:09, no Ropažiem – 14:20, bet no Krievupes līdz Lugažiem un Valgai kursēs sarakstā noteiktajā laikā.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Kaip tik temoje „Geležinkeliai Lietuvoje“ aprašiau šią situaciją ir daviau palyginimus tarp dviejų pusiau tarptautinių maršrutų: LTU Vilnius-Šeštokai ir LV Ryga-Lugazi(-Valka). Vien palyginus šiuos du maršrutus, Lietuvoje traukiniai važiuoja 1,5 karto greičiau.
                  SSC latviai šaiposi iš Lietuvoje važiuojančių D1 traukinių, įdėta Kybartų nuotrauka (fotografuota 2010 birželio 26). Įdomu, kokie šiame ruože keleivių srautai? Jeigu paleidus motrisę PESA620 maršrutu Kaunas-Kybartai, spėju latviams nebeliktų šio argumento (motrisė dėl mažesnio svorio greičiau įsibėgėja ir greičiau sustabdo, taigi kiekvienam stabdymui būtų sutaupoma 1,5-2 min., o visam maršrutui — per 10 minučių).
                  Išvis jau ir man įdomu pasidarė — o koks gi greičiausias Latvijoje traukinio maršrutas?
                  Kybartų ruože automotrisės nepakaktų.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kybartų ruože automotrisės nepakaktų.
                    Bet kodėl? Prieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė. Išvykimo metu beveik pusė sėdimų vietų buvo užimta. Marijapolėje gyventojų gerokai daugiau negu Kybartuose ir Virbalyje kartu sudėjus, bet va pakanka motrisės. Kodėl?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Prieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė.
                      Prieš 4 buvo dar depe.

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Bet kodėl? Prieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė. Išvykimo metu beveik pusė sėdimų vietų buvo užimta. Marijapolėje gyventojų gerokai daugiau negu Kybartuose ir Virbalyje kartu sudėjus, bet va pakanka motrisės. Kodėl?
                        Esu važiavęs prieš kelis metus iki Vilkaviškio. Kaune teko šturmuoti dyzeliuką, kad atsisėsti. Tiesa tai buvo penktadienio vakaras.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Bet kodėl? Prieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė. Išvykimo metu beveik pusė sėdimų vietų buvo užimta. Marijapolėje gyventojų gerokai daugiau negu Kybartuose ir Virbalyje kartu sudėjus, bet va pakanka motrisės. Kodėl?
                          Todėl kad į Marijampolę greičiau autobusu. Ir jie kursuoja kaip minimum dukart per valandą. Tuo tarpu traukiniai tik 3 kartus per dieną. Iki krizės vakarinis automotrisės reisas būdavo pilnas. Iki Kazlų Rūdos dažnai būdavo stovinčių. Į Kybartus keleivių yra nemažai. Taip pat ir iki Pilviškių, Vilkaviškio. Iki Vilkaviškio iš Kauno važiuoja daug autobusų, bet nemaža dalis žmonių visgi renkasi traukinį.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Yra antras pagal dydį miestas pakankamai dideliu atstumu nuo Rygos - Daugpilis. Ir labai keista, kad tik trys traukiniai tarp Rygos ir Daugpilio.
                            Skaičiuojant pagal Lietuvos apimtis - Daugpilis pagal dydį tolygus mūsų penktąjam miestui Panevėžiui.

                            Comment


                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Manau (nors nežinau), daugelis vietinių geležinkelių linijų Latvijoje yra tokios, kuriomis keleiviniai traukiniai gali važiuoti 100 km/val. Netgi esant 90 km/val, ir tai vidutinis maršrutinis greitis gautusi apie 70 km/val. Kitas reikalas – rinktis, ar važiuoja pustuštis greitasis ir dar vienas pustuštis lėtaeigis, ar vienas lėtaeigis, surenkantis visus keleivius iš visų pakraščių. Tie lėtaeigiai, aišku nervina – pats Jelgavoje, lėtaigiui atvykus į jį, peršokdavau į električką, kuri nuoskuosdavo į Rygą.
                              Aišku latviams geriau žinoti ko jiems reikia, bet, manau, geležinkeliais jie galėtų kompensuoti prastesnę nei Lietuvoje kelių būklę. Jeigu Lietuvoje traukinys gali konkuruoti maršrute Vilnius-Klaipėda su autobusais, kurie visą maršrutą važiuoja autostrada, tai keistai žiūrisi, kad latviai neturi ekspreso Ryga-Daugavpils ar Ryga-Rėzekne. Net električkos Ryga-Jelgava nevadinčiau greituoju — ~43km atstumą važiuoja 49min.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Dar kartą pasikartosiu - greitųjų "električkų" ruože Ryga-Jelgava nėra - stoja kiekvienoje stotelėje. Greituosius traukinius šiame ruože atitiko Ryga-Rengė ir Ryga-Liepoja.

                                Comment


                                  Kelios nuotraukos iš Rygos ir jos apylinkių.

                                  Lielupė. Bėgiai yra kairiau. Anksčiau jie ėjo prie stoties. Bet, pastačius naują tiltą per už kelių šimtų metrų tekančią Lielupę, buvo šiek tiek pakeista linijos trasa.



                                  Traukinys į Rygą Lielupėje.



                                  Traukinys Zakiusaloje



                                  Senojo tilto per Dauguvą Rygoje atramų liekanos.



                                  Naujasis tiltas

                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.07.26, 19:25.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Todėl kad į Marijampolę greičiau autobusu. Ir jie kursuoja kaip minimum dukart per valandą. Tuo tarpu traukiniai tik 3 kartus per dieną. Iki krizės vakarinis automotrisės reisas būdavo pilnas. Iki Kazlų Rūdos dažnai būdavo stovinčių. Į Kybartus keleivių yra nemažai. Taip pat ir iki Pilviškių, Vilkaviškio. Iki Vilkaviškio iš Kauno važiuoja daug autobusų, bet nemaža dalis žmonių visgi renkasi traukinį.
                                    Tai kad autobusas į Kauną iš Marijampolės ir atvirkščiai važiuoja beveik tiek pat, kiek traukinys (na gal 10 min greičiau) .

                                    Comment


                                      Taip, 10 min. trumpiau, bet autobusai išvyksta kas puslavandį ar net mažiau.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Todėl kad į Marijampolę greičiau autobusu. Ir jie kursuoja kaip minimum dukart per valandą. Tuo tarpu traukiniai tik 3 kartus per dieną. Iki krizės vakarinis automotrisės reisas būdavo pilnas. Iki Kazlų Rūdos dažnai būdavo stovinčių. Į Kybartus keleivių yra nemažai. Taip pat ir iki Pilviškių, Vilkaviškio. Iki Vilkaviškio iš Kauno važiuoja daug autobusų, bet nemaža dalis žmonių visgi renkasi traukinį.
                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Tai kad autobusas į Kauną iš Marijampolės ir atvirkščiai važiuoja beveik tiek pat, kiek traukinys (na gal 10 min greičiau) .
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taip, 10 min. trumpiau, bet autobusai išvyksta kas puslavandį ar net mažiau.
                                        O jūs čia neperdaug nuo temos nuvažiavot? a?

                                        Comment


                                          Latvijas dzelzceļš drošības stundas

                                          Labai šaunūs LDz animaciniai filmukai, kuriais nušaunami du zuikiai — skatinamas eismo saugumas ir tuo pačiu reklamuojama LDz. Manau, kad ir Jums bus įdomu juos pasižiūrėti ir kitiems parodyti. Būtų gerai ir LG apie kažką panašaus susimąstyti







                                          Yra daugiau
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X