Taip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
Comment
-
Vakar teko lankytis Liepojos geležinkelio stotyje, tad ta proga trumpas reportažėlis:
Traukinių tvarkaraštis:
Peronas:
Paskutinis taisė Kristinėlė; 2010.07.07, 17:55.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai ir rašau - 2 - 3 traukiniai per savaitę. Pats asmeniškai mačiau...Tiesa, jie kupiškyje tikrai nestoja, eina non stop.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pradinė suanglėjimo fazė. Skaitant net latviškai galvoje sėdi angliškas etalonas.
Latviai "no" taria kaip "nuo".
Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.
Angliškai rašiau ironizuodamas, nes nustebau, jog tiek mažai traukinių vyksta į/iš Liepojos.
Atsiprašau.
Comment
-
Latvijoje Lielvarde stotyje dege elektrinio traukinio oro kondicionierius. Karstis daro savo...
http://www.delfi.lv/news/national/wi....d?id=32963047
Comment
-
Čia įdomių lentelių ir brėžinių galima rasti - tame tarpe ir greičių apribojimus
http://www.ldz.lv/texts_files/2010_tikla_parskats.pdf
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu autorius nesupyks, manyčiau šis pranešimas, nors ir anglų kalba, yra vertas patalpinimo ir lietuviškame geležinkelių forume. Sunkiai suprantantiems anglų kalbą, čia yra palyginti kai kurie populiaresni LDZ (latvių) ir LG (lietuvių) geležinkelių kompanijų maršrutų vidutiniai greičiai. Kas ir kaip geriau spręskite patys, o norintys sekti tolimesnę diskusiją gali tai padaryti čia.
Paima iš http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1294 [...]
Faktas tas, kad jei reiktų paleisti greitąjį iš Talino į Vilnių (ar Šeštokus) daugiausia problemų su greičiu būtų Latvijos teritorijoje. Labai prastos būklės yra Valmiera-Valga ruožas.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.17, 19:46.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBet šie Latvijos skaičiai - priemiestinių traukinių. Ten keleivinių beveik nėra (išskyrus tarptautinius per Rėzeknę). Todėl ir gaunasi tokie skirtumai kai palyginami su Lietuvos greitaisiais ir priemiestiniais.
Faktas tas, kad jei reiktų paleisti greitąjį iš Talino į Vilnių (ar Šeštokus) daugiausia problemų su greičiu būtų Latvijos teritorijoje. Labai prastos būklės yra Valmiera-Valga ruožas.
SSC latviai šaiposi iš Lietuvoje važiuojančių D1 traukinių, įdėta Kybartų nuotrauka (fotografuota 2010 birželio 26). Įdomu, kokie šiame ruože keleivių srautai? Jeigu paleidus motrisę PESA620 maršrutu Kaunas-Kybartai, spėju latviams nebeliktų šio argumento (motrisė dėl mažesnio svorio greičiau įsibėgėja ir greičiau sustabdo, taigi kiekvienam stabdymui būtų sutaupoma 1,5-2 min., o visam maršrutui — per 10 minučių).
Išvis jau ir man įdomu pasidarė — o koks gi greičiausias Latvijoje traukinio maršrutas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Su greituoju Ryga-Maskva iki Rėzeknės 224 km per 3:08 val., Ryga-S. Peterburgas - 2:49 val.
https://ticket.ldz.lv/SAREXR/
Panašiai kaip ir su mūsų greituoju Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąSu greituoju Ryga-Maskva iki Rėzeknės 224 km per 3:08 val., Ryga-S. Peterburgas - 2:49 val.
Panašiai kaip ir su mūsų greituoju Vilnius-Klaipėda.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment