Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Taip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
      2 kartus? Atrodo artėja IXX a. kai tik buvo tie traukiniai atsirade o dabar taigi XXI a. negalvojau kad Latvijoj taip gali būt. Lietuvoj rečiausiai važiuoja (jei neklystu) Vilnius-Klaipėda-Vilnius 3 kartus per dieną į vieną pusę.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Taip, traukiniai į Liepoją vyksta tik du kartus į savaitę. O Eglainės stotyje keleivinių traukinių iš vis nerasta, čia krovininiai važiuoja 2 - 3 kartus per savaitę - tada kai juos į Daugpilį veža Lietuvos lokomotyvai...
        Liūdnoka. Nesitikėjau, kad taip retai važiuoja traukiniai į Liepojs miestą. Ačiū už atsakymą.

        Comment


          Kažkodėl abejočiau dėl krovininių traukinių eismo Eglainės stotyje. Gyvenu Kupiškyje, tai pora krovininių traukinių per dieną matau. Tik nesakykite, kad į Rokiškį važiuoja 50 vagonų traukinys. Ir vagonai užsienio kompanijų.

          Comment


            Tai ir rašau - 2 - 3 traukiniai per savaitę. Pats asmeniškai mačiau...Tiesa, jie kupiškyje tikrai nestoja, eina non stop.

            Comment


              Vakar teko lankytis Liepojos geležinkelio stotyje, tad ta proga trumpas reportažėlis:



              Traukinių tvarkaraštis:


              Peronas:
              Paskutinis taisė Kristinėlė; 2010.07.07, 17:55.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Tai ir rašau - 2 - 3 traukiniai per savaitę. Pats asmeniškai mačiau...Tiesa, jie kupiškyje tikrai nestoja, eina non stop.
                na 2-3 ir 4 per para buna
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Oho. Tik du mar6rutai iš/į Liepoją?
                  Beje, linksmai atrodo tie: "No Rigas, no Jelgavas, no Dobeles,... no nothing.."

                  Comment


                    /\ Pradinė suanglėjimo fazė. Skaitant net latviškai galvoje sėdi angliškas etalonas.
                    Latviai "no" taria kaip "nuo".

                    Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      /\ Pradinė suanglėjimo fazė. Skaitant net latviškai galvoje sėdi angliškas etalonas.
                      Latviai "no" taria kaip "nuo".

                      Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.
                      Pusmetį pabuvus Erasmus studentu, ir mąstyti lengviau angliškai. Vis dėlto, nepasiduodu, lietuvių kalba artimesnė.
                      Angliškai rašiau ironizuodamas, nes nustebau, jog tiek mažai traukinių vyksta į/iš Liepojos.

                      Atsiprašau.

                      Comment


                        Informacija kuriems įdomu. Pasirodo RVR (Rigas vagonu rupnica) gamino kelių rūšių električkų:
                        -ER2
                        -ER12
                        -ER9
                        -ER22
                        -ER25
                        -ER29
                        -ER31
                        -ER35
                        Ir naujos kartos elektriniai
                        -ER2T
                        -ER2TM
                        -ER9TM
                        Kuo jie skiriasi niekaip neišmastau.

                        Comment


                          Galimo gerokai daugiau.

                          Comment


                            Dyzelinių šiek tiek mažiau (manau kad visi žinom)
                            Naujausias pagamintas XXI a.
                            DR1B

                            Nuotrauka ne mano

                            Comment


                              Diskusijoms apie techniką yra kita tema.

                              Comment


                                Latvijoje Lielvarde stotyje dege elektrinio traukinio oro kondicionierius. Karstis daro savo...

                                http://www.delfi.lv/news/national/wi....d?id=32963047

                                Comment


                                  Čia įdomių lentelių ir brėžinių galima rasti - tame tarpe ir greičių apribojimus

                                  http://www.ldz.lv/texts_files/2010_tikla_parskats.pdf

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Jeigu autorius nesupyks, manyčiau šis pranešimas, nors ir anglų kalba, yra vertas patalpinimo ir lietuviškame geležinkelių forume. Sunkiai suprantantiems anglų kalbą, čia yra palyginti kai kurie populiaresni LDZ (latvių) ir LG (lietuvių) geležinkelių kompanijų maršrutų vidutiniai greičiai. Kas ir kaip geriau spręskite patys, o norintys sekti tolimesnę diskusiją gali tai padaryti čia.
                                    Paima iš http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=1294 [...]
                                    Bet šie Latvijos skaičiai - priemiestinių traukinių. Ten keleivinių beveik nėra (išskyrus tarptautinius per Rėzeknę). Todėl ir gaunasi tokie skirtumai kai palyginami su Lietuvos greitaisiais ir priemiestiniais.
                                    Faktas tas, kad jei reiktų paleisti greitąjį iš Talino į Vilnių (ar Šeštokus) daugiausia problemų su greičiu būtų Latvijos teritorijoje. Labai prastos būklės yra Valmiera-Valga ruožas.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.17, 19:46.

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Bet šie Latvijos skaičiai - priemiestinių traukinių. Ten keleivinių beveik nėra (išskyrus tarptautinius per Rėzeknę). Todėl ir gaunasi tokie skirtumai kai palyginami su Lietuvos greitaisiais ir priemiestiniais.
                                      Faktas tas, kad jei reiktų paleisti greitąjį iš Talino į Vilnių (ar Šeštokus) daugiausia problemų su greičiu būtų Latvijos teritorijoje. Labai prastos būklės yra Valmiera-Valga ruožas.
                                      Kaip tik temoje „Geležinkeliai Lietuvoje“ aprašiau šią situaciją ir daviau palyginimus tarp dviejų pusiau tarptautinių maršrutų: LTU Vilnius-Šeštokai ir LV Ryga-Lugazi(-Valka). Vien palyginus šiuos du maršrutus, Lietuvoje traukiniai važiuoja 1,5 karto greičiau.
                                      SSC latviai šaiposi iš Lietuvoje važiuojančių D1 traukinių, įdėta Kybartų nuotrauka (fotografuota 2010 birželio 26). Įdomu, kokie šiame ruože keleivių srautai? Jeigu paleidus motrisę PESA620 maršrutu Kaunas-Kybartai, spėju latviams nebeliktų šio argumento (motrisė dėl mažesnio svorio greičiau įsibėgėja ir greičiau sustabdo, taigi kiekvienam stabdymui būtų sutaupoma 1,5-2 min., o visam maršrutui — per 10 minučių).
                                      Išvis jau ir man įdomu pasidarė — o koks gi greičiausias Latvijoje traukinio maršrutas?
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Su greituoju Ryga-Maskva iki Rėzeknės 224 km per 3:08 val., Ryga-S. Peterburgas - 2:49 val.
                                        https://ticket.ldz.lv/SAREXR/

                                        Panašiai kaip ir su mūsų greituoju Vilnius-Klaipėda.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Su greituoju Ryga-Maskva iki Rėzeknės 224 km per 3:08 val., Ryga-S. Peterburgas - 2:49 val.
                                          Panašiai kaip ir su mūsų greituoju Vilnius-Klaipėda.
                                          Greičiai vis tiek neįspūdingi, 70-80 km/h, nėra ko lygintis su Vilnius-Kaunas greitaisiais. Vos vos greičiau važiuoja Vilnius-Klaipėda.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X