Estu kalba ne prie ko. Tai gan zinomiems Rusijos oligarchams priklausanti imone. Ir siaip ji gerai isitaisusi valstybiniu RŽD pasoneje bei per akcijas susijusi su kitomis valstybinemis imonemis... Vienu zodziu, skaidrumo nera, penasi is valstybei priklausanciu imoniu ir valstybiniu uzsakymu... Taip kad su latviais aišku - papuole...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEstu kalba ne prie ko. Tai gan zinomiems Rusijos oligarchams priklausanti imone. Ir siaip ji gerai isitaisusi valstybiniu RŽD pasoneje bei per akcijas susijusi su kitomis valstybinemis imonemis... Vienu zodziu, skaidrumo nera, penasi is valstybei priklausanciu imoniu ir valstybiniu uzsakymu... Taip kad su latviais aišku - papuole...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodel butent estu kalba? Gal suomiu? Siaip tai viskas rusiska - "Trans" aisku ka reiskia. Rusu kalboje yra zodis "группа", o ne "група". Atmetus galune a gaunasi "grupp". AS gal turi visai kita reiksme, nei "akcine bendrove".
Tu logiškai pagalvok: pavadinimas labai panašus į estišką, plius trumpinys atitinka estiškąjį.
Bet mano pastebėjimu, ši bendrovė tiesiog turi problemų su savo pavadinimais. Nors, kaip suprantu, iki numirimo ginčytumeis čiaTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Na as sasaju su Estija nematau. Tik tiek, kad lyg ir kokia dukterine imone turi Estijoje... Jei neklystu, akmens anglies eksportu per uosta uzsiima. Beje, "TransGrupp AS" organizuoja Kuzbaso baseino anglies pervezimus Rusijoje.
O su kalba problemu turi ne tik rusai, bet ir lietuviai... Kartais tokie firmu pavadinimai, kad nors apsi....
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąPasažieru vilciens paskelbė konkursą 34 elektrinių ir 7 dyzelinių traukinių įsigyjimui.
Comment
-
Rusiškas 1943 m. Latvijos geležinkelių žemėlapis iš atlaso
Padidinta pietvakarinė dalis
http://militarymaps.org.ua
Matosi kai kurios klaidos ir nebaigti projektai:
- Jau prieš karą, apie 1938 m. buvo nutiestas Liepojos - Ventspilio geležinkelis - nepažymėta trasa nuo Alsungos į šiaurę
- Kaip statomas žymėtas apie 1938 - 1939 m. nutiestas Joniškėlio ž Žeimelio siaurukas
- pažymėtas neįgyvendintas projektas iš Kuldygos į Tukumą
- pažymėtas neįgyvendintas projektas iš Ėrglių į Maduoną
Comment
-
Konkurso dėl elektrinių ir dyzelinių riedmenų visiško atnaujinimo 1 etapas baigėsi be rezultatų, nes paaiškėjo, kad dalyvių, ataitinkančių iškeltus techninius reikalavimus, skaičius nėra pakankamas. Techniniai reikalavimai buvo gana aukšti. Pakartotinam konkursui yra sušvelntinti reikalavimai dėl klimatinių sąlygų, techninių parametrų, tačiau padidinti reikalavimai vėlesnei riedmenų eksplotacijai užtikrinti.
Sutartį planuojama sudaryti iki š. m. rugsėjo mėn. Iki 2015 m. planuojama pakeisti visus elektrinius traukinius ir 1/3 dyzelinių. Be to bus pakankamai laiko Latvijos gamintojams rasti partnerių dalyvauti bendrame konkurse.
Planuojama už ES lėšas įsigyti 34 elektrinius ir 7 dyzelinius traukinius (o iki 2016 m. įsigyti likusius 16 dyzelinius).
"Pasažieru vilciens" yra didžiausias keleivių pervežimo geležinkeliais operatorius. Į dieną perveža apie 50 000 keleivių, o kai kuriomis viršija net ir 100 000.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4383
P. S. Tarp eilučių, mano nuomone, matyti, jog norima (pabraukta), kad traukiniai būtų gaminami RVR ir ieškoma investuotojo. Gal ir klystu.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.06, 12:46.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai tesingas poziuris. Vienu suviu du zuikiai - ir nauji traukiniai, ir investicijos i vietos pramone.
Viskas būtų vietoj.
Pabaltijo regionui kaip ES periferijai su skirtinga vėže būtų labai patogu turėti bent vieną normaliai veikiančią traukinių gamybos/ priežiūros įmonę.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTik idomu, kaip butu su kokybe. Pasiskaitinejus baltarusu forumus, susidare ispudis, kad RVR produkcijos kokybe nelabai kokia, nors jie pirko naujausius RVR kurinius ( DR1B, kurie is esmes yra tie patys DR1A).
Diskusija eina ne apie senuosius modelius, o apie galimybę ateiti naujam investuotojui, kuris gamintų/ surinktų vietoje. Bet tai tik spėjimas, išskaitytas tarp eilučių.
Gal žinovai galėtų plačiau pakomentuoti kuom pranašesni DR1-A lyginant su RA-2? Taigi, išlieka atviras klausimas dėl kokybės.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.06, 22:59.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai pažiūrėk kokiais metais jie buvo pagaminti. Kada tai buvo visi jau pamiršo. Ten dabar apskritai nieko nebegamina.
Diskusija eina ne apie senuosius modelius, o apie galimybę ateiti naujam investuotojui, kuris gamintų/ surinktų vietoje. Bet tai tik spėjimas, išskaitytas tarp eilučių.
Gal žinovai galėtų plačiau pakomentuoti kuom pranašesni DR1-A lyginant su RA-2? Taigi, išlieka atviras klausimas dėl kokybės.
Comment
-
Gal žinovai galėtų plačiau pakomentuoti kuom pranašesni DR1-A lyginant su RA-2? Taigi, išlieka atviras klausimas dėl kokybės.[/QUOTE]
RA-2 pagaminti ar ne metro gabaritu (ir gamina juos "Metrovagonmas"as, kuris gamina metro traukinius, ty siauresni uz DR1A. Bet pavaros modulis modernesnis nei DR1A.
Comment
-
Latvijos Susisiekimo ministerija užsakė galimybių studiją dėl geležinkelių elektrifikavimo. Ja bus siekiama atsakyti: ar tam yra ekonominis pagrindimas, kokias linijas reikėtų primiausia elektrifikuoti, ar plėtoti esamą nuolatinę 3,3 kilovoltų, ar pereiti prie Europoje plačiai naudojamos kintamos 25 kilovoltų įtampos? Studija etapais turi būti baigta per 15 mėn. Per artimiausius 6 mėn. bus atsakyta dėl elektros įtampos: ar plėtoti esamą nuolatinę, ar įrengti naują nuolatinę europinę, ar naudoti abi sistemas.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4384Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.08, 21:32.
Comment
-
Europoje yra naudojama ivairi itampa: http://en.wikipedia.org/wiki/Railway...ication_system
Taip, kad tik diletantu snekos apie kazkokia tai mistine europine itampa.
Perejimas prie kintamos itampos pareikalautu didesniu investiciju, nei esamos sistemos pertvarkymas ir pletra. Nauju liniju elektrifikavimas kintama itampa gal ir butu pigesnis, bet esamu liniju pertvarkymas kainuotu brangiai, nes reiketu dar ir perdarineti visus keleivinius elektrinius traukinius. O tai milziniskos investicijos taip pat. Ypac kai dar siemet bus uzsakyti nauji elektriniai traukiniai... Dvi sistemos mazoje salyje irgi nepraktiska ir ekonomiskai nenaudinga, nes reiketu dvisisteminiu elektroveziu. Taip pat ir esami keleiviniai elektriniai traukiniai negaletu vaziuoti kitos itampos ruoze... Tokiu budu, norint plesti keleiviu pervezimus elektrifikuotuose ruozuose, reiketu dvisisteminiu elektriniu traukiniu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEuropoje yra naudojama ivairi itampa: http://en.wikipedia.org/wiki/Railway...ication_system
Taip, kad tik diletantu snekos apie kazkokia tai mistine europine itampa.
Perejimas prie kintamos itampos pareikalautu didesniu investiciju, nei esamos sistemos pertvarkymas ir pletra. Nauju liniju elektrifikavimas kintama itampa gal ir butu pigesnis, bet esamu liniju pertvarkymas kainuotu brangiai, nes reiketu dar ir perdarineti visus keleivinius elektrinius traukinius. O tai milziniskos investicijos taip pat. Ypac kai dar siemet bus uzsakyti nauji elektriniai traukiniai... Dvi sistemos mazoje salyje irgi nepraktiska ir ekonomiskai nenaudinga, nes reiketu dvisisteminiu elektroveziu. Taip pat ir esami keleiviniai elektriniai traukiniai negaletu vaziuoti kitos itampos ruoze... Tokiu budu, norint plesti keleiviu pervezimus elektrifikuotuose ruozuose, reiketu dvisisteminiu elektriniu traukiniu.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąGal žinovai galėtų plačiau pakomentuoti kuom pranašesni DR1-A lyginant su RA-2? Taigi, išlieka atviras klausimas dėl kokybės.
DR1A moka remontuoti, o RA-2 dar ne, toks ir skirtumas... paziuresim kaip pirma ER-2 remonta RA-2 atliks keleiviniu vagonu depas
Comment
-
Latvijos "Pasažieru vilciens" pradėjo akcijų sezoną.
Viena jų yra bendra su šalia Rygos GS įsikūrusiu prekybos centru "S". Pateikus kelionės traukiniu bilietą iš bet kurios Latvijos vietovės į Rygą ir atgal bei prekybos centre balandžio 14-18 d. apsipirkus už daugiau nei 10 LVL (iki 50 LTL) prekybos centro 4-ąjame aukšte grąžinama atgalinio bilieto kaina.
http://pv.lv/text/UserFiles/File/stockmann_psp.docPaskutinis taisė Salvijus; 2010.04.15, 21:46.
Comment
Comment