Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    ...nebedubliuotų Vilnius-S. Peterburgas nuo Rėzeknės...
    O ka, Ryga-St.Peterburgas dar ir per Rėzekne vaziuoja? 8-O
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      O ka, Ryga-St.Peterburgas dar ir per Rėzekne vaziuoja? 8-O
      Taip, nes per Gulbenę kaip rašiau bėgiai nurinkti.
      Maršrutą žr.
      http://maps.google.com/maps?f=d&sour...18&ie=UTF8&z=7

      http://sirius.ldz.lv/sarex/marshr.as...s<br>s-pet-wit
      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.01, 15:59.

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Šiemet baigus Koidulos (Estija) stoties ir geležinkelio mazgo statybą latviai svarsto alternatyvą koreguoti traukinio Ryga-S. Peterburgas kryptį - per Siguldą, Valgą, Voru, Koidula-Pečiory (EE/RU), Pskovas - lygiai toks pat maršrutas kaip kursavo iki 1992 m.
        O RF piliečiams, vykstantiems į Rygą, tokiu atveju nereikės pirkti Estijos tranzitinės vizos? Ar čia jau galios viena euroviza?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          O RF piliečiams, vykstantiems į Rygą, tokiu atveju nereikės pirkti Estijos tranzitinės vizos? Ar čia jau galios viena euroviza?
          O apie Šengeno erdvę nieko negirdėjai?

          http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%A0engeno_sutartis

          Comment


            Parašė artexs Rodyti pranešimą
            O apie Šengeno erdvę nieko negirdėjai?

            http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%A0engeno_sutartis
            Kurgi negirdėsi, juk ne vakar gimiau
            Beje, tikriausiai ir pats būsi girdėjęs, kad net ir Šengeno narės tam tikrais atvejais gali trumpam grįžti prie griežtesnės sienų kontrolės. Pastaroji tokia buvo Danija prieš ~mėnesį, kai joje vyko konferencija klimato kaitos klausimais. Visi žinom (nors garsiai ne visada sakome) kokios problemos kamuoja Latviją ir Estiją, todėl išimčių taikymas nesunkiai gali tapti kasdienybe
            O šiaip paklausiau, nes maršrutas Kaliningradas-Sankt Peterburgas/Murmanskas/Archangelskas eina pro Kauną ir Vilnių, tada traukinys pro Keną važiuoja į Baltarusiją, ir ties Minsku sukan šiaurėn. Tik dabar prisiminiau, kad RF piliečiams taikomos supaprastintos tranzitinės vizos (kai važiuojama iš Rusijos į Rusiją), o tokios sutarties nei LV nei EE su Rusija neturi
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              O RF piliečiams, vykstantiems į Rygą, tokiu atveju nereikės pirkti Estijos tranzitinės vizos? Ar čia jau galios viena euroviza?
              Čia lygiai tas pats kaip mūsų Vilnius-S. Peterburgas kerta tranzitu Latviją.

              Comment


                Šiandien eilinį kartą teko apsilankyti Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje (toliau DLRR), norėčiau keliomis nuotraukomis pasidalinti su forumiečiais.
                DLRR teritorijoje lauke teko matyti tik du lokomotyvus, vienas iš jų gamyklos manevrinis lokomotyvas TEM2-3230, toliau matosi dar vienas TEM2U berods...



                Tas pats TEM2-3230 iš arčiau



                Šį kartą buvau svečiuose aširačių remonto ceche, įranga turbūt gamyklos pastatymo laikų, jokių naujų įrengimų, jokio supratimo apie šiuolaikines valymo priemones ir t.t., remonto bazė 20 metų atsiliko nuo Lietuvos... Ceche +4 laipsniai šilumos, kiek teko būti šioje įmonėje jie nuolat taupo....



                Išardytas TEP70 aširatis



                Gamybinės patalpos...



                Tiek trumpai...
                Nuotraukos iš telefono.

                Comment


                  Latvijoje krentant keleivių skaičiui ir perskirstant dotacijas už vežimo paslaugų teikimą dar kartą imamasi VT sureguliavimo (jei neklystu jau trečias ar ketvirtas nuo 2008 m.) - autobusus VSIA „Autotransporta direkcija” (ATD) keičiant traukiniais AS „Pasažieru vilciens” ir atvirkščiai traukinius autobusais. Esmė - pertvarkyti maršrutus tam, kad šios transporto priemonės nedubliuotų viena kitos ir taip nesudarytų didesnių nuostolių.
                  Taigi nuo 2010-02-15 uždaromas traukinys Ryga-Venstpilis, traukiniai Ryga-Gulbenė ir Ryga-Liepoja kursuos tik 2 kartus savaitėje (penktadienį ir sekmadienį iš Rygos ir atgal šeštadieniais ir pirmadieniais).
                  Kaip ir rašiau nuo vasario 22 d. visiškai bus likviduotas traukinys Ryga-Rengė (apie tai: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=310). Šiame ruože buvo skiriama pati didžiausia valstybės dotacija (pajamos už parduotus bilietus proporcija paprastai sudaro 60:40), o pajamos mažiausios (proporcija sudaro 89:11).
                  Atitinkamai bus mažinami ir autobusų maršrutai. Paliekamas tik 1 autobusas ruože Ryga-Aizkrauklė 21:00 val. Autobusų skaičius mažinamas ruože Rīga-Ogre, Rīga-Dobele ir Rīga-Daugavpils. Traukiniai šiuose ruožuose paliekami visi.
                  Susitikime su regionų atstovais suderinta galimybė organizuoti keleivių persėdimą iš vienos transporto priemonės į kitą (jei neįmanoma kelionės tikslo pasiekti 1 transporto priemone) - tai garantuotų miestinis ir regioninis transportas.
                  Šie pakitimai - laikini ir planuojama sutaupyti apie 1,5 mln. LVL. Oficiali informacija svetainėse pasirodys nuo vasario 5 d.

                  Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1724
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.07, 15:47.

                  Comment


                    Šiek tiek keleivių statistikos už 2009 m. I-III ketvirčius. Galutiniai rezultatai vėliau kai bus atsakymas.
                    Traukiniais - 16686,9 tūkst.
                    Autobusais (tarp jų ir miestiniai) - 107086,9 tūkst.
                    Tramvajais - 44862,9 tūkst.
                    Troleibusais - 43648,7 tūkst.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      ...
                      traukiniai Ryga-Gulbenė ir Ryga-Liepoja kursuos tik 2 kartus savaitėje (penktadienį ir sekmadienį iš Rygos ir atgal šeštadieniais ir pirmadieniais).
                      ...
                      http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1724
                      Tokiu pat periodiškumu Lietuvoje kažkada važinėjo traukinys Vilnius-Mažeikiai. Gal ir dyzeliui Vilnius-Šiauliai-Vilnius (jei toks bus grąžintas) geriau tiktų į Šiaulius ir atgal važiuoti ne tomis pačiomis dienomis?

                      Comment


                        Kazin ar verta tiketis. Bet, manau, kad butent taip ir reikejo pasielgti su traukiniu Vilnius - Kaunas - Siauliai. T.y. penktadieni butu vaziaves Siaulius, o sekmadieni po pietu grizes i Vilniu. Net ir buves tvarkarastis buvo geras - masininstai ir konduktorius penktadieni vakariniu traukiniu Klaipeda - Vilnius butu grize i Vilniu. Sekmadieni Radviliskio masinistai ir konduktorius atvaziave i Vilniu ir pernakvoje, galejo grizti pirmadieni rytiniu traukiniu namo.

                        Comment


                          Kaip minėjau nuo 2010-02-15 ir 02-22 keičiasi traukinių tvarkaraštis.

                          Dyzeliniai čia: http://pv.lv/?cat=252#2

                          Elektriniai: http://pv.lv/?cat=252#3

                          Grafikas: http://pv.lv/text/UserFiles/File/sarx_15febr.xls

                          Comment


                            Šiandien susitikusios Latvijos ir Kazakstano geležinkelių vadovybės susitarė dėl tarpusavio naudingų tarifų politikos. Įmonių vadovai pasirašė bendrą laišką Rusijas geležinkeliams prisidėti prie bendros tarifų politikos.
                            Per Latvijos uostus 2010 m. ketinama gabenti grūdus, naftos produktus, spalvotus ir juodą metalą, akmens anglį, chemijos produktus.

                            Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4327

                            Comment


                              Pasažieru vilciens paskelbė konkursą 34 elektrinių ir 7 dyzelinių traukinių įsigyjimui. Norą dalyvauti konkurse išreiškė penkios bendrovės. Išanalizavus ar kandindatai atitinka konkurso sąlygas jie bus pakviesti į antrąjį konkurso etapą, kuris turėtų baigtis iki šių metų liepos, o sutartis pasirašyta rudenį. Tikimasi, kad pirmieji traukiniai pasirodys 2012 m., o iki 2015 m. bus pristatyti visi užsakyti riedmenys.
                              Dalyvauti konkurse užsiregistravo:
                              Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA" (CAF) (Ispanija), "Pojazd Szynowe PESA Bydgoszez Akcyjna Holding" (Lenkija), "Bombardier Transport France S.A.S." (Prancūzija), "Stadler Bussnag AG" (Šveicarija) un "Končar-Električna Vozila D.D." (Kroatija).

                              Visas straipsnis latvių kalba čia:

                              Comment


                                Parašė fow Rodyti pranešimą
                                Pasažieru vilciens paskelbė konkursą 34 elektrinių ir 7 dyzelinių traukinių įsigyjimui. Norą dalyvauti konkurse išreiškė penkios bendrovės. Išanalizavus ar kandindatai atitinka konkurso sąlygas jie bus pakviesti į antrąjį konkurso etapą, kuris turėtų baigtis iki šių metų liepos, o sutartis pasirašyta rudenį. Tikimasi, kad pirmieji traukiniai pasirodys 2012 m., o iki 2015 m. bus pristatyti visi užsakyti riedmenys.
                                Dalyvauti konkurse užsiregistravo:
                                Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA" (CAF) (Ispanija), "Pojazd Szynowe PESA Bydgoszez Akcyjna Holding" (Lenkija), "Bombardier Transport France S.A.S." (Prancūzija), "Stadler Bussnag AG" (Šveicarija) un "Končar-Električna Vozila D.D." (Kroatija).

                                Visas straipsnis latvių kalba čia:
                                keista, kad nėra čekų kompanijos

                                Comment


                                  ..ir RVR už borto
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Tai dar neaisku, kokios tos konkurso salygos. Gal jose irasyta, kad traukiniai turetu buti surenkami Latvijoje. Tuomet tiketina, kad RVR pagalba butu pasitelkta...

                                    Comment


                                      Turbūt ne visi žino, kad "Latvijas ekspresis" 2007 m. nupirko rusai, privati kompanija OOO "Transgrupp AS", kuri yra trečia pagal dydi krovinių gabentoja geležinkeliais Rusijoje.
                                      "Transgrupp AS" kartu su Rusijos geležinkeliais yra isteigusi dukterine imone "Aeroekspress", kuri veža keleivius i (is) Maskvos oro uostus elektriniais traukiniais iš kelių Maskvos geležinkelio stočių. 2004 m. ši kompanija ėmė vežti keleivius firminiu elektriniu traukiniu "Tansekpress" tarp Maskvos ir Kalugos-1.
                                      2006 m. pradėjo kursuoti naktiniai firminiai traukiniai "Megapolis" tarp Maskvos ir Sankt-Peterburgo. Operatorius - dukterinė "Transgrupp AS" bendrovė "Tverskoj ekspress". Važiuoja po vieną traukinį, kurie išvyksta vėlai naktį iš abiejų miestų. Trauka tikriausiai RŽD.
                                      Taip pat pernai įsteigta bendra Rusijos geležinkelių, "Transgrupp AS" ir Tverės srities bendrove "Moskovsko-Tverskaja prigorodnaja passažirskaja kompanija". Ji jau perėmė Maskvos - Tverės ruožo priemiestinių keleivių aptarnavimą. Kol kas vežama RŽD traukiniais, bet kitais metais planuojama pradėti vežti savo traukiniais ir perimti kitus Tverės regiono maršrutus.

                                      Beje, "Transgrupp AS" bandė dalyvauti privatizuojant Estijos geležinkelius.
                                      "Transgrupp AS" taip pat turi dali "Transmašholding" akciju paketo. 25 proc. +1 akcija "Transmašholding" akciju turi ir RŽD.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.03.14, 13:22.

                                      Comment


                                        E. Masiuliui pamąstymams.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Turbūt ne visi žino, kad "Latvijas ekspresis" 2007 m. nupirko rusai, privati kompanija OOO "Transgrupp AS", kuri yra trečia pagal dydi krovinių gabentoja geležinkeliais Rusijoje.
                                          "Transgrupp AS" kartu su Rusijos geležinkeliais yra isteigusi dukterine imone "Aeroekspress", kuri veža keleivius i (is) Maskvos oro uostus elektriniais traukiniais iš kelių Maskvos geležinkelio stočių. 2004 m. ši kompanija ėmė vežti keleivius firminiu elektriniu traukiniu "Tansekpress" tarp Maskvos ir Kalugos-1.
                                          2006 m. pradėjo kursuoti naktiniai firminiai traukiniai "Megapolis" tarp Maskvos ir Sankt-Peterburgo. Operatorius - dukterinė "Transgrupp AS" bendrovė "Tverskoj ekspress". Važiuoja po vieną traukinį, kurie išvyksta vėlai naktį iš abiejų miestų. Trauka tikriausiai RŽD.
                                          Taip pat pernai įsteigta bendra Rusijos geležinkelių, "Transgrupp AS" ir Tverės srities bendrove "Moskovsko-Tverskaja prigorodnaja passažirskaja kompanija". Ji jau perėmė Maskvos - Tverės ruožo priemiestinių keleivių aptarnavimą. Kol kas vežama RŽD traukiniais, bet kitais metais planuojama pradėti vežti savo traukiniais ir perimti kitus Tverės regiono maršrutus.

                                          Beje, "Transgrupp AS" bandė dalyvauti privatizuojant Estijos geležinkelius.
                                          "Transgrupp AS" taip pat turi dali "Transmašholding" akciju paketo. 25 proc. +1 akcija "Transmašholding" akciju turi ir RŽD.
                                          Hmm, tokie draugiški ryšiai su RŽD neatrodo labai privačiai iš substantyvios pusės.
                                          O ir su bendrovės tapatybe problemos kažkokios. Rusiškai yra ООО "ТрансГрупп АС" (Obshestvo s Ogranichennoy Otvetstvennost "Transgrupp AS" (rusiškos ribotos atsakomybės bendrovės trumpinys, tada estiškas sudurtinis žodis plius trumpinys žodžio "aktsiaselts")), o angliškai "TransGroup AS, Ltd.".
                                          Kiek suprantu, pavadinimas neturėtų keistis, o trumpinys bendrovės tipo turi išlikti nepriklausomai nuo kalbos pasikeitimo (ne rašmenų, kurie turi atitikmenis).
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X