Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinant, kad Jugoslavijoje yra standartinės vėžės geležinkeliai, galima daryti prielaidą, kad RVR gamino riedmenis ir ne rusiškai vėžei. Jeigu visa tai dar nenumarinta, latviai gali pasiūlyti savo gaminių ir Lenkijai. Jeigu dalį akcijų pavyktų parduoti tarkim vokiečiams, čekams ar skandinavams ir modernizuoti gamybos procesą, greičiausi RVR traukiniai imtų važiuoti ir tų šalių keliais
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąNuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:
0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15
tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.
keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).
Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
Thanks to the Pro-rail baltica commynity there is totally new thing: Now the train connection is syncronized in Valga-Valka train station-> After a very very long time it is possible to travel from Tallin to Riga confortably with train.
Now I am Asking is there anyone who would be intrested to come into the maiden voyuage and be part OF MAKING HISTORY?
Detail from the historical trip in following facebook community (Remember to join so you will be in mailing list of Rail Baltica development)
http://www.facebook.com/group.php?gi...8975743&ref=ts
BELOW MAIL FROM THE COMMUNITY
Aihe: We did it!!!
Tere and Sveiki everybody!
Margus Kehva phoned me today and told that the negotiations have succeeded as we wished: there will be a train connection from Tartu (and Tallinn) to Riga with only 9 minutes change in Valga from 1st of January!
This means a train expedition event for us!
Our travel timetable will be:
1.1.
10.00 start from Tartu
11.33 - 11.42 train change in Valga
15.03 arrival in Riga
a Rail Baltica gathering in Riga
night in Riga
2.1.
at about 12.30 start from Riga
about 17.30 change to bus in Valga
about 19 back in Tartu
I'll make it an event for this group, so we'll see how many people are coming!
Now we need:
- more travellers inside and outside Facebook: your friends and relatives
- groups in Orkut, http://www.facebook.com/l/1e4d1;draugiem.lv, CouchSurfing, Hospitality Club...
- own web page
- ticket price information
- accommodation in Tartu (2 nights) and Riga (1 night). Could somebody make it a Couch Surfing/Hospitality Club event? That would be a great help.
We'll also need to know how many of us want to start from Tallinn with the 6.40 morning train, so, those people need accommodation not in Tartu but Tallinn.
Everybody in Tartu: let's have a gathering soon!
http://www.edel.ee/images/uploads/fi...ia_2010(3).pdf
happily
Facebook porukka
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Taigi, keletas naujienų iš Latvijos.
Šiemet lyginant su 2008 m. keleivių srautas traukiniais krito 18%, kai kuriuose ruožuose net tiki 35%.
Traukinio Ryga-Liepoja-Ryga sėdimų vietų užpildymas siekia 30%-40%.
Ir dar įdomus dalykas - traukinių reikalingumą tam tikruose ruožuose nustato, už autobusų maršrutų dubliuojančių traukinius likvidavimą (tai jau buvo padaryta 2 kartus) yra atsakinga Autotransporto direkcija.
Susidaro įspūdis, kad ši direkcija labiau dirba geležinkelių labui, bet ne autotransporto (VT).
Latviai, matyt, neturi LINAVOS.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.09, 20:35.
Comment
-
/\ Kad jau pradėjom apie tai, tai siūlau paskaityti apie LG gen. direktoriaus darbinę veiklą. Verta atkreipti dėmesį į 1991-1995m periodą. http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFCSjc!/
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą/\ Kad jau pradėjom apie tai, tai siūlau paskaityti apie LG gen. direktoriaus darbinę veiklą. Verta atkreipti dėmesį į 1991-1995m periodą. http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFCSjc!/
Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Naujienos dėl maršruto Talinas-Valga-Ryga.
Nuo 2010 m. sausio 1 d. keičiamas Nr. 851/661 Valga-Ryga maršruto tvarkaraštis, kuris bus priderintas prie atvykusio Nr. 0210 Talinas-Valga (11.31) - iš Valgos į Rygą išvyks (11:42; į Rygą atvyks 15:03; anksčiau išvykdavo 10:27).
Taigi, tarp Talino ir Rygos traukinių eimas BUS ATKURTAS.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.15, 15:04.
Comment
-
Internete užtikau tokią apybraižą http://tramvajs.times.lv/poezd/poezd.htm Taigi 2 vagonai ir 9 keleiviai, tai gal tikrai toks maršrutas nereikalingas...
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąInternete užtikau tokią apybraižą http://tramvajs.times.lv/poezd/poezd.htm Taigi 2 vagonai ir 9 keleiviai, tai gal tikrai toks maršrutas nereikalingas...
Tai nesunku nuspėti ką keleivis rinkdavosi. Teko ir man naktiniu grįžinėti iš Rygos, tačiau tik tuo atveju kai neturėjau kito varianto.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.17, 12:59.
Comment
-
Parašė SovijusO tarp Vilniaus ir Rygos ar yra? Net tokio nėra.
Tikriausiai, "šuo pakastas" nurodymas draudžiantis tarptautiniam maršrutui vežti keleivius vienos valstybės teritorijoje (apie tai ne kartą rašyta), arba traukiniai "neatititnka" kažkokių mistinių sertifikatų normų - tokia versija (forumiečiai dirbantys LG taip tiegė) buvo mestelta aiškinant dėl ko 2008 m. neatsirado maršrutas Vilnius-Ryga.
Į tai geriausiai atsakytų Susisiekimo ministerijos arba geležinkelių vadovybės.
Mes tik galim spėlioti.
Stai Lietuvoje galima vaziuoti tarptautiniais traukiniais salies ribose. Tiek LG, tiek ir NVS saliu, pravaziuojanciais per Lietuva. Pavyzdziui, galima vaziuoti is Vilniaus i Svencionelius ar Visagina traukiniu Vilnius - Sankt Peterburgas. Tai ka tik issiaiskinau, paskambines i Vilniaus stoti. Paciam pernai teko vaziuoti is Kybartu i Vilniu Ukrainos gelezinkeliu traukiniu.
Comment
-
Parašė SovijusMan pabodo kartot kaip sugedusiai plokštelei. Skaitykite ankstesnius pranešimus.
Maršrutas Vilnius-Švenčionėliai kaip ir iki Visagino yra LT teritorijoje ir vežėjas Lietuvos - LG. Tai negalioja.
Teks trumpai pakartot: tarp LV ir LT autobusai negali vežti keleivių svetimos valstybės teritorijoje. Tarkim Šiaulių "Busturas" negali vežti keleivių iš Jelgavos į Rygą, tačiau LT teritorijoje gali, nes yra LT vežėjas. Todėl iš 6 maršrutų Šiauliai-Ryga liko tik 2.
Tas pats galioja Kautrai, TOKS, estų Eurolines (Ryga-Šiauliai-Klaipėda), kaip ir latvių "Nordeka" negali vežti keleivių iš Šiaulių į Kauną ar Tauragę ir t. t. Todėl nuo 2007 m. dėl tokių draudimų (nebesurenkant keleivių) buvo panaikinti maršrutai Kaunas-Ryga, Ryga-Kaliningradas.
Taigi LT vežėjas gali vežti keleivius vienos valstybės (t. y. LT) teritorijoje, o LV - tik LV. Sieną kirsti galima iš bet kokios valstybės.
Jei netikit paskambinkit į bet kokią autobusų stotį.
Manau, kad tokie apribojimai galioja ir traukiniams - negali įstatymai būti skirtingi keleivių pervežimui (nors kas čia žino). Kaip ten yra tarp Estijos ir Latvijos - nežinau kaip ir kokie sutarimai galioja tarp Ukrainos ir Lietuvos. Tačiau tarp LT ir LV tai yra. Man taip autobusų vairuotojai aiškino kodėl uždarė tuos maršrutus (jie man labai reikalingi) dar prieš jų uždarymą.
Čia gal slypi konkurencija, nes lietuviai mėgo dempinguoti kainas. Šiauliečių autobusai LV teritorijoje iki sienos būdavo perkimšti, o dabar tušti.
Reikia klaust ministerijų kodėl ir kaip.
nemanau, kad autobusuose ir autobusuose yra tokie apribojimai. greičiau yra kokie licencijų reikalavimai, t.y. jei labai norėtų galėtų teisiškai susitvarkyti ir problemų nebūtų (juk naktinė prekyba alkoholiu irgi uždrausta, tačiau legaliai nusipirkti vistiek įmanoma). tačiau matyt teisinis susitvarkymas kažkiek kainuoja ir dėl vieno maršruto jo neapsimoka tvarkytis.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąper ES teritoriją gali tempti vienas vežėjas, pvz LDZ, tačiau visose kitose šalyse jis turi įteisinti savo veiklą kaip vežėjo ir gauti atitinkamas licencijas ir sertifikatus.
Comment
Comment