Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąo gal jie nevienodi ir buvo?
Tada vėl klausimas: kodėl jie buvo nevienodi?
Ir senasis klausimas: kodėl mažinami nevienodai?
Ir naujas klausimas: kokie mokesčių tarifų skirtumai po sumažinimo? Ar po sumažinimo tarifai apsilygino ar dar labiau išsidiferencijavo?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
ES komisija patvirtino, kad antrojo geležinkelio Skrīveri-Krustpils kelio statybai skirs 65,55 mln. EUR (70%). Iki 2013 m. ketinama baigti darbus - nutiesti kelią, rekonstruoti Skrīveri, Aizkraukle, Koknese, Pļaviņas ir Krustpils stotis, pastatyti 2 naujus tiltus per Aiviekstę un Pērsę, rekonstruotos pralaidas, viadukus, modernizuoti telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemas.
Šiuo metu ruožas Rīga-Krustpils išnaudojamas maksimaliai - 97 proc. viso pajėgumo, sudaro 22,4 mln. tonų į metus, todėl šis vienkelis yra išnaudojamas visų pajėgumu. Taip pat šiuo ruožu vyksta keleivinių elektrinių, dyzelinių bei tarptautinių traukinių judėjimas. Esama signalizacijos, elektros tiekimo, blokavimo sistemos yra moraliai ir fiziškai pasenusios, o rekontruoti esamą vienkelį ruožą esant tokiai didelei apkrovai praktiškai neįmanoma.
Ruože tarp Rīgos ir Skrīverių yra įrengtas dvikelis.
Visas projektas kainuos 93,41 mln. EUR, kurių 27,86 mln. dengs LDZ.
Realizavus šį projektą padidės ruožo pralaidumas, keleivinių bei prekinių traukinių greitis.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4249Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.26, 10:56.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąES komisija patvirtino, kad antrojo geležinkelio Skrīveri-Krustpils kelio statybai skirs 65,55 mln. EUR (70%). Iki 2013 m. ketinama baigti darbus - nutiesti kelią, rekonstruoti Skrīveri, Aizkraukle, Koknese, Pļaviņas ir Krustpils stotis, pastatyti 2 naujus tiltus per Aiviekstę un Pērsę, rekonstruotos pralaidas, viadukus, modernizuoti telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemas.
Šiuo metu ruožas Rīga-Krustpils išnaudojamas maksimaliai - 97 proc. viso pajėgumo, sudaro 22,4 mln. tonų į metus, todėl šis vienkelis yra išnaudojamas visų pajėgumu. Taip pat šiuo ruožu vyksta keleivinių elektrinių, dyzelinių bei tarptautinių traukinių judėjimas. Esama signalizacijos, elektros tiekimo, blokavimo sistemos yra moraliai ir fiziškai pasenusios, o rekontruoti esamą vienkelį ruožą esant tokiai didelei apkrovai praktiškai neįmanoma.
Ruože tarp Rīgos ir Skrīverių yra įrengtas dvikelis.
Visas projektas kainuos 93,41 mln. EUR, kurių 27,86 mln. dengs LDZ.
Realizavus šį projektą padidės ruožo pralaidumas, keleivinių bei prekinių traukinių greitis.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4249
P.S. geležinkelio tiltas virš kelio Ryga - Daugpilis ruože Krustpils - Jelgava kažkur prieš 3 savaites baigtas rekonstruotPaskutinis taisė Kosovo; 2009.11.29, 15:26."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąAntrasis kelias buvo nuteriotas Antrojo pasaulinio karo metais."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąBet SSRS geležinkelių atlase 1990 m. leidime pavaizduotas kaip magistralinis
Comment
-
Gal kas žinote daugiau apie Ryga-Maskva-Ryga traukinio Nr. 2/1 sąstate buvusį vagoną "Livonija serviss"? Štai nuotrauka (pirmas vagonas už lokomotyvo):
http://trains-worldexpresses.com/500/513.htm
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąGal kas žinote daugiau apie Ryga-Maskva-Ryga traukinio Nr. 2/1 sąstate buvusį vagoną "Livonija serviss"? Štai nuotrauka (pirmas vagonas už lokomotyvo):
http://trains-worldexpresses.com/500/513.htmAll cars LGDz, blue/yellow, only "Livoniya Serviss" dark blue, "Livoniya" maroon/cream/black/red line, locomotive orange/cream/brown.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGalima įtarti, kad pirks latvišką, kurį patys ir gamina/gamins
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGirdėjau, kad jie tikrai ruošiasi duoti užsakymą RVR gamyklai.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąO ar neturi prieš tai būti skelbiamas konkursas?
Comment
-
Taigi, kaip buvo sklebta anksciau. LDz skelbia aukciona naudotiems begiams, iešmų, tiltų kontrukcijų dalims parduoti.
Tikriausiai, nuo siais metais nurinktu liniju.
Parduodami 12.5 m ilgio begiai. Minimali kaina uz tona - 90 LVL. Viso parduodama apie 5 500 t begiu.
Saltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4258Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.13, 12:14.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNežinau, Tik dalinuosi nuogirdom...
Aisku, tai tik planai atkurti gamyba (greiciau surinkima) RVR. Nes dabar visai uzdaryta - zmones atleisti arba isleisti nemokamu.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.04, 20:51.
Comment
-
Parašė JohnMano supratimu, jei prašoma ES pinigų, bus ir normalus konkursas. Nemanau, kad numelžę kelis šimtus milijonų € latviai išsisuktų su viso pyrago atidavimu savo RVR kledarų gamyklai, kuri vėliau, ko gero, visvien bankrutuotų... arba matys jie ES pinigus kaip savo ausis. :
Yra tekę „palaipioti“ po ICE, TGV ir dar kažkokius (nepamenu). Stebuklų nepamačiau. Aišku, jei RVR pagamintų traukinius, neatitinkančius laiko dvasiai (valdymo kompiuterizacija, degalų sąnaudų mažinimas, vagonų svorio mažinimas), būtų sunkiai suprantama ir tokia gamykla turėtų bankrutuoti. Bet tokie menkniekiai yra nesunkiai patvarkomi.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė JohnMano supratimu, jei prašoma ES pinigų, bus ir normalus konkursas. Nemanau, kad numelžę kelis šimtus milijonų € latviai išsisuktų su viso pyrago atidavimu savo RVR kledarų gamyklai, kuri vėliau, ko gero, visvien bankrutuotų... arba matys jie ES pinigus kaip savo ausis.
Estai taip pat perka 18 elektrinių ir 10 dyzelinių traukinių. Skelbtas konkursas, kuriame dalyvauja Alstom, CAF, Stadler ir PESA. Gautas ES finansavimas.
Ir visgi įdomu, kodėl LG neskelbia konkurso ir neprašo ES pinigų? Kažkas man čia neaišku... ar keleivių vežimas mums yra TIEK nesvarbus?
Beje, kaip ir planuojama atkurti mikroautobusų gamybą Jelgavos RAF - t. y. surinkinėti pagal olandiškus prototipus (per Latvijos TV Panoramą kalbėjo).
Bet kokia iniciatyva skatinti gamybą yra gerai.
Ir toji RVR nėra kledarų gamykla - didžioji dalis priemiestinių traukinių po šiai dienai važinėja. O naujieji Lietuvos pirkiniai pradėjo griūti vos ne pirmą dieną.
Kaip ten bus Latvijoje iš tikrųjų pamatysime artimiausiu metu.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.06, 14:26.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNa, nebūčiau toks kategoriškas. Jau kiek metų, bet električkos vis dar važiuoja visoje buvusioje TSRS.
Yra tekę „palaipioti“ po ICE, TGV ir dar kažkokius (nepamenu). Stebuklų nepamačiau. Aišku, jei RVR pagamintų traukinius, neatitinkančius laiko dvasiai (valdymo kompiuterizacija, degalų sąnaudų mažinimas, vagonų svorio mažinimas), būtų sunkiai suprantama ir tokia gamykla turėtų bankrutuoti. Bet tokie menkniekiai yra nesunkiai patvarkomi.
Comment
Comment