Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Latvijos Susisiekimo, Užsienio reikalų ministerijų, vežėjų pastangų dėka, įveikus kaimynų konkurenciją, pavyko perimti galimybę gabenti JAV krovinius į Afganistaną.
    Nuo šių metų vasario mėn. per Rygos uostą, geležinkeliais per Rusiją, Kazakstaną, Uzbekiją į JAV karines bazes buvo pristatyti 35 traukinių sąstatai su nemilitarinio pobūdžio kroviniais. Konteinerio gabenimas davė apie 500 EUR, o visas traukinys 30000 EUR pajamų (viso apie 1 050 000 EUR į metus).
    Latvijos Susisiekimo, Užsienio reikalų ir Krašto apsaugos ministerijos siekia pritraukti (susiduriama su didele kaimynų konkurencija) ir kitų NATO valstybių krovinių vežimą per Latvijos uostus ir geležinkeliais. Padidėjus srautams ketinama krovinius vežti ne tik per Rygos, bet ir kitus Latvijos uostus.

    Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1630

    Įdomu kokių NATO valstybių ir kiek buvo pervežama Lietuvos geležinkeliais? Gal kas gali pasidalinti info?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.02, 07:19.

    Comment


      Įdomu čia skraidino į Rygos oro uostą ir paskui traukiniais vežė ar visgi į Rygos uostą plukdė. Ir iš vis ką čia ir iš kur per Rygą į Afganistaną amerikonai gali tranportuot
      Paskutinis taisė zanaz; 2009.11.02, 04:31.
      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

      Comment


        Parašė zanaz Rodyti pranešimą
        Įdomu čia skraidino į Rygos oro uostą ir paskui traukiniais vežė ar visgi į Rygos uostą plukdė. Ir iš vis ką čia ir iš kur per Rygą į Afganistaną amerikonai gali tranportuot
        Suklydau rašydamas: ne per oro uostą, bet uostą. Pataisiau. Dėkui už pastebėjimus.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.02, 18:43.

        Comment


          Knygą "Geležinkeliai Latvijoje" (žr. http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=253) laikraščio "Neatkarīgās Rīta avīze" žurnalistas pripažino kaip įdomiausią 2009 m. Latvijoje išleistą knygą, kuri pasižymi originalumu ir enciklopediniu turiniu. Žurnalistas tikisi, kad "Latvijas dzelzceļš" ir toliau tęs bei rems tokio pobūdžio leidinių leidybą. Ilgainiui visa sukaupta ivariapusė informacija galėtų sugulti į vieną enciklopediją "Geležinkeliai Latvijoje". Nes ir Umberto Eko
          savo kūryboje nemažai dėmesio skyrė geležinkeliui, nes geležinkelių reiškinys XIX a. pabaigoje - XX a. pradžioje turėjo ypatingą reikšmę.
          Nežiūrint krizės ji ypač gerai perkama. Knygą spausdinusi "Jumava" teigia, kad jų knygynuose liko vos keletas šios knygos egzempliorių.
          Kitais metais planuojama šią knygą išleisti rusų ir anglų kalba.

          Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4219

          Comment


            Latvijos SM paskelbė, kad PV rengia dokumentus konkursui 2010 m. pirkti naujus dyzelinius ir elektrinius traukinius. Kokie bus traukiniai paiškėjus po konkurso.
            Šiuo metu Latvijoje kursuoja 23 elektriniai ir 20 dyzelinių traukinių. Perpildyti būna piko valandomis bei savaitgaliais.

            Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=59&do=send2

            Priminsiu, kad latviai skaičiuojant kelionių skaičių visam šalies gyventojų skaičių traukiniu naudojasi vos daugiau nei 10 kartų į metus, o Lietuvoje - vos daugiau nei 1 kartą - t. y. apie 10 kartų. Tarpinę padėtį tarp Lietuvos ir Latvijos užima Estija.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.05, 18:47.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Latvijos SM paskelbė, kad PV rengia dokumentus konkursui 2010 m. pirkti naujus dyzelinius ir elektrinius traukinius. Kokie bus traukiniai paiškėjus po konkurso.
              Šiuo metu Latvijoje kursuoja 23 elektriniai ir 20 dyzelinių traukinių. Perpildyti būna piko valandomis bei savaitgaliais.

              Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=59&do=send2

              Priminsiu, kad latviai skaičiuojant kelionių skaičių visam šalies gyventojų skaičių traukiniu naudojasi vos daugiau nei 10 kartų į metus, o Lietuvoje - vos daugiau nei 1 kartą - t. y. apie 10 kartų. Tarpinę padėtį tarp Lietuvos ir Latvijos užima Estija.
              Atkreipiau dėmesį ir į tai, kad priemiestiniai ir tarpmiestiniai autobusai Latvijoje retai būna tušti, netgi neretai galima sutikti prailgintą tarpmiestinį autobusą ("armoniką"), vien Madonos autobusų parkas jų turi tikrai 2, o gal ir daugiau...
              P.S. Manau prie to prisideda ir "mikrobų" beveik visiškas išnaikinimas Latvijoje
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Atkreipiau dėmesį ir į tai, kad priemiestiniai ir tarpmiestiniai autobusai Latvijoje retai būna tušti, netgi neretai galima sutikti prailgintą tarpmiestinį autobusą ("armoniką"), vien Madonos autobusų parkas jų turi tikrai 2, o gal ir daugiau...
                P.S. Manau prie to prisideda ir "mikrobų" beveik visiškas išnaikinimas Latvijoje
                Geras pastebėjimas. Latvijoje ne tik traukiniai, bet ir autobusai nevežioja oro - būna pilni. Ir tai yra todėl, kad kas pusmetį Susisiekimo ministerija atlieka viso VT patikrinimą ir likviduoja dubliuojančius, nereikalingus maršrutus, kurie visoms VT rūšims atneša nuostolius.
                Prailginti tarpmiestiniai autobusai "armonikos" taip pat važiuoja maršrutu Ryga-Kolka, "mikrobai" - Ryga-Jelgava-Duobelė, Ryga-Jelgava ir Ryga-Jūrmala. ir traukiniais šiame ruože daugiausia važiuoja žmonių.

                Pas mus kaip tenka dažnai pastebėti tiek traukiniai, tiek autobusai vežioja orą. Nuostolius dengia pačios įmonės arba savivaldybės arba kitaip tariant MES.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.08, 02:58.

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Geras pastebėjimas. Latvijoje ne tik traukiniai, bet ir autobusai nevežioja oro - būna pilni. Ir tai yra todėl, kad kas pusmetį Susisiekimo ministerija atlieka viso VT patikrinimą ir likviduoja dubliuojančius, nereikalingus maršrutus.
                  Prailginti tarpmiestiniai autobusai "armonikos" važiuoja maršrutu Ryga-Kolka, "mikrobai" - Ryga-Jelgava-Duobelė, Ryga-Jelgava ir Ryga-Jūrmala.

                  Pas mus kaip tenka dažnai pastebėti tiek traukiniai, tiek autobusai vežioja orą. Nuostolius dengia pačios įmonės arba savivaldybės.
                  Skirčiau įvertį, bet neduoda
                  P.S. Ką veikia Lietuvos susisiekimo ministerija?
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Geras pastebėjimas. Latvijoje ne tik traukiniai, bet ir autobusai nevežioja oro - būna pilni. Ir tai yra todėl, kad kas pusmetį Susisiekimo ministerija atlieka viso VT patikrinimą ir likviduoja dubliuojančius, nereikalingus maršrutus, kurie visoms VT rūšims atneša nuostolius.
                    Prailginti tarpmiestiniai autobusai "armonikos" taip pat važiuoja maršrutu Ryga-Kolka, "mikrobai" - Ryga-Jelgava-Duobelė, Ryga-Jelgava ir Ryga-Jūrmala. ir traukiniais šiame ruože daugiausia važiuoja žmonių.

                    Pas mus kaip tenka dažnai pastebėti tiek traukiniai, tiek autobusai vežioja orą. Nuostolius dengia pačios įmonės arba savivaldybės.
                    kitaip tariant Latvijoje socializmas (valdžia reguliuoja kas ir kada turi vežti), o Lietuvoje laukinis kapitalizmas (išgyvena tas kuris geriausiai prisitaikęs).

                    abu variantai turi savų pliusų ir minusų.
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                      kitaip tariant Latvijoje socializmas (valdžia reguliuoja kas ir kada turi vežti)
                      Tai toks socializmas yra ne vienoj Vakarų Europos šalių
                      Tiksliau ten tarpmiestiniai autobusai nelabai egzistuoja apskritai.

                      Comment


                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                        kitaip tariant Latvijoje socializmas (valdžia reguliuoja kas ir kada turi vežti), o Lietuvoje laukinis kapitalizmas (išgyvena tas kuris geriausiai prisitaikęs).

                        abu variantai turi savų pliusų ir minusų.
                        Bet tas socializmas pereinamasis, o ne iškart permetama iki bet kokios šimtmečiais susiformavusios pasaulėžiūros, kurios mes turėjome XX a. viso labo 19 metų (100-19 =?(81?)(1918-1926 ir 1990 - x))

                        P.S. Galime pasidžiaugt, kad mes 1791 m. turėjome tokią konstituciją, kad, kaip kažkuriame žurnale skaičiau, kitoms dabartinėmis demokratinėms Europos valstybėms reikėjo dar daug žolės apši... , kad turėtų tokią demokratiją

                        P.P.S. Tas žurnalas vadinasi "FHM"

                        P.P.P.S. Kažkodėl įtariu, kad po krizės pasikartos tarpukario scenarijus, t.y. Latvija vėl vystysis labiausiai (slapta svajonė - VEF atgims ir prisitaikys šiems laikams)
                        P.P.P.P.S. RVR jau atgimė, ir jau yra naujų projektų, ne vien buvusių teisių perėmimas bei lokomotyvų modernizavimas (RVR - Rygas vagonu rūpnica (Rygos vagonų fabrikas), pagrindinis Pribaltikos geležinkelių valdybos vagonų gamintojas)
                        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.11.07, 20:34.
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Radau tokią žinutę.
                          Latvijos susisiekimo ministras priešinasi Finansų ministerijos norui įšaldyti sumanytų projektų iš ES struktūrinių fondų realizavimą.
                          Vienas jų - keleivinių traukinių riedmenų atnaujinimas. Tam reikėtų 100 mln. LVL (apie 500 mln. LTL). Leistų sumažinti keleivinių traukinių eksploatacijos išlaidas - 17 proc. arba 7 mln. LVL. Šio projekto esmė - atkurti keleivinių traukinių gamybą Rygos vagonų gamykloje - visi reikalingi traukiniai būtų gaminami RVR. Tai sukurtų papildomas 150 naujų darbo vietų.
                          Kitas projektas - į geležinkelių sistemą integruoti Rygos orouostą. Tai sudėtinė "RailBaltica" projekto dalis, kuri leistų padidinti stočių pralaidumą.

                          Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1637

                          Comment


                            Šiandien pabaigtas tiesti antras kelias ruože Daugpilis-Indra. Kelias eksploatacijai bus priduotas kitų metų pavasarį - reikia sutvarkyti signalizaciją ir oficialiai, dalyvaujant abiejų valstybių delegacijoms, pakloti paskutinįjį bėgį. Antrojo kelio pastatymas leis padidinti tranzito iš Baltarusijos kiekius šiame transporto koridoriuje.
                            Šio kelio statyba buvo finansuota iš LDZ ir ES fondų.

                            Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4230
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.13, 23:26.

                            Comment


                              Gavus finasavimą iš ES netrukus bus pradėtas tiesti 52 km ilgio antrasis geležinkelio kelias ruože Skriveri-Krustpils, kuris buvo sunaikintas Antrojo pasaulinio karo metais. Jis bus tiesiamas lygiagrečiai esamam, statomi 2 nauji tiltai per Aiviekstę ir Persę. Antrojo kelio nutiesimas leis padidinti keleivinių ir krovinių traukinių srautus bei greitį.

                              Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1649

                              Žemėlapį žr čia: http://www.ldz.lv/uploaded_images/ma...e_01_09_08.jpg
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.19, 11:17.

                              Comment


                                deja tik pas mus nieks nevyksta - tingima net projekta parasyt, kad gauti lesu. Atsiprasant š*knoj buvom, š*knoj ir liekam, bent jau geležinkelių atžvilgiu...

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  deja tik pas mus nieks nevyksta - tingima net projekta parasyt, kad gauti lesu. Atsiprasant š*knoj buvom, š*knoj ir liekam, bent jau geležinkelių atžvilgiu...
                                  Kokioj šiknoj? Ar latviai nusipirko bent vieną naują lokomotyvą? Kiek atsimenu yra ir dvikelio projektas iki Klaipėdos. Iš kur tokia depresija ir varymas ant savęs?

                                  Comment


                                    kas is tu lokomotyvu, jeigu tuoj nebus kuom (t.y. kokiom kryptim) su jais vazinet Vilnius - Klaipeda ir viskas? Dviauksciai traukiniai - kokia ju paskirtis? Tik "pakazucha". Komfortas iki Kauno? - Tarkim, bet tikrai paprastas zmogus nesirinks traukinio, kai atejes i stoti lauks jo 1.5h., autobusai kas 10min. vazineja. Tuo labiau, tarp 2 didziausiu miestu paskutinis traukinys ~19.30val. .. nauji lokomotyvai: ir kiek gi ju mes matome? Jau kiek laiko kaip jie nupirkti, o pabandzius ir pavazinejus dabar ir vel senukai dirba pilnu tempu. Nupirkt, kad tik nupirkt nera sprendimas.

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      kas is tu lokomotyvu, jeigu tuoj nebus kuom (t.y. kokiom kryptim) su jais vazinet Vilnius - Klaipeda ir viskas? Dviauksciai traukiniai - kokia ju paskirtis? Tik "pakazucha". Komfortas iki Kauno? - Tarkim, bet tikrai paprastas zmogus nesirinks traukinio, kai atejes i stoti lauks jo 1.5h., autobusai kas 10min. vazineja. Tuo labiau, tarp 2 didziausiu miestu paskutinis traukinys ~19.30val. .. nauji lokomotyvai: ir kiek gi ju mes matome? Jau kiek laiko kaip jie nupirkti, o pabandzius ir pavazinejus dabar ir vel senukai dirba pilnu tempu. Nupirkt, kad tik nupirkt nera sprendimas.
                                      Nieko čia nepasakei. Nematau faktų tik tavo subjektyvią nuomonę.

                                      Ir išvis prie ko čia tie dviaukščiai ir autobusai? Ką, Latvijoj geriau?

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        deja tik pas mus nieks nevyksta - tingima net projekta parasyt, kad gauti lesu. Atsiprasant š*knoj buvom, š*knoj ir liekam, bent jau geležinkelių atžvilgiu...
                                        Tik toks apibūdinimas labiau latviams tiktų...

                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        kas is tu lokomotyvu, jeigu tuoj nebus kuom (t.y. kokiom kryptim) su jais vazinet Vilnius - Klaipeda ir viskas? Dviauksciai traukiniai - kokia ju paskirtis? Tik "pakazucha". Komfortas iki Kauno? - Tarkim, bet tikrai paprastas zmogus nesirinks traukinio, kai atejes i stoti lauks jo 1.5h., autobusai kas 10min. vazineja. Tuo labiau, tarp 2 didziausiu miestu paskutinis traukinys ~19.30val. .. nauji lokomotyvai: ir kiek gi ju mes matome? Jau kiek laiko kaip jie nupirkti, o pabandzius ir pavazinejus dabar ir vel senukai dirba pilnu tempu. Nupirkt, kad tik nupirkt nera sprendimas.
                                        Kokie nauji pabandyti, ir vietoj jų senukai vėl dirba?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          nauji lokomotyvai: ir kiek gi ju mes matome? Jau kiek laiko kaip jie nupirkti, o pabandzius ir pavazinejus dabar ir vel senukai dirba pilnu tempu. Nupirkt, kad tik nupirkt nera sprendimas.
                                          Va čia tai nusišnekėjai. Jei tu nematai, tai nereiškia, kad jų nėra. Visi Siemensai dirba pilnu pajėgumu, tik tiek, kad jie Radviliškiui priklauso, todėl ir jų nematai Vilniuj. Pas mumis rusiška technika 2M62K ir modernizuoti 2M62M dažniausia matosi. Manevriniai taip pat modernizuojami. Jei turi omeny keleivinius, vos trijų metų "amžiaus" TEP70BS ir senesnieji - TEP70 taip pat sėkmingai laksto. TEP60 greitai eis užtarnauto poilsio, vis daugiau Siemensų kibs prie keleivinių.
                                          Dyzeliniai traukiniai dauguma modernizuoti, net ir senieji D1 po kosmetinio remonto atrodo gan gerai, turim naujus RA2, naujas PESA. Elektrinių dauguma modernizuoti, nauji dviaukščiai.

                                          O ką turi latviai? Tik vienintelį 2M62UC, o kitų ne tik kad nemodernizuoja, bet net nekeičia variklių. Dyzeliukai DR1A pas juos baisūs, nebent električkos modernizuotos kai kurios. Jų firminiai traukiniai "Dinaburga" ir "Kurzeme" atrodo baisiai, palyginus su mūsiškiais DR1A.

                                          Gerbiamieji, pasverkite savo žodžius prieš rašydami, nes dabar maža to, kad nerimtai atrodo, bet ir forumas plyšta nuo beprasmių žinučių.
                                          Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.19, 22:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X