Parašė alm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
Jei keleiviai galėtų rinktis, manau, dauguma nubalsuotų uždaryt traukinius, o ne autobusus. Jei tie Latvijoje uždaryti autobusų maršrutai buvo dotuojami ar vežėjai valstybinės įmonės tai dar truputį galima pateisinti, jeigu juose dirbo privačios įmonės ir nenuostolingai (kaip būtų Kaunas-Vilnius atveju) - tai čia paprasčiausias visuomeninio transporto žlugdymas.
Be to Lietuvoje degalų (kuriuos naudota tiek autobusai, tiek traukiniai) akcizas keliauja į autokelių fondą, kuriais važinėjasi autobusaui, bet ne traukiniai.
Be to, Latvijoje nėra taikomos nuolaidos studentams, mokiniams ir pensininkams, už kuriuos pas mus vežėjams sumoka irgi valstybė.
Tai kas, ką, kur ir kaip žlugdo atsakyti nėra lengva.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 16:59.
Comment
-
LDZ ketina didinti įstatinį kapitalą dukterinėje įmonėje "LDZ ritošā sastāva serviss" 84 magistraliniais krovininiais lokomotyvais (supratau, kad perduos turimus naudotus) (jų vertė 15,8 mlj. LVL).
Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1599
Comment
-
Latvija turi 2298 km. gelezinkeliu
Lietuva - 1765 km.
Visada galvojau kad pas mus ju daugiau.
CIA FactbookEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLatvija turi 2298 km. gelezinkeliu
Lietuva - 1765 km.
Visada galvojau kad pas mus ju daugiau.
CIA FactbookPaskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 22:59.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPasenę duomenys.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNe tame esme, jog duomenys pasene, o tame, jog pas juos daugiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąSumažėjus keleivių skaičiui nuo spalio 19 d. kai kuriomis dienomis traukinį Ryga-Ventspilis pakeis autobusai.
Autobusai kursuos traukinio grafiku darbo dienomis. Traukiniai Ryga-Ventspilis važiuos penktadieniais, sekmadieniais, o Venspilis-Ryga šeštadieniais, pirmadieniais.
Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1595
Mes automotrisėmis esame turtingi.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPlius Latvijos teritorija mažesnė, tad natūraliai geležinkelių tinklas LV yra gerokai tankesnis.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPlius Latvijos teritorija mažesnė, tad natūraliai geležinkelių tinklas LV yra gerokai tankesnis.
Ir kaip rašiau anksčiau šiemet ir kitais metais nurinkus nenaudojamas geležinkelio linijas - jų bendras ilgis bus ne ką didesnis nei Lietuvos.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 18:41.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJeigu teritorija mažesnė, iš kur ten daugiau kilometrų geležinkelio? Ir be to ne kažin kuo mažesnė ta teritorija.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKiek mažesnė? Visas Latvijos plotas 64 589 km² - tai už Lietuvą mažesnė tik apie 600 km² - beveik pusė vidutinio didumo administracinio rajono teritorijos.
Ir kaip rašiau anksčiau šiemet ir kitais metais nurinkus nenaudojamas geležinkelio linijas - jų bendras ilgis bus ne ką didesnis nei Lietuvos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Latvijos SM oficialioje svetainėje radau tokią žinutę. Žmogus teiraujasi kodėl atleidžiami mašinistų padėjėjai ir kodėl nepriimami nauji.
Atsakymas: Siekiant padidinti darbo efektyvumą bei dėl lokomotyvų brigadų darbininkų trūkumo pradedant nuo 2006 m. AB "Pasažieru vilciens" ["Keleivinis traukinys"] elektriniuose ir dyzeliniuose traukiniuose pradėjo diegti sistemas [nenurodyta kokios], kurios leidžia aptarnauti traukinius be mašinisto padėjėjo nepabloginant susisiekimo kokybės. Šiuo metu 40% traukinių valdo 1 mašinistas. Šį skaičių netolimoje ateityje ketinama padidinti iki 80%. Įmonėje šiuo metu pakanka klokomotyvų brigadų darbininkų, todėl nauji mašinistai į darbą daugiau nepriimami.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.13, 20:37.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąNa latviai bent jau teikiasi atsakyti i klausimus, ne taip kaip LG, kur kaip i kiaura statine...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiandien LDz Ritošā sastāva serviss (LDz RSS) Elėjos žemės ūkio koperatyve LATRAPS (Meitenės geležinkelio stotis) prezentavo pirmąjį įmonėje modernizuotą manevrinį dyzelinį lokomotyvą, kuriame įrengtas ekologijos normas "Euro 3" atitinkantis variklis.
Šiuo metu Latvijoje veikia "Euro 2 normas" atitinkantys lokomotyvai. Minėtame modernizuotame TGM23BV-1633 įrengtas "Volvo" pagamintas variklis "Penta" - 500 arklio jėgų. Modernizuojant šilumvežį dalyvavo ir estų Baltic Marine Group, užsakovas - Elėjos LATRAPS.
LATRAPS yra ūkininkų bendrovė, kuri savo veiklą pradėjo 2000 m. ir ją pradžioje sudarė 12 narių, o dabar yra didžiausias tokio pobūdžio kooperatyvas ir vienija 537 ūkininkų (augina grūdines ir rapsų kultūras) iš visų Latvijos regionų.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4200Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.14, 18:58.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠiandien LDz Ritošā sastāva serviss (LDz RSS) Elėjos žemės ūkio koperatyve LATRAPS (Meitenės geležinkelio stotis) prezentavo pirmąjį įmonėje modernizuotą manevrinį dyzelinį lokomotyvą, kuriame įrengtas ekologijos normas "Euro 3" atitinkantis variklis.
Šiuo metu Latvijoje veikia "Euro 2 normas" atitinkantys lokomotyvai. Minėtame modernizuotame TGM23BV-1633 įrengtas "Volvo" pagamintas variklis "Penta" - 500 arklio jėgų. Modernizuojant šilumvežį dalyvavo ir estų Baltic Marine Group, užsakovas - Elėjos LATRAPS.
LATRAPS yra ūkininkų bendrovė, kuri savo veiklą pradėjo 2000 m. ir ją pradžioje sudarė 12 narių, o dabar yra didžiausias tokio pobūdžio kooperatyvas ir vienija 537 ūkininkų (augina grūdines ir rapsų kultūras) iš visų Latvijos regionų.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4200
Comment
-
LDZ 2009 m. minėdama savo 90-ties metų jubiliejų parengė ir išleido DVD formatu istorinį dokumentinį filmą "Bėgių juosta". Taip pat Geležinkelių muziejus DVD formatu parengė video medžiagos rinkinį "Latvijos geležinkelių istorija populiariai".
Juos galima įsigyti Muziejuje - Uzvaras bulv.2/4.
Ir vėl ima baltas pavydas kaimynams latviams.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.20, 19:21.
Comment
-
Latvijos geležinkelių muziejus nuo spalio iki kovo mėn. paskutiniojo antradienio 18:15-19:30 val. organizuoja vakarines programas "Apie geležinkelių istoriją populiariai".
Tokiu būdu muziejus darbo laikas antradieniais bus prailgintas iki 19:30. Bus galima apžiūrėti muziejaus ekspoziciją, pasiklausyti paskaitų apie geležinkelio istoriją.
Paskaitų temos:
Spalio 27 d. - greituoju traukiniu į Paryžių jau nuo XIX a. vidurio.
Lapkričio 24 d. - Liepoja-Glūda - pirmoji nacionalinė geležinkelio linija.
Gruodžio 29 d. - turistiniai traukiniai Latvijoje.
Sausio 26 d. - geležinkelio katastrofos Latvijoje.
Vasario 23 d. - siaurukas de facto.
Kovo 30 d. - sovietizacija arba "Latvijos geležinkelių" sunaikinimas 1940-1953 m.
Pirmoje paskaitoje pasakota kai Latvijos teritorijoje XIX a. viduryje pastačius pirmasias geležinkelio linijas prasidėjo tarptautinis traukinių susisiekimas. Pasakota apie garsųjį "Šiaurės ekspresą" (tarpukariu Nord Express - buv. Ryga-Kaunas-Virbalis-Karaliaučius-Berlynas-(Paryžius - prikabinami vagonai), keleivinių vagonų evoliuciją nuo karietos uždėtos ant bėgių iki miegamojo vagono, vagono-restorano.
Gruodžio mėn. bus pasakojama apie XX a. ketvirtojo dešimtmečio turistinius traukinius, kurie veždavo ne tik į gražiausias Latvijos vietas, bet ir kad kelionės laisvalaikiu šokių vagone buvo galima pasiklausyti muzikos.
Bileito kaina - 1 LVL (5 LTL) suagusiems ir 0,5 LVL vaikams, studentams.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4215
Teks nuvažiuot į kai kurias paskaitas - suintrigavo. Gaila, kad tik dabar sužinojau apie šiandienos paskaitą.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.28, 15:05.
Comment
-
Nuo lapkričio 1 d. 7-13 proc. pigs LDZ bilietai į tarptautinius traukinius Ryga-Maskva, Ryga-Peterburgas.
Ta aplinkybė, kad bilietų kainas nustato kiekviena valstybė, per kurios teritoriją važiuoja traukinys, yra vedamos derybos su Rusijos geležinkelių atstovais dėl analogiškų kainų suderinimo Rusijos teritorijoje. Vežėjas - VAB "LDZ Cargo", operatorius - UAB "L-Ekspresis".
Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1629
Latvijos tarptautinių traukinių kainos lyginant su mūsiškėmis iš tiesų "kandžiojosi", todėl nemažai Šiaurės Lietuvos gyventojų į Rusiją (per Rygą, nes arčiau) daugiau važiuodavo autobusais nei traukiniais.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.28, 15:32.
Comment
Comment