Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą

    Jei keleiviai galėtų rinktis, manau, dauguma nubalsuotų uždaryt traukinius, o ne autobusus. Jei tie Latvijoje uždaryti autobusų maršrutai buvo dotuojami ar vežėjai valstybinės įmonės tai dar truputį galima pateisinti, jeigu juose dirbo privačios įmonės ir nenuostolingai (kaip būtų Kaunas-Vilnius atveju) - tai čia paprasčiausias visuomeninio transporto žlugdymas.
    Tai kad Lietuvoje yra tik viena nenuostolinga keleivinio transporto kryptis (neskaičiuojant tarptautinių maršrutų): Vilnius-Kaunas-Klaipėda/Palanga/Nida. Visa kita yra dotuojama. Tai kam dotuoti dvigubai tokius maršrutus kaip Panevėžys-Šiauliai, Panevėžys-Rokiškis, Klaipėda-Šilutė, Šiauliai-Klaipėda ir t.t.? Jeigu mes tokie turtingi, kad tik duokit ir dotuosim, tai galima dar padotuoti aviamaršrutą Vilnius-Kaunas.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą

      Jei keleiviai galėtų rinktis, manau, dauguma nubalsuotų uždaryt traukinius, o ne autobusus. Jei tie Latvijoje uždaryti autobusų maršrutai buvo dotuojami ar vežėjai valstybinės įmonės tai dar truputį galima pateisinti, jeigu juose dirbo privačios įmonės ir nenuostolingai (kaip būtų Kaunas-Vilnius atveju) - tai čia paprasčiausias visuomeninio transporto žlugdymas.
      Latvijoje visuomeninis transportas yra dotuojamas valstybės. Kaip ir mūsų nemažai autobusų parkų yra dotuojami savivaldybių (pvz., Šiaulių "Busturas", Panevėžio ir Klaipėdos AP, ir absoliuti dauguma rajoninių ir kt.).
      Be to Lietuvoje degalų (kuriuos naudota tiek autobusai, tiek traukiniai) akcizas keliauja į autokelių fondą, kuriais važinėjasi autobusaui, bet ne traukiniai.
      Be to, Latvijoje nėra taikomos nuolaidos studentams, mokiniams ir pensininkams, už kuriuos pas mus vežėjams sumoka irgi valstybė.
      Tai kas, ką, kur ir kaip žlugdo atsakyti nėra lengva.
      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 16:59.

      Comment


        LDZ ketina didinti įstatinį kapitalą dukterinėje įmonėje "LDZ ritošā sastāva serviss" 84 magistraliniais krovininiais lokomotyvais (supratau, kad perduos turimus naudotus) (jų vertė 15,8 mlj. LVL).

        Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1599

        Comment


          Latvija turi 2298 km. gelezinkeliu
          Lietuva - 1765 km.
          Visada galvojau kad pas mus ju daugiau.

          CIA Factbook
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Latvija turi 2298 km. gelezinkeliu
            Lietuva - 1765 km.
            Visada galvojau kad pas mus ju daugiau.

            CIA Factbook
            Pasenę duomenys. Tiek Latvija jau nebeturi - skaitykite pranešimą Nr. 261 aukščiau apie šiemet planuojamus nurinkti ruožus - tai su seniau nurinktu Skulte-Rūjiena Latvijos geležinkelių ilgis sutrumpėjo/ės 500 km - taigi liktų apie 1798 km.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 22:59.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Pasenę duomenys.
              Ne tame esme, jog duomenys pasene, o tame, jog pas juos daugiau.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Ne tame esme, jog duomenys pasene, o tame, jog pas juos daugiau.
                Plius Latvijos teritorija mažesnė, tad natūraliai geležinkelių tinklas LV yra gerokai tankesnis.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Sumažėjus keleivių skaičiui nuo spalio 19 d. kai kuriomis dienomis traukinį Ryga-Ventspilis pakeis autobusai.
                  Autobusai kursuos traukinio grafiku darbo dienomis. Traukiniai Ryga-Ventspilis važiuos penktadieniais, sekmadieniais, o Venspilis-Ryga šeštadieniais, pirmadieniais.

                  Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1595

                  Mes automotrisėmis esame turtingi.
                  Dar norėčiau pridurti, kad Latvijoje tarpmiestinis transportas yra beveik dvigubai pigesnis nei Lietuvoje. Šių metų rugpjūčio 19 d. teko važiuoti komfortabiliu autobusu MERCEDES (vežėjas PSIA"Ventspils reiss") maršrutu Ventspilis-Ryga, atstumas 190 km, bilieto kaina 4.70 Ls( apie 23.50 Lt), kelionės trukmė lygiai 3 val. Atgal iš Rygos į Ventspilį važiavau traukiniu, atstumas 176 km, bilieto kaina 4.35 Ls(apie 21.75 Lt), tiesa komforto čia buvo mažiau, tačiau kelionės trukmė mažesnė - 2.40 val. Traukinys senokas nemordenizuotas trivagonis DR1-267, kasoje žadėjo, kad pirmame vagone bus TV, bet tai ir liko tik pažadai, nei viename vagone TV nebuvo. Padariau išvadą, kad latvių keleiviniams traukiniams iki mūsų tikrai labai toli. Gal dėl to ir kainos gerokai mažesnės.

                  Comment


                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                    Plius Latvijos teritorija mažesnė, tad natūraliai geležinkelių tinklas LV yra gerokai tankesnis.
                    Jeigu teritorija mažesnė, iš kur ten daugiau kilometrų geležinkelio? Ir be to ne kažin kuo mažesnė ta teritorija.

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Plius Latvijos teritorija mažesnė, tad natūraliai geležinkelių tinklas LV yra gerokai tankesnis.
                      Kiek mažesnė? Visas Latvijos plotas 64 589 km² - tai už Lietuvą mažesnė tik apie 600 km² - beveik pusė vidutinio didumo administracinio rajono teritorijos.
                      Ir kaip rašiau anksčiau šiemet ir kitais metais nurinkus nenaudojamas geležinkelio linijas - jų bendras ilgis bus ne ką didesnis nei Lietuvos.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 18:41.

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Jeigu teritorija mažesnė, iš kur ten daugiau kilometrų geležinkelio? Ir be to ne kažin kuo mažesnė ta teritorija.
                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Kiek mažesnė? Visas Latvijos plotas 64 589 km² - tai už Lietuvą mažesnė tik apie 600 km² - beveik pusė vidutinio didumo administracinio rajono teritorijos.
                        Ir kaip rašiau anksčiau šiemet ir kitais metais nurinkus nenaudojamas geležinkelio linijas - jų bendras ilgis bus ne ką didesnis nei Lietuvos.
                        Aš nesakiau, kad Latvijoje daugiau geležinkelio (nors iš tikrųjų kol kas dar taip yra); Latvija nors ir nedaug, bet mažesnė už Lietuvą. Akivaizdu ir be papildomų įrodymų, kad geležinkelio tinklo koncentracija Latvijoje didesnė. Kai nurinks kai kuriuos ruožus — perskaičiuosime, nors nemanau, kad Latvija artimiausius ~5 metus geležinkelių tinklo tankumu nusileis Lietuvai. Pagaliau kur garantija, kad Lietuvoje artimiausiu metu nebus nurinkti ruožai Švenčionėliai-Utena ir Kretinga-Skuodas-LT/LV siena?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Latvijos SM oficialioje svetainėje radau tokią žinutę. Žmogus teiraujasi kodėl atleidžiami mašinistų padėjėjai ir kodėl nepriimami nauji.
                          Atsakymas: Siekiant padidinti darbo efektyvumą bei dėl lokomotyvų brigadų darbininkų trūkumo pradedant nuo 2006 m. AB "Pasažieru vilciens" ["Keleivinis traukinys"] elektriniuose ir dyzeliniuose traukiniuose pradėjo diegti sistemas [nenurodyta kokios], kurios leidžia aptarnauti traukinius be mašinisto padėjėjo nepabloginant susisiekimo kokybės. Šiuo metu 40% traukinių valdo 1 mašinistas. Šį skaičių netolimoje ateityje ketinama padidinti iki 80%. Įmonėje šiuo metu pakanka klokomotyvų brigadų darbininkų, todėl nauji mašinistai į darbą daugiau nepriimami.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.13, 20:37.

                          Comment


                            Na latviai bent jau teikiasi atsakyti i klausimus, ne taip kaip LG, kur kaip i kiaura statine...

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              Na latviai bent jau teikiasi atsakyti i klausimus, ne taip kaip LG, kur kaip i kiaura statine...
                              Arba atsako formaliai, maždaug: "Ačiū kad domitės ir keliaujate traukiniais, bet mes manome, kad taip kaip yra bus geriau..."
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Šiandien LDz Ritošā sastāva serviss (LDz RSS) Elėjos žemės ūkio koperatyve LATRAPS (Meitenės geležinkelio stotis) prezentavo pirmąjį įmonėje modernizuotą manevrinį dyzelinį lokomotyvą, kuriame įrengtas ekologijos normas "Euro 3" atitinkantis variklis.
                                Šiuo metu Latvijoje veikia "Euro 2 normas" atitinkantys lokomotyvai. Minėtame modernizuotame TGM23BV-1633 įrengtas "Volvo" pagamintas variklis "Penta" - 500 arklio jėgų. Modernizuojant šilumvežį dalyvavo ir estų Baltic Marine Group, užsakovas - Elėjos LATRAPS.
                                LATRAPS yra ūkininkų bendrovė, kuri savo veiklą pradėjo 2000 m. ir ją pradžioje sudarė 12 narių, o dabar yra didžiausias tokio pobūdžio kooperatyvas ir vienija 537 ūkininkų (augina grūdines ir rapsų kultūras) iš visų Latvijos regionų.

                                Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4200
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.14, 18:58.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Šiandien LDz Ritošā sastāva serviss (LDz RSS) Elėjos žemės ūkio koperatyve LATRAPS (Meitenės geležinkelio stotis) prezentavo pirmąjį įmonėje modernizuotą manevrinį dyzelinį lokomotyvą, kuriame įrengtas ekologijos normas "Euro 3" atitinkantis variklis.
                                  Šiuo metu Latvijoje veikia "Euro 2 normas" atitinkantys lokomotyvai. Minėtame modernizuotame TGM23BV-1633 įrengtas "Volvo" pagamintas variklis "Penta" - 500 arklio jėgų. Modernizuojant šilumvežį dalyvavo ir estų Baltic Marine Group, užsakovas - Elėjos LATRAPS.
                                  LATRAPS yra ūkininkų bendrovė, kuri savo veiklą pradėjo 2000 m. ir ją pradžioje sudarė 12 narių, o dabar yra didžiausias tokio pobūdžio kooperatyvas ir vienija 537 ūkininkų (augina grūdines ir rapsų kultūras) iš visų Latvijos regionų.

                                  Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4200
                                  tai butu teisinga pavadinti remotorizacija, nes isskyrus VDV ir greiciausiai ausinimo modulio nieko nebuvo pakeista?

                                  Comment


                                    LDZ 2009 m. minėdama savo 90-ties metų jubiliejų parengė ir išleido DVD formatu istorinį dokumentinį filmą "Bėgių juosta". Taip pat Geležinkelių muziejus DVD formatu parengė video medžiagos rinkinį "Latvijos geležinkelių istorija populiariai".
                                    Juos galima įsigyti Muziejuje - Uzvaras bulv.2/4.

                                    Ir vėl ima baltas pavydas kaimynams latviams.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.20, 19:21.

                                    Comment


                                      Latvijos geležinkelių muziejus nuo spalio iki kovo mėn. paskutiniojo antradienio 18:15-19:30 val. organizuoja vakarines programas "Apie geležinkelių istoriją populiariai".
                                      Tokiu būdu muziejus darbo laikas antradieniais bus prailgintas iki 19:30. Bus galima apžiūrėti muziejaus ekspoziciją, pasiklausyti paskaitų apie geležinkelio istoriją.

                                      Paskaitų temos:
                                      Spalio 27 d. - greituoju traukiniu į Paryžių jau nuo XIX a. vidurio.
                                      Lapkričio 24 d. - Liepoja-Glūda - pirmoji nacionalinė geležinkelio linija.
                                      Gruodžio 29 d. - turistiniai traukiniai Latvijoje.
                                      Sausio 26 d. - geležinkelio katastrofos Latvijoje.
                                      Vasario 23 d. - siaurukas de facto.
                                      Kovo 30 d. - sovietizacija arba "Latvijos geležinkelių" sunaikinimas 1940-1953 m.

                                      Pirmoje paskaitoje pasakota kai Latvijos teritorijoje XIX a. viduryje pastačius pirmasias geležinkelio linijas prasidėjo tarptautinis traukinių susisiekimas. Pasakota apie garsųjį "Šiaurės ekspresą" (tarpukariu Nord Express - buv. Ryga-Kaunas-Virbalis-Karaliaučius-Berlynas-(Paryžius - prikabinami vagonai), keleivinių vagonų evoliuciją nuo karietos uždėtos ant bėgių iki miegamojo vagono, vagono-restorano.
                                      Gruodžio mėn. bus pasakojama apie XX a. ketvirtojo dešimtmečio turistinius traukinius, kurie veždavo ne tik į gražiausias Latvijos vietas, bet ir kad kelionės laisvalaikiu šokių vagone buvo galima pasiklausyti muzikos.

                                      Bileito kaina - 1 LVL (5 LTL) suagusiems ir 0,5 LVL vaikams, studentams.

                                      Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4215

                                      Teks nuvažiuot į kai kurias paskaitas - suintrigavo. Gaila, kad tik dabar sužinojau apie šiandienos paskaitą.
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.28, 15:05.

                                      Comment


                                        Daugiau apie Nord Express (angliskai)

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Nord_Express

                                        Comment


                                          Nuo lapkričio 1 d. 7-13 proc. pigs LDZ bilietai į tarptautinius traukinius Ryga-Maskva, Ryga-Peterburgas.
                                          Ta aplinkybė, kad bilietų kainas nustato kiekviena valstybė, per kurios teritoriją važiuoja traukinys, yra vedamos derybos su Rusijos geležinkelių atstovais dėl analogiškų kainų suderinimo Rusijos teritorijoje. Vežėjas - VAB "LDZ Cargo", operatorius - UAB "L-Ekspresis".

                                          Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1629

                                          Latvijos tarptautinių traukinių kainos lyginant su mūsiškėmis iš tiesų "kandžiojosi", todėl nemažai Šiaurės Lietuvos gyventojų į Rusiją (per Rygą, nes arčiau) daugiau važiuodavo autobusais nei traukiniais.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.28, 15:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X