Kokia prasme gabenti jura darant milziniska lanksta, jei galima sausuma gelezinkeliu. Nejaugi labai zveriskai skiriasi transportavimo kainos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLG veržiasi į Latvijos krovinių pervežimo rinką, ir pramiega "ZUBR"? Skamba kažkaip makabriškai.
26 konteineriai - smulkmena, tai tik apie 10 vagonų.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLG jau seniai pramynė šį takelį. Jau ne vieneri metai važinėja Vikingas.
26 konteineriai - smulkmena, tai tik apie 10 vagonų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą"Vikingas" ir "Merkurijus" yra gerai, bet kodėl reikia užmerkti akis prieš "ZUBR"? Juk pati LG verkšlena, kad nebeliko krovinių, reikia mažinti algas darbuotojams arba kai kuriuos atleisti, mažinamas keleivinių traukinių maršrutų skaičius ir t.t.. Išvada — reikia gaudyti KIEKVIENĄ krovinį, nes su tokiu abejingumu greitai ir Mažeikių nafta pas latvius pabėgs.
Mažeikių naftai LG ir taip (konservatorių sprendimu) beveik 10 metų naftos produktus vežė tik už savikainą. O šiuo metu yra palanki situacija nugręžti naftininkus.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąO kaip tu manai, ką LG šiuo metu daro? Dėl krovinių derisi vienu metu su visais: latviais, rusais, baltarusais. Ieško įvairiausių būdų, kaip privilioti krovinius. Tiesa kaip kam tai ir nepatinka.
Mažeikių naftai LG ir taip (konservatorių sprendimu) beveik 10 metų naftos produktus vežė tik už savikainą. O šiuo metu yra palanki situacija nugręžti naftininkus.
Papildymas: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23220882I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKol LG derasi ir ieško, latviai jau veža. Ir kaip LG žada nugręžti MN, jeigu LDZ jau gana atvirai signalizuoja, kad galėtų vežti MN produkciją į Ventspilį?
Papildymas: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23220882
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO kaip tau atrodo, kodėl LG bėgius nurinko? Nurinks ir paskutinius per Joniškį, kai tik bus proga. O per Obelius ar Turmantą MN kaži ar veš.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJau esu minėjęs, kad naftos kompanijos, tarp jų ir MN, "varto" milijardinę apyvartą (galima skaičiuoti litais, eurais ar doleriais). Jeigu LG visai "užlauš" MN, Orlen susitars su LDZ ir parodys špygą LG — nafta iš Mažeikių keliaus per Latviją, o tam daug nereikia — iš akies apie 30km naujo geležinkelio ir bent aptvarkyti likusį ruožą."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPamiršai, kad LG gali nurinkti bėgius iki pačios įmonės, tada vietoj 30 km gali gautis visi 60I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSusitarkim, kas ir ką skaičiuoja. Pagal mano žemėlapį, nuo MN gamyklos (o ne nuo Mažeikių miesto, nes pati gamykla nėra mieste) iki LT/LV sienos yra tik keli km, iš akies kokie 4-5. Tarkim atstumas nuo MN gamyklos iki LV kaimo Atvari bus kokie 10km, o nuo Atvari iki Vainode — 16km. Pastaba — nuo Vainode į rytus apie 5km eina jau nebenaudojama geležinkelio linija, kuri pasuka į pietus ir kirtusi Lūšies upę per Ritinės kaimą pasiekia Ruzgų kaimą. Tai čia pasvarstymai planuojant patį trumpiausią įmanomą bėgių tiesimą. Galima tiesti tiesiai į šiaurę — į Skrundą, tada atstumas tarp MN gamyklos ir Skrundos bus per 45km, tačiau reikės 2 tiltų per Ventos upę."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKol LG derasi ir ieško, latviai jau veža. Ir kaip LG žada nugręžti MN, jeigu LDZ jau gana atvirai signalizuoja, kad galėtų vežti MN produkciją į Ventspilį?
Papildymas: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23220882
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLG taip pat signalizuoja, kad gali vežti krovinius per Latvijos teritoriją nors ir iki Talino ar Rusijos pasienio stoties (Pytalovo), ir kas įdomiausia, kad skirtingai nuo trijų Latvijos vežėjų kompanijų, LG jau jaun tam visiškai pasirengusi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai gerai, kad pasirengusi. Sveikinu. Bet latviai neleis savo bėgiais važiuoti, ir kas tada? LG ties savo bėgius per visą Latviją iki Valgos ar Pytalovo?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąManai, kad LG taip lengvai įsileis latvius, kad šie paimtų dalį pelningo verslo?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPaaiškink man labai paprastais žodžiais, kaip 5 metų vaikui: kaip LG gali neleisti MN (arba PKN Orlean) nusitiesti bėgius į Latviją ir ten vežti produkciją?
ne taip perskaičiau, LG bėgių tiesimo neįtakos, tačiau tai įtakos statybos įstatymas ir žemės įsigyjimo klausimai.
jei tai būtų taip lengva, vamzdį nusitiesti kainuotų panašiaip kaip ir geležinkelį, bet eksploatacija tai pigesnė, ir tiestųsi MN vamzdį kur jai reikia ir nesipyktų su LGPaskutinis taisė aesde; 2009.07.23, 21:45.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąo kaip latviai gali neįsileisti LG važiuoti?
ne taip perskaičiau, LG bėgių tiesimo neįtakos, tačiau tai įtakos statybos įstatymas ir žemės įsigyjimo klausimai.
jei tai būtų taip lengva, vamzdį nusitiesti kainuotų panašiaip kaip ir geležinkelį, bet eksploatacija tai pigesnė, ir tiestųsi MN vamzdį kur jai reikia ir nesipyktų su LGI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPaaiškink man labai paprastais žodžiais, kaip 5 metų vaikui: kaip LG gali neleisti MN (arba PKN Orlean) nusitiesti bėgius į Latviją ir ten vežti produkciją?
Privačios kompanijos tiesti geležinkelius ir jais naudotis gali tik savo teritorijose (gamyklose) be sąsajos su viešuoju geležinkeliu.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLatviai užkels tokius infrastruktūros mokesčius, kad apsimokės benziną kibirais per visą Latviją pernešti. ....
ir šiaip Latvių, Lietuvių ir berods slovakų infrastruktūra yra pati brangiausia Europoje, taip kad kelti kainų nebėra kur.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisoje Europos Sąjungoje viešoji geležinkelių infrastruktūra yra valstybės nuosavybė, kurios veikla yra griežtai reglamentuota ir kontroliuojama.
Privačios kompanijos tiesti geležinkelius ir jais naudotis gali tik savo teritorijose (gamyklose) be sąsajos su viešuoju geležinkeliu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNieko nepaaiškėjo. Kas neleidžia LDZ su LV valdžios palaiminimu nustatyti jos norimų infrastruktūros mokesčių? Kas neleistų LDZ ir MN išsipirkti tuos kelis km LT teritorijos ir joje nusitiesti bėgius? Juk bėgiai gali būti formaliai LDZ arba Latvijos nuosavybė.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment