Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LDZ 2009 m. I pusmečio rezultatai

    LDZ Cargo rezultatai 2009 m. I pusmetyje 1,2 proc. buvo geresni nei 2008 m. I pusmetčio.
    2009 m. I pusmetyje pervežė 28,17 mln. t. Išaugo importo pervežimai - 7 proc. (24,86 mln. t, o pernai - 23,24 mln. t). Daugiausia vežta naftos produktų - 11,54 mln. t (12 proc. daugiau), akmens anglies ir kokso - išaugo 16,9 proc. (10,31 mln. t), chemijos produkcijos - 20,2 proc. (1,45 mln. t).
    Sumažėjo eksporto prekių (krito 5,6 proc. - 1,13 mln. t) lyginant su ansktesniu 1,2 mln. t), vidaus pervežimų, sausumos tranzito.
    Padidėjo konteinerių pervežimų 0,2 proc. (27446 vnt.).

    Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4089

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Oficialiame LDZ uslapyje patalpinta informacija, kad 2008 m. Latvijos geležinkeliai pervežė daugiausia krovinių (56,1 mln. t) per savo istoriją ir buvo daugiau nei likusiose Baltijos valstybėse (Lietuvoje - 55 mln., Estijoje - 26,1 mln.) ir Suomijoje (41,9 mln.).
      Latvijos pervežimas vienas retesnių atvejų Europoje, kur pasiekti tokie aukšti rodikliai - buvo didelis augimas. Aplenktas ankstesnis regiono lyderis - "Lietuvos geležinkeliai".
      Apyvarta siekė 299 mln. LVL, o grynasis pelnas - 13,4 mln. LVL.
      23,56 mln. investuoti į infrastruktūrą - rekonstruotas 88 km ilgio kelių ruožas, už 5,4 mln. LVL pakeista 111 iešmų.
      LDZ į valstybės biudžetą sumokėjo 72 mln. LVL - 5 mln. daugiau nei 2007 m. LDZ buvo vienas didžiausių mokesčių ir socialinių įmokų mokėtojas Latvijoje.
      2008 m. maršrutas Riga-Lugaži pratęstas iki Valgos, atnaujintas keleivinių traukinių eismas Riga-Ventspilis.

      Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4108
      Mane labiau stebina, kaip iki šiol Latvijos geležinkeliai krovinių pervežimo srityje nesugebėjo pralenkti LG. LV konkuruoja turėdama 3 uostus, o LT — tik 1. Žinoma, Klaipėda turi pranašumą ne tik dėl to, kad tai neužšąlantis uostas (privalumas prieš Suomijos ir Estijos uostus), bet ir yra geografiškai arčiau Šiaurės jūros (pro ten plaukia kone visi kroviniai iš NVS, pakrauti Baltijos jūros uostuose). Lyginant su Latvija, dėl sąlyginai labai mažo atstumo šis pranašumas išnyksta. Drąsiai prognozuoju, kad kai po 8-12 metų RailBaltika pasieks Kauną, pagal krovinių (o gal ir keleivių) pervežimo rodiklius LG paliks LDZ toli toli užpakalyje.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Mane labiau stebina, kaip iki šiol Latvijos geležinkeliai krovinių pervežimo srityje nesugebėjo pralenkti LG. LV konkuruoja turėdama 3 uostus, o LT — tik 1. Žinoma, Klaipėda turi pranašumą ne tik dėl to, kad tai neužšąlantis uostas (privalumas prieš Suomijos ir Estijos uostus), bet ir yra geografiškai arčiau Šiaurės jūros (pro ten plaukia kone visi kroviniai iš NVS, pakrauti Baltijos jūros uostuose). Lyginant su Latvija, dėl sąlyginai labai mažo atstumo šis pranašumas išnyksta. Drąsiai prognozuoju, kad kai po 8-12 metų RailBaltika pasieks Kauną, pagal krovinių (o gal ir keleivių) pervežimo rodiklius LG paliks LDZ toli toli užpakalyje.
        Dar nepamiršk, kad Kaliningrado tranzitas mus maitina.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Dar nepamiršk, kad Kaliningrado tranzitas mus maitina.
          siemet deja tik trupiniais
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Mane labiau stebina, kaip iki šiol Latvijos geležinkeliai krovinių pervežimo srityje nesugebėjo pralenkti LG. LV konkuruoja turėdama 3 uostus, o LT — tik 1. Žinoma, Klaipėda turi pranašumą ne tik dėl to, kad tai neužšąlantis uostas (privalumas prieš Suomijos ir Estijos uostus), bet ir yra geografiškai arčiau Šiaurės jūros (pro ten plaukia kone visi kroviniai iš NVS, pakrauti Baltijos jūros uostuose). Lyginant su Latvija, dėl sąlyginai labai mažo atstumo šis pranašumas išnyksta. Drąsiai prognozuoju, kad kai po 8-12 metų RailBaltika pasieks Kauną, pagal krovinių (o gal ir keleivių) pervežimo rodiklius LG paliks LDZ toli toli užpakalyje.
            Nors Latvija turi 3 uostus, realus yra tik vienas - Ventspilis, kurio laivų grimzlė didesnė 2-2,5 m nei Klaipėdos. Be to Ventspilio uosto teritorija mažesnė nei Klaipėdos.
            Liepoja - visą laiką buvo karinis uostas, Rygos - per maža grimzlė.
            Kita vertus, tokiai mažai valstybei 3 uostai yra per daug. Tiek pat turi ir 18 kartų didesnė Lenkija - Štėtinas, Gdynia ir dar vienas (tiksliai nepamenu).
            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.18, 13:05.

            Comment


              Latvijos gelezinkeliai penisi Estijos saskaita. Po ivykiu Taline su kariu kapu iskelimu, Rusijos tranzitas aplenkia Estija.

              Comment


                Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                siemet deja tik trupiniais
                Ne tokie čia ir trupiniai. Vien tik dėl išimtinės Kaliningrado padėties (tranzito atžvilgiu), pavyksta gan neblogai laviruoti Klaipėdos naudai.

                Comment


                  Na va ką tik iš Daugpilio lok remonto fabriko... Gaila, bet paskutinis Baltijos šalyse lokomotyvas TE3 jau metalo lauže...

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Na va ką tik iš Daugpilio lok remonto fabriko... Gaila, bet paskutinis Baltijos šalyse lokomotyvas TE3 jau metalo lauže...
                    Dar šiame forume kažkas džiugiai minėjo, kad Kaune ruošiamas riedmenų muziejus. Čia buvo pokštas arba LG nesugėjo nupirkti istoriškai vertingo metalo gabalo?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Te3 likučiai:



                      Ir neklausinėk durnų klausimų... Man ir su siauruku darbo užtenka...

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Ir neklausinėk durnų klausimų... Man ir su siauruku darbo užtenka...
                        O.K., deal Jei galėsiu būti naudingas — tik parašyk.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Aga, greitai reikės šveisti daug metalo ir užsiimti dažymo darbais

                          Comment


                            Siandien pirkom bilieta Vilnius - Maskva. ~290lt. Atgal nusprendem vaziuoti per Ryga,tai Ryga - Maskva bilietas kainuoja ~450lt? Kur logika? Lektuvu labiau apsimoka skrist, nei moket 450lt.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Na va ką tik iš Daugpilio lok remonto fabriko... Gaila, bet paskutinis Baltijos šalyse lokomotyvas TE3 jau metalo lauže...
                              O tai kam supjauste parazitai, kazkur skaiciau kad Daugpilio remonto depas labai didziavosi siuo TE-3

                              Comment


                                Vakar į Rygą atvyko pirmasis ZUBR traukinys

                                Vakar 13:00 į Rygą atvyko pirmasis Latvijos, Baltarusijos, Estijos geležinkelių projekto "ZUBR" konteinerių traukinys. Buvo atvežti 26 Baltarusijos "Naftan" konteineriai, kurie perkrovus Rygos uoste keliaus į Šanchajų.
                                Traukinys bus komplektuojamas Rygos Škiruotavos stotyje.
                                Projekte dalyvauja Latvija, Estija, Baltarusija. Traukinys kursuoja tarp Rygos ir Minsko (kelionė trunka 1,5 dienos), tranzitiniai kroviniai bus vežami toliau į Estiją. Į projektą įsijungti yra suinteresuoti ir Ukrainos geležinkeliai, kas leistų sujungti Baltijos ir Juodąją jūras.

                                Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4114
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.22, 11:02.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Vakar 13:00 į Rygą atvyko pirmasis Latvijos, Baltarusijos, Estijos geležinkelių projekto "ZUBR" konteinerių traukinys. Buvo atvežti 26 Baltarusijos "Naftan" konteineriai, kurie perkrovus Rygos uoste keliaus į Šanchajų.
                                  Traukinys bus komplektuojamas Rygos Škiruotavos stotyje.
                                  Projekte dalyvauja Latvija, Estija, Baltarusija. Traukinys kursuoja tarp Rygos ir Minsko (kelionė trunka 1,5 dienos), tranzitiniai kroviniai bus vežami toliau į Estiją. Į projektą įsijungti yra suinteresuoti ir Ukrainos geležinkeliai, kas leistų sujungti Baltijos ir Juodąją jūras.

                                  Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4114
                                  LG veržiasi į Latvijos krovinių pervežimo rinką, ir pramiega "ZUBR"? Skamba kažkaip makabriškai.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    LG veržiasi į Latvijos krovinių pervežimo rinką, ir pramiega "ZUBR"? Skamba kažkaip makabriškai.
                                    Visk neapzios. O ir latviai ne prie visko prileis.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Visko neapžios. O ir latviai ne prie visko prileis.
                                      Krizės metu? Juk Baltarusija neturi jūrų uostų, o geografiškai artimiausi — Klaipėda ir Kaliningradas, abu pasiekiami per Lietuvą. Ech, neverta net komentuoti...
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        ..kurie perkrovus Rygos uoste keliaus į Šanchajų
                                        Idomu koks atstumas tarp ju ir kiek laiko gabeno krovinus iki ten? Kodel nepasirinko Klaipeda, gal musu uostas neturi konteineriu terminalo? Gelezinkelis pas mus atrodo ne prastesnis uz latviu.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Idomu koks atstumas tarp ju ir kiek laiko gabeno krovinus iki ten? Kodel nepasirinko Klaipeda, gal musu uostas neturi konteineriu terminalo? Gelezinkelis pas mus atrodo ne prastesnis uz latviu.
                                          Atstumas iš Minsko į Rygą yra beveik toks pat kaip į Klaipėdą.
                                          Čia greičiau suveikė - konkurencija - geresnė kaina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X