Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Latvijos statistikos departamento puslapyje radau tokia informacija. Taigi pas kaimynus per 9 mėnesius geležinkeliais pasinaudoja 20,8 mln. keleivių (vienoj lentelių per pirmą pusmetį buvo nurodyta ~13,5 mln. keleivių).
    Dar vienas svarbus momentas. Latvijoje automobilizacija gerokai mazesne. Tai ir keleiviu daugiau tiek traukiniuose, tiek ir autobusuose. O tokia transporto rusis kaip marsrutinis taksi ar mikroautobusas Latvijoje nera taip paplites kaip Lietuvoje.
    Siap butu idomu istraukti duomenis apie lengvuju automobiliu skaiciu Latvijoje.

    Comment


      #62
      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Jo, gali buti, del to ir paklausiau...
      Šis ruožas buvo pradėtas elektrifikuoti sovietmečiu, bet nebaigtas. Šiuo metu kontaktinis tinkas nepajungtas (niekada ir nebuvo, nes ruožas nebaigtas), stulpai tęsiasi iki Ropaži, bet laidai baigiasi vos už Rygos, toliau testovi paskiri stulpai be laidų, apleisti.

      Štai šiek tiek info apie LDz planus ateičiai ("penkmečio planas"), pristatytus įmonės direktoriaus (beje, ką tik išrinktam iš naujo) Ugio Maguonio (Ugis Magonis) š.m. pavasarį:

      http://parvadajumi.info/latvija/inte...-miljardi-eiro

      Trumpai:

      Latvijos geležinkelių modernizavimui rekalingi 5 mlrd. eurų.

      Elektrifikuoti ateityje planuojama daugiausia krovinių gabenimui skirtą liniją Ryga-Ventspils, nors didžiausias srautas vyksta nuo Baltarusijos ir Rusijos sienų, per Daugpilį, Rygą, o kartais ją aplenkiant per Jelgąvą link Ventspilio uosto. Todėl manau kad jie galvoja apie viso ruožo elektrifikaciją. Kita vertus, Latvijoje, kiek žinau, naudojama pastovi elektros srovė, kaip ir Rusijoje bei Kaliningrado srityje, o Lietuvoje, Baltarusijoje ir dalyje Ukrainos - kintanti, todėl reiktų skirtingų elektrovežių.

      Tarp prioritetų yra ir antro kelio tiesimas tarp Daugpilio ir Baltarusijos sienos (Indra).

      Rygos mieste jau dirbama kuriant sistemą P+R (park&ride), statant automobilių stovėjimo aikšteles prie stočių, toliau kelionę tęsiant traukiniu.

      Nors dar reikalinga išsami studija, galvojama po keturių-penkių metų atidaryti naują atšaką į Rygos oro uostą, tačiau tik pritraukiant verslą, be valstybės dotacijų. Idėja užregistruoti bagažą Rygos centre ir toliau ramiai traukiniu keliauti į oro uostą (kaip yra Vienoje su C.A.T. ir kt. miestuose).

      Modernizuojami pirmieji krovininiai šilumvežiai. Ta pati problema, kaip ir pas mus - vagonų trūkumas. Jų LDz turi apie 5000, o traukos riedmenų - apie 170.

      Maguonis akcentuoja, kad Rail Baltica yra politiškai naudingas projektas, bet ekonomiškai nėra perspektyvus. Europinės vėžės geležinkelis labiau tinka greitam keleivių pervežimui, o LDz prioritetas yra kroviniai. Pagrindinis krovinių srautas jiems rytai-vakarai, o ne pietūs-šiaurė.

      Baltijos šalių geležinkelio tinklas yra apie 7000 km ilgio (drįsčiau suabejoti, nes tikrai tiek nėra naudojama), juo pervežama 150 mln. tonų krovinių, o tai sudaro 30-40 % visoje Europoje geležinkeliu pervežamų krovinių kiekio.

      Nors projektas svarbus ir remiamas ES, vis dėlto latviai mano, kad per brangu statyti naują Europinės vėžės liniją nuo Rygos iki Talino, todėl norėtų apsiriboti esamos linijos modernizavimu pritaikant greičiui iki 120 km/h (tam reikėtų 100 mln. eur, iš kurių ES suteiktų tik 23 mln.), todėl LDz investicijos atsipirktų tik apkraunant šią liniją kroviniais. Manoma, kad iki 2013 metų bus įmanoma pasiekti Taliną traukiniu. Didžiausia problema yra itin prasta Estijos geležinkelių tinklo būklė. Nors dabar vyksta darbai Valgos-Tartu ruože.

      Comment


        #63
        Parašė fow Rodyti pranešimą
        Maguonis akcentuoja, kad Rail Baltica yra politiškai naudingas projektas, bet ekonomiškai nėra perspektyvus. Europinės vėžės geležinkelis labiau tinka greitam keleivių pervežimui, o LDz prioritetas yra kroviniai. Pagrindinis krovinių srautas jiems rytai-vakarai, o ne pietūs-šiaurė.
        Ekonomiškai neperspektyvus Latvijai ar visas RailBaltica? Bent jau LT jis turėtų būti nemažai naudojamas, jau vien dėl lietuvių ryšių su lenkais. Viena, LT gyvena nemažai lenkų ir kitų tautybių žmonių, kurie turi giminių ar draugų Lenkijoje, taigi turi ne vien turistinį interesą keliauti ten. Antra, LT geografiškai yra arčiau Europos ekonominio centro (Šveicarija, vakarinė Vokietija, Beneliuksas), todėl kelionė truktų šiek tiek trumpiau ir būtų patrauklesnė keliauti traukiniu nei lėktuvu ar keltu (kaip iš Rygos ar juo labiau Talino). Trečia, LT turistų "liūto dalį" sudaro.... tie patys lenkai, daug vokiečių. Manau, nemaža dalis jų atkeliaus traukiniu, o ne lėktuvu (juk ir ten yra railfanų ar tiesiog bijančių skristi). Apibendrinant, manau RailBaltica Lietuvoje turi perspektyvą.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          kad tik neiseitu is RailBaltic'os RailLithuaniaOnly....

          Comment


            #65
            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            kad tik neiseitu is RailBaltic'os RailLithuaniaOnly....
            Tiesą sakant ir man dėl to širdis nerami.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #66
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Siap butu idomu istraukti duomenis apie lengvuju automobiliu skaiciu Latvijoje.
              2007 spalio 1 d. buvo 890 358.
              http://www.ves.lv/article/26440

              Comment


                #67
                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                kad tik neiseitu is RailBaltic'os RailLithuaniaOnly....
                Nemanau, kad LDz nuomonė bus kertinė, vis dėlto tai Europinės svarbos projektas. Juk LG taip pat kažkada kalbėjo, kad RailBaltica jiems nėra naudingas, o ir brangus, be to vienas iš RailBaltica siūlomų variantų buvo esamos linijos modernizavimas nuo Kauno iki Talino, o Europinė vėžė tik iki Kauno.

                Comment


                  #68
                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  2007 spalio 1 d. buvo 890 358.
                  http://www.ves.lv/article/26440
                  Tik tiek lengvuju Latvijoje. Cia is viso lengvuju, ar tik privaciu asmenu?
                  Lietuvoje jau apie 1,44 milijono individualiu lengvuju (2007).
                  Tuksyanciui gyventoju 429 automobiliai.
                  Latvijoje - apie 380.

                  http://db1.stat.gov.lt/statbank/sele...var13=&rvar14=


                  Vat jums ir keleiviai Latvijos gelezinkeliuose. Taciau tai nesusije proporcingai su automobiliu skaiciumi ir perveztu gelezinkeliais keleiviu skaiciumi.

                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Tiesą sakant ir man dėl to širdis nerami.

                  O ka pralostume? Jei uz europinius pinigus ir siek tiek savo, tai vis tiek reikia tvarkyti ruoza nuo sienos su Lenkija iki Kazlu Rudos, nes nelabai koks.

                  Comment


                    #69
                    Taip parašyta: užregistruota lengvųjų automobilių.
                    Lietuvoje 2007.12.31 buvo - 1596186.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O ka pralostume? Jei uz europinius pinigus ir siek tiek savo, tai vis tiek reikia tvarkyti ruoza nuo sienos su Lenkija iki Kazlu Rudos, nes nelabai koks.
                      Tai va matyt todėl valdininkai ir stumia projektą tik iki Kauno, o tada "pakaks atnaujinti esamus ruožus". Norėtųsi (juk norėti nekainuoja, tiesa?), kad RailBaltica pasiektų bent Panevėžį, antraip Aukštaitijos sostinė liks antrojo plano miestu ir net nauja arena nepadės.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #71
                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Tai va matyt todėl valdininkai ir stumia projektą tik iki Kauno, o tada "pakaks atnaujinti esamus ruožus". Norėtųsi (juk norėti nekainuoja, tiesa?), kad RailBaltica pasiektų bent Panevėžį, antraip Aukštaitijos sostinė liks antrojo plano miestu ir net nauja arena nepadės.
                        Bet RailBaltica aplenktų ir Vilnių, ne tik Panevėžį...

                        Comment


                          #72
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Bet RailBaltica aplenktų ir Vilnių, ne tik Panevėžį...
                          Kiek mačiau dokumentų kopijų, RailBaltica yra suderėta tik iki Kauno. Tada yra keli variantai:
                          • Kaunas - Vilnius - Panevėžys - Ryga
                          • Kaunas - Panevėžys - Ryga
                          • Kaunas - Šiauliai - Ryga
                          • Kaunas - Šeduva/Radviliškis - Ryga (dėl šito ir pats abejoju)
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #73
                            Is www.ldz.lv

                            Keleiviu pervezimo bendrove "Pasažieru vilciens" ir "VRC Zasulauks" atskiriama nuo Latvijos gelezinkeliu koncerno ir 100 proc. abieju imoniu akciju isperka Latvijos valstybe.
                            Taigi, Latvijos gelezinkeliai atsikrate keleiviu pervezimo.


                            Рига, 7 октября 2008 года

                            Процесс образования концерна Latvijas dzelzceļš (LDz) проходил с 2002 года по июль 2007 года, и одним из первых зависимых обществ в нем стало АО Pasažieru vilciens.

                            Кабинет министров ЛР принял решение выкупить АО Pasažieru vilciens и 2 сентября с.г. издал распоряжения № 526 О покупке акций АО Pasažieru vilciens и держателе акций и № 528 О прекращении решающего влияния ГАО Latvijas dzelzceļš в АО Pasažieru vilciens и АО VRC Zasulauks.

                            На основании упомянутых распоряжений КМ 2 октября с.г. между Латвийским государством в лице Министерства сообщений и ГАО Latvijas dzelzceļš был заключен Договор о покупке, согласно которому АО Pasažieru vilciens переходит в собственность государства.

                            После этих изменений в состав концерна LDz входят: руководящее предприятие ГАО Latvijas dzelzceļš и следующие зависимые общества — ООО LDz Cargo, ООО LDz Infrastruktūra, ООО LDz Ritošā sastāva serviss, ООО LDz Apsardze и ликвидируемое АО Starptautiskie pasažieru pārvadājumi.

                            ООО LDz Cargo учредило собственное дочернее предприятие — ООО LDz Cargo loģistika, опосредованно подчиненное ГАО Latvijas dzelzceļš.

                            Руководитель отдела общественных отношений LDz Бирута Саксе

                            Comment


                              #74
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dar vienas svarbus momentas. Latvijoje automobilizacija gerokai mazesne. Tai ir keleiviu daugiau tiek traukiniuose, tiek ir autobusuose. O tokia transporto rusis kaip marsrutinis taksi ar mikroautobusas Latvijoje nera taip paplites kaip Lietuvoje.
                              Siap butu idomu istraukti duomenis apie lengvuju automobiliu skaiciu Latvijoje.
                              Užtai kiek mikroautobusų "Latvija" Latvijos miestuose, priemiesčiuose ir tarpmiestiniais amršrutais važinėjo prieš 20 metų
                              Pats prisimenu kaip 1990 metų vasario mėnesį naktiniu traukiniu į Rygą nuvažiavęs geležinkelio stoties tvarkaarštyje ieškojau rytinio traukinio į Duobelę. neradau (žinoma, vėliau sužinojau, kad toks tada važiavo maršrutu Krustpils-Jelgava-Dobele), tai reikėjo iš naktinio lipti ne Rygoje, o Jelgavoje, bet Rygos ir geležinkelio stoties trauka buvo). Autobusų stotyje rytinių autobusų rasti taip pat nesisekė. Užtai atskirai pakabintame mikroautobusų "Latvija" tvarkaraštyje kiek jų radau tiek į man reikalingą Duobelę, tiek į kitas Latvijos vietas - Siguldą, Jelgavą, Bauskę... Ir, beje, nustebęs radau kelis "Latvijų" reisus į Šiaulius. Jelgavos ir Duobelės autobusų stočių tvarkaraščiuose daug "Latvijų" išvykimo laikų (ypač vėlyvų vaakrinių) radau į nuošalias rajonų vietoves. Važiuojant maršrutu Ryga-Jelgava-Duobelė mikroautobuso vairuotojas bilietų neparduodavo - tekdavo pirkti kasoje (atskirų retesnių maršrutų atskiruose reisuose būdavo tvarkaraštyje nurodytų išimčių).
                              Lietuvoje tuo metu mikroautobusai "Latvija" važinėjo ko gero tik tik iš Vilniaus į Kauną ir, aišku, didziuosiuose miestuose. Latvijoje tuo metu tokio didelio mikroautobusų eismo išvystymo priežastimi galėjo būti RAF-2203 gamyba Latvijoje.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Lietuvoje tuo metu mikroautobusai "Latvija" važinėjo ko gero tik tik iš Vilniaus į Kauną ir, aišku, didziuosiuose miestuose. Latvijoje tuo metu tokio didelio mikroautobusų eismo išvystymo priežastimi galėjo būti RAF-2203 gamyba Latvijoje.
                                Tarybiniais laikais "Latvijos" vazinejo is Vilniaus i Alytu - ekspresas per Trakus, aisku, juose nesustojant. Gal kokie 4-5 reisai per diena.
                                Taip pat, jei neklystu, buvo ir "Latvijos" is Vilniaus i Panevezi.

                                Comment


                                  #76
                                  Tukums:

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    Tukums:
                                    Tukums1
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      #78
                                      nu jo... antro nemaciau...
                                      bet va 100 km nuo Rygos ir galima su elektricka atvaziuoti...

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        nu jo... antro nemaciau...
                                        bet va 100 km nuo Rygos ir galima su elektricka atvaziuoti...
                                        antras yra toliau. tiesa pasakius aš ir pats nei karto nebuvęs Tukums2, tačiau gerai pamenu, kad traukinys iš Rygos važiuodavo į Tukums2
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                          ...traukinys iš Rygos važiuodavo į Tukums2
                                          ...taip, o toliau kontaktinio tinklo nebera. Toliau tik su dyzeliuku galima...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X