Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Radau tokią info:
    2007 m. geležinkelių transportu Lietuvoje pervežta 5,4 mln. keleivių (2006 m. pervežta 6,2 mln.). Tarptautiniais maršrutais pervežtų keleivių srautas 2007 m. lyginant su 2006 m. padidėjo 6 proc. (nuo 1,06 mln. iki 1,12 mln. keleivių).

    Reik dar paieškoti Latvių duomenų.

    Comment


      #42
      In January – September 2007 the number of passengers carried by rail increased. 20.8 mln passengers used this mode of transport, an increase of 2.9% compared to the 9 months of 2006.
      Latvijos statistikos departamento puslapyje radau tokia informacija. Taigi pas kaimynus per 9 mėnesius geležinkeliais pasinaudoja 20,8 mln. keleivių (vienoj lentelių per pirmą pusmetį buvo nurodyta ~13,5 mln. keleivių).

      Comment


        #43
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Latvijos statistikos departamento puslapyje radau tokia informacija. Taigi pas kaimynus per 9 mėnesius geležinkeliais pasinaudoja 20,8 mln. keleivių (vienoj lentelių per pirmą pusmetį buvo nurodyta ~13,5 mln. keleivių).
        Va čia tai srautai... Žinoma vien Rygoje (su Jurmala) ir jos priemiesčių maršrutuose ko gero pusė ar dar daugiau keleivių gaunasi. O dar kur žymiai patogesnė geografinė padėtis, kai visi keliai veda į Rygą.

        Comment


          #44
          Kaip žinia, Latvijos antras pagal dydį miestas yra Daugpilis, bet į Rygą važiuoja tik keturi traukiniai per dieną. Mūsų antras miestas - Kaunas, o kiek traukinių jį jungia su sostine (www.litrail.lt)? Gal čia ir ne rodiklis, bet minčių kyla...
          http://www.ldz.lv/uploaded_images/ma...e_01_09_08.jpg
          http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp
          Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.01, 19:50.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #45
            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            o tamsta yra apskritai kada nors matęs savo akimis Latvijos geležinkelius? ar dar geriau važiavęs jais?
            Klausimas skirtas ne man, bet atsakysiu (atsiprašau už savo akiplėšiškumą).
            Taip, ir mačiau , ir važiavau. Kol važinėjo naktinis "Vilnius_Ryga", juo važiavęs daug kartų. Rygoje būnant sunku susilaikyti nuo pagundos elektriniu traukiniu pavažiuoti į kurią nors Jurmalos kurorto stotį ar nors iš meisto dar neišvažiavus esančią Zasulauks.
            Pirmas didelis siurprizas buvo elektrinio traukinio pamatymas Jelgavoje (iš Vilniaus į Kauną elektriniai tuo metu dar nevažinėjo). Tuo pirmu kartu į Rygą nuvažiavęs įsitikinau, kad Rygos mazge visiškai nėra "medinukų" D1 (neelektrifikuotais Rygos mazgo ruožais važinėjo DR1P). Tą pačią dieną įsitikinau, kad vienas DR1P važinėja į Lietuvą - iki Mažeikių.
            Matydamas tokią Lietuvoje nematytą techniką, 1979 metais pamačiau dar vieną siurprizą - nuvažiavęs naktiniu ir dar neišėjęs iš stoties pamačiau atpūškuojančius dūmų-garų kamuolius: keleivinį traukinį iš Pytalovo atitraukė garvežys. Po dviejų valandų kitą traukinį iš Pytalovo (šiek tiek kitu maršrutu) atitraukė taip pat garvežys. Kokiam depui priklausė tie garvežiai, neįsitikinau. Bet spėju, kad Gulbenės.

            Comment


              #46
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Kaip žinia, Latvijos antras pagal dydį miestas yra Daugpilis, bet į Rygą važiuoja tik keturi traukiniai per dieną. Mūsų antras miestas - Kaunas, o kiek traukinių jį jungia su sostine (www.litrail.lt)? Gal čia ir ne rodiklis, bet minčių kyla...
              http://www.ldz.lv/uploaded_images/ma...e_01_09_08.jpg
              http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp
              Čia ne rodiklis - atstumai iš Rygos į Daugavpils ir iš Vilniaus į Kauną skiriasi. Užtai įdomus kitas rodiklis: kiek gi elektrinių traukinių važiuoja iš Rygos į Uogrę, Aizkrauklę (Daugpilio kryptis).
              Gal būt rodikliui tiktų palyginti elektrinių traukinių kiekį iš Vilniaus į Kauną ir iš Rygos į Jelgavą ?
              Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.01, 20:17.

              Comment


                #47
                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Riga - Tukums, Riga - Jelgava, Riga - Skulte, Riga - Aizkraukle
                Ar tikrai Rīga - Skulte, neseniai buvo Rīga - Zveiniekciems?
                Ir kaip del Rīga - Sigulda? Atrodo elektrifikavo...
                Paskutinis taisė x21; 2008.10.01, 20:23.

                Comment


                  #48
                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  ...įdomus kitas rodiklis: kiek gi elektrinių traukinių važiuoja iš Rygos į Uogrę, Aizkrauklę (Daugpilio kryptis).
                  Žinoma, prašom:
                  Ryga - Aizkraule per dieną važiuoja devyni elektriniai ir devyni dyzeliniai traukiniai (tik ne visiems galinė stotelė yra Aizkraule). O Ryga - Jelgava per dieną važiuoja 24 elektriniai ir du dyzeliniai traukiniai.
                  http://sirius.ldz.lv/sari/saraksts.asp
                  http://www.ldz.lv/uploaded_images/ma...e_01_09_08.jpg
                  Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.01, 20:27.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #49
                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Ar tikrai Riga - Skulte, neseniai buvo Riga - Zveiniekciems?
                    Ir kaip del Riga - Sigulda? Atrodo elektrifikavo...
                    Gali čia pažiūrėti:
                    http://www.ldz.lv/uploaded_images/ma...e_01_09_08.jpg
                    Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.01, 20:25.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #50
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      ...Pusė Latvijos Rygoj. O kas daugiau? Daugpilis, Ventspilis, kaip ir nebeliko daugiau didesnių miestų...
                      Liepaja.

                      Comment


                        #51
                        O tu cia:

                        http://maps.google.com/maps?f=q&hl=l...00824&t=h&z=18

                        Cia reali nuotrauka!

                        Beje kaip ten del Rīga - Ērgļi? išardė?
                        Paskutinis taisė x21; 2008.10.01, 20:39.

                        Comment


                          #52
                          Pažiūrėjau. Ir ką? Gal kažko nesupratau, bet nieko kažko tokio nepastebėjau. Apšviesk labiau.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #53
                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Klausimas skirtas ne man, bet atsakysiu (atsiprašau už savo akiplėšiškumą).
                            Taip, ir mačiau , ir važiavau. Kol važinėjo naktinis "Vilnius_Ryga", juo važiavęs daug kartų. Rygoje būnant sunku susilaikyti nuo pagundos elektriniu traukiniu pavažiuoti į kurią nors Jurmalos kurorto stotį ar nors iš meisto dar neišvažiavus esančią Zasulauks....
                            nieko baisaus, tiesiog aš neįdealizuoju LDZ, nes pats mačiau prieš....ee............ pusantrų metų turbūt. važiavau iš Vilniaus į Ryga. Simferopolio traukiniu. traukinys gana apšnerkštas, traukinio viršininkas su treningais (žinau, nes bendravau) palydovės ir velniai žino kokia apranga. vėliau (prieš metus) būdamas Rygoje pasinaudojau proga pašokti iki Jurmalos. abi električkos (pirmyn ir atgal) buvo tragiškos. ne medinukai, nors po dermantinu vargiai ar buvo pakišta kas nors. sedėjau tiesiog ant kartonkės. o apie peronus geriau iš vis patylėti.
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              #54
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Pažiūrėjau. Ir ką? Gal kažko nesupratau, bet nieko kažko tokio nepastebėjau. Apšviesk labiau.
                              Nepastebejai kontaktinio tinklo stulpu? O schemoje si atkarpa pazymeta kaip neelektrifikuota...

                              Comment


                                #55
                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Nepastebejai kontaktinio tinklo stulpu? O schemoje si atkarpa pazymeta kaip neelektrifikuota...
                                Gal mano surastas (ir oficialiame Latvijos geležinkelių tinklalapyje patalpintas) žemėlapis-schema yra ne pirmos jaunystės?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #56
                                  /\ Bijau kad taip ir yra...

                                  Comment


                                    #57
                                    Nuotraukoj stulpai matomi tik iki Ropaži, toliau jų nebėr. Tai iki pačios Siguldos neelektrifikuotas

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Nuotraukoj stulpai matomi tik iki Ropaži, toliau jų nebėr. Tai iki pačios Siguldos neelektrifikuotas
                                      Jo, gali buti, del to ir paklausiau...

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        keleivinį traukinį iš Pytalovo atitraukė garvežys. Po dviejų valandų kitą traukinį iš Pytalovo (šiek tiek kitu maršrutu) atitraukė taip pat garvežys. Kokiam depui priklausė tie garvežiai, neįsitikinau. Bet spėju, kad Gulbenės.
                                        Kiek pasakojo mama, tai apie kokius 1972 (plius minus) metus, Vilniuje prekinius traukinius tempdavo garvežiai.

                                        Ir dar, ant serijos L garvežio, stovinčio prie Vilniaus stoties, perskaičiau, kad jie buvo eksploatuojami iki 1976 metų...
                                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.01, 22:19.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          ...keleivinį traukinį iš Pytalovo atitraukė garvežys...
                                          Buvo toks marsrutas Ryga - Pytalovo (iki WWII Abrene), trauke zalios spalvos garvezys (pasakiskai grazus), visai nepanasus i juodus prekiniu traukinu garvezius...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X