Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąo tamsta yra apskritai kada nors matęs savo akimis Latvijos geležinkelius? ar dar geriau važiavęs jais?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGal būtų galima konkrečiau apie tai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTiesą sakant, labai tikėjausi panašios replikos (bet tyčia nutylėjau, kad išprovokuočiau diskusiją ). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums.
P.S. Jei lyginsite gelezinkelius vien tik per keleviu vezimo prizme, tai bus labai klaidingas bendras vaizdas..Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.28, 20:53.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKas teigia, kad LDZ yra priekyje - ypatingai klysta.. LDZ i LG su didziu pavydu ziuri beveik visose srityse..(tenka daznai bendrauti su tu saliu gana auksto rango kolegomis, taip pat ne karta esu pats lankesis ten). O kad pas juo daugiau elektrifikuotu keliu, tai dar Sovietu laiku palikimas, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos bustine buvo Rygoje, ir jie viska skirtstydavo.. Aisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
P.S. Jei lyginsite gelezinkelius vien tik per keleviu vezimo prizme, tai bus labai klaidingas bendras vaizdas..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKas teigia, kad LDZ yra priekyje - ypatingai klysta.. LDZ i LG su didziu pavydu ziuri beveik visose srityse..(tenka daznai bendrauti su tu saliu gana auksto rango kolegomis, taip pat ne karta esu pats lankesis ten). O kad pas juo daugiau elektrifikuotu keliu, tai dar Sovietu laiku palikimas, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos bustine buvo Rygoje, ir jie viska skirtstydavo.. Aisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
P.S. Jei lyginsite gelezinkelius vien tik per keleviu vezimo prizme, tai bus labai klaidingas bendras vaizdas..
Keleiviu vezimas irgi vienas svarbus kriterijus.
Estijoje elektrifikuota linija atsirado 1924 m.
Comment
-
Parašė cacao Rodyti pranešimąLG žymiai modernesnių turi riedmenų. Juk LDZ neturi dviaukščių greitųjų traukinių, PESA automotrisų, RA2 ir SiemensųI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąAisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
Comment
-
Parašė cacao Rodyti pranešimąLG žymiai modernesnių turi riedmenų. Juk LDZ neturi dviaukščių greitųjų traukinių, PESA automotrisų, RA2 ir Siemensų
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVisiška tiesa, bet pažiūrėkime ne tik į save, bet ir į juos: mažesnė teritorija, mažiau keleivių (nes mažiau gyventojų), beveik pusė gyventojų gyvena Rygoje (plius Jūrmala). Pagaliau latviai turi didžiausią Baltijos šalyse oro uostą, iš kurio gana pigiai su AirBaltic gali nuskristi į visų kaimynių sostines, Peterburgą, Krymą. Tai kam ir kur belieka važiuoti geležinkeliu?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąLietuvos ir Latvijos teritorijų plotai yra kone vienodi.
O kokios geležinkelio linijos Latvijoje yra elektrifikuotos?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO kokios geležinkelio linijos Latvijoje yra elektrifikuotos?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBet atkreipiant dėmesį į apgyvendinimo tankį. Ryga... Pusė Latvijos Rygoj. O kas daugiau? Daugpilis, Ventspilis, kaip ir nebeliko daugiau didesnių miestų...?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNors nelabai į temą, bet... Neturėdamas ką veikti, paskaičiavau. Kaip žinia, LT ir LV teritorijos panašios (skirtumas - 600 km2), o gyventoju skaičius skiriasi (LT - 3.382.041, LV - 2.274.735). Vilniuje gyvena 542.782, Rygoje - 723.931 gyventojų, arba sostinės gyventojų skaičius LT sudaro 16,05%, o LV - 31,83% (bet jei pridėsim ir Jūrmalą, tada 34,26%). Tada paskaičiavau gyventojų tankumą be sostinių. LT gavau 43,82 žm/km2, o LV - 23,16 žm/km2. Kaip matote, LV gyventojų tankumas beveik dvigubai mažesnis už LT, tad latviams savo šalies ribose ir keliauti mažiau tenka (nebent vasarą arčiau jūros ar ežero, bet kai ten jūros pekiskart daugiau nei LT...). Jeigu LT keleiviniai geležinkeliai dirba nuostolingai, tai ko tada tikėtis Latvijoje? Juolab kad Ryga yra LV centre, taigi arti pasiekti.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąBet ar tik nebus taip, kad Latvijoje per metus geležinkeliu pasinaudoja tiek pat ar net daugiau keleivių nei Lietuvoje?
Jegermeister - čia tikrai ne tau taikoma.Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.01, 15:33.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment