Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tiesą sakant, labai tikėjausi panašios replikos (bet tyčia nutylėjau, kad išprovokuočiau diskusiją ). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums.
    o tamsta yra apskritai kada nors matęs savo akimis Latvijos geležinkelius? ar dar geriau važiavęs jais?
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      #22
      Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE
      Gal būtų galima konkrečiau apie tai?

      Comment


        #23
        http://www.youtube.com/watch?v=rv5XjvVyB-Q
        http://www.youtube.com/watch?v=muN0kmBfrf8
        http://www.youtube.com/watch?v=4SmClOb0vk8
        http://www.youtube.com/watch?v=kZGKvx9RPH4

        tai ir mums yra aktualu
        Paskutinis taisė Maxas; 2008.09.28, 18:42.
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          #24
          Na bent esamu keleiviniu elektriniu ir dyzeliniu traukiniu modernizavima latviai pradejo anksciau nei LG. Taip pat Latvijos gelezinkeliai pries kelis metus isigijo nauju Rygos vagonu gamyklos (RVR) elektriniu traukiniu.

          Comment


            #25
            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            o tamsta yra apskritai kada nors matęs savo akimis Latvijos geležinkelius? ar dar geriau važiavęs jais?
            Matęs - taip, važiavęs - ne. Tačiau jau esu suplanavęs nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą maršrutu Vilnius - Daugpilis - Ryga (nes kitaip dabar neįmanoma).
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Gal būtų galima konkrečiau apie tai?
              Iš principo į šį klausimą jau atsakė A|1 pranešime #10, tik papildysiu, kad ir latviai, ir estai mus lenkia elektrifikuotų geležinkelio linijų nuotoliu. Ypač latviai, nors jų valstybės teritorija mažesnė.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #27
                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Tiesą sakant, labai tikėjausi panašios replikos (bet tyčia nutylėjau, kad išprovokuočiau diskusiją ). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums.
                Kas teigia, kad LDZ yra priekyje - ypatingai klysta.. LDZ i LG su didziu pavydu ziuri beveik visose srityse..(tenka daznai bendrauti su tu saliu gana auksto rango kolegomis, taip pat ne karta esu pats lankesis ten). O kad pas juo daugiau elektrifikuotu keliu, tai dar Sovietu laiku palikimas, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos bustine buvo Rygoje, ir jie viska skirtstydavo.. Aisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
                P.S. Jei lyginsite gelezinkelius vien tik per keleviu vezimo prizme, tai bus labai klaidingas bendras vaizdas..
                Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.28, 20:53.

                Comment


                  #28
                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Kas teigia, kad LDZ yra priekyje - ypatingai klysta.. LDZ i LG su didziu pavydu ziuri beveik visose srityse..(tenka daznai bendrauti su tu saliu gana auksto rango kolegomis, taip pat ne karta esu pats lankesis ten). O kad pas juo daugiau elektrifikuotu keliu, tai dar Sovietu laiku palikimas, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos bustine buvo Rygoje, ir jie viska skirtstydavo.. Aisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
                  P.S. Jei lyginsite gelezinkelius vien tik per keleviu vezimo prizme, tai bus labai klaidingas bendras vaizdas..
                  Krovinių vežime LG puikiai išnaudoja Kaliningrado tranzitą (juk rusai mažų mažiausiai moka infrastruktūros mokestį), na o latviai "lošia" tik iš trijų savo uostų. Sunku net pasakyti, kas čia geriau.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #29
                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Kas teigia, kad LDZ yra priekyje - ypatingai klysta.. LDZ i LG su didziu pavydu ziuri beveik visose srityse..(tenka daznai bendrauti su tu saliu gana auksto rango kolegomis, taip pat ne karta esu pats lankesis ten). O kad pas juo daugiau elektrifikuotu keliu, tai dar Sovietu laiku palikimas, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos bustine buvo Rygoje, ir jie viska skirtstydavo.. Aisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
                    P.S. Jei lyginsite gelezinkelius vien tik per keleviu vezimo prizme, tai bus labai klaidingas bendras vaizdas..

                    Keleiviu vezimas irgi vienas svarbus kriterijus.
                    Estijoje elektrifikuota linija atsirado 1924 m.

                    Comment


                      #30
                      LG žymiai modernesnių turi riedmenų. Juk LDZ neturi dviaukščių greitųjų traukinių, PESA automotrisų, RA2 ir Siemensų

                      Comment


                        #31
                        Parašė cacao Rodyti pranešimą
                        LG žymiai modernesnių turi riedmenų. Juk LDZ neturi dviaukščių greitųjų traukinių, PESA automotrisų, RA2 ir Siemensų
                        Visiška tiesa, bet pažiūrėkime ne tik į save, bet ir į juos: mažesnė teritorija, mažiau keleivių (nes mažiau gyventojų), beveik pusė gyventojų gyvena Rygoje (plius Jūrmala). Pagaliau latviai turi didžiausią Baltijos šalyse oro uostą, iš kurio gana pigiai su AirBaltic gali nuskristi į visų kaimynių sostines, Peterburgą, Krymą. Tai kam ir kur belieka važiuoti geležinkeliu?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #32
                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Aisku sau daugiausia nuveike, o kiti gelezinkeliai - Latvijos ir Estijos gaudavo tik nuotrupas..
                          Misstype?

                          Comment


                            #33
                            Parašė cacao Rodyti pranešimą
                            LG žymiai modernesnių turi riedmenų. Juk LDZ neturi dviaukščių greitųjų traukinių, PESA automotrisų, RA2 ir Siemensų
                            Dar galima pridėti manevrinių šilumvežių parko modernizavimą. Peronų turbūt nepalyginamai daugiau pas mus atnaujinta.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #34
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Visiška tiesa, bet pažiūrėkime ne tik į save, bet ir į juos: mažesnė teritorija, mažiau keleivių (nes mažiau gyventojų), beveik pusė gyventojų gyvena Rygoje (plius Jūrmala). Pagaliau latviai turi didžiausią Baltijos šalyse oro uostą, iš kurio gana pigiai su AirBaltic gali nuskristi į visų kaimynių sostines, Peterburgą, Krymą. Tai kam ir kur belieka važiuoti geležinkeliu?
                              Lietuvos ir Latvijos teritorijų plotai yra kone vienodi.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                #35
                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Lietuvos ir Latvijos teritorijų plotai yra kone vienodi.
                                Bet atkreipiant dėmesį į apgyvendinimo tankį. Ryga... Pusė Latvijos Rygoj. O kas daugiau? Daugpilis, Ventspilis, kaip ir nebeliko daugiau didesnių miestų...

                                O kokios geležinkelio linijos Latvijoje yra elektrifikuotos?

                                Comment


                                  #36
                                  Rygoj geležinkelio mazgas puikiai išvystytas.

                                  Ne kartą ten teko traukiniais naudotis susisiekimui mieste. Taip pat su Jūrmala puikus susisiekimas.

                                  Pats parkas tarybinius laikus mena
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    O kokios geležinkelio linijos Latvijoje yra elektrifikuotos?
                                    Riga - Tukums, Riga - Jelgava, Riga - Skulte, Riga - Aizkraukle

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Bet atkreipiant dėmesį į apgyvendinimo tankį. Ryga... Pusė Latvijos Rygoj. O kas daugiau? Daugpilis, Ventspilis, kaip ir nebeliko daugiau didesnių miestų...?
                                      Nors nelabai į temą, bet... Neturėdamas ką veikti, paskaičiavau. Kaip žinia, LT ir LV teritorijos panašios (skirtumas - 600 km2), o gyventoju skaičius skiriasi (LT - 3.382.041, LV - 2.274.735). Vilniuje gyvena 542.782, Rygoje - 723.931 gyventojų, arba sostinės gyventojų skaičius LT sudaro 16,05%, o LV - 31,83% (bet jei pridėsim ir Jūrmalą, tada 34,26%). Tada paskaičiavau gyventojų tankumą be sostinių. LT gavau 43,82 žm/km2, o LV - 23,16 žm/km2. Kaip matote, LV gyventojų tankumas beveik dvigubai mažesnis už LT, tad latviams savo šalies ribose ir keliauti mažiau tenka (nebent vasarą arčiau jūros ar ežero, bet kai ten jūros pekiskart daugiau nei LT...). Jeigu LT keleiviniai geležinkeliai dirba nuostolingai, tai ko tada tikėtis Latvijoje? Juolab kad Ryga yra LV centre, taigi arti pasiekti.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Nors nelabai į temą, bet... Neturėdamas ką veikti, paskaičiavau. Kaip žinia, LT ir LV teritorijos panašios (skirtumas - 600 km2), o gyventoju skaičius skiriasi (LT - 3.382.041, LV - 2.274.735). Vilniuje gyvena 542.782, Rygoje - 723.931 gyventojų, arba sostinės gyventojų skaičius LT sudaro 16,05%, o LV - 31,83% (bet jei pridėsim ir Jūrmalą, tada 34,26%). Tada paskaičiavau gyventojų tankumą be sostinių. LT gavau 43,82 žm/km2, o LV - 23,16 žm/km2. Kaip matote, LV gyventojų tankumas beveik dvigubai mažesnis už LT, tad latviams savo šalies ribose ir keliauti mažiau tenka (nebent vasarą arčiau jūros ar ežero, bet kai ten jūros pekiskart daugiau nei LT...). Jeigu LT keleiviniai geležinkeliai dirba nuostolingai, tai ko tada tikėtis Latvijoje? Juolab kad Ryga yra LV centre, taigi arti pasiekti.
                                        Bet ar tik nebus taip, kad Latvijoje per metus geležinkeliu pasinaudoja tiek pat ar net daugiau keleivių nei Lietuvoje?

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                          Bet ar tik nebus taip, kad Latvijoje per metus geležinkeliu pasinaudoja tiek pat ar net daugiau keleivių nei Lietuvoje?
                                          Šiuo klausimu turiu savo nuomonę, bet patylėsiu, nes yra kas tik ir laukia progos skirti man neigiamą įvertį.
                                          Jegermeister - čia tikrai ne tau taikoma.
                                          Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.01, 15:33.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X