Keletas man įdomesnių taškų (versta su DeepL, visai gerai verčia į lietuvių)
Lietuvai irgi reikėtų išmokti.
Čia įdomiai visai, Lietuvoje kaip ir bandoma judinti kartu, kiek matau nėra realios atskirties.
Pavyzdžiui, infrastruktūros statybos srityje norėčiau pereiti prie vadinamojo "vieno kastuvo principo", kai pastačius vieną infrastruktūros objektą išnaudojamos galimybės tuo pačiu metu statyti kitus infrastruktūros objektus. Geras pavyzdys - keliai ir plačiajuosčio interneto kabeliai, kuriuos reikia tiesti tuo pačiu metu. Jei tiesiami vandentiekio ar dujų vamzdžiai, jie, kiek įmanoma, turėtų būti tiesiami tuo pačiu metu. Latvijoje, deja, galioja penkių kastuvų taisyklė. Ir vienas kastuvas po kito.
Kitame lygmenyje tvirtai pasisakau už bendrą geležinkelių pramonės konsolidavimą. Šiuo metu matome, kad "Rail Baltica" vystosi viename burbule, o "Latvijas dzelzcels" ir mūsų esama geležinkelių infrastruktūra - kitame burbule. Tačiau nuo pat pirmos dienos stengiuosi, kad pagaliau visi susėstų prie bendro stalo ir suprastų, kad turime vieną geležinkelių sistemą, nepriklausomai nuo vėžės pločio, ir kad, ypač tose vietose, kur šie keliai susikerta, pavyzdžiui, Rygoje, turime rasti bendrus sprendimus.
Comment