Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keletas man įdomesnių taškų (versta su DeepL, visai gerai verčia į lietuvių)

    Pavyzdžiui, infrastruktūros statybos srityje norėčiau pereiti prie vadinamojo "vieno kastuvo principo", kai pastačius vieną infrastruktūros objektą išnaudojamos galimybės tuo pačiu metu statyti kitus infrastruktūros objektus. Geras pavyzdys - keliai ir plačiajuosčio interneto kabeliai, kuriuos reikia tiesti tuo pačiu metu. Jei tiesiami vandentiekio ar dujų vamzdžiai, jie, kiek įmanoma, turėtų būti tiesiami tuo pačiu metu. Latvijoje, deja, galioja penkių kastuvų taisyklė. Ir vienas kastuvas po kito.
    Lietuvai irgi reikėtų išmokti.

    Kitame lygmenyje tvirtai pasisakau už bendrą geležinkelių pramonės konsolidavimą. Šiuo metu matome, kad "Rail Baltica" vystosi viename burbule, o "Latvijas dzelzcels" ir mūsų esama geležinkelių infrastruktūra - kitame burbule. Tačiau nuo pat pirmos dienos stengiuosi, kad pagaliau visi susėstų prie bendro stalo ir suprastų, kad turime vieną geležinkelių sistemą, nepriklausomai nuo vėžės pločio, ir kad, ypač tose vietose, kur šie keliai susikerta, pavyzdžiui, Rygoje, turime rasti bendrus sprendimus.
    Čia įdomiai visai, Lietuvoje kaip ir bandoma judinti kartu, kiek matau nėra realios atskirties.

    Comment


      Taigi, iš Rygos (Latvija) į Taliną (Estija) važiavau traukiniu.
      Nėra tiesioginio ryšio.
      Pirmiausia man reikėjo važiuoti dyzeliniu traukiniu DR1A (valdomas vivi) iš Rygos į Latvijos/Estijos pasienio miestą Valgą.
      Valgoje pagavau Stadler Flirt dyzelinį traukinį (kurį valdo Elron) į Taliną.

      Apskritai, kelionė tarp Rygos ir Talino apima daugiau nei 6,5 valandos sėdintį regioniniuose traukiniuose. Taip pat Valgoje nėra interneto ryšio.

      Paskutinis taisė doc7austin; 2024.01.22, 20:28.

      Comment


        Kelios nuotraukos:

        Click image for larger version  Name:	riga-valga-tallinn-01b-jpg.6579617.jpg Views:	1 Size:	148,9 kB ID:	2105805

        Click image for larger version  Name:	riga-valga-tallinn-04-jpg.6579620.jpg Views:	1 Size:	173,1 kB ID:	2105806

        Click image for larger version  Name:	riga-valga-tallinn-08-jpg.6579628.jpg Views:	0 Size:	130,9 kB ID:	2105807
        Paskutinis taisė doc7austin; 2024.01.22, 20:28.

        Comment


          Vasarį ir aš važiuosiu Vilnius→Ryga→Valga→Talinas.

          Tikiuosi, kad 17 min Rygoje užteks persėdimui.

          Comment


            Persėdimai Valgoje suderinti, ar reikia daug laukti?

            Comment


              Parašė doc7austin Rodyti pranešimą
              Taigi, iš Rygos (Latvija) į Taliną (Estija) važiavau traukiniu.
              8:05 matosi, kaip maždaug 7 žmonės bėga į kitą kelią į traukinį Spėju, niekur aiškiai neaiškiai nenurodyta, į kurį kelią atvyksta traukinys. Man lygiai taip pat buvo prieš 2 metus Cėsyje, buvo laiko, tai apžiūrėjome visas informacines lentas stotyje, internetinį puslapį, bet informacijos iš kurio kelio važiuoja traukinys neradome, tai teko nuspėti pagal žmones. Panašu, kad Latvija turi tokias bėdas su krypčių, nuorodų paženklinimu, svarbios informacijos tinkamu pateikimu kaip ir Lietuva.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Persėdimai Valgoje suderinti, ar reikia daug laukti?
                Ryga-Valga atvyksta 13.59, Valga-Talinas išvyksta 17.29.

                Comment


                  Problemos Latvijoje su naujais SKODA traukiniais (perpostinu straipsnį iš Verslo žinių):
                  Naujų traukinių pirkimo skandalas Latvijoje plečiasi
                  Latvijos nacionalinės keleivių pervežimo geležinkeliais operatorės „Pasažieru vilciens“ taryba, sudaryta iš trijų asmenų, paskelbė apie atsistatydinimą, įsisiūbavus iš Čekijos „Škoda Vagonka“ įsigytų gendančių naujų traukinių skandalui.

                  Kita vertus, atstatydinančios tarybos pirmininkas Sandis Šteinas pareiškė, jog atsakomybė už naujų elektrinių traukinių sukeltą krizę peržengia tarybos kompetencijų ribas, ir pabrėžė, kad ilgą laiką tinkamai nemodernizuota šalies geležinkelių infrastruktūra – elektros tinklai, bėgiai ir peronai – nepritaikyta šiems naujiems elektriniams traukiniams.


                  Vien tik per pirmas tris sausio savaites Latvijos pagal atitinkamą sutartį gautiems naujiems „Škoda Vagonka“ elektriniams keleiviniams traukiniams nustatyti 26 A lygio defektai, dėl kurių jų naudojimas turi būti stabdomas, nors prieš eksploatavimo pradžią jų atitikties reikalavimus patvirtino sertifikavimo įstaiga, pabrėžė S. Šteinsas.

                  Latvijos susisiekimo ministras Kasparas Briskenas nurodė atlikti išsamų nepriklausomą auditą, siekiant įvertinti naujų elektrinių keleivinių traukinių pirkimo procesą.

                  Latvijos keleivinių traukinių parko atnaujinimo čekiškais „Škoda Vagonka“, prieš kelerius metus laimėjusios tarptautinį konkursą, sandorio kaina siekia beveik 258 mln. Eur.

                  Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama



                  Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8PpNdoiXU

                  Comment


                    Superalbs Travels važiavo iš Valgos į Rygą



                    Comment


                      Keli vaizdai iš Rygos per apsilankymą Vasario mėnesį

                      DR1AM Zemitāni stotelėje







                      Modernizuotos ERkė ir DRkė


                      Comment


                        Latvijos BEMU traukinių konkurse normalų pasiūlymą pateikė tik Škoda. Stadleris vietoj pasiūlymo prisegė tik bukletą, greičiausiai tam, kad galėtų susipažinti su konkurencinio pasiūlymo detalėmis.

                        https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/ie...lcienu-iegadei

                        Comment


                          Vaizdas Lietuvos/Lenkijos pasienyje.

                          Comment


                            Čia į kurią pusę veža, Latvijos ar Čekijos?

                            Comment


                              Šiaip tai apgailėtina, kad gabena traukinius autotransportu. Čia tik viena priežastis yra - šitie traukiniai neatitinka 1435 mm gabaritų.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Šiaip tai apgailėtina, kad gabena traukinius autotransportu. Čia tik viena priežastis yra - šitie traukiniai neatitinka 1435 mm gabaritų.
                                Arba kita - užsakymą laimi autotransportas. Nes nu gal taip pigiau, nereikia keisti traukinio ratų iš 1435 į rusišką arba perkraudinėt krovinio. O jei ne pigiau tai šiaip laimi autotransportas ir tiek

                                Comment


                                  Kaip pats Al1 ir parašė - šie riedmenys neatitinka 1435 mm gabaritų, todėl net keičiant vežimėlius, negalėtų važiuoti standartine vėže. Logiškiausia transportuoti būtų laivu, bet kadangi visi žinome kur yra Čekija, toks variantas irgi atkrenta. Todėl iš esmės yra vienintelis galimas variantas - autotransportas.

                                  Comment


                                    Problemos su Škodomis pas braliukus nesibaigia. Projektuojant traukinius nebuvo numatyta vietų dviračiams. Dabar planuoja išleist beveik milijoną eurų ir ardyti traukinių sienas, išimti sėdynes, kad atsirastų vietos ir dviračių laikikliams ir vežimėliams...

                                    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...onths.a570391/

                                    Comment


                                      Čia jau patys užsakovai kalti. Kas atsakys? Ką pasodins? Kaltų nėra...

                                      Comment

                                      Working...
                                      X