Šiandien, 09 28 d.PL-LT pasienyje. Panašu į LV traukinuką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, juos veža autotransportu. Apgailėtina... Tai tik parodo, kad net geležinkelio riedmenis gabenti geležinkeliu neapsimoka... Kam iš viso tada tie geležinkeliai?.. Tik nereikia aiškinti, kad negalima būtų iki Šeštokų atgabenti 1435 mm ir perkelti ant 1520 mm vežimėlių...
Comment
-
Kažkas naujo kaip gali būti Latvijos pertarkymo iš 1520 mmm į 1435 mm planai, jei apie tokius palnus Lietuvoje kaip ir nesigirdi.
VZ.LT 2023.01.14
Latvijos transporto ministras: per anksti atsisakyti plačiosios vėžės
Latvijos transporto ministras Janis Vitenbergas sako, kad šalies geležinkelių perėjimas prie siaurosios 1.435 mm vėžės negalėtų įvykti be papildomo ES finansavimo.
Tai jis nurodo, kritikuodamas Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų sprendimą, kad visos ES narės turėtų parengti planą, kaip iki 2025–2026 m. pereiti prie siaurosios vėžės. Taip pat jis atkreipia dėmesį, kad skirtas laikas, atsisakyti plačiosios 1.524 mm vėžės, yra per trumpas.
Kaip rašo „The Railfreight“, J. Vitenbergas taip pat pabrėžė, kad 1.524 mm pločio vėžės geležinkelio linijų likvidavimas gali būti labai problemiškas.
„Sprendimas integruotis į Europos geležinkelių tinklą buvo priimtas daugiau nei prieš dešimt metų, kai nusprendėme įgyvendinti projektą „Rail Baltica“. Tačiau pilnas perėjimas prie europinės geležinkelio vėžės gali kainuoti milijardus, o Latvijos ekonomika negalėtų to išlaikyti“, – nurodė jis.
Anot jo, tai nenaudinga ir dėl infrastruktūros suderinimo su Ukraina.
„Dar per anksti kalbėti apie senųjų linijų likvidavimą, nes Ukraina naudoja tą pačią vėžę. Tikiu, kad karas Ukrainoje baigsis, ir mums gali tekti svarbus vaidmuo atkuriant šalį. Mūsų jūrų uostai ir geležinkelis gali būti naudojami statybinėms medžiagoms ir daugeliui kitų prekių gabenti į Ukrainą“, – sakė jis.
https://www.vz.lt/transportas-logist...aciosios-vezes
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
[IMG]https://www.ldz.lv/sites/default/files/styles/att
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia jau offtopic aišku, bet kas čia per žemėlapis? Kažkoks naujas? Taip išeina latviai didins greitį iki 160km/h? Įdomu, ką LTG? Amžinai planuoja neperlipti 120km/h?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTaigi net nėra geležinkelio Latvijos pusėje, ir turbūt neplanuojamas atstatymas.
https://www.google.com/maps/@56.4079...8192?entry=ttu
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ir labai blogai, nes, mąstant į priekį, Baltijos šalių pajūris turi būti laikomas vienu turistiniu objektu ir jam sukurtos šiuo metu ardomos paskirų dalių jungtys (pvz. Klaipėda - Liepoja - Ventspilis - Ryga geležinkelis). Dauguma turistų važiuoja į Baltic states, o ne į Lithuania, kuri tiek dydžiu, tiek pasiūla yra mažesnė už nemažą kiekį miestų - turistų traukos centrų.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Liepoja Ventspilis ne tik nuardyta bet daug kur ir išparduota žemė
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Po 50 metų, jeigu ne greičiau, EU atstatinės tai, ką pastatė USSR, o nacionalinė valdžia bukaprotiškai išgriovė.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
https://www.google.com/maps/@56.5374...8192?entry=ttu yra šios linijos galas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Šiame kontekste Liepoja - Ventspilis ir Liepoja - Romnai linijos yra ypač susijusios su USSR.
Comment
Comment