Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien, 09 28 d.PL-LT pasienyje. Panašu į LV traukinuką. Click image for larger version

Name:	20220928_141426.jpg
Views:	1431
Size:	750,9 kB
ID:	1995167 Click image for larger version

Name:	20220928_141431.jpg
Views:	1436
Size:	799,5 kB
ID:	1995168 Click image for larger version

Name:	20220928_141436.jpg
Views:	1292
Size:	933,5 kB
ID:	1995169

    Comment


      Taip, juos veža autotransportu. Apgailėtina... Tai tik parodo, kad net geležinkelio riedmenis gabenti geležinkeliu neapsimoka... Kam iš viso tada tie geležinkeliai?.. Tik nereikia aiškinti, kad negalima būtų iki Šeštokų atgabenti 1435 mm ir perkelti ant 1520 mm vežimėlių...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taip, juos veža autotransportu. Apgailėtina... Tai tik parodo, kad net geležinkelio riedmenis gabenti geležinkeliu neapsimoka... Kam iš viso tada tie geležinkeliai?.. Tik nereikia aiškinti, kad negalima būtų iki Šeštokų atgabenti 1435 mm ir perkelti ant 1520 mm vežimėlių...
        Spėsiu, kad vežant autotransportu toks krovinys neprivalo turėti jokių ypatingų leidimų, o be kokio nors sertifikato geležinkeliu gabenti nepavyktų net kaip vagono. ES į geležinkelius vis dar neatėjo

        Comment


          Kokie dar sertifikatai? Į Lietuvą EJ575 buvo atvaryti geležinkeliu per Ukrainą ir Baltarusiją. Pesos iš Lenkijos irgi gabentos per Šeštokus.

          Comment


            Vikipedijoje rašo, kad Latvijai pagaminti traukiniai yra platesni nei pagaminti Čekijai ar Slovakijai. Tai patvirtina ir salono schema: Latvijoje 2+3, Slovakijoje, Čekijoje 2+2. Taip kad tiesiog gabaritas neleido važiuoti per Lenkiją.

            Comment


              Būtent dėl gabarito. Nepratilptų per Lenkijos peronus, o vežti per Baltarusiją dėl geopolitinės situacijos galimybių nėra. Tad tenka krauti ant tralų.

              Comment


                Naujojo elektrotraukinio Škoda Pantera bandymai:

                https://www.youtube.com/watch?v=EWciRekSJ_w

                Comment


                  Kažkas naujo kaip gali būti Latvijos pertarkymo iš 1520 mmm į 1435 mm planai, jei apie tokius palnus Lietuvoje kaip ir nesigirdi.

                  VZ.LT 2023.01.14
                  Latvijos transporto ministras: per anksti atsisakyti plačiosios vėžės
                  Latvijos transporto ministras Janis Vitenbergas sako, kad šalies geležinkelių perėjimas prie siaurosios 1.435 mm vėžės negalėtų įvykti be papildomo ES finansavimo.
                  Tai jis nurodo, kritikuodamas Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų sprendimą, kad visos ES narės turėtų parengti planą, kaip iki 2025–2026 m. pereiti prie siaurosios vėžės. Taip pat jis atkreipia dėmesį, kad skirtas laikas, atsisakyti plačiosios 1.524 mm vėžės, yra per trumpas.

                  Kaip rašo „The Railfreight“, J. Vitenbergas taip pat pabrėžė, kad 1.524 mm pločio vėžės geležinkelio linijų likvidavimas gali būti labai problemiškas.
                  „Sprendimas integruotis į Europos geležinkelių tinklą buvo priimtas daugiau nei prieš dešimt metų, kai nusprendėme įgyvendinti projektą „Rail Baltica“. Tačiau pilnas perėjimas prie europinės geležinkelio vėžės gali kainuoti milijardus, o Latvijos ekonomika negalėtų to išlaikyti“, – nurodė jis.

                  Anot jo, tai nenaudinga ir dėl infrastruktūros suderinimo su Ukraina.
                  „Dar per anksti kalbėti apie senųjų linijų likvidavimą, nes Ukraina naudoja tą pačią vėžę. Tikiu, kad karas Ukrainoje baigsis, ir mums gali tekti svarbus vaidmuo atkuriant šalį. Mūsų jūrų uostai ir geležinkelis gali būti naudojami statybinėms medžiagoms ir daugeliui kitų prekių gabenti į Ukrainą“, – sakė jis.

                  https://www.vz.lt/transportas-logist...aciosios-vezes

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                    Kodėl tik iki Jelgavos?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      [IMG]https://www.ldz.lv/sites/default/files/styles/att
                      Čia jau offtopic aišku, bet kas čia per žemėlapis? Kažkoks naujas? Taip išeina latviai didins greitį iki 160km/h? Įdomu, ką LTG? Amžinai planuoja neperlipti 120km/h?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Čia jau offtopic aišku, bet kas čia per žemėlapis? Kažkoks naujas? Taip išeina latviai didins greitį iki 160km/h? Įdomu, ką LTG? Amžinai planuoja neperlipti 120km/h?
                        Taip, Latvija rimtai žiūri į infrastruktūrą, tiek oro, tiek geležinkelių, tiek net tų pačių kelių, iš kurių daug metų juokdavomės. Dalis geležinkelio modernizacijos bus baigta jau šiemet. Aišku, ne tik už savo pinigus, ES tokius žalius projektus dabar labai skatina ir remia.

                        Flickr

                        Comment


                          Gruodžio 15 dieną Latvijos geležinkeliuose debiutavo naujojieji Škoda 16Ev traukiniai. Šie traukiniai keičia sovietines RvR elektryčkas.

                          Šiame video pateikiama reiso tarp Sloka (Jūrmalos) ir Rygos.

                          Paskutinis taisė Silber418; 2023.12.17, 04:28.

                          Comment


                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                            Taigi net nėra geležinkelio Latvijos pusėje, ir turbūt neplanuojamas atstatymas.
                            Beveik yra, https://www.google.com/maps/@56.3427...8192?entry=ttu
                            https://www.google.com/maps/@56.4079...8192?entry=ttu

                            Comment


                              Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik

                              Comment


                                Parašė jan Rodyti pranešimą

                                Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
                                Ir labai blogai, nes, mąstant į priekį, Baltijos šalių pajūris turi būti laikomas vienu turistiniu objektu ir jam sukurtos šiuo metu ardomos paskirų dalių jungtys (pvz. Klaipėda - Liepoja - Ventspilis - Ryga geležinkelis). Dauguma turistų važiuoja į Baltic states, o ne į Lithuania, kuri tiek dydžiu, tiek pasiūla yra mažesnė už nemažą kiekį miestų - turistų traukos centrų.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Ir labai blogai, nes, mąstant į priekį, Baltijos šalių pajūris turi būti laikomas vienu turistiniu objektu ir jam sukurtos šiuo metu ardomos paskirų dalių jungtys (pvz. Klaipėda - Liepoja - Ventspilis - Ryga geležinkelis). Dauguma turistų važiuoja į Baltic states, o ne į Lithuania, kuri tiek dydžiu, tiek pasiūla yra mažesnė už nemažą kiekį miestų - turistų traukos centrų.
                                  Liepoja Ventspilis ne tik nuardyta bet daug kur ir išparduota žemė

                                  Comment


                                    Parašė jan Rodyti pranešimą

                                    Liepoja Ventspilis ne tik nuardyta bet daug kur ir išparduota žemė
                                    Po 50 metų, jeigu ne greičiau, EU atstatinės tai, ką pastatė USSR, o nacionalinė valdžia bukaprotiškai išgriovė.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Po 50 metų, jeigu ne greičiau, EU atstatinės tai, ką pastatė USSR, o nacionalinė valdžia bukaprotiškai išgriovė.
                                      Šiame kontekste Liepoja - Ventspilis ir Liepoja - Romnai linijos yra ypač susijusios su USSR.

                                      Comment


                                        Parašė jan Rodyti pranešimą

                                        Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
                                        Deja.
                                        https://www.google.com/maps/@56.5374...8192?entry=ttu yra šios linijos galas.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Šiame kontekste Liepoja - Ventspilis ir Liepoja - Romnai linijos yra ypač susijusios su USSR.
                                          Susijusios, nes USSR jas perstatė iš skirtingų pločių siaurųjų (600mm, 750mm) Latvijoje į 1524mm.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X