Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Tęsiu toliau.
Už maždaug 2,3 km nuo Priekulės stoties (skaičiuojant nuo stoties ašies) nuo linijos į Liepoją atsiskiria linija į Skuodą, Kretingą. Tiksliau tai buvo dvi linijos, išeinančios iš Priekulės stoties ir apie 2 km ėjusios viena šalia kitos.
Linija į Liepoją išardyta. Kairėn suka linija į Lietuvą.
Ten pat, vaizdas atgal, Priekulės link.
Kai jau pylimai linijų į Priekulę ir į Lietuvą tampa atskiri, linijoje į Lietuvą yra pralaida.
Linija į Lietuvą daro daugiau nei 90 laipsnių posūkį į pietus. Ties buvusia pervaža, Lietuvos link.
Iš Lietuvos ateinanti linija turėjo ir nuvažiavimą tiesiai į Liepoją be užsukimo į Priekulės stotį su judėjimo krypties keitimu.
Nuotraukoje kairėn eina pylimas jau išardyto nuvažiavimo į Liepoją.
Ten pat, vaizdas Lietuvos link. Ties medžiu būta iešmo.
Iešmo vieta iš arčiau. Iš likę pabėgiai, ant kurio stovėjo iešmo perjungimo mechanizmas. Čia turėjo būti blokpostas, bet statiniai nugriauti.
Už kelių šimtų metrų nuo iešmo vietos yra tiltelis per Virgą.
Vaizdas iš šono.
Geležinkelis Virgą kerta dar kartą už poros šimtų metrų. Antrasis tiltelis per Virgą.
Jo vaizdas iš šono.
Paskutinis taisė Al1; 2021.01.14, 18:37.
Comment
-
Ties Purmsatų pervaža. Vaizdas Lietuvos link.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Purmsatuose buvo stotelė. Tačiau ji buvo kiek toliau nuo pervažos. Einu iki stotelės vietos. Vaizdas atgal, pervažos link.
Stotelės vieta. Vaizdas Lietuvos pusėn. Kairėje žolėje yra peronas. Jo nesimato.
Vaizdas atgal, pervažos link. Žolėje matosi Purmasų stotelės peronas.
Kita buvusi stotelė - Apulė. Panaikinta dar tarybiniais metais. Jos vietoje nieko neišliko. Ji buvo maždaug čia, ties pervaža.
Kiek paėjus nuo pervažos, iš gelžbetonių pabėgių išsukti bėgių tvirtinimo varžtai ir išimtos metalinės plokštelės, dedamos tarp pabėgio ir bėgio.
Pervaža, ties kuria tikriausiai buvo Apulės stotelė.
Išlikusi ryšiu linija.
Einu prie tiltelio per bevardį upelį
Tiltelis.
Paskutinis taisė Al1; 2021.01.14, 10:10.
- 1 patinka
Comment
-
Kita stotis - Kalėtai. Iš pradžių, vokiečiams nutiesus geležinkelį, tikriausiai būta pralankos, o gal ir stoties. Vadinosi Reinshagenu. Pasibaigus karui ir Latvijai perėmus geležinkelius, stotis ar pralanka buvo paversta stotele ar pasienio sustojimo punktu be stoties statuso. Pavadinimas kurį laiką buvo Ozolmuiža, nuo netoliese esančio dvaro. Bet vėliau pakeistas į Kalėtus. Pasienio stotis čia atsirado, kaip jau anksčiau minėjau, trečiojo dešimtmečio antroje pusėje.
Stoties vieta, vaizdas Lietuvos pusėn.
Kiek paėjus pirmyn matosi peronas.
Dar paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.
Tanki augmenija dengia stoties pastatą nuo perono.
Nuo geležinkelio pusės stoties pastato normaliai nufotografuoti negalima. Tik taip.
Stoties pastatas gyvenamas (dalis jo), tačiau neatrodo kad nuolat. Vaizdas iš kiemo pusės.
Iki sienos su Lietuva apie 4 km. Geležinkelis eina laukais. Siena tarp Latvijos ir Lietuvos eina Apšės upe. Ten yra metalinis tiltas. Jo nuotrauką šioje temoje buvo prieš kelis metus.
Iki Skuodo stoties dar yra tiltas per Bartuvą, kurio nuotrauka irgi buvo prieš gerą penkmetį šioje temoje. Todėl toliau įdedu porą Skuodo stoties nuotraukų.
Vaizdas Latvijos link.
Pabaiga.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimąO Priekulė-Liepoja nuardytas visas ruožas ar tik iki išsišakojimo į Skuodą..?
Comment
-
Krovinių Latvijos geležinkeliais 2021-aisiais sumenko 9 proc.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...oc-667-1630754
Per praėjusius metus Latvijos geležinkeliais pergabenta 21,963 mln. tonų krovinių – 8,9 proc. mažiau nei 2020-aisiais, pranešė Susisiekimo ministerija. 2020 metais krovinių srautai Latvijos geležinkeliais sunyko 41,9 procento.
Tarptautinių krovinių sumenko 9,3 proc. iki 19,993 mln. tonų, iš jų tranzito – 10,2 proc. iki 17,084 mln. tonų. Tranzitas per sausumos sienas išaugo 18,3 proc. iki 4,397 mln. tonų, tačiau į šalies uostus ar iš jų krovinių pernai gabenta 17,1 proc. mažiau – 12,687 mln. tonų.
Vietiniai krovinių pervežimai sumažėjo 4,6 proc. iki 1,97 mln. tonų.
Comment
-
Labai bendrai
The new electric trains will consist of four wagons each, and each electric train will be 109 meters long. Each train will have 436 passengers and the total number of seats on the new electric trains will be 13,952. For comparison, PV currently has 26 electric trains with different lengths and seats, and the total number of seats is currently around 10,000. The new electric trains will be dual-system. They will be capable to run on the electrified routes powered with both a 3-kilovolt direct current and a 25-kilovolt alternating current.
https://www.pv.lv/en/news/12352/exterior-design-of-the-new-electric-trains/
Latvijos SM.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąGal kas žino plačiau kokių Škodų prisipirko latviai?
Ricardo will accompany the supply of 32 electric trains to Latvia
https://www.railway.supply/en/ricard...ins-to-latvia/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimąO Priekulė-Liepoja nuardytas visas ruožas ar tik iki išsišakojimo į Skuodą..?
Comment
-
Latvia receives its first new electric train
On Thursday, 30 June, two guarded freight trucks sent from a manufacturing plant in Ostrava delivered the remaining two out of four new passenger cars for the new electric train, as reported by JSC Pasažieru vilciens.
To rolling part, roof parts and the first two passenger cars arrived in Riga last week. With that, Latvia has been supplied with the first fully stocked electric train. The electric train made its way from Czech Republic to Latvia through Poland and Lithuania using cargo trucks.
Now the electric train cars will be put together locally to prepare them and the train for the first live tests, which are scheduled to start in August.
Each train will consists of four cars. The length of a single electric train will be 109 m. Each will have a total of 436 passenger seats.
<...>
The constructive speed of the new trains will reach 160 km/h (120 km/h for current ones).
Once the new electric trains have been supplied, it will be possible to introduce interval schedules for all routes used by the new electric trains. This means that in the mornings and evening of weekdays, which are traditionally the most active hours, trains will course every 15 to 20 minutes. It is planned to use the new trains to fill the routes in the direction of Aizkraukle, Tukums, Skulte and Jelgava.
<....>
- 2 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąJeigu šitie traukiniai iš tikrųjų zippins 15-20min intervalu Ryga turės superinį priemiestinį susisiekimą.
Todėl kai LTG Link feisbuke užrašo, kad iš Vilniaus į Trakus traukiniai važiuoja „dažnai“ (su nereguliariais 1-3 val. tarpais), tai tik verkti norisi.
Foto balandžio mėnesio.
Paskutinis taisė taccido; 2022.07.02, 13:51.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Jei spėt kodėl Lietuvoje nėra taktinio tvarkaraščio, tai manau susiję su Kaliningrado tranzitu, o su rusais gražiai susitarti tai patys matom kaip sekasi... Jei nutrūks arba kitas kol kas mažiau tikėtinas variantas, draugiškesni santykiai pradės atsiradinėti, taktinio tvarkaraščio progresas visoje Rusijoje, gal tikrai neliktų priežaščių jo neįvesti.
Klausimas kaip Latviams sekasi su rus. gelež. kroviniais, gal ten jų visai nelikę?
---
Beje galim prisikabint kodėl miestų VT nėra taktinio, bet pirma norėtųsi didesnio progreso su šviesoforiniu reguliavimu, manau ten didžiausios bėdos+automobilinis populizmas.Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.02, 14:01.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNedaro, nes visiems tiesiog px. Normaliose šalyse prekiniai traukiniai derinami prie keleivinių, o ne atvirkščiai.
Ten tiesiog prekiniai pervežimai sudaro 10-20 proc. visų pervežimų. O pas mus didžiąją dalį sudaro krovininiai.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJei spėt kodėl Lietuvoje nėra taktinio tvarkaraščio, tai manau susiję su Kaliningrado tranzitu, o su rusais gražiai susitarti tai patys matom kaip sekasi... Jei nutrūks arba kitas kol kas mažiau tikėtinas variantas, draugiškesni santykiai pradės atsiradinėti, taktinio tvarkaraščio progresas visoje Rusijoje, gal tikrai neliktų priežaščių jo neįvesti.
Klausimas kaip Latviams sekasi su rus. gelež. kroviniais, gal ten jų visai nelikę?
---
Beje galim prisikabint kodėl miestų VT nėra taktinio, bet pirma norėtųsi didesnio progreso su šviesoforiniu reguliavimu, manau ten didžiausios bėdos+automobilinis populizmas.
Pažiūrėkite į vasaros Vilniaus VT tvarkaraščius - tragedija... Priežastis aiški - nėra pinigų. Bet labiausiai nėra noro...Paskutinis taisė Al1; 2022.07.03, 18:25.
- 1 patinka
Comment
-
Rygoje tiesiama RB.
Kažkokie paruošiamieji darbai vyksta prie Rygos oro uosto - dalis parkingo aptverta, vyksta parkingo pertvarkymas ir naujų kelių tiesimas. Ant tvorų plakatai su RB.
Gogolio g. Vaizdas nuo turgaus pusės. Kairėje - centrinė Rygos stotis. Dešinėje - susisiekimo ministerijos pastatas.
Prāgas g. prie AS. Dalis geležinkelio viaduko demontuota (vienas kelias). Daroma atraminė sienelė pylimui. Tas dešinėje pusėje esantis 80-ųjų pabaigos ar 90-ųju pradžios pastatas (su apvaliais langais) paruoštas griauti. Jo vietoje eis RB keliai.
Autobusų stotis Rygoje. Peronai perkelti į kanalo pusę. Jų vietoje įrengtas laikinas išlaipinimo peronas ir taip pat iki pat tilto prieigų statoma atraminė sienelė pylimui. Čia bus RB estakada, o autobusų stoties dalis bus po ja. AS pastatas kol kas nejudinamas, bet kažkuriame darbų etape jį nugriaus ir pastatys naują.
Paskutinis taisė Al1; 2022.07.03, 18:38.
- 12 patinka
Comment
Comment