Minskas vien dėl savo dydžio sugeneruoja didesnius srautus nei kad Daugpilis galėtų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Busiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbti tada jau geriau "važiuoti feisbuku".
Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.
Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBusiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbti tada jau geriau "važiuoti feisbuku".
Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.
Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.
Comment
-
Jei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.
Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?
Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.
Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.08, 19:49.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.
Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?
Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.
Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkodėl mes visur norim tik PERSĖSTI ir panašiai ? O nežiūrim patogumo keleiviui, kad nereiktų su krepšiais perlipinėt, kai atstumas vos 24km nuo sienos? Čia tas pats ir su Varšuva buvo - padarė 2 persėdimus - ir kokio velnio... "patogumas" nuo to tikrai nepadidėjo
Kodėl aš tai siūlau? Šiuo metu visų maršrutų Daugpilio kryptimi grafikai sudaryti taip, kad ryte atvykstama į Vilnių, o vakare grįžtama atgal. Taip daugpiliečiai turi daug galimybių atvažiuoti į Vilnių apsipirkti, o popiet grįžti atgal nemokant už nakvynę. Dautrans autobusas priveža netgi prie Oro uosto, o šeštadieniais yra dar vienas autobusas, vežantis tiesiogiai į Gariūnus. Tuo tarpu iš Vilniaus visi autobusai išvyksta taip, kad į Daugpilį atvykstama vakare. Tai nėra patogu.
Mano siūlomas kombinuotas maršrutas kaip tik ir išspręstų šią problemą- vilniečiai galės ryte atvykti į Daugpilį ir vakare grįžti atgal, tarp reisų Daugpilyje jie turės apie 6 val. Kaip ir minėjau, persėdimas vienoje vietoje daug nepatogumų nesukels. Galima netgi suderinti LG ir Meteoritturui, kad Vilniaus GS būtų parduodamas vieningas bilietas į Daugpilį, o persėsdami Visagine keleiviai tiesiog rodytų tą bilietą vairuotojui.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.09, 11:18.
Comment
-
Pasirodo, nuo spalio 25 d. Latvijoje apjungiami traukiniai į Maskvą ir Sankt Peterburgą ir dėl to Daugpilis lieka be traukinio į Peterburgą. Dvigrupis traukinys važiuos iš Krustpilio tiesiai į Rezeknę. Traukinių išsiskyrimas ir susijungimas vyks Novosokolnikuose. Taigi, Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.09, 21:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, nuo spalio 25 d. ... Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.
Kiek beje bilietas kainuodavo Vilnius - S. Peterburgas?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNorėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje.
Kiek beje bilietas kainuodavo Vilnius - S. Peterburgas?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje. (...)
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKiek pamenu pernai mokėjau apie 450 LTL
Lieka tik norintys iš kitų taškų keliauti į patį S. Peterburgą ar miestus pakeliui, nes 450 Lt (130 e) yra labai brangu lyginant su 40-50 e su autobusais ar jau minėtais skrydžiais.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet realiai Daugpilį prijungti prie Vilnius-Dūkštas maršruto neturėtų būti taip sudėtinga ir brangu kaip paleisti visiškai naujus maršrutus.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, ir linijoje Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Polockas-Vitebskas (kažkur iki 1993 m. važinėjo traukinys Kaliningradas-Sovietskas-Šilutė-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis-Daugpilis-Polockas-Vitebskas-Smolenskas-Maskva; vasaros sezonui atsirasdavo antras toks). Baltarusius Baltijos pajūris traukia...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia į vieną pusę ar abi? Į vieną Vilnius - Sankt Peterburgas turi daugybę skrydžių pasiūlymų nuo 102 eur
Lieka tik norintys iš kitų taškų keliauti į patį S. Peterburgą ar miestus pakeliui, nes 450 Lt (130 e) yra labai brangu lyginant su 40-50 e su autobusais ar jau minėtais skrydžiais.
Turbūt daugiau komentarų dėl šio maršruto nereikia.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPasirodo brangiau. Kupė pernai į priekį ir atgal 1016,75 LTL.
Turbūt daugiau komentarų dėl šio maršruto nereikia.
PS
Tikrai per brangu.
Comment
Comment