Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    45 min yra todėl, kad traukinys stoja 9 stotelėse.
    Ryga Liepoja vykstantis tik penktadieniais stoja tik vienoje stotelėje ir 43 km įveikia per 45 min.

    http://www.1188.lv/transport/train/s...d=2051445&tc=1

    Du kartus po 36 min jau 1:12+0:45+2:13 būtų 4:10. Nekonkurencingai per ilgai turint omenyje autobusų greičius Vilnius - Panevėžys atkarpoje.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Ryga Liepoja vykstantis tik penktadieniais stoja tik vienoje stotelėje ir 43 km įveikia per 45 min.

      http://www.1188.lv/transport/train/s...d=2051445&tc=1

      Du kartus po 36 min jau 1:12+0:45+2:13 būtų 4:10. Nekonkurencingai per ilgai turint omenyje autobusų greičius Vilnius - Panevėžys atkarpoje.

      Tavo pateiktas pavyzdys yra labiau išimtis. Gal gali paaiškinti kas nors kodėl jis taip ilgai važiuoja, kai kiti traukiniai (6701, 6703) tą patį atstumą su 9 ar 11 sustojimų įveikia per 46 ar per 49 min.?
      Paskutinis taisė Perfect; 2015.09.04, 16:42.

      Comment


        Su persėdimais Šiauliuose variantas nekonkurencingas. Nes nuolat bus problemų su vėlavimais ir persėdimo laikas išsitemps. Be to atstumas per daug trumpas, kad dar maršrute būtų persėdimas.
        Paskutinis taisė Al1; 2015.09.04, 19:47.

        Comment


          Manau Daugpilis paprasčiau nei Ryga ir to reikia siekti. Tuomet ateis eilė ir Rygai.

          Comment


            Vilnius - Ryga konkurencingas būtų variantas, jei važiuotų kad ir dvivagonė (jokiu būdu ne NEPATOGIOJI VIENVAGONĖ) PESA ir stotų tik Vilnius - Šiauliai - Jelgava (galbūt) ir Ryga. Visi kiti variantai - netinkami dėl nekonkurencijos su autobusais.

            Kas be ko, Latvijoje WI-FI jau įrengtas traukiniuose, palei mūsų geležinkelio trasą taip pat eturėtų būti didelių bėdų jį įrengti.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Su persėdimais Šiauliuose variantas nekonkurencingas. Nes nuolat bus problemų su vėlavimais ir persėdimo laikas išsitemps. Be to atstumas per daug trumpas, kad dar maršrute būtų persėdimas.
              Dar nereikia užmiršti potencialių keleivių srauto iš Klaipėdos. Turi būt suderinta persėdimui. Be to iš Šiaulių galėtų aptarnauti ir LDZ - atstumas gaunasi panašus ir nuostoliais vienodai pasidalintų.

              Comment


                Su latviais problemos - jie neturi pakankamai riedmenų. Jei Lietuvoje viską sprendžia LG, tai Latvijoje PV ir LDz kaip infrastruktūros valdytoja. LG gal ir galėtų savitarpio insfranstruktūros užskaitymus su latviais sdentinti, bet Latvijoje pusėje detinti reikia su dviem struktūrom - PV ir LDz.

                Comment


                  Tai lai derina, seniau kažkaip suderindavo. Turi pakankamai riedmenų (DR1-A).
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2015.09.06, 23:43.

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    Vilnius - Ryga konkurencingas būtų variantas, jei važiuotų kad ir dvivagonė (jokiu būdu ne NEPATOGIOJI VIENVAGONĖ) PESA ir stotų tik Vilnius - Šiauliai - Jelgava (galbūt) ir Ryga. Visi kiti variantai - netinkami dėl nekonkurencijos su autobusais.

                    Kas be ko, Latvijoje WI-FI jau įrengtas traukiniuose, palei mūsų geležinkelio trasą taip pat eturėtų būti didelių bėdų jį įrengti.
                    kas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      kas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj
                      Niapsimuokaaaa.


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Tai lai derina, seniau kažkaip suderindavo. Turi pakankamai riedmenų (DR1-A).
                      Anksčiau buvo viena LDz, o dabar išskaidyta.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        kas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj
                        Reikėtų, kad būtų Vilnius-Ryga ne ilgiau kaip 3 valandos. Wifi būtina, o restoranas gali būti, gali nebūti. Ilgesnėje trukmėje lėktuvas įgyja privalumų. Nes verslo kelionėms, kurių vis daugiau, 4 val. reiškia, kad tą dieną jau negrįši - o tai lygu dienpinigiai+nakvynpinigiai ir lėktuvo kaina už 50 min skrydį neatrodo tokia didelė.

                        Comment


                          Tai nerealu, nes atstumas beveik toks pats kaip į Klaipėdą, o į Klaipėdą greitasis važiuoja 3 val. 50 min.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai nerealu, nes atstumas beveik toks pats kaip į Klaipėdą, o į Klaipėdą greitasis važiuoja 3 val. 50 min.
                            Na Vln-Klp vidutinis yra ~98 km/h jei padalinti laiką iš 376 km atstumo. Ir Vln-Klp bėda, kad autobuso maršruto ilgis yra 312 km. Jei eitų lygiagrečiai - praloštų autobusai akivaizdžiai. Kiek Vilnius-Ryga esančiais bėgiais?

                            Comment


                              Apie 35 km mažiau nei iki Klaipėdos. Vis tiek 3 val nerealu, nes iki Klaipėdos beveik visur 120, o nuo Šiaulių į Latvija jau tik 100, jei neklystu, Latvijoje irgi greitis 80-100 km/h tame ruože iki Rygos. Gal vietomis ir yra 120 km/h.
                              Paskutinis taisė Al1; 2015.09.07, 10:29.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Apie 35 km mažiau nei iki Klaipėdos. Vis tiek 3 val nerealu, nes iki Klaipėdos beveik visur 120, o nuo Šiaulių į Latvija jau tik 100, jei neklystu, Latvijoje irgi greitis 80-100 km/h tame ruože iki Rygos. Gal vietomis ir yra 120 km/h.
                                Tada apie Vilnius-Ryga atnaujinimą iki RB projekto neverta ir kalbėti. Nėra jokių pliusų prieš autobusą.

                                Kaip jau sakiau - Vilnius-Daugpilis atrodo daug realiau. Viskas yra, trūksta tik susitarimo su Latvijos puse.

                                Comment


                                  Vilnius - Daugpilis kaip tik nerealu, nes keleivių srautai nepalyginami su Rygos. Vienintelis variantas - pririšimas prie latvių traukinio į S. Peterburgą. Iš (iki) Vilniaus būtų parduodamas bendras bilietas, Daugpilyje būtų persėdimas. Deja, tokią jungtį reikėjo organizuoti atšaukus traukinį į S. Peterburgą, dabar jau vėlu, didelė dalis potencialių keleivių prarasta.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Kaip jau sakiau - Vilnius-Daugpilis atrodo daug realiau. Viskas yra, trūksta tik susitarimo su Latvijos puse.
                                    Nemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.

                                    Comment


                                      Na Daugpilis yra antras pagal dydį miestas. ~170 km nuo Vilniaus.
                                      Jei vežtų per 2.20 (greičiausias iki Turmanto DABAR yra 2 val.), su wifi būtų puikus rezultatas.

                                      Matome kokius srautus generuoja Vilnius-Minskas kryptis nepaisant to, kad yra lėktuvas kasdien ir ~7 autobusai.

                                      PS Manau tiek Daugpilio, tiek Vilniaus valdžia suinteresuota gerinti, jei vyriausybėms vienodai.

                                      Comment


                                        Minskas irgi nekorektiškas palyginimas. Jei būtų srautai, būtų ir autobusai. Kaip matome, į Daugpilį tik pora autobusų. Iš Visagino ir tai mikrobas, kuris niekada nebūna pilnas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Nemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.
                                          VNO- turima omeny Vilniaus oro uostas? Tai kad jau pavasarį atidarytas tiesioginis kasdienis maršrutas Daugpilis-Vilniaus AS- Vilniaus oro uostas. Tiesa, nežinau, kokie ten keleivių srautai, dažniausiai matau mikroautobusą.

                                          Minsko kryptimi traukiniai laimi kovą su autobusais dėl greičio- dėl nestojimo pasienyje kelionės trukmė yra daug mažesnė nei autobusu.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.08, 13:18.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X