Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu ką čia spėlioti. Tai antisankcijos. Lietuvai (LG ir uostui) tas irgi gresia, tik kiek mažiau. Paaiškinti geležinkelių remontu negalės, nes Kaliningrado tranzito nenutrauks.

    Comment


      paguodžiantis straipsnis. Planiniai remonto darbai nesutrukdys tranzitui
      http://regnum.ru/news/economy/1951894.html

      Comment


        Ar kas nors gali trumpai pakomentuoti - ar labai sudėtinga Vilnius - Turmantas pratęsti iki Daugpilio? Vistiek kada nors teks. Kokių susitarimų, pinigų tam reikėtų? Šioje trasoje pranašumas prieš autotransportą akivaizdus - tiek dėl lenkimų sunkumo Daugpilis - Zarasai - Utena, tiek dėl kilpų ties Švenčionėliais.

        Comment


          Kada nors tai bus tada, kai abi respublikos bus Rusijos sudėtyje. Bet turint omenyje liberastus RŽD ir keleivinių traukinių eismo naikinimą pačioje Rusijoje, net ir tai nebūtų garantu.

          Jei traukinio į Rygą nenori paleisti, tai apie kokį Daugpilį, į kurį srautai eilėmis mažesni, galima kalbėti?

          Comment


            Bet ko reikėtų, kad pradėtų važiuoti nuo gegužės?

            Comment


              Tik pinigų, kuriuos LG galėtų mokėti LDz už naudojimąsi infrastruktūra ir padengtų nuostolingo maršruto išlaidas. Na nebus to maršruto. Nes tuomet iš karto iškils klausimas, o kodėl į Rygą nevažiuoja? Ką turės LG atsakyti? Pirmiausia dar pažiūrėkime, ar LG atkurs vietinių traukinių eismą bent iki Marijampolės, kai užbaigs RB.

              Comment


                Vilnius - Ryga kita kalba. Reikia traukinių, pakelės stotis atnaujinti ir pan.

                Vilnius - Daugpilis - tai tik ~20 papildomų km. O visa kita - ir riedmenys, ir personalas yra. Čia kaip Vilnius - Marcinkonys ir Vilnius - Gardinas. Tik Šengenas ir viskas daug paprasčiau.

                Comment


                  Į Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.

                  Comment


                    Apsilankiau http://railwaymuseum.lv/lv/content/m...ieki-un-kaķis , ir pastebėjau štai ką - muziejaus darbotojai - moterys , tik moterys ir dar katinas Perluks
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG.
                      Daugpilis ne "kažkoks", o antras pagal dydį miestas. Politiškai būtų paprasta paaiškinti - "į Rygą tiesiama RB. Nuties ir važiuos". Daugpilis, jei tikrai yra visa infrastruktūra, turi privalumus:
                      1. į Turmantą važiuoja 6 traukiniai, reiktų nežymiai prailginti maršrutą.
                      2. Nėra gero automobilių kelio Vilnius-Daugpilis.
                      3. Vilnius arčiau nei Ryga.
                      Radau seną tvarkaraštį - maršrutas buvo laikomas "vietiniu", ne tolimuoju ir ne tarptautiniu. Ir tų laikų greičiais - tik 3 val. 5-20 min ir lenkia dabartinius autobusus.



                      Dar viena Rygos traukinio bėda, greta RB tiesimo problemų, - laikas. 6 val nelabai kas važiuos. Vilnius-Panevėžys tarptautiniai autobusai lenkia mašinas, važiuoja dažnai, turi wifi ir t.t.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Į Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
                        tikrai nereikia taip nuvertinti latvių, ten bent jau aplink Rygą traukinių apstu, ne taip, kaip pas mus viskas tik nuiminėjama. O ir priežastis (jei tokia yra) ant mūsų pykt jiems už neteisėtą Mažeikiai - Renge ruožo nurinkimą iš LG pusės - YRA. Tad jei kas ir turėtų žengti pirmą žingsnį, tai būtent mes

                        Comment


                          Dabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė. Daugumai svarbiau kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą. Sunku būtų traukiniui su keliais reisais per dieną konkuruoti su kur kas greitesniais ir bemaž 20 kartų per dieną išvykstančiais autobusais.

                          Net ir Šiauliuose nedaug keleivių tenugriebs, nes ir tarp Šiaulių ir Rygos susisiekimas labai gerai išvystytas (apie 12 reisų per dieną). Gal tik tarpinėse stotelėse (Kėdainiuose, Jonavoje) kažkiek žmonių ir įlips, bet ne tiek, kad atsipirktų maršrutas.

                          Kažką galvoti bus galima, kai nuties RB iki Rygos, tada traukiniai jau sudarys rimtą konkurenciją autobusams. Bet tada greičiausiai jau bus tiesioginis maršrutas Varšuva-Talinas.

                          Į Daugpilį tai bent tris reisus per dieną leisti nematau jokių kliūčių.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Vertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                              Vertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.
                              Riga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?

                              Comment


                                Ten berods 100 km/h greitis keleiviniams, tai pagal atstumą maždaug galima ir orientuotis.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu?
                                  Važiavimas autobusu į Rygą adrenalino megėjams. Nuo Panevėžio iki Rygos autobusas pusę kelio važiuoja vidury kelio pastoviai lenkdamas fūras ir tuo pat metu prasilenkdamas su atvažiuojančiu trafficu trim juostom Vien saugumo sumetimais būtų protingiau leisti traukinį. Jeigu važiuotų pagal taisykles tai tikrai nebūtų autobusu greičiau.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Riga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
                                    Namuose radau susirašytą kažkur po 1980 m traukinio Ryga-Vilnius tvarkaraštį.
                                    Išv. iš Rygos 23:40
                                    Jelgava 0:17-0:21
                                    Šiauliai 1:40-1:50
                                    Beje, tarp Rygos ir Jelgavos sustojimų netaip mažai. Nors netrūko priemiestinių elektrinių ir dyzelinių traukinių, bet vilniškis stodavo netgi Torniakalnyje ir Cukurfabrikoje, nors šie sustojimai yra atitinkamai Rygos ir Jelgavos miestuose.
                                    Kažkaip užsimetė traukinio Talinas-Šeštokai 1993-1994 m tvarkaraštis. Šis tarp Rygos ir Kauno važiavo kaip tikras greitasis.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Riga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
                                      45 min yra todėl, kad traukinys stoja 9 stotelėse.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Riga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
                                        Pagal 2008 m. sudarytą tvarkaraštį Ryga-Vilnius atkarpa Joniškis-Šiauliai buvo numatyta 36 min. Tai lygiai tiek pat būtų nuo Joniškio iki Jelgavos.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Dabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė.
                                          Logiškiau būtų leisti iš Šiaulių derinant prie ekspresų Vilnius-Klaipėda. Vilnius-Ryga kelionė truktų neilgiau 4 val. Vilnius-Šiauliai - 2:13 val + 1:48 Šiauliai-Ryga. Na dar persėdimui tarpas liktų 15 min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X