Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Viena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
    Stotyje buvau, tai bent jau man ji buvo labai graži ir iš išorės, ir iš vidaus.
    My Flickr
    My Trainpix

    Comment


      Palygink su Ryga, Jelgava, Daugpiliu, Jūrmala - kur peronai nematė remonto kokie 30-40 metų
      Paskutinis taisė Salvijus; 2014.07.17, 07:42.

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Viena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
        Aš asmeniškai pasirinkčiau mažiau gražią stotį, bet galbūt daugiau traukinių. Mes tuo tarpu turime daug gražių neveikiančių stočių ir krūvą panaikintų arba nepagrįstai nesukurtų maršrutų.

        Comment


          Siguldoj palyginus ir daug traukinių kaip mažai stočiai

          Comment


            Sigulda stipri turistine puse, ten pakankamai daug keleivių. Savaitgaliniai traukiniai vasarą ant tiek prikišti, kad praktiškai nėra net kur atsistoti, jau nekalbu kur atsisėsti.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Aš asmeniškai pasirinkčiau mažiau gražią stotį, bet galbūt daugiau traukinių. Mes tuo tarpu turime daug gražių neveikiančių stočių ir krūvą panaikintų arba nepagrįstai nesukurtų maršrutų.
              Ne tu vienas taip pasirinktum, deja LG mastymas kiek kitoks: geriau praplauti pinigus ir suremontuoti tarkim, Obeliu GS, kurioje NIEKAD NEBESTOS MATYT JOKS TRAUKINYS...

              Comment


                Latvijoje, savaitgalį, per karščius, į pajūrį (Jūrmalą ir Saulkrastus) planuoja paleisti papildomus traukinius - iš viso kursuos 50 traukinių. Papildomai bus atidarytos kasos.
                Matyt keleivių pervežimas neša pelną

                http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=44794078

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Latvijoje, savaitgalį, per karščius, į pajūrį (Jūrmalą ir Saulkrastus) planuoja paleisti papildomus traukinius - iš viso kursuos 50 traukinių. Papildomai bus atidarytos kasos.
                  Matyt keleivių pervežimas neša pelną
                  Suprantama, kad neša - už kiekvieną keleivį Latvijos valdžia moka dotacijas geležinkeliečiams. Daugiau keleivių - daugiau dotacijų gauni.

                  Comment


                    Latviai atnaujina susisiekimą Ryga - Dobele - Ryga. Traukinys stos: Ryga, Olaine, Jelgava, Dobele. Beje, traukinyje bus WI-FI internetas !

                    Comment


                      Gera žinia Atsipirks.
                      Beje, jų visuose dyzeliniuose veikia WIFI.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Latviai atnaujina (...)
                        [/URL]
                        O gal kokių gandų girdėti apie maršrutą iš Rygos (ar nors Jelgavos) į Joniškį ar net Šiaulius ? ? ?

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          O gal kokių gandų girdėti apie maršrutą iš Rygos (ar nors Jelgavos) į Joniškį ar net Šiaulius ? ? ?
                          Deja, bet kol Lietuviai neužkas savo pačių iškasto karo kirvio dėl Mažeikių - Rengės, tol nieko nebus. Latviai bendradarbiauja su visais, tik ne su "linijos nusidėvėjio" išardytojais....

                          vienintelis kiek realesnis variantas: Ryga - Minskas per Vilnių, bet ir tai pasaka be galo čia...

                          Comment


                            Priežastys ne tame. Lietuvoje kaip šventos karvės laukiama RailBalticos, lyg be jos būtų neįmanomas susisiekimas geležinkeliais su Latvija ir didesnis kartais krovinių vežimas iš (į) V. Europą geležinkeliu per Lietuvą ir į (iš) Lietuvą. Būtent Lietuva tam daromos visos kliūtys. Būtent dėl Lietuvos pusės kaltės kroviniai vežami autotransportu, nes Lietuva seniausiai galėjo pastatyti perkrovimo terminalus Šeštokuose ir Mockavoje. Ir toliau svaigstama apie ekonomiškai nepagrįstą europinę vėžę iki pat Helsinkio.

                            Comment


                              Fotoreportažas Dūkštas - Daugpilis. Latvijos dalis.

                              Už Turmanto už nepilno kilometro yra buvusi Latvijos pasienio stotis Zemgalė, įrengta tarpukaryje. Po Antrojo pasaulinio karo jos jau nebereikėjo. Todėl stotis buvo panaikinta, keleiviniai taip pat nestodavo, galbūt stodavo tik pokario metais. Stoties pastatas, dabar katalikų bažnyčia.



                              Vaizdas Turmanto link. Už posūkio kairėn bus vingis dešinėn ir siena. Kiek paėjus Turmanto link galima rasti vietą, iš kurio matytųsi ir Turmanto stotis ir Zemgalės šviesoforas.



                              Daugpilio link.



                              Kiek paėjus už stoties pastato pervažos link. Gyvenamasis namas šalia stoties.



                              Ties Zemgalės pervaža. Vaizdas Daugpilio link.



                              Turmanto link.



                              Už kelių šimtų metrų nuo pervažos Daugpilio link. Tiltelis per bevardį upelį.



                              Ties tilteliu Daugpilio link.



                              Tipinis geležinkeliečių gyvenamasi namas dar neprivažiavus iki tiltelio per Kumpotą (kuri teka keli kilometrai nuo Zemgalės). Vaizdas Zemgalės pusėn.



                              Tiltelis per Kumpotą.

                              Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 19:57.

                              Comment


                                Kurcumo stotis. Stoties pastatas yra gan arti pietinio kelyno galo.



                                Vaizdas Zemgalės link.



                                Bendras vaizdas.



                                Medinis pastatas apkaltas cemento drožlių plokštėmis. Latvijoje tai neretas vaizdas. Gerai, kad bent Lietuvoje tokia apdaila nepaplito. Dabar ji plinta, bet plokštės kitokios kokybės, taip pat ir vizualinės.



                                Rampa ir pakhauzas.



                                Ūkinis pastatas.



                                Šalutinis kelias užstatytas vagonais.





                                Už pervažos šiauriniame Kurcumo stoties kelyno gale yra ši pralaida per bevardį upelį.

                                Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 20:03.

                                Comment


                                  Tai dabar bent vienas krovinys Lietuvos/Latvijos sieną ties Turmantu kerta ar ne? t.y. krovininis? Kitaip, kokie ten vagonai stovi Kurcums stotyje? Be to, bėgiai irgi neaprūdiję.
                                  Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.19, 20:24.

                                  Comment


                                    Toliau geležinkelis gan vingiuotas, o vietovė kalvota. Kažkuo panaši į Pavilnį, tik kad ne taip tankiai apgyvendinta.
                                    Ties viena iš pervažų. Daugpilio link.



                                    Zemgalės link.



                                    Pirmasis stambus tiltas Latvijoje nuo Lietuvos pusės - per Laucesą.









                                    Zemgalės link.



                                    Daugpilio link.



                                    Metalinė santvara nenaudojama. O kita yra gelžbetoninė.



                                    Tęsinys bus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 20:10.

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      Tai dabar bent vienas krovinys Lietuvos/Latvijos sieną ties Turmantu kerta ar ne? t.y. krovininis? Kitaip, kokie ten vagonai stovi Kurcums stotyje? Be to, bėgiai irgi neaprūdiję.
                                      Jokie krovininiai jau daug metų nevažiuoja per sieną. Bėgiai nesurūdiję, nes S. Peterburgo traukinys tada dar važiavo. Vagonai grūdams vežti.

                                      Comment


                                        Tęsiu toliau. Už maždaug 600 metrų nuo tilto per Laucesą yra kitas tiltas per bevardį upelį. Tačiau tiltas nemažas, nes pylimas čia aukštas. Toks aukštas jis bus beveik iki pat Grivos stoties prieigų.



                                        Lietuvos link.



                                        Ties tiltu. Daugpilio link. Už kelių šimtų metrų nuo tilto vienu laikotarpiu tarybiniais metais būta Laucesos stotelės. Aptarnavo didelius kolektyvinių sodų masyvus aplinkui.



                                        Pylimu galima važiuoti, tiesa užvažiuoti galima tik netoli nebaigto statyti pietinio Daugpilio aplinkkelio, kuris matosi tolumoje.



                                        Vaizdas atgal.



                                        Priartėjus prie nebaigto aplinkkelio viaduko. Daugpilio link. Gabaritiniai vartai.



                                        Grivos stotis. Pietrytiniame kelyno gale yra pervaža. Ties ta pervaža stoties link.





                                        Ten pat, į priešingą pusę. Stoties kelyno galas.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 22:42.

                                        Comment


                                          Kiek nutolus nuo pervažos stoties pastatų link. Gyvenamasis geležinkeliečių namas.



                                          Pirmasis (ar tikrai pagal numeraciją pirmas, neaišku) kelias.



                                          Paėjus 100-150 metrų. Stoties pastatas. Senas medinis pastatas apkaltas plastikinėmis lentelėmis. Naudojamas geležinkelio reikmėms, jei neklystu, tik šis artimesnis galas. Kitame gale gyvenama.



                                          Ties stoties pastatu perono nėra. Jis kiek toliau.



                                          Peronas ties pirmuoju keliu. Ties šiuo galu yra pėsčiųjų perėja į kitą stoties pusę.



                                          Nuo perėjos Daugpilio link. Stovinčių nenaudojamų vagonų virtinės išskirtos, kad neužstotų perėjos.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 22:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X