Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąViena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąAš asmeniškai pasirinkčiau mažiau gražią stotį, bet galbūt daugiau traukinių. Mes tuo tarpu turime daug gražių neveikiančių stočių ir krūvą panaikintų arba nepagrįstai nesukurtų maršrutų.
Comment
-
Latvijoje, savaitgalį, per karščius, į pajūrį (Jūrmalą ir Saulkrastus) planuoja paleisti papildomus traukinius - iš viso kursuos 50 traukinių. Papildomai bus atidarytos kasos.
Matyt keleivių pervežimas neša pelną
http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=44794078
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąLatvijoje, savaitgalį, per karščius, į pajūrį (Jūrmalą ir Saulkrastus) planuoja paleisti papildomus traukinius - iš viso kursuos 50 traukinių. Papildomai bus atidarytos kasos.
Matyt keleivių pervežimas neša pelną
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąLatviai atnaujina (...)
[/URL]
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąO gal kokių gandų girdėti apie maršrutą iš Rygos (ar nors Jelgavos) į Joniškį ar net Šiaulius ? ? ?
vienintelis kiek realesnis variantas: Ryga - Minskas per Vilnių, bet ir tai pasaka be galo čia...
Comment
-
Priežastys ne tame. Lietuvoje kaip šventos karvės laukiama RailBalticos, lyg be jos būtų neįmanomas susisiekimas geležinkeliais su Latvija ir didesnis kartais krovinių vežimas iš (į) V. Europą geležinkeliu per Lietuvą ir į (iš) Lietuvą. Būtent Lietuva tam daromos visos kliūtys. Būtent dėl Lietuvos pusės kaltės kroviniai vežami autotransportu, nes Lietuva seniausiai galėjo pastatyti perkrovimo terminalus Šeštokuose ir Mockavoje. Ir toliau svaigstama apie ekonomiškai nepagrįstą europinę vėžę iki pat Helsinkio.
Comment
-
Fotoreportažas Dūkštas - Daugpilis. Latvijos dalis.
Už Turmanto už nepilno kilometro yra buvusi Latvijos pasienio stotis Zemgalė, įrengta tarpukaryje. Po Antrojo pasaulinio karo jos jau nebereikėjo. Todėl stotis buvo panaikinta, keleiviniai taip pat nestodavo, galbūt stodavo tik pokario metais. Stoties pastatas, dabar katalikų bažnyčia.
Vaizdas Turmanto link. Už posūkio kairėn bus vingis dešinėn ir siena. Kiek paėjus Turmanto link galima rasti vietą, iš kurio matytųsi ir Turmanto stotis ir Zemgalės šviesoforas.
Daugpilio link.
Kiek paėjus už stoties pastato pervažos link. Gyvenamasis namas šalia stoties.
Ties Zemgalės pervaža. Vaizdas Daugpilio link.
Turmanto link.
Už kelių šimtų metrų nuo pervažos Daugpilio link. Tiltelis per bevardį upelį.
Ties tilteliu Daugpilio link.
Tipinis geležinkeliečių gyvenamasi namas dar neprivažiavus iki tiltelio per Kumpotą (kuri teka keli kilometrai nuo Zemgalės). Vaizdas Zemgalės pusėn.
Tiltelis per Kumpotą.
Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 19:57.
Comment
-
Kurcumo stotis. Stoties pastatas yra gan arti pietinio kelyno galo.
Vaizdas Zemgalės link.
Bendras vaizdas.
Medinis pastatas apkaltas cemento drožlių plokštėmis. Latvijoje tai neretas vaizdas. Gerai, kad bent Lietuvoje tokia apdaila nepaplito. Dabar ji plinta, bet plokštės kitokios kokybės, taip pat ir vizualinės.
Rampa ir pakhauzas.
Ūkinis pastatas.
Šalutinis kelias užstatytas vagonais.
Už pervažos šiauriniame Kurcumo stoties kelyno gale yra ši pralaida per bevardį upelį.
Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 20:03.
Comment
-
Toliau geležinkelis gan vingiuotas, o vietovė kalvota. Kažkuo panaši į Pavilnį, tik kad ne taip tankiai apgyvendinta.
Ties viena iš pervažų. Daugpilio link.
Zemgalės link.
Pirmasis stambus tiltas Latvijoje nuo Lietuvos pusės - per Laucesą.
Zemgalės link.
Daugpilio link.
Metalinė santvara nenaudojama. O kita yra gelžbetoninė.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 20:10.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTai dabar bent vienas krovinys Lietuvos/Latvijos sieną ties Turmantu kerta ar ne? t.y. krovininis? Kitaip, kokie ten vagonai stovi Kurcums stotyje? Be to, bėgiai irgi neaprūdiję.
Comment
-
Tęsiu toliau. Už maždaug 600 metrų nuo tilto per Laucesą yra kitas tiltas per bevardį upelį. Tačiau tiltas nemažas, nes pylimas čia aukštas. Toks aukštas jis bus beveik iki pat Grivos stoties prieigų.
Lietuvos link.
Ties tiltu. Daugpilio link. Už kelių šimtų metrų nuo tilto vienu laikotarpiu tarybiniais metais būta Laucesos stotelės. Aptarnavo didelius kolektyvinių sodų masyvus aplinkui.
Pylimu galima važiuoti, tiesa užvažiuoti galima tik netoli nebaigto statyti pietinio Daugpilio aplinkkelio, kuris matosi tolumoje.
Vaizdas atgal.
Priartėjus prie nebaigto aplinkkelio viaduko. Daugpilio link. Gabaritiniai vartai.
Grivos stotis. Pietrytiniame kelyno gale yra pervaža. Ties ta pervaža stoties link.
Ten pat, į priešingą pusę. Stoties kelyno galas.
Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 22:42.
Comment
-
Kiek nutolus nuo pervažos stoties pastatų link. Gyvenamasis geležinkeliečių namas.
Pirmasis (ar tikrai pagal numeraciją pirmas, neaišku) kelias.
Paėjus 100-150 metrų. Stoties pastatas. Senas medinis pastatas apkaltas plastikinėmis lentelėmis. Naudojamas geležinkelio reikmėms, jei neklystu, tik šis artimesnis galas. Kitame gale gyvenama.
Ties stoties pastatu perono nėra. Jis kiek toliau.
Peronas ties pirmuoju keliu. Ties šiuo galu yra pėsčiųjų perėja į kitą stoties pusę.
Nuo perėjos Daugpilio link. Stovinčių nenaudojamų vagonų virtinės išskirtos, kad neužstotų perėjos.
Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 22:48.
Comment
Comment