Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Latviai paleis dar du papildomus traukinius tarp Rygos ir Daugpilio, bet naujieji bus su pasikeitimu tarp elektrinių ir dyzelinių Aizkrauklėje (paskutinė elektrifikuota stotis žiūrint nuo Rygos pusės). Šiuo metu tarp Rygos ir Daugpilio kursuoja 5 traukiniai per dieną.

    Dar vienas rusiškas video:

    Keis palyginus trumpam maršrute lokomotyvą?

    Comment


      Leis DR1A. Bet esmė kame - yra valdžiasnukių noras iš viso atsisakyti tiesioginio maršruto (tikriausiai profanuojant žaliojo kurso pseudoidėjomis) dyzeliniais traukiniais ir daryti perlipimą Aizkrauklėje į suderintus traukinius... Idėja iš tiesų labai "progresyvi" ir "skatinanti" važiuoti traukiniais...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Leis DR1A. Bet esmė kame - yra valdžiasnukių noras iš viso atsisakyti tiesioginio maršruto (tikriausiai profanuojant žaliojo kurso pseudoidėjomis) dyzeliniais traukiniais ir daryti perlipimą Aizkrauklėje į suderintus traukinius... Idėja iš tiesų labai "progresyvi" ir "skatinanti" važiuoti traukiniais...
        Manau žaliasis kursas ne prie ko. Latvijoje yra DR1A trūkumas, o elektrinių traukinių pakanka nupirkus naujuosius Škoda, tai paliks dyzelinius suktis neeltrifikuotoje linijoje, o elektrofikuotoje suksis elektrinukai. Taip matyt sumažės DR poreikis, kai nereikės pilno maršruto važinėti.

        Comment


          Kaip ne žalias kursas, jei tokiu būdu tiesiog užpjaus tiesioginį susisiekimą tarp didžiausių šalies miestų? Dar pasiūlyk sutrumpinti Vilnius - Klaipėda iki Kaišiadorių irgi dėl dyzelinių traukinių trūkumo, iki Kaišiadorių iš Vilniaus važiuojant elektriniais.

          Comment


            Taigi aiškus tikslas - dažninti. Tam, kad jį pasiekti, reikia papildomų traukinių, o jų kadangi nėra, tai sugalvojo tokią idėją. Gal ir nepatogu, bet nemanau, kad tragedija, ypač jei tai galios tik tiems dviems traukiniams.

            Comment


              Pradžioje paleis štai tokį, o paskui sakys, kad pasiteisino ir visus sutrumpins iki Aizkrauklės. Elektrinių užsipirko, dabar tegul užsiperka dyzelinių (ar hibridinių su galimybe važiuoti nuo KT ir dyzeline trauka). Nes DR1A neamžini. Daugumą jų jau po 40 metų +. Tegul ir atnaujinti (ne visi).

              Comment


                Tai planavo gana greitai baterinių traukinių pirkimą užsibaigti, bet prieš porą mėnesių nusprendė nebaigti ir vietoj to pinigus Rail Balticai panaudoti. Tad tikriausiai Latvijoje 2030 vis dar važinės DR1A.

                Comment


                  Latvijoje su RB problemos. Ir kol pinigų iš ES nebus, tol jokios RB nebus. Kadangi Rygos stotis perstatoma, tai, matyti, pinigus skirs būtent užbaigti Rygos stotį, nes visi kiti darbai gali ir palaukti, nesant finansavimo, o stotį palikti nebaigtą būtų labai blogai.

                  Comment


                    Dabartinė stotis puikiai aptarnauja srautą iki Salaspils. Nebus veikiančios RB, teks galvoti kaip elgtis su įmarinuotais pinigais.

                    Comment


                      Pridės du reisus su persėdimu Aizkrauklėje iš elektrinio į dyzelinį traukinį. Penkis iki šiol buvusius tiesioginius (be persėdimo) paliks tokius, kokie buvo.
                      ПТН ПНХ
                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                        Dabartinė stotis puikiai aptarnauja srautą iki Salaspils. Nebus veikiančios RB, teks galvoti kaip elgtis su įmarinuotais pinigais.
                        Dabartinės stoties nėra - ten dabar pradėtos grandiozinės statybos ir jų neužbaigti būtų didelis blogis. Aš kalbu ne apie pastatą, bet apie kelyną, peronus, stogą virš peronų ir požeminius tunelius po stotimi.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Dabartinė stotis puikiai aptarnauja srautą iki Salaspils. Nebus veikiančios RB, teks galvoti kaip elgtis su įmarinuotais pinigais.
                          Ne, Rygos dabartinis stoties pastatas yra moraliai pasenęs ir neatlieka gerai savo funkcijos pagal modernios ES sostinės standartus. Naujosios Rygos stoties esmė nėra Rail Baltica, o būtent vietinis srautas, kuris Rygoje visada bus žymiai didesnis nei Rail Baltica srautai. Reikia turėti omeny, kad Latvijos geležinkeliai perveža daugiau nei 4 kartus daugiau žmonių nei LTG, ir visi maršrutai Latvijoje eina pro Rygą. Iki 2030-ųjų planuojama pridėti ir jungtis iš stoties į oro uostą (pradžioje rusiškąja vėže) ir Bolderaja. Rygos centrinė stotis yra rimtas centrinis mazgas ir naujoji stotis tikrai pustuštė nestovės nuo pat atidarymo.

                          Comment


                            Taip, bet jei pinigų nėra, tai kol kas svarbiau pabaigti nebaigtus darbus stotyje, o ne imtis pastato, kuris kol kas dar niekaip rimtai nepaliestas statybų.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taip, bet jei pinigų nėra, tai kol kas svarbiau pabaigti nebaigtus darbus stotyje, o ne imtis pastato, kuris kol kas dar niekaip rimtai nepaliestas statybų.
                              O apie kurį mes pastatą čia kalbam? Nelabai supratau iš diskusijos.

                              Comment


                                Apie Rygos stotį. Pastato kol kas neliečia. Darbai vyksta perstatant kelius ir peroną, įrengiant dengtus peronus, taip pat perstatoma infrastruktūra po peronais, t.y. tuneliai, prekybos erdvės.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Dabartinės stoties nėra - ten dabar pradėtos grandiozinės statybos ir jų neužbaigti būtų didelis blogis. Aš kalbu ne apie pastatą, bet apie kelyną, peronus, stogą virš peronų ir požeminius tunelius po stotimi.
                                  Pagal foto, paruošę darbui perono dalį gautų dar berods 7 kelius, kas žymiai pagerintų situaciją perone ir krovinių tranzitui. Bet ir dabar ji nėra kritinė. Stoties pastato požemis baigtas kaip statybinis tūris, o kas su jo MEP darosi nelabai ir matosi.

                                  Bolderaja kaip suprantu ... atidedama, nes nėra elektros ir "truputį" nurinkta stotis.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X