Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    ...taip, o toliau kontaktinio tinklo nebera. Toliau tik su dyzeliuku galima...
    13 puslapis


    Electrified lines
    There are following electrified sections in public usage railway infrastructure:
    • Rīga Passenger station– Jelgava;
    • Torņakalns – Tukums 2;
    • Rīga Passenger station – Zemitāni - Skulte;
    • Rīga Passenger station – Aizkraukle;
    • Zemitāni – Šķirotava.

    o schema gali pažėti 24 psl.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      #82
      Latvijos vietiniu keleiviniu traukiniu schema.


      Comment


        #83
        Amount of cargos carried by rail continues to increase (2008.11.21)

        In the first ten months of this year LDz Cargo Ltd., subsidiary of State Joint Stock Company Latvijas dzelzceļš has carried 45526 thousand tons of cargo, which is 6.6 % more than in the respective period of 2007.
        In the first ten months of 2007 there were carried 42720 thousand tons of cargo.
        The biggest increase was in export transportations, ie. 2163 thousand tons of cargo. Compared to the respective period of 2007, this year export transportations have increased by 10.4%. Import transportations also have increased – this year they increased by 8.9% and reached 37937 thousand tons, in the first ten months of 2007 import transportations reached 34847 thousand tons. In its turn, there was a decrease in overland transit (-5.5%), ie. 3970 thousand tons, and in domestic transportations (-15%), ie. 1456 thousand tons.
        The main kinds of cargo carried by rail were oil, oil products and coal. This year LDz Cargo Ltd. has carried 15930 thousand tons of oil and oil products (last year – 15879 thousand tons). The amount of coal carried by rail has increased by 21.7% (11800 thousand tons – last year, 14364 thousand tons – this year).
        A big increase was in transportation of chemicals (+59.9%) – in the first ten months of 2007 – 1416 thousand tons, but in ten months of 2008 – 2264 thousand tons. Considerable increase was in transportation of grain and flour product - this year there have been transported 1020 thousand tons, which is 31.4% more than in the respective period of 2007, when there were transported 776 thousand tons of grain and flour products. Transportation of ferrous metals increased by 7.2%, ie. 2380 thousand tons this year.
        In its turn, there was a decrease in transportation of mineral fertilizers carried by rail. In ten months of 2008 and 2007 - 4332 and 4635 thousand tons (-6.5%), respectively.
        Amount of mineral substances carried by rail reached 1625 thousand tons, which is 6.9% less than in ten months of 2007, when there were carried 1746 thousand tons.
        This year there have been carried 43703 TEU container units, which is 2.6% less than in ten months last year.

        Apytikslio vertimo santrauka:
        Per pastaruosius 10 mėnesių dukterinė Latvijos geležinkelių įmonė LDz Cargo Ltd. pervežė 6.6% daugiau krovinių nei per tą patį laikotarpį pernai.
        Labiausiai išaugo eksportinis transportavimas +10.4%, taip pat išaugo importinis transportavimas +8.9%. Sumažėjo sausumos tranzitas -5.5% ir vietinis transportavimas -15%. Pagrindiniai geležinkeliu pervežti kroviniai buvo nafta, naftos produktai ir anglis. Anglies pervežimai išaugo 21.7%.
        Išaugo ir chemijos produktų transportavimas +59.9%, taip pat grūdų ir miltų +31.4%. Metalų pervežimai išaugo +7.2%.
        6.9% sumažėjo mineralinių trašų pervežimai geležinkeliais. Taip pat 2.6% sumažėjo TEU konteinerių transportavimas.

        Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=3779

        Komentaras: būtų įdomu palyginti su LG rodikliais. O šiaip pagal šiuos dumenis atrodo, kad LDZ visai neblogai kaip per krizę laikosi.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #84
          Labai faini Latvijos geležinkelių animaciniai filmukai:
          http://www.ldz.lv/?object_id=3207

          ...bei nuotraukos:
          http://www.ldz.lv/?object_id=1230
          Paskutinis taisė Wycka; 2008.11.28, 19:55.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #85
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Latvijos vietiniu keleiviniu traukiniu schema.
            Geltonos linijos elektrifikuotos...

            Comment


              #86
              Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #87
                http://ldz.lv/?object_id=3797

                Nelielā pasažieru skaita dēļ no 2009. gada 12. janvāra līdz 24. maijam, ieskaitot, tiek atcelts firmas vilciens Jūrmala maršrutā Nr. 4/3 Rīga — Maskava.
                LDz laikinai atšaukia traukinio reisą Nr. 4/3 Ryga-Maskva-Ryga, kuriuo kursuoja firminis LDz formavimo traukinys "Jūrmala". Nuo 2009 m. sausio 12 iki gegužės 25 d. dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus traukinys nekursuos. Kadangi firminis traukinys Nr. 2/1 "Latvijas Ekspresis" turi tik 1-os klasės SV, verslo bei 2-os klasės kupe vagonus, Jūrmalos atšaukimo laikotarpiu bus prikabinami 2 atvirto tipo (platzkart) ir 1 sėdimasis vagonai. Sąstatas maksimaliai pailgės iki 17 vagonų.

                Comment


                  #88
                  Statistika:
                  Concern Latvijas dzelzceļš employs 12300 people. In 2007 net turnover of the company was 178 million lats.
                  Vertimas: Koncerne Latvijos geležinkeliai dirba 12300 žmonių. 2007 metais kompanijos apyvarta buvo 178 milijonai latų [maždaug 867 mln. litų].
                  Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=3796

                  Palyginimui:
                  Pernai [2007m.] akcinės bendrovės “Lietuvos geležinkeliai“, kurioje darbuojasi per 10,5 tūkst. žmonių, neaudituotas pelnas išaugo iki 164 mln. litų. 2006 metais jis siekė 141,9 mln. Grynasis bendrovės pelnas sieks 133 mln. Lt (2006 m. – 111,7 mln. Lt).
                  Iš pagrindinės veiklos bendrovė pernai uždirbo 1,4 mlrd. litų pajamų, t.y. 14 proc. daugiau nei 2006m.
                  Šaltinis: http://www.jura.lt/contents/theme-ar...1&list=1&th=36

                  Kas pirmiausia krinta į akis: LG dirba mažiau darbuotojų nei LDZ, bet lietuviai "apsuka" gerokai didesnę apyvartą.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #89
                    iš tų 10tks 3tks yra Radviliškiečiai
                    RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                    Comment


                      #90
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Kaip tai susiję su šiuo ruožu?
                      na tai truputi atspindi realybe musu kovoje su mazeikiu nafta, o kaip zinia pas lv leidziamas naftos prod importas tai jie is rusijos veza, ir kas liecia tranzita dabar daugp ir jelg kur tenka lankytis nera laisvu keliu o pas mus?

                      cia LT-1 gali atsakyt kodel?!
                      Paskutinis taisė rakolioux; 2008.12.05, 02:34.
                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                      Comment


                        #91
                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                        na tai truputi atspindi realybe musu kovoja su mazeikiu nafta, o kaip zinia pas lv leidziamas naftos prod importas tai jie is rusijos veza, ir kas liecia tranzita dabar daugp ir jelg kur tenka lankytis nera laisvu keliu o pas mus?

                        cia LT-1 gali atsakyt kodel?!
                        Latvius rusai anglimis uzverte.. Musu uostai su anglimi beje nedirba. Ir aplamai, kas del kroviniu srautu, tai ateityje ju tikrai nedidins Lietuvos uzsienio politikos issisokeliska pozicija Rusijos atzvilgiu. Mano nuomone Lietuva jau truputi (o gal ir netruputi) kai kur persistengia sokinedama pries Rusija -to pvz. Latvija su Estija nedaro (nereikia isvis nsusileisti, taciau kaip pelei katei uz usu tampyti irgi manau nereiketu..) Reikia ir pragmatizmo truputi - kad ir pvz. - kodel LT dujas perka viena brangiausiu kainu europoje..
                        Sorry, cia biski i politika nukrypome..

                        Comment


                          #92
                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Mano nuomone Lietuva jau truputi (o gal ir netruputi) kai kur persistengia sokinedama pries Rusija -to pvz. Latvija su Estija nedaro (nereikia isvis nsusileisti, taciau kaip pelei katei uz usu tampyti irgi manau nereiketu..)
                          Nu čia nepritariu. Latvija ir Estija prieš Rusiją nelabai ir pašokinės, nes ten yra didelės rusų mažumos (Latvijoje beveik trečdalis visų gyventojų, Estijoje - ketvirtadalis). Pažiūrėkite, kas atsitiko su Bronziniu kariu Estijoje.
                          O kodėl mes turėtume nuolaidžiauti? Be to, Turime Kaliningrado koridorių, kuris Rusijai yra labai svarbus.
                          Bet čia buvo ne į temą.

                          Comment


                            #93
                            Kuo toliau, tuo linksmiau darosi forume

                            Aš irgi truputį ne į temą.

                            Comment


                              #94
                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Nu čia nepritariu. Latvija ir Estija prieš Rusiją nelabai ir pašokinės, nes ten yra didelės rusų mažumos (Latvijoje beveik trečdalis visų gyventojų, Estijoje - ketvirtadalis). Pažiūrėkite, kas atsitiko su Bronziniu kariu Estijoje.
                              O kodėl mes turėtume nuolaidžiauti? Be to, Turime Kaliningrado koridorių, kuris Rusijai yra labai svarbus.
                              Bet čia buvo ne į temą.
                              Na ir kas su tuo Bronziniu kareiviu - po jo nuvertimo Estijos gelezinkeliai atleido daugiau nei puse darbuotoju (manau aisku kodel). Tai cia tik duomenys apie gelezinkelio imone, o kiek dar kitu imoniu nukentejo.. Siaip tai estus palaikau - savo salyje turi tureti galimybe tvarkytis kaip nori. Taciau kartais del visuomenes geroves kai kuriu ambiciju butu tikslinga atsisakyti.. Daugiau nebendrausiu sia tema, visu pirma cia tam ne vieta, o antra - cia nacionalizmu ir purvina politika kvepia
                              O del kridoriaus svarbumo - tai rusai jau yra paleide keltu linija is S. Peterburgo i Kaliningrada. Jei labai nores, prigamins keltu ir prasiplukdys svarbiausius krovinius juo. Tad nereikia manyti, kad mes cia labai didele malone darome Rusijai.. Patys is to ir turim nauda..
                              Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.04, 20:56.

                              Comment


                                #95
                                Paprastai pasakysiu: nebūtų tranzito, tai nebūtų ir ką vežti.

                                Comment


                                  #96
                                  Butu tik nedidele dalis to, kas dabar yra gabenama. Na, Baltarusija gabentu, Ukraina...

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Butu tik nedidele dalis to, kas dabar yra gabenama. Na, Baltarusija gabentu, Ukraina...
                                    Vilniaus depui labai pasijaustų, Radviliškio ne tiek.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                      Kuo toliau, tuo linksmiau darosi forume

                                      Aš irgi truputį ne į temą.
                                      Dar linksmiau apie tokius dalykus netyčia žinučių atsirado temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=6263&page=3
                                      Prekinis traukinys iš Turmanto, Visagino, Dūkšto Ignalinos į Daugpilį pagal esamą situaciją važiuoti turėtų per Vilnių, Kaišiadoris, Radviliškį, Panevėžį, Rokiškį. Nors yra tiesiausias kelias per Kurcumą. Būtų labai gražu, kad tos žinutės atsidurtų šioje temoje. Aš ten rašiau retoriškai paklausdamas, kodėl traukiniai(keleiviniai ir prekiniai) į Maskvą ir tolimesnius Rusijos kraštus nevažiuoja aplenkdami Baltarusiją per Daugpilė, Rezeknę, Zilupę, Sebežą. Pasirodo, iš Turmanto į Daugpilį prekiniai traukiniai nevažinėja išvis. Gaunasi taip, kad LT/LV sieną Turmanto-Kurcumo tarpstočiu kerta tik vienas vienintelis traukinys - keleivinis Vilnius-Sankt Peterburgas.

                                      Comment


                                        #99
                                        Jau rašiau (http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=10), kad latviai investuoja 1,5 mlr. latų į savo geležinkelių infrastruktūrą. Šiandien pasirodė pranešimas, kad didinamas LV gel. infrastruktūros mokestis:
                                        LDz Cargo nuo 2009 m. sausio 1 dienos nedidins mokesčių už krovinių transportavimą

                                        Antrinė Latvijos geležinkelių kompanija LDz Cargo nuo 2009 m. sausio 1 dienos nedidins mokesčių už krovinių transportavimą.
                                        Tai paskelbė Eduardas Černiševskis, bendrovės ryšių su visuomene skyriaus vadovas. Pasak jo, mokestis užkrovinių vežimus sieks tiek pat, kiek ir šiais metais.

                                        Jo teigimu, nuo 2009 metų Latvijos kainų reguliavimo komisija nusprendė padidinti infrastruktūros mokestį nuo 10,3 USD iki 11,7 USD už kilometrą, tačiau tai neturės jokios įtakos kampanijos pelnui.

                                        Tuo būdu, siuntėjui ir gavėjui nereikės mokėti daugiau, o išaugęs infrastruktūros mokestis guls ant vežėjo pečių – LDz Cargo. Vadinasi, kompanijos pelnas ateinančiais metais žymiai sumažės.

                                        Šaltinis: http://www.kelias.net/8355.html
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          O del kridoriaus svarbumo - tai rusai jau yra paleide keltu linija is S. Peterburgo i Kaliningrada. Jei labai nores, prigamins keltu ir prasiplukdys svarbiausius krovinius juo. Tad nereikia manyti, kad mes cia labai didele malone darome Rusijai.. Patys is to ir turim nauda..
                                          Dėl keltų linijos yra keletas niuansų:
                                          1. Nepristatysi ir nepaleisi tiek keltų, kad galėtum pervežti tokį krovinių kiekį, kuris šiandien yra pervežamas geležinkeliu per Lietuvą į Kaliningrado sritį.
                                          2. Savikaina gabenant krovinius keltais į Kaliningrado sritį yra žymiai didesnė. Todėl šiandien veikiančios keltų linijos tarp Kaliningrado ir Sankt Peterburgo yra labiau simbolinės, t.y. jomis siekiama parodyti, kad jei Lietuva apribotų tranzitą ar pradėtų Kaliningrado blokadą Rusija galėtų šią sritį aprūpinti kroviniais jūriniais keliais. Kitas dalykas kodėl keltų linijos buvo paleistos, tai sugriežtintos sąlygos kariniam tranzitui per Lietuvą. Rusijai tai tapo nepriimtina, tad didžiąją dalį savo karinio tranzito ji nukreipė būtent per jūrą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X