Latvijoj 3kV nuolatinė srovė, o Baltarusijoj ir Lietuvoj - 25kV kintama. Iš Baltarusijos į Latviją negalėtų važiuoti be elektrovežių keitimo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Latviai 2017 metais pervėžė 17,5 mln keleivių, arba +1,5% ir 43,8 mln tonų krovinių, arba - 8,4%.
Инфраструктура публичного пользования Латвийской железной дороги в 2017 году была использована для перевозки 17,5 млн.пассажиров, что на 1,5% больше, чем годом ранее, и 43,8 млн.т грузов, что на 8,4% меньше, чем в 2016 году.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąLatviai 2017 metais pervėžė 17,5 mln keleivių, arba +1,5% ir 43,8 mln tonų krovinių, arba - 8,4%.
https://www.ldz.lv/ru/в-2017-году-пр...льность
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai" per sausį–vasarį vežė 8,6 mln. tonų krovinių, t. y. 10 proc. daugiau, palyginti su 2017 m. analogišku laikotarpiu. 17,4 proc. padidėjo krovinių tranzitas per Lietuvą, 17,3 proc. – importuojamų į Lietuvą krovinių apimtys. 0,4 proc. didėjo vietiniai vežimai.„Šiemet dar padidėjo keleivių skaičius populiariausiais maršrutais. Per du mėnesius maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius važiavo 16 proc. daugiau keleivių, nei prieš metus. Pačiu populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius važiavo daugiau nei 206 tūkst. keleivių. Pernai tuo pačiu laikotarpiu keleivių skaičius siekė 203 tūkstančius.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
Palyginimui LG 2017 metais 3,8 mln keleivių (+0,7%) ir 52,5 mln tonų (+10%).
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Keleiviu pervežta 4x daugiau nei LG. Kas pasakys kodėl?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geriau išvystytas tinklas, plius didžiąją dalį keleivių spėju sudaro Rygos priemiestiniai maršrutai, taip pat net pačio miesto teritorijoje daug kur galima važiuoti geležinkeliu vietoje autobuso.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Būtent. Jei LG nori daugiau keleivių ir jei ten sėdi ne kolūkietiški pusgalviai kame dominuoja išskirtinai tik žemdirbiškas softas tai turėtų pamastyt apie infrastruktūros plėtrą pirmiausia. Jei ten sėdi nekolūkiečiai... pačiam juokinga ką rašau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai latviams šitas gėris atiteko dar nuo sovietų, jei ne nuo caro laikų. Vilniuje geležinkelis eina iš esmės negyvenamomis teritorijomis, ir be normalių atsišakojimų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tarpukariu Vilniuje buvo siaurukas per visą miestą. Bet po antro pasaulinio niekas nematė reikalo jo plėtoti ir nurinko.
Būtų didelis poreikis ir finansai, turėtų Vilnius ko gero tramvajų, o ne vidaus geležinkelį.
P.S. šiek tiek į off-topą nuklydom.
Comment
Comment