Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Latvijoj 3kV nuolatinė srovė, o Baltarusijoj ir Lietuvoj - 25kV kintama. Iš Baltarusijos į Latviją negalėtų važiuoti be elektrovežių keitimo?

    Comment


      Bus elektrifikuojama kintamąja srove rekonstruojant dabartines linijas.

      Comment


        Visų pirma jie turi gauti tuos pinigus iš ES, nes savų neturi.

        Comment


          Mums pirmiems tai reiktų atlikti, bet dar vienkelio nuo Vilniaus iki Klaipėdos daug.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Latvija gali planuoti ką tik nori, bet vežti ji neturi ko. Be Baltarusijos krovinių tuoj nieko daugiau nebeveš. Iš viso keista svaigti apie elektrifikaciją kai pervežimai krenta katastrofiškai.

            Comment


              Išrinktas naujas Rygos stoties projektas.
              delfi.lv

              Comment


                Pasažieru Vilciens pristato galimybę traukiniuose atsiskaityti banko kortelėmis. Mums iki to dar tolokai matyt

                Comment


                  Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukiniuose galima.

                  Comment


                    O dar Vilnius-Oro uostas-Vilnius ir Vilnius-Trakai-Vilnius

                    Comment


                      Mano nuotrauka iš Rigos (2017.10.19)

                      Comment


                        Latviai 2017 metais pervėžė 17,5 mln keleivių, arba +1,5% ir 43,8 mln tonų krovinių, arba - 8,4%.

                        Инфраструктура публичного пользования Латвийской железной дороги в 2017 году была использована для перевозки 17,5 млн.пассажиров, что на 1,5% больше, чем годом ранее, и 43,8 млн.т грузов, что на 8,4% меньше, чем в 2016 году.
                        https://www.ldz.lv/ru/в-2017-году-пр...льность

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Latviai 2017 metais pervėžė 17,5 mln keleivių, arba +1,5% ir 43,8 mln tonų krovinių, arba - 8,4%.


                          https://www.ldz.lv/ru/в-2017-году-пр...льность
                          Palyginimui LG 2017 metais 3,8 mln keleivių (+0,7%) ir 52,5 mln tonų (+10%).

                          Comment


                            Pagal nauja info, Latvijos gelezinkeliu kroviniai per sausi ir vasari nukrito 15,6% iki 7,8mln tonu. O LT tik per sausi pakilo 14% iki 4.6mln. Gal ir uz vasari jau yra duomenys.

                            Comment


                              „Lietuvos geležinkeliai" per sausį–vasarį vežė 8,6 mln. tonų krovinių, t. y. 10 proc. daugiau, palyginti su 2017 m. analogišku laikotarpiu. 17,4 proc. padidėjo krovinių tranzitas per Lietuvą, 17,3 proc. – importuojamų į Lietuvą krovinių apimtys. 0,4 proc. didėjo vietiniai vežimai.
                              „Šiemet dar padidėjo keleivių skaičius populiariausiais maršrutais. Per du mėnesius maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius važiavo 16 proc. daugiau keleivių, nei prieš metus. Pačiu populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius važiavo daugiau nei 206 tūkst. keleivių. Pernai tuo pačiu laikotarpiu keleivių skaičius siekė 203 tūkstančius.

                              Comment


                                Parašė artexs Rodyti pranešimą

                                Palyginimui LG 2017 metais 3,8 mln keleivių (+0,7%) ir 52,5 mln tonų (+10%).
                                Keleiviu pervežta 4x daugiau nei LG. Kas pasakys kodėl?

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                  Keleiviu pervežta 4x daugiau nei LG. Kas pasakys kodėl?
                                  Geriau išvystytas tinklas, plius didžiąją dalį keleivių spėju sudaro Rygos priemiestiniai maršrutai, taip pat net pačio miesto teritorijoje daug kur galima važiuoti geležinkeliu vietoje autobuso.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Geriau išvystytas tinklas, plius didžiąją dalį keleivių spėju sudaro Rygos priemiestiniai maršrutai, taip pat net pačio miesto teritorijoje daug kur galima važiuoti geležinkeliu vietoje autobuso.
                                    Būtent. Jei LG nori daugiau keleivių ir jei ten sėdi ne kolūkietiški pusgalviai kame dominuoja išskirtinai tik žemdirbiškas softas tai turėtų pamastyt apie infrastruktūros plėtrą pirmiausia. Jei ten sėdi nekolūkiečiai... pačiam juokinga ką rašau

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                      Būtent. Jei LG nori daugiau keleivių ir jei ten sėdi ne kolūkietiški pusgalviai kame dominuoja išskirtinai tik žemdirbiškas softas tai turėtų pamastyt apie infrastruktūros plėtrą pirmiausia. Jei ten sėdi nekolūkiečiai... pačiam juokinga ką rašau
                                      Tai latviams šitas gėris atiteko dar nuo sovietų, jei ne nuo caro laikų. Vilniuje geležinkelis eina iš esmės negyvenamomis teritorijomis, ir be normalių atsišakojimų.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Tai latviams šitas gėris atiteko dar nuo sovietų, jei ne nuo caro laikų. Vilniuje geležinkelis eina iš esmės negyvenamomis teritorijomis, ir be normalių atsišakojimų.
                                        Tarpukariu Vilniuje buvo siaurukas per visą miestą. Bet po antro pasaulinio niekas nematė reikalo jo plėtoti ir nurinko.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Tarpukariu Vilniuje buvo siaurukas per visą miestą. Bet po antro pasaulinio niekas nematė reikalo jo plėtoti ir nurinko.
                                          Aha, karinės-ūkinės paskirties siaurukas.
                                          Būtų didelis poreikis ir finansai, turėtų Vilnius ko gero tramvajų, o ne vidaus geležinkelį.
                                          P.S. šiek tiek į off-topą nuklydom.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X