Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.17, 20:06.
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąToks maršrutas egzistavo visą laiką ir tikrai nebuvo paleistas dėl persėdimo į estų traukinį. Kai estai atnaujino liniją tai PV vieną maršrutą pakoregavo, bet deja ne visus. O dėl greitojo maršruto nebuvimo sudėtinga atsakyti: gal per maži miestai, arba planuoja paleist greitąjį Ryga-Talinas (bent taip estų spaudoj rašyta).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kodėl nėra tokių greičių atsakymas paprastas - nėra poreikio.
Jie turi 3 didelius uostus, o mes vieną, pajūrio ruožas pas mus gerokai trumpesnis nei Latvijoje. Jei rygiečiams reikia jūros - tai ji čia pat Jūrmaloje. Tai ir nėra ypatingo poreikio geležinkelio infrastruktūros gerinimui greičio atžvilgiu į Kuršo pajūrį.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr teisingai supratau: greitojo Ryga-Talinas vis dar nėra dėl kelių priežasčių, viena iš jų — itin prasta geležinkelio būklė ruože Valmiera-Valka?
O tas ruožas tikrai ne kažin kokios būklės - dyzeliukas gerokai siūbuoja į šonus.
Comment
-
Now major repairs between Krievupe and Ropaži on Riga-Valga track. Old wooden sleepers are replaced with used concrete sleepers and also new rails. According to "tikla parskats 2010" the track speeds between Valga and Riga are quite good - from 100 to 120, some places lower.Paskutinis taisė opaba; 2010.07.17, 21:58.
Comment
-
Parašė opaba Rodyti pranešimąNow major repairs between Krievupe and Vangaži on Riga-Valga track. Old wooden sleepers are replaced with used concrete sleepers and also new rails. According to "tikla parskats 2010" the track speeds between Valga and Riga are quite good - from 100 to 120, some places lower.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąWhen will those major repairs be finished?
Akciju sabiedrība “Pasažieru vilciens” informē, ka dzelzceļa posmā Ropaži-Krievupe paredzēto sliežu ceļu remontdarbu laikā darba dienās no 5.jūlija līdz 24.jūlijam noteiktas izmaiņas vairāku Siguldas–Valgas virziena dīzeļvilcienu, kā arī elektrovilciena Nr.6130 Rīga-Saulkrasti kustības sarakstos.
Elektrovilciens Nr.6130 Rīga (plkst.13:47)-Saulkrasti (14:46), sākot ar 5.jūliju, līdz 24.jūlijam darbdienās no Rīgas izbrauks 2 minūtes agrāk nekā ierasts – plkst.13:45, bet no Zemitānu stacijas līdz Saulkrastiem kursēs sarakstā noteiktajā laikā.
Dīzeļvilciens Nr.641 Sigulda (plkst.9:55)-Rīga (11:10) no Siguldas aties 8 minūtes agrāk - plkst.9:47, no Silciema – 9:55, no Egļupes – 10:00, no Inčukalna – 10:05, no Vangažiem – 10:11, no Krievupes – 10:21, savukārt no Ropažiem līdz Rīgai kursēs pēc saraksta.
Dīzeļvilciens Nr.851-661 Valga (plkst.11:42)-Rīga (15:03) no Valgas izbrauks plkst.12:17. Arī no visām pārējām maršruta stacijām vilciens aties 35 – 40 minūtes vēlāk nekā ierasts, tādēļ Rīgā pienāks plkst.15:43.
Dīzeļvilciens Nr.646 Rīga (plkst.10:42)-Cēsis (12:34) no Rīgas līdz Ropažiem kursēs atbilstoši sarakstam, savukārt no Krievupes un pārējām maršruta pieturām aties 6 minūtes vēlāk nekā parasti, līdz ar to Cēsu stacijā pienāks plkst.12:40.
Dīzeļvilciens Nr.664-854 Rīga (plkst.13:54)-Valga (17:11) no Rīgas izbrauks 4 minūtes agrāk – plkst.13:50, no Zemitāniem – 13:59, no Čiekurkalna – 14:04, no Juglas – 14:09, no Ropažiem – 14:20, bet no Krievupes līdz Lugažiem un Valgai kursēs sarakstā noteiktajā laikā.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip tik temoje „Geležinkeliai Lietuvoje“ aprašiau šią situaciją ir daviau palyginimus tarp dviejų pusiau tarptautinių maršrutų: LTU Vilnius-Šeštokai ir LV Ryga-Lugazi(-Valka). Vien palyginus šiuos du maršrutus, Lietuvoje traukiniai važiuoja 1,5 karto greičiau.
SSC latviai šaiposi iš Lietuvoje važiuojančių D1 traukinių, įdėta Kybartų nuotrauka (fotografuota 2010 birželio 26). Įdomu, kokie šiame ruože keleivių srautai? Jeigu paleidus motrisę PESA620 maršrutu Kaunas-Kybartai, spėju latviams nebeliktų šio argumento (motrisė dėl mažesnio svorio greičiau įsibėgėja ir greičiau sustabdo, taigi kiekvienam stabdymui būtų sutaupoma 1,5-2 min., o visam maršrutui — per 10 minučių).
Išvis jau ir man įdomu pasidarė — o koks gi greičiausias Latvijoje traukinio maršrutas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKybartų ruože automotrisės nepakaktų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPrieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet kodėl? Prieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė. Išvykimo metu beveik pusė sėdimų vietų buvo užimta. Marijapolėje gyventojų gerokai daugiau negu Kybartuose ir Virbalyje kartu sudėjus, bet va pakanka motrisės. Kodėl?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet kodėl? Prieš dvi dienas Kauno GS mačiau išvykstančią latvišką motrisę Kaunas-Marijampolė. Išvykimo metu beveik pusė sėdimų vietų buvo užimta. Marijapolėje gyventojų gerokai daugiau negu Kybartuose ir Virbalyje kartu sudėjus, bet va pakanka motrisės. Kodėl?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra antras pagal dydį miestas pakankamai dideliu atstumu nuo Rygos - Daugpilis. Ir labai keista, kad tik trys traukiniai tarp Rygos ir Daugpilio.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąManau (nors nežinau), daugelis vietinių geležinkelių linijų Latvijoje yra tokios, kuriomis keleiviniai traukiniai gali važiuoti 100 km/val. Netgi esant 90 km/val, ir tai vidutinis maršrutinis greitis gautusi apie 70 km/val. Kitas reikalas – rinktis, ar važiuoja pustuštis greitasis ir dar vienas pustuštis lėtaeigis, ar vienas lėtaeigis, surenkantis visus keleivius iš visų pakraščių. Tie lėtaeigiai, aišku nervina – pats Jelgavoje, lėtaigiui atvykus į jį, peršokdavau į električką, kuri nuoskuosdavo į Rygą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kelios nuotraukos iš Rygos ir jos apylinkių.
Lielupė. Bėgiai yra kairiau. Anksčiau jie ėjo prie stoties. Bet, pastačius naują tiltą per už kelių šimtų metrų tekančią Lielupę, buvo šiek tiek pakeista linijos trasa.
Traukinys į Rygą Lielupėje.
Traukinys Zakiusaloje
Senojo tilto per Dauguvą Rygoje atramų liekanos.
Naujasis tiltas
Paskutinis taisė Al1; 2010.07.26, 19:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl kad į Marijampolę greičiau autobusu. Ir jie kursuoja kaip minimum dukart per valandą. Tuo tarpu traukiniai tik 3 kartus per dieną. Iki krizės vakarinis automotrisės reisas būdavo pilnas. Iki Kazlų Rūdos dažnai būdavo stovinčių. Į Kybartus keleivių yra nemažai. Taip pat ir iki Pilviškių, Vilkaviškio. Iki Vilkaviškio iš Kauno važiuoja daug autobusų, bet nemaža dalis žmonių visgi renkasi traukinį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl kad į Marijampolę greičiau autobusu. Ir jie kursuoja kaip minimum dukart per valandą. Tuo tarpu traukiniai tik 3 kartus per dieną. Iki krizės vakarinis automotrisės reisas būdavo pilnas. Iki Kazlų Rūdos dažnai būdavo stovinčių. Į Kybartus keleivių yra nemažai. Taip pat ir iki Pilviškių, Vilkaviškio. Iki Vilkaviškio iš Kauno važiuoja daug autobusų, bet nemaža dalis žmonių visgi renkasi traukinį.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTai kad autobusas į Kauną iš Marijampolės ir atvirkščiai važiuoja beveik tiek pat, kiek traukinys (na gal 10 min greičiau) .Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, 10 min. trumpiau, bet autobusai išvyksta kas puslavandį ar net mažiau.
Comment
-
Latvijas dzelzceļš drošības stundas
Labai šaunūs LDz animaciniai filmukai, kuriais nušaunami du zuikiai — skatinamas eismo saugumas ir tuo pačiu reklamuojama LDz. Manau, kad ir Jums bus įdomu juos pasižiūrėti ir kitiems parodyti. Būtų gerai ir LG apie kažką panašaus susimąstyti
Yra daugiauI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment