Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad traukinys iki Gulbenės dabar važiuoja tik 3 kartus per savaitę, kai autobusų iš (į) Rygos yra virš 10 kasdien. Siaurukas irgi susitraukė - liko tik dvi poros reisų kasdien.
    Tai liks dar mažiau (jeigu išvis liks)
    Beje, gal žinote bazines maršruto Ryga-Gulbenė kainas autobusu ir traukiniu?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Autobusu 4,70 lato. Už 190 km! Tai nepilni 23 Lt. Pas mus tiek kainuoja nuvažiuoti 100 km.
      Traukiniu 4,55 lato už 211 km.
      Informacija iš www.1188.lv. Ten yra ir traukinių ir tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Autobusu 4,70 lato. Už 190 km! Tai nepilni 23 Lt. Pas mus tiek kainuoja nuvažiuoti 100 km.
        Traukiniu 4,55 lato už 211 km.
        Informacija iš www.1188.lv. Ten yra ir traukinių ir tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai.
        Kai kainų skirtumas tik ~3% — nenuostabu, kad keleiviai tam neskiria didelio dėmesio. Dar pridėjus tik 3 reisus per savaitę...
        Štai palyginimas Lietuvoje. Vilnius-Radviliškis traukiniu 192km, kaina 32,2Lt; autobusu — ~45Lt, taigi kainų skirtumas — beveik 30%, arba 10 kartų didesnis. Atrodo, kad Latvijoje ne tik ekonominė krizė...
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Bet ten tolimojo susisiekimo VT yra pigesnis, ir gerokai, nei Lietuvoje. Miesto ten net šiek tiek brangesnis nei pas mus.

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Pradedu abejoti Latvijos geležinkelių įvaizdžiu. Iki šiol kaltinau abi puses (LG ir LDz) tuo, kad nėra maršruto Vilnius-Ryga, tačiau...
            Tuo pačiu Vilniaus, Kaišiadorių, Jonavos, Kėdainių, Radviliškio, Šiaulių ir Joniškio gyventojams atsirastų galimybė nukeliauti traukiniu iki Liepojos su persėdimu Jelgavoje (spėju, kad taip keliauti vis tiek būtų pigiau, nei autobusu). O latvių siaurukui Gulbenė-Alūksnė bus dar prastesni laikai nei mūsiškiam Panevėžys-Rubikiai, nes uždarius maršrutą Ryga-Gulbenė, geležinkelio mėgėjai nebegalės atvykti traukiniu, o ir vietiniai naudosis autobusais arba įsigys lengvuosius automobilius.
            Apibendrinant, kažkoks keistas ir savotiškas mąstymas. Keleivių mažėja, bet kompanijos vadyba sprendžia ne kaip pritraukti tų keleivių, o kaip nutraukti traukinių eismą ar net nuardyti bėgius (pvz Ryga-Ėrgliai).
            Kartais siūlyčiau pažvelgti konstruktyviau ir objektyviau, o ne tik vadovautis emocijomis. Manau, nėra normalu, jei nepilnus 100 km traukinys iš Ėrglių į Rygą vilkdavosi beveik 4 val. Natūralu, kad ja buvo mažai keliaujančiųjų. Įsvaizduokit kelionę iš Vilniaus į Kauną beveik 4 val. Be to, ši linija neturėjo absoliučiai jokių jungčių su kitomis linijomis (nežinau, kaip ja pavadinti geležinkelių terminais), eina tarp kitų dviejų gerokai judresnių geležinkelio linijų.
            Paskutinis taisė 2Pack; 2010.06.10, 21:49.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Kartais siūlyčiau pažvelgti konstruktyviau ir objektyviau, o ne tik vadovautis emocijomis. Manau, nėra normalu, jei nepilnus 100 km traukinys iš Ėrglių į Rygą vilkdavosi beveik 4 val. Be to, ši linija neturėjo absoliučiai jokių jungčių su kitomis linijomis (nežinau, kaip ja pavadinti geležinkelių terminais), eina tarp kitų dviejų gerokai judresnių geležinkelio linijų.
              Ši linija turėjo būti nutiesta iki Madonos-Lubanos-Karsavos (stotis prie S. Peterburgo-Varšuvos geležinkelio). Tikslas - atokius Latgalos regionus sujungti su sostine.
              Darbai pradėti 1930 m. ir buvo tęsiami iki 1937 m. Dėl lėšų stokos ir pasikeitusios politinės situacijos 1940 m. darbai nutraukti, todėl ir liko aklakeliu iki Ėrglių. O greitis buvo toks, nes visur reikia investicijų.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.11, 06:35.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Kartais siūlyčiau pažvelgti konstruktyviau ir objektyviau, o ne tik vadovautis emocijomis. Manau, nėra normalu, jei nepilnus 100 km traukinys iš Ėrglių į Rygą vilkdavosi beveik 4 val. Natūralu, kad ja buvo mažai keliaujančiųjų. Įsvaizduokit kelionę iš Vilniaus į Kauną beveik 4 val. Be to, ši linija neturėjo absoliučiai jokių jungčių su kitomis linijomis (nežinau, kaip ja pavadinti geležinkelių terminais), eina tarp kitų dviejų gerokai judresnių geležinkelio linijų.
                Emocijų stengiuosi vengti. Taip, tokie greičiai nėra normalu, bet kodėl nesutvarkius infrastruktūros taip, kad normalūs greičiai būtų? Ak taip, neapsimoka, nes nėra keleivių. O keleiviai nevažiuoja, nes traukinys kone žiauriai lėtai važiuoja, autobusu tas pats atstumas įveikiamas dvigubai greičiau.
                Beje, Lietuvoje nelabai kas žino, kad Ėrgliuose gimė ir čia palaidotas latvių rašytojas, dramaturgas, vienas žymiausių latvių rašytojų realistų, vaizdavusių kaimo gyvenimą — Rudolfas Blaumanis (1863-1908), 3km į rytus nuo Ėrglių yra šio rašytojo memorialinis muziejus. Galėtų latviai Rygos moksleivių ir filologijos studentų ekskursijas traukiniais vežti, beje, čia gera vieta atlikti latvių filologijos praktikai — miestelyje yra viešbutis, o 90% gyventojų — latviai, kas Latvijoje nėra dažnas reiškinys
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Sveiki vakar teko važiuoti iš Rygos į Jūrmalą, štai mano fotoreportažas iš Latvijos

                  Rygos stoties laikrodis ir pastatas (atrodo apgailėtinai )




                  Antras peronas (žmonės laukia traukinio į Maskvą)



                  Vietinio susisiekimo tvarkaraščiai:

                  Atvykimas



                  Išvykimas



                  Netrukus atvyko traukinys Nr.2 Ryga-Maskva iš vagonų depo



                  Traukinys Ryga-Maskva (buvo 12 vagonų kuriuos tempė TEP70)



                  Paskutinis traukinio Nr.2 Ryga-Maskva vagonas



                  Manasis ER2 į Tukums-2



                  ER2 Dubulti stotyje



                  ER2 išvyksta į Tukums-2



                  Dubulti stotyje (žvilgsnis į Rygą)



                  Stoties pastatas nuo trečiojo perono



                  Stoties kompleksas iš kitos gatvės pusės



                  Tvarkaraštis Dubulti stotyje



                  Atvyksta ER2M iš Tukums-2



                  Ir vėl sugrįžau į Rygą, o čia paskutinė nuotrauka iš Latvijos, švieslentė, kuri rodo jog 18:50 Nr. 38 išvyks į Sankt Peterburgą, tačiau šio traukinio nenufotografavau, nes laukė tolimas kelias namo.

                  Paskutinis taisė Relodas; 2010.06.27, 17:37. Priežastis: Blogas miesto pavadinimas

                  Comment


                    Tukums, ne turkums.

                    Šiaip, tikrai, palyginus su bet kuria didesne Lietuvos stotimi, Rygos stotis atrodo apgailėtinai

                    Comment


                      kaip čia pasakius - jei vertinant tai, kokio dydžio prekybos centras vietoje stoties išvarytas, be to pagalvojus iš kurios pusės fotografuota - o fotografuota ne iš paradinės pusės... tai

                      Comment


                        Na manyčiau kaip sostinei stotis turėtų būti gražesnė

                        Comment


                          stotis tai tikrai negrazi,peronai irgi nelabai, galejai nufotografuoti ri stoties vidu
                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                          Comment


                            Buvau nufotkines bet blogai gavosi, gerai išėjo tik vestibiulio lempos

                            Comment


                              "Pasažieru vilciens" kartu su Jelgavos AP nuo birželio 29 d. įvedė 5 dienų integruotus abonentinius bilietus. Jais bus galima važinėtis visais traukiniais ir miestiniais autobusais pirmoje zonoje.
                              Tokia sistema jau veikia ir Rygoje. Bilietus galima įsigyti stotyse arba pas traukinių konduktorius.
                              Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1887

                              Patogumas toks, kad Jelgavos miesto gyventojas turės mažiau transporto išlaidų važinėjant į darbą Rygoje arba atvirkščiai - Jelgavoje.
                              Tokia integruota sistema galėtų veikti ir pas mus Šiaulių, Kauno, Vilniaus zonose.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                "Pasažieru vilciens" kartu su Jelgavos AP nuo birželio 29 d. įvedė 5 dienų integruotus abonentinius bilietus. Jais bus galima važinėtis visais traukiniais ir miestiniais autobusais pirmoje zonoje.
                                Tokia sistema jau veikia ir Rygoje. Bilietus galima įsigyti stotyse arba pas traukinių konduktorius.
                                Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1887

                                Patogumas toks, kad Jelgavos miesto gyventojas turės mažiau transporto išlaidų važinėjant į darbą Rygoje arba atvirkščiai - Jelgavoje.
                                Tokia integruota sistema galėtų veikti ir pas mus Šiaulių, Kauno, Vilniaus zonose.
                                Klaipėdos nepamiršk su "priemiesčiais" Kretinga, Palanga ir Gargždais
                                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                Comment


                                  Svetaineje LDZ.lv (latvijos gelezinkeliu portalas) atsirado apklausa:

                                  Ar ateityje naudotumetes Rail Baltica greituoju traukiniu norint pasiekt Vilniu arba Talina, jeigu bilietas kainuotu daugiau, nei kituose traukiniuose?

                                  66 % teigia, jog TAIP !
                                  14 % Ne
                                  20% rinktusi auto arba kita transporta

                                  Gal pagaliau kazkas juda siuo klausimu? PVZ. VILNIUS - RYGA?

                                  P.S. uzvakar stotyje prie kasos stebejau pasimetusi uzsienieti. Vargsas 4 kasose ieskojo, kas kalbetu angliskai. Kai pagaliau paskutineje pavyko susikalbeti isgirdau, kaip jis paklause, kada traukinys i RYGA, kasininke atsake, jog tokio traukinio nera..... Reikejo pamatyt turisto veido israiska ir reakcija... Stai taip musu gelezinkeliai kelia valstybes prestiza...

                                  Comment


                                    Čia ne geležinkelių (tarkim LG), o valstybės (arba tarpvalstybinių santykių) problema.
                                    Nežinau kaip dėl Vilnius-Ryga, bet dėl greitojo Ryga-Tartu-Talinas reikalai juda į priekį. Jie jau dabar per Valgą su persėdimu turi susisiekimą.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.04, 10:16.

                                    Comment


                                      Įdomumo dėlei - Eglainės stotis Latvijoje, esanti tarp Obelių ir Daugpilio, tai kažkada buvusi pasienio stotis. Pastatyta kaip visada su Latvijos stotims būtingu didingumu, deja, čia į savaitę gerų geriausiu atveju pravažiuoja 2 -3 traukiniai...



                                      Comment


                                        Panašų vaizdą mačiau šiandien kai lankiausi Duobelėje. Stoties vaizdas graudus - peronai nudriožti, stotis apleista, kelyne nė vieno vagono, dyzeliukas tik 2 kartus į savaitę Ryga-Liepoja. O kadaise čia kursavo keleiviniai ir dyzeliniai Ryga-Liepoja (teko ne kartą važiuoti 1995-1999 m.) ir Jelgava-Duobelė.

                                        Comment


                                          Traukiniai į Liepoją vyksta tik 2 kartus savaitėje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X