Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Latvijoje baigtas 6 metus trūkęs projektas "Geležinkelio iešmų keitimas". Rugpjūčio 7 d. transporto koridoriuje "Rytai-Vakarai" Liepojoje įdėtas paskutinis iešmas.
    Viso transporto koridoriuje "Rytai-Vakarai" įdėti 780 iešmai iš visų 3000.
    Tai atlikus LDZ tikisi padidinti traukinių greitį, sumažės jų avarijų, sumažės infrastruktūros (bėgių) išlaikimo kaštai, padidins ruožo pralaidumą bei padidins jo apimtis.

    Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4144

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Tai atlikus LDZ tikisi padidinti traukinių greitį, sumažės jų avarijų, sumažės infrastruktūros (bėgių) išlaikimo kaštai, padidins ruožo pralaidumą bei padidins jo apimtis.
      Kad sumažės rizika traukinių eismo saugai sutinku, tačiau traukinių greičiui, jų pralaidumui ir infrastruktūros išlaikymo kaštų mažėjimui iešmų keitimas beveik jokios įtakos neturi. Tam, kad pasiekti žymių rezultų šiose srityse būtina visos linijos rekonstrukcija.

      Comment


        Dar keletas vaizdų iš Jūrmalos:





        Flickr

        Comment




          DR1A-311 ruošiasi rytiniam reisui į Rīga. Daugavpils

          Comment


            Liepoja, 2009 08 23

            Naftos produktų cisternos Liepojos uoste:


            Izoterminės cisternos:


            Liepojos stotis:


            Rūmai:


            Tiltas per Prekybos kanalą (nenaudojamas privažiuojamasis kelias):


            Nuo tilto link stoties:
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Keleivinio traukinio avarija tarpstotyje Trepe - Līvani

              Vakar vakare įvyko traukinio Daugavpils - Rīga ir ekskavatoriaus susidūrimas. Kaip jau patvirtinta, ekskavatoriaus vairuotojas buvo apsvaigęs nuo alkoholio. Ekskavatorius "sugebėjo" įvažiuoti į trečiąjį sąstato vagoną, taip pramušdamas jame skylę. Nuotraukos iš įvykio vietos:

              http://foto.delfi.lv/picture/846364/

              Šaltinis: http://www.delfi.lv

              Comment


                Vienas žmogus mirė

                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Vakar vakare įvyko traukinio Daugavpils - Rīga ir ekskavatoriaus susidūrimas. Kaip jau patvirtinta, ekskavatoriaus vairuotojas buvo apsvaigęs nuo alkoholio. Ekskavatorius "sugebėjo" įvažiuoti į trečiąjį sąstato vagoną, taip pramušdamas jame skylę. Nuotraukos iš įvykio vietos:

                http://foto.delfi.lv/picture/846364/

                Šaltinis: http://www.delfi.lv
                Pagal paskutinius duomenis per avariją nukentėjo 3 žmonės (vienas jų ekskavatoriaus vairuotojas). Patyrusi galvos traumą (kaukolės lūžius) 1981 m. gimusi moteris mirė. Traukiniu važiavo 20 keleivių (komentaruose stebimasi kodėl tiek mažai, o jei būtų ne 20, o 200 žmonių).
                Avarija įvyko vakar 19:15, keleivinis traukinys sugadintas nepataisomai (taip rašoma straipsnyje ir oficialiame LDZ puslapyje), geležinkelis nesugadintas - 21.56 val. išvežus sugadintą traukinį buvo atnaujintas eismas. Dėl avarijos sutriko traukinių eismas - magistraliniame ruože Krustpilis-Daugpilis atšauktas keleivinis traukinys Ryga-Daugpilis Nr. 618, prekiniai traukiniai Nr. 2749, 2751, 2753, 1525.
                Avarija įvyko kai neblaivus ekskavatorininkas (gim. 1948 m.) pervažoje įvažiavo į keleivinio traukinio Daugpilis-Ryga Nr. 609 trečiajį vagoną. Traukinys nuo bėgių nenulėkė, ekskavatorių nusvietė 10 m.
                Ekskavatorius priklauso "Saldus ceļinieks", kuris atlieka plento Ryga-Daugpilis rekonstrukciją.

                Šaltiniai: http://www.ldz.lv/?object_id=4161
                http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=26613433
                http://www.delfi.lv/news/national/cr....d?id=26605189
                Rusiškai: http://rus.delfi.lv/news/daily/crimi....d?id=26606381
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.03, 20:36.

                Comment


                  Meitenės geležinkelio stotis

                  Šiandien pravažiavau vaikystės laikų Elėją, aplankiau Meitenės geležinkelio stotį. Nėra čia atlikti remontai kaip Joniškyje ar Tauragėje, peronai ištrūpėję, bėgiai ties Joniškiu taip pat geresni, keleivių laukiamosios salės durys užkaltos, tačiau matosi, kad gyvenimas vyksta - nušienauti gazonai, apkarpytos gyvatvorės, nušluoti takeliai.
                  O kadaise tarpukariu tai buvo Latvijos vartai į Vakarų Europą - didelė graži stotis. Traukinių netrūko ir sovietmečiu. Teko kažkada važiuot traukinuku Jelgava-Meitene, Ryga-Meitene, Ryga-Simferopolis.
                  Meitenės stotyje stovėjo tušti grūdvežiai (temoje "Geležinkeliai Lietuvoje" buvo "suremtos ietys").
                  Kadangi neturėjau tikslo kažką fotografuoti - nepasiėmiau fotoaparato, todėl teko tenkintis telefonu. Atsiprašau už kokybę.






                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.06, 22:34.

                  Comment



                    1986
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      LDz iki 2013 m. planuoja investuoti į geležinkelių infrastruktūrą apie 400 mln. LVL (apie 2 mljr. LTL). Šiuo klausimu - dėl geležinkelių ateities posėdyje dalyvavo premjeras, susisiekimo ministras, Rygos miesto tarybos pirmininko pavaduotojas, visų uostų, kitų ministerijų atstovai.
                      Šiuo metu Latvijos geležinkeliais maksimaliai galima pervežti 62 mln. tonų į metus. Baigus pradėtus projektus geležinkelių pralaidumą bus galima padidinti iki 70 mln. į metus, o pabaigus visus suplanuotus projektus 2013 m. pervežimus bus galima padidinti iki 85 mln. tonų paliekant galimybę ateityje pralaidumą padidinti iki 100 t į metus. Tam reikėtų pastatyti antrą kelią ruožuose Krustpilis-Ryga ir Indra-valstybės siena, rekonstruoti Rygos geležinkelio mazgą kaip ir įvykdyti daugelį kitų projektų pasitelkus ES lėšas.
                      Tam, kad realizuoti visus sumanytus projektus LDZ reikia 185 mln. LVL paskolos, kurią lengvai galėtų gauti jei:
                      1) LDZ galėtų laisvai disponuoti savo pelnu; 2) susigražins visus mokesčius, kuriuos LDZ sumoka už valstybės turto panaudojimą; 3) be to, nuo 2011 m. akcizo mokestis, kurį LDZ sumoka už degalus būtų panaudotas geležinkelių infrastruktūrai.
                      Šiuos pageidavimus palaikė uostų taryba, nes uostai ypač suinteresuoti geležinkelių infrastruktūros ir jų pralaidumo gerinimu.

                      Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4180
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.25, 20:47. Priežastis: gramatinės klaidos

                      Comment


                        Nuo spalio 1 d. vėl bus taikomos 25 proc. nuolaidos vienkartiniams bilietams - traukiniais važiuojančiais dieną. Nuolaidos galios ruožuose Ryga-Skulte, Ryga-Aizkraukle, Ryga-Jelgava, Ryga-Tukumas. Nuo lapkričio 1 d. nuolaidos bus taikomos ir Ryga-Sigulda.
                        Šiuose ruožuose darbo dienomis važiuoja 224 traukiniai, o nuolaidos galios 54 traukiniams. Traukiniai, kuriems galios šios nuolaidos grafikuose bus pažymėti žalia spalva.

                        Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4181, http://www.pv.lv/

                        Paaiškinu, kad tai akcijinės kainos traukiniams ne piko metu (bent seniau būdavo 11:00-15:00) ir galioja visiems keleiviams (ne tik LV).
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.25, 21:47.

                        Comment


                          apie panašias akcijas mūsų "specialistai" net nesusiprotėtų. Kad ir tunelio atidarymo proga į Kauną už 25% nuolaidos arba panašiai. Norint galima susieti ir atrasti visur norimų atramos taškų: Varėna - nuolaida grybautojų sezonui, Ignalina - vasaros metu, Klaipėda - specialus pasiūlymas perkant pirmyn - atgal bilietą, Šilutė - žvejybos sezono metu ir t.t ir panašiai. Bet juk lengviau ir greičiau problemą išspręst taip - panaikinam, uždarom, likviduojam. Tokia LG politika deja...

                          Comment


                            Nuo spalio 1 d. traukinyje Ryga-Maskva bus galima naudotis nemokamu belaidžiu internetu Latvijos teritorijoje - nuo Rygos iki Zilupės. Kelionė Latvijos teritorijoje trunka 4 val. Tam kad pasinaudoti internetu prireiks tik kompiuterio ir keleivio bilieto.

                            Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4190

                            Čia, forumiečių pagaiedavimu, maršruto Ryga-Maskva maršruto stotys http://sirius.ldz.lv/sarex/marshr.as...rainroute=riga pas<br>moskwa riv.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.01, 19:31.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Nuo spalio 1 d. traukinyje Ryga-Maskva bus galima naudotis nemokamu belaidžiu internetu Latvijos teritorijoje - nuo Rygos iki Zilupės. Kelionė Latvijos teritorijoje trunka 4 val. Tam kad pasinaudoti internetu prireiks tik kompiuterio ir keleivio bilieto.

                              Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4190

                              Čia, forumiečių pagaiedavimu, maršruto Ryga-Maskva maršruto stotys http://sirius.ldz.lv/sarex/marshr.as...rainroute=riga pas<br>moskwa riv.
                              Įdomu kokiu principu tas belaidis veikia.

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                apie panašias akcijas mūsų "specialistai" net nesusiprotėtų. Kad ir tunelio atidarymo proga į Kauną už 25% nuolaidos arba panašiai. Norint galima susieti ir atrasti visur norimų atramos taškų: Varėna - nuolaida grybautojų sezonui, Ignalina - vasaros metu, Klaipėda - specialus pasiūlymas perkant pirmyn - atgal bilietą, Šilutė - žvejybos sezono metu ir t.t ir panašiai. Bet juk lengviau ir greičiau problemą išspręst taip - panaikinam, uždarom, likviduojam. Tokia LG politika deja...
                                šiaip nuolaidų labiausiai reikia tuštiems traukiniams, o ne tiems kurie turi naturalią trauką. Nors kai kuriais atvejais ir šitos praverstų.

                                Comment


                                  Latvijos Susisiekimo ministerija siekiant optimizuoti susisiekimo tinklą ir tam, kad nedubliuotų traukinių maršrutų nuo š. m. spalio 1 d. uždarė 65 autobusų maršrutus.
                                  Tarp jų Daugpilis-Ryga, Ogre-Ryga, Sluoka-Ryga, Dubulti-Ryga, Jelgava-Ryga.

                                  Paskutinį kartą optimizacija buvo vykdoma 2008 m. rugpjūtį.

                                  Uždarytų maršrutų sąrašą žiūrėti čia: http://www.sam.gov.lv/images/modules...gtie_reisi.doc
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 14:55.

                                  Comment


                                    O kad pas mus taip būtų..
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                      O kad pas mus taip būtų..
                                      Beje, krizė yra tam pats palankiausias metas. Taupant lėšas, savivaldybės galėtų visiškai atsisakyti kompensuoti lengvatas tiems autobusų maršrutams, kurie bent 75proc. dubliuoja keleivinių traukinių maršrutus. Tai galima padaryti net su autobusais Vilnius-Kaunas (juk vis tiek važiuotų tarptautiniai ir Vilnius-Klaipėda/Palanga maršrutais), tik tada reikėtų paleisti priderintus prie traukinių grafiko autobusus Žiežmariai-Kaišiadorys, Elektrėnai-Žasliai ir Rumšiškės-Pravieniškės. Manau, taip būtų efektyviau ir pigiau.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment



                                        Jei keleiviai galėtų rinktis, manau, dauguma nubalsuotų uždaryt traukinius, o ne autobusus. Jei tie Latvijoje uždaryti autobusų maršrutai buvo dotuojami ar vežėjai valstybinės įmonės tai dar truputį galima pateisinti, jeigu juose dirbo privačios įmonės ir nenuostolingai (kaip būtų Kaunas-Vilnius atveju) - tai čia paprasčiausias visuomeninio transporto žlugdymas.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Sumažėjus keleivių skaičiui nuo spalio 19 d. kai kuriomis dienomis traukinį Ryga-Ventspilis pakeis autobusai.
                                          Autobusai kursuos traukinio grafiku darbo dienomis. Traukiniai Ryga-Ventspilis važiuos penktadieniais, sekmadieniais, o Venspilis-Ryga šeštadieniais, pirmadieniais.

                                          Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1595

                                          Mes automotrisėmis esame turtingi.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.06, 15:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X