Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Pora pažįstamu vakar taip ir padarė, Ryan 42LTL, Italijoj vietiniai traukiniai ir pigūs, bet Šveicarijoj kainos nesveikos, paklausiu kokie įspūdžiai. Autobusų iš vis nepavyko rast tinkamų...
    Šveicarijoje ir nereikia bilietų pirkti. Vokiečių geležinkelių akcijiniai bilietai už tą pačią kainą iki bet kurio Šveicarijos kaimo nuveža vietinių persėdimų neskaičiuodami. Iš Italijos pusės kiek sunkiau, bet iki pagrindinių miestų galima su akcijiniais Trenitalia IC bilietais dar pigiau prasisukt.
    kaip?

    Comment


      Na,ka galiu pasidalinti patirtimi Kaunas-Šiauliai autobusu kaina su studento 18,50 ,traukiniu 11,50 ir dar 20 min greiciau buna traukinys.Karta teko iš Šiauliu vaziuoti i kauna,kai jau autiku nebuvo,traukiniu stotyje pasiule varyti traukiniu Klaipeda-Vilnius iki Kaisiadoriu ir tada is ju i Kauna ir bendrai tai kainavo 16,50.Vis pigiau.Man asmeniskai,kaip ir daugumai kitu traukiniu pigiau,greiciau,maloniau ir beabejo saugiau
      "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

      Comment


        Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
        ...
        Man asmeniskai,kaip ir daugumai kitu traukiniu pigiau, greiciau, maloniau
        ir be abejo saugiau
        Dėl saugumo kelionę traukiniu vertinu seniai.
        Dabar kai tik autobusu ar kitu transportu papuola važiuoti iš Marijampolės į Kauną keliu "Via Baltica" (naujuoju Kauno-Marijampolės plentu), kelionės nuotaiką dažnai sujaukia pamatyta avarija, dažniausiai - į griovį nuvirtusi arba važiuojamojoje dalyje apvirtusi "fūra".

        Comment


          Kelionei iš Panevėžio į Kauną autobusu arba savu transporu maršrutų yra daug. Geležinkelio fanams radau du variantus, kaip iš Panevėžio (o gal ir Subačiaus ar Kupiškio) į Kauną (arba Vilnių) važiuoti traukiniais. Tiesa, reikėtų palaukti kelionėms patrauklesnio metų laiko.
          Pateikiu tvarkaraščius.


          Išv.iš Panevėžio 7:05 h. traukiniu Nr 619 Rokiškis-Panevėžys-Šiauliai (iš Rokiškio važiuoja pirmadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais, kitomis savaitės dienomis važiuoja iš Panevėžio)
          Atv. į Radviliškį 8:04h.
          Išv. iš Radviliškio 9:14h. traukinys Nr 18.Klaipėda-Vilnius.
          Atv. į Jonavą 10:22h, į Kaišiadoris – 10:46h, į Vilnių 11:33h.


          Išv. iš Panevėžio 17:45h traukinys Nr 629 Rokiškis-Panevėžys-Šiauliai (iš Rokiškio važiuoja penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais, kitomis savaitės dienomis- iš Panevėžio).
          Atv. į Radviliškį 18:43h.
          Iš Radviliškio 19:05h išv. traukinys Nr.606 Šiauliai-Kaunas, bet tik penktadieniais ir sekmadieniais.
          Į Kauną traukinys atvyksta 21:16h.
          Iš Radviliškio 19:39h kasdien išvyksta greitasis traukinys Nr22 Klaipėda-Vilnius.
          Į Jonavą jis atvyksta 20:47h, į Kaišiadoris 21:11h, į Lentvarį (stoja!) 21:44h, į Vilnių – 22:02h.

          Priešinga kryptimi (iš Kauno/Jonavos/Vilniaus) į Panevėžį važiuoti patogaus persėdimo nėra (išskyrus su ilgu, beveik 4 valandų, laukimu Radviliškyje nuo 12:03h iki 15:55h)

          P.S.: mama vis pasakoja, kaip pokaryje susiginčijo su viena iš Panevėžio kilusia giminaite, kas nuo Kauno arčiau – Šiauliai ar Panevėžys. Mano mama tuomet vadovaudamasižemėlapiu atsakė, kad panevėžys, o toji giminaitė pridūrė, kad reikia vadovautis ne žemėlapio tiesumu, ne plentais, o geležinkeliais (nes tika jais tada vyko keleivinis susisiekimas)
          Paskutinis taisė Vitas; 2012.02.28, 09:52.

          Comment


            Traukinyje Vilnius-Klaipėda atsisakoma vagono-restorano

            http://verslas.delfi.lt/automoto/tra....d?id=56027609

            Comment


              Minskas-Varna

              Sveiki, gal kas turit informacijos apie Baltarusijos geležinkelių traukinius. Šiais metais su šeima planuojam traukiniu iš Vilniaus per Minską nuvykti į Bulgariją (Varną). Traukinys Nr.101 Minskas-Varna, gal kas esate važiavę ?

              Comment


                Prieš pora metų ruošiausi, bet pasigūglinęs apsigalvojau
                Minskas - Varna: vienas resais per savaitę, nepatogūs triviečiai kupė (tada be AC), aukštos kainos.

                Neseniai, kažkokia Minsko agentūra atsiuntė kainas, tai per juos perkant grupinį bilietą, vienam suaugusiam - 1 050 000BYR, tau yra beveik 100 EUR į vieną pusę. Pasiūlymo laikas ribotas, yra apribojimų ir priemokų...

                Tas traukinys mano supratimu yra gana apkrautas, nes poilsinės kelionės į Bulgariją "važiuoja" šiuo traukiniu... Bilietais verta pasirūpinti iš anksto Vilniaus GS (BČ bilietų pardavimo sistema lietuviams neprieinama).

                Comment


                  Įdomu, kokį antkainį už bilietus nuplėš LG? Kažkada teiravausi apie bilietų pardavimą į tolimojo susisiekimo traukinius Ukrainoje, tai antkainis buvo virš šimto litų, palyginus su tuo, kokias kainas skelbia Ukrainos geležinkelių interneto puslapis.

                  Comment


                    Parašė railman Rodyti pranešimą
                    Prieš pora metų ruošiausi, bet pasigūglinęs apsigalvojau
                    Minskas - Varna: vienas resais per savaitę, nepatogūs triviečiai kupė (tada be AC), aukštos kainos.
                    Guglas žino ne viską Minskas - Varna traukinyje yra įprasti Amendorfo vagonai su keturviečiais kupe. http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Įdomu, kokį antkainį už bilietus nuplėš LG? Kažkada teiravausi apie bilietų pardavimą į tolimojo susisiekimo traukinius Ukrainoje, tai antkainis buvo virš šimto litų, palyginus su tuo, kokias kainas skelbia Ukrainos geležinkelių interneto puslapis.
                    Vietiniai bilietai perkant toje šalyje visada kainuoja pigiau, negu perkant kitur. Pvz: Vilnius - Kijevas perkant Vilniuje ir Kijeve kainos skirtumas bus max pora litų dėl valiutų kurso kitimu.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Vietiniai bilietai perkant toje šalyje visada kainuoja pigiau, negu perkant kitur. Pvz: Vilnius - Kijevas perkant Vilniuje ir Kijeve kainos skirtumas bus max pora litų dėl valiutų kurso kitimu.
                      Bet ne kartais. Deja, bet LG užsiplėšė virš 100 Lt už Ukrainos vidaus tolimojo susisiekimo (ne priemiestinių; priemiestinių NVS šalių bilietų neparduoda) maršruto bilietą, kai Ukrainoje kasose kainuoja apie 50 Lt plackartiniame vagone.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bet ne kartais. Deja, bet LG užsiplėšė virš 100 Lt už Ukrainos vidaus tolimojo susisiekimo (ne priemiestinių; priemiestinių NVS šalių bilietų neparduoda) maršruto bilietą, kai Ukrainoje kasose kainuoja apie 50 Lt plackartiniame vagone.
                        LG sau tokiais atvejais ima 5 Lt komisinį mokėstį už bilietų pardavimą į kitų geležinkelių traukinius. O, pvz bilietas iš Kijevo į Odesą kainuos vienodai Vilniuje, Minske, Maskvoje arba Taline - vietinis bilietas, pirktas užsienyje traktuojamas kaip tarpvalstybinis ir parduodamas pagal tarpvalstybinį tarifą.

                        Comment


                          Aš gi sakau, kad teiravausi bilieto ne į vietinį, o į tolimojo susisiekimo traukinį. Deja, man pasakė kainą ir aš sakau, kad antkainis virš 100 Lt. Arba LG tarptautinių bilietų agentūroje blūdija...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Aš gi sakau, kad teiravausi bilieto ne į vietinį, o į tolimojo susisiekimo traukinį. Deja, man pasakė kainą ir aš sakau, kad antkainis virš 100 Lt. Arba LG tarptautinių bilietų agentūroje blūdija...
                            Kartą teiravausi bilietų (kainų) iš Minsko, tai gavau atsakymą, kad galimybės įsigyti bilietus iš Minsko į Ukrainą nėra

                            Comment


                              Parašė railman Rodyti pranešimą
                              Kartą teiravausi bilietų (kainų) iš Minsko, tai gavau atsakymą, kad galimybės įsigyti bilietus iš Minsko į Ukrainą nėra
                              Baltarusai per internetą pradėjo pardavinėti, bet nesidomėjau ar galima pirklti Lietuvoj.

                              Comment


                                Parašė railman Rodyti pranešimą
                                Kartą teiravausi bilietų (kainų) iš Minsko, tai gavau atsakymą, kad galimybės įsigyti bilietus iš Minsko į Ukrainą nėra
                                Keista. 2010 m. Vilniaus stotyje pirkau bilietus iš Minsko į Mariupolį ir iš Mariupolio į Minską. Be problemų buvo.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, kokį antkainį už bilietus nuplėš LG? Kažkada teiravausi apie bilietų pardavimą į tolimojo susisiekimo traukinius Ukrainoje, tai antkainis buvo virš šimto litų, palyginus su tuo, kokias kainas skelbia Ukrainos geležinkelių interneto puslapis.
                                  LG už šiuos bilietus nieko nenuplėš, nes paprasčiausiai jų nežada parduoti. Jau du kartus Vilniaus GS agentūjoje teiravausi, bet atsakymas buvo toks - į tarptautinius traukinius iš Baltarusijos jie bilietų parduoti lygtai negali, o tik į NVS šalis. Paskambinus į tarptautines Minsko kasas gavau atsakymą, kad jokie apribojimai į traukinį Minskas - Varna Lietuvos piliečiams netaikomi, gali pirkti kas nori. Bilieto kaina yra 110 EUR į vieną pusę arba 209 EUR "ten ir atgal".
                                  Gaila tik nepaklausiau kokie ten vagonai važinėja, nes kaip matyti iš "PAROVOZO" nuotraukos tai tikrai trys pirmieji vagonai "AMENDORF"-o tipo, likusieji kažkokie kitokie. Gali būti, kad jie labai seni, tikrai be AC ir su 3-viečiais kupe (gali būti kokių 30-40 metų senumo). Pamenu dar 1993 metais LG turėjo tokį vagoną, kuris tada dar važinėjo su LG komisija. Pusė vagono buvo su 3-viečiais kupe, kita pusė salė su stalu ir kėdėmis komisijai. Interjeras buvo pilnai medinis, jau tada man atrodė, kad šiam vagonui kokie 30 metų.
                                  Žodžiu, kol kas nieko gero.

                                  Comment


                                    Į Varną važinėti turi RIC'ai. Aišku, kad Amendorfai. BČ neseniai nusipirko kelis naujus vagonus, bet tikriausiai Vakarų krypčių aptarnavimui (Berlynas, Amsterdamas ir pan.).

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Į Varną važinėti turi RIC'ai. Aišku, kad Amendorfai. BČ neseniai nusipirko kelis naujus vagonus, bet tikriausiai Vakarų krypčių aptarnavimui (Berlynas, Amsterdamas ir pan.).
                                      Rumunijos ir Bulgarijos geležinkeliuose (bent jau linijoje iki Varnos) statinių artumo gabaritas leidžia naudoti mums įprastus vagonus.
                                      BČ RICai važinėja tik į Amsterdamą, Praha, Budapeštą, Bazelį, Vieną.

                                      Comment


                                        Ne kartą esu gavęs klausimėlių, kaip vaikams ar net suaugusiems svečiams surengti apžvalginę kelionė traukiniu trikampiu maršrutu Kaunas-Kaišiadorys-Jonava-Kaunas.
                                        Deja, patogumų nebuvo...
                                        Nuo 2012m. gegužės 27 d., Lietuvos geležinkeliuose įsigaliojus naujam keleivinių traukinių tvarkaraščiui, situacija pagerėjo. Ją pagerino traukinio Kaunas-Šiauliai-Kaunas paankstinimas.
                                        Būtina nepamiršti, kad kelionė galima tik penktadieniais ir sekmadieniais. Kitomis savaitės dienomis traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas nevažinėja, iš Kaišiadorių į Jonavą tiesioginio autobuso (jei neklystu) taip pat nėra, kaip su galimybe persėsti Gegužinėje, neįsitikinau.
                                        Taigi, iš Kauno išvažiuoti reiktų 17:10 val. "lėtuoju" ER9M. Rizikuoti nespėti Kaišiadoryse ir išvažiuoti 17:54h nepatartina: nuo elektrinių traukinių perono stotis ir peronas į Jonavos pusė yra tolokai, ir 8 minučių gali nepakakti (ypač - jei yra vaikų ir sunkiau vaikštančių "kompanijonų"). O jei nevengiama Kaišiadoryse pabūti ir į pravažiuojančius traukinius paspoksoti ilgiau arba dar nueiti į miestą, galima iš Kauno išvažiuoti 17:00h dviaukščiu, kuris į Kaišiadoris atveš 17:25h. Bet nepamirškime, kad valandą palūkuriuoti teks Jonavoje, ir ko gero (kad mažiau reikėtų laukti kaišiadorių stotyje) rinkimės "lėtąjį" iš Kauno 17:10h. Jis į Kaišiadoris atveš 17:46h., o greitasis Nr.21 Vilnius-Klaipėda iš Kaišiadorių išvyksta 18:27h. Į Jonavą jis nuvažiuoja per 20 minučių - šioje stotyje būna 18:47h.
                                        Kiek kartų buvau Jonavos geležinkelio stotyje, laikas neprailgo. Tai tikriausiai neprailgs ir laukiant automotrisos į Kauną. Ji iš Jonavos (pagal naują, nuo 2012.05.27 galiojantį tvarkaraštį) išvyksta 20:02h. (dar kartą primenu - tik penktadieniais ir sekmadieniais), į Kauną atvyksta 20:42h.

                                        Kelionės grafikas "trumpai-drūtai":
                                        Kaunas - Kaišiadorys - Jonava - Kaunas
                                        17:10 -17:46 /18:27 - 18:47 / 20:02- 20:42
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2012.06.01, 11:01.

                                        Comment


                                          Gal galit pasakyti kaip reiktų nuvažiuoti su traukiniu į Londoną su persėdimais, nes kitaip manau neįmanoma.
                                          Geležinkeliai valdo!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X