Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    na isivaizduok, jognuo VLn iki Kauno uz dvirati tenka pakloti 8lt... anksciau nuo atstumo 101-200km kainuodavo berods 4lt. Dabar uzdarius Kauno tuneli, 101km atstumas staiga "persikele" i Kaunas-1 sustojima ir taip nusukus keleta km kaina dar labiau pakilo. Analogiska situacija ir su Marcinkonimis, jeigu anksciau atstumas iki ten budavo 99km, staiga nuo siu metu "patapo" 101km...juokinga

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      na isivaizduok, jognuo VLn iki Kauno uz dvirati tenka pakloti 8lt... anksciau nuo atstumo 101-200km kainuodavo berods 4lt. Dabar uzdarius Kauno tuneli, 101km atstumas staiga "persikele" i Kaunas-1 sustojima ir taip nusukus keleta km kaina dar labiau pakilo. Analogiska situacija ir su Marcinkonimis, jeigu anksciau atstumas iki ten budavo 99km, staiga nuo siu metu "patapo" 101km...juokinga
      Tas tai teisybė, dviratį vežtis brangu. Minimali suma yra 5 Lt., tai jei netoli važiuoji iki 30 km., dviračio kaina bus didesnė už žmogaus kainą.

      Comment


        Sveiki, Šiame forume kažkur skaičiau apie pranešimą, jog šį šeštadienį vakare per LNK turėtų rodyti laidą/filmą apie Lietuvos geležinkelius. Dabar nerandu tikslios info kelinta rodo.. Gal žinote kada ir kelinta tai rodys?
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Laida per LNK

          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
          Sveiki, Šiame forume kažkur skaičiau apie pranešimą, jog šį šeštadienį vakare per LNK turėtų rodyti laidą/filmą apie Lietuvos geležinkelius. Dabar nerandu tikslios info kelinta rodo.. Gal žinote kada ir kelinta tai rodys?
          Rodys 19:00 per LNK "Pažink savo šalį". http://www.lnk.lt/index;shows;view,id.29,item.808

          Comment


            Tik dvi minutes , o tikėjausi bent pusvalandžio. Bet šiaip svarbiausia, kad nors dvi minutes parodys apie tai. Dėkui už atsakymą.
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
              Tik dvi minutes , o tikėjausi bent pusvalandžio. Bet šiaip svarbiausia, kad nors dvi minutes parodys apie tai. Dėkui už atsakymą.
              To aš irgi nesupratau dėl 2 min. Per TV anonsavo.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                To aš irgi nesupratau dėl 2 min. Per TV anonsavo.
                Keista, aš irgi tikėjausi normalios 30 min. trukmės laidos. Čia greičiausiai bus tiesiog reklama, įtraukta į programą ir dėl to dar ir anonsuojama...
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Pažiūrėjau tą laidelę. Galėtų būti ilgesnė. Bet geriau negu nieko. Seniai tokių reikėjo. Tačiau galėtų pamėtėti daugiau intriguojančių detalių, kad sudominti keleivius. Ir temą atitinka "Kelionė traukiniu".
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.06, 19:41.

                  Comment


                    Taip, iš tikrųjų dabar dviračių vežimo kainos yra didokos (net geležinkelininkai tą pripažįsta). Dažniau tenka važiuoti iš Varėnos į Marcinkonis, tai pilnas bilietas kainuoja 4,80 Lt + dviratis 5 Lt, tiek pat ir atgal. O tai - jau beveik visi 20 Lt.

                    Comment


                      Dėl dviračio kainos, tai labai gerai būtų kitokia kainodara... tai yra už dviratį reikėtų mokėti tam tikrą procentą nuo bilieto sumos. manau tuomet būtų teisingiausia.
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Arba išvis nemokėti, kaip keliantis į Smiltynę, arba simboliškai.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Kadangi savaitgalis lietingas, nusprendžiau jį paskirti kelionei traukiniais ir nuvykti į Mažeikius, nes ta atšaka dar nebuvau važiavęs. Iš vakaro automobiliu atvažiavau į Kėdainius, ten pernakvojau. Kėdainius gerai žinau, todėl ten ekskursijos nedariau, bet nebuvusiems tikrai rekomenduoju skirti Kėdainiams bent pusdienį: senamiestis, bažnyčios, parkas. minaretas. Beje, prie geležinkelio viaduko virš gatvės yra pastatytas paminklas agurkams. Čia visai naujas dalykas. Ryte 17-u traukiniu išvykau į Šiaulius, iš ten po 20 minučių išvažiavau į Mažeikius. Ten turėjau daugiau kaip valandą, šiek tiek pasivaikščiojau po senąją miesto dalį, nieko ten labai įdomaus, labai tuščia, užėjau pavėpsoti į liuteronų bažnyčią kur kaip tik vyko pamaldos. Nusistebėjau, kad Mažeikių stotis neveikianti. Atgal važiavau iki Radviliškio, kur po 15 minučių laukimo persėdau į 20-ąjį traukinį į Kėdainius. Į Vilnių grįžau automobiliu.
                          Smagus pasivažinėjimas, bet labai jau brangus. Vilnius-Mažeikiai-Vilnius gavosi 100 Lt.(traukinio bilietai ir kuras iki Kėdainių ir atgal)
                          Kėdainių stotis


                          Minaretas šalia stoties. Kėdainiai

                          17-ame traukinyje

                          17-as atvyko į Šiaulius. Už jo - Mažeikių traukinys

                          Įdomesnės stotys pakeliui į Mažeikius:
                          Didelė, bet uždaryta ir tuščia Kuršėnų stotis

                          Nedidelė, suremontuota, bet uždaryta ir tuščia Papilės stotis

                          Akmenė

                          Gigantiška, bet uždaryta, vaiduokliškai tuščia ir apšepus Mažeikių stotis

                          Comment


                            /\ Kilo mintis: ar nevertėtų tų apleistų stočių atgaivinti, tik kažkaip ne taip kaip pastaruoju metu daromi — įrengiant gyvenamuosius butus. Jose galėtų būti muziejus (miesto arba geležinkelio), pašto skyrius, seniūnija, kavinė-užeiga, kirpykla arba dar kas nors, kas taptų šiokiu tokiu traukos centru. Vis tiek tušti pastatai nyksta, tai bent juos juose esantys nuomininkai galėtų tas buvusias/esamas stotis prižiūrėti (priežiūra = nuoma).
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Loidas Rodyti pranešimą
                              Kadangi savaitgalis lietingas, nusprendžiau jį paskirti kelionei traukiniais ir nuvykti į Mažeikius, nes ta atšaka dar nebuvau važiavęs. Iš vakaro automobiliu atvažiavau į Kėdainius, ten pernakvojau. Kėdainius gerai žinau, todėl ten ekskursijos nedariau, bet nebuvusiems tikrai rekomenduoju skirti Kėdainiams bent pusdienį: senamiestis, bažnyčios, parkas. minaretas. Beje, prie geležinkelio viaduko virš gatvės yra pastatytas paminklas agurkams. Čia visai naujas dalykas. Ryte 17-u traukiniu išvykau į Šiaulius, iš ten po 20 minučių išvažiavau į Mažeikius. Ten turėjau daugiau kaip valandą, šiek tiek pasivaikščiojau po senąją miesto dalį, nieko ten labai įdomaus, labai tuščia, užėjau pavėpsoti į liuteronų bažnyčią kur kaip tik vyko pamaldos. Nusistebėjau, kad Mažeikių stotis neveikianti. Atgal važiavau iki Radviliškio, kur po 15 minučių laukimo persėdau į 20-ąjį traukinį į Kėdainius. Į Vilnių grįžau automobiliu.
                              Smagus pasivažinėjimas, bet labai jau brangus. Vilnius-Mažeikiai-Vilnius gavosi 100 Lt.(traukinio bilietai ir kuras iki Kėdainių ir atgal)
                              Kėdainių stotis
                              Atvaizdas

                              Atvaizdas

                              Minaretas šalia stoties. Kėdainiai
                              Atvaizdas

                              17-ame traukinyje
                              Atvaizdas

                              17-as atvyko į Šiaulius. Už jo - Mažeikių traukinys
                              Atvaizdas

                              Įdomesnės stotys pakeliui į Mažeikius:
                              Didelė, bet uždaryta ir tuščia Kuršėnų stotis
                              Atvaizdas

                              Nedidelė, suremontuota, bet uždaryta ir tuščia Papilės stotis
                              Atvaizdas

                              Akmenė
                              Atvaizdas

                              Gigantiška, bet uždaryta, vaiduokliškai tuščia ir apšepus Mažeikių stotis
                              Atvaizdas
                              Gražios nuotraukos.
                              Na nepigiai kainuoja, na ir atstumas juk nemažas nuvažiuotas... Žinoma galėtų padaryti kokių nors nuolaidų.. pvz: įrengus internetinę bilietų sistemą - jei perkama kelionė yra su persedimu, tuomet daryti tam tikrą nuolaidą, o kuo daugiau persedimų, dar didesnę... (žinoma turi tai galėtų būti taikoma, jei tikrai nėra kaip nuvažiuoti tėsiogiai.)
                              Beje dėl 100lt kainos kelionės (jei tikrai tiek kainavo pilnai, ir neskaitant automobilio amortizacijos bei eksploatacijos), tai vien traukiniu važiuoti būtų buve pigiau... Vilnius Šiauliai kaina 34.40 (atgal tas pats) ir Šiauliai - Mažeikiai 13.10 (atgal tapati kaina). Suskaičiavus gaunasi - 95lt, Bet jei dar perkant ir atgalinius bilietus pilna kaina gaunasi apie 88lt.
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Stotys Šiaulių-Mažeikių ruože apleistos todėl, kad ten ilgokai gal nuo kokių 2000 m. buvo numarintas traukinių eismas. Anksčiau kursavo Vilnius-Mažeikiai, 2 kartus Šiauliai-Mažeikiai, Ryga-Mažeikiai ir Ryga-Klaipėda, Klaipėda-Mažeikiai. Laimei, kad LG ir buvęs ministras atgaivino traukinių judėjimą Mažeikiai-Šiauliai.
                                O šiaip 15 proc. nuolaida bilietams yra taikoma iškart perkant atgalinį bilietą. Galėtų būti ir 50 proc. - nemažai keleivių priviliotų.

                                P.S. Dėkui už gražų reportažą - planuoju ir aš ten kada nors nuvykti.

                                Comment


                                  Istikro tai pvz Akmenes ir Kuršėnų stotys nera siu miestu dalis.
                                  Spaudoje anksciau buvo rasyta apie stociu pavadinimus ir ju "kilme"
                                  Akmenes st yra salia (vis tik tolokai) Ventos miestelio Kursenu st is vis kazkokiam kaime -nepamenu kokiam ir t.t.
                                  Lg tokiu stociu yra ir daugiau
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Dėkui už pagyrimus. Tikra tiesa, jei važiuoja vienas žmogus, traukiniu keliauti yra pigiau nei automobiliu. Tik labai jau žiaurus 17-o traukinio išvykimo iš Vilniaus laikas - 6.30. Ne kiekvienam įveikiamas, o dar sekmadienį Gal todėl tas traukinys buvo apytuštis. O kažin jei perki atgalinį bilietą, ar turi nurodyti konkretų grįžimo reisą? Tarkim Vilnius-Kaunas kur daugiau traukinių.

                                    Kuršėnų stotis yra Drąsučiuose apie 6 km nuo Kuršėnų. Beje, kiek žinau Kuršėnai yra unikalus miestas Lietuvoj, nes turi dvi geležinkelio stotis skirtinguose keliuose. Viena - Pavenčių (Kuršėnų miesto dalis) stotis ant Šiaulių-Klaipėdos trąsos, o kita - Kuršėnų stotis ant Šiaulių-Mažeikių trąsos. Nežinau ar dar Lietuvoj yra tokių miestų. Gaila, kad abu stočių pastatai nebeveikiantys, nors abu dailūs.

                                    Comment


                                      Parašė Loidas Rodyti pranešimą
                                      Dėkui už pagyrimus. Tikra tiesa, jei važiuoja vienas žmogus, traukiniu keliauti yra pigiau nei automobiliu. Tik labai jau žiaurus 17-o traukinio išvykimo iš Vilniaus laikas - 6.30. Ne kiekvienam įveikiamas, o dar sekmadienį Gal todėl tas traukinys buvo apytuštis. O kažin jei perki atgalinį bilietą, ar turi nurodyti konkretų grįžimo reisą? Tarkim Vilnius-Kaunas kur daugiau traukinių.

                                      Kuršėnų stotis yra Drąsučiuose apie 6 km nuo Kuršėnų. Beje, kiek žinau Kuršėnai yra unikalus miestas Lietuvoj, nes turi dvi geležinkelio stotis skirtinguose keliuose. Viena - Pavenčių (Kuršėnų miesto dalis) stotis ant Šiaulių-Klaipėdos trąsos, o kita - Kuršėnų stotis ant Šiaulių-Mažeikių trąsos. Nežinau ar dar Lietuvoj yra tokių miestų. Gaila, kad abu stočių pastatai nebeveikiantys, nors abu dailūs.
                                      Perkant atgalinį bilietą reikia nurodyti konkretų traukinį - ir gauni nuolaidą. O dėl Vilniaus-Kauno ruožo ar reikia nurodyti konkretų traukinį nežinau - reikia paklaust kasoje. Latvijoje nereikia nurodyti - ir nuolaida ten didesnė.
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.07, 23:50.

                                      Comment


                                        Bilietas parduodamas tik konkrečiam traukiniui.

                                        Comment


                                          Bilietas kelionei atgal

                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Perkant atgalinį bilietą reikia nurodyti konkretų traukinį - ir gauni nuolaidą. O dėl Vilniaus-Kauno ruožo ar reikia nurodyti konkretų traukinį nežinau - reikia paklaust kasoje. Latvijoje nereikia nurodyti - ir nuolaida ten didesnė.
                                          Taip, perkant bilietą pirmyn ir atgal (norint pasinaudoti 15 procentų lengvata) grįžimui traukinį nurodyti reikia...
                                          Šia 15 procentų nuolaida perkant bilietą kelionei atgal naudojuosi dažnai. Ypač ji man tinka važinėjant tarp Kauno ir Kazlų Rūdos arba iki Marijampolės. Nes grįžimą atgal dažniausiai jau būnu susiplanavęs išvažiuodamas. Taip gerai sekėsi žiemos sezone. Vasarą iš anksto žinoti grįžimo būdą sunkiau: tai noras kažkur ilgėliau pabūti užeina, tai pavilioja važiavimas autobusu, tai prie kažko savu transportu važiuojančio pritampi... Miške ar kitame gamtos kampelyje "paturistavus" išlieka grėsmė į numatytą traukinį nespėti.
                                          Važiuojant į Vilnių atgalinį bilietą pirkti susilaikau, nes kai traukinių daug grįžimui kažkurį pasirinkti sudėtinga. Kelis kartus bandžiau, tai pasitaikė atvejis, kada vos nepavėlavau, kartą laukiant "išrinktojo" stotyje teko praleisti kitus du...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X