Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Gal kas zino kiek kainuoja is Vilniaus i Marijampole tuo Sestoku traukiniu
    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

    Comment


      #62
      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
      Gal kas zino kiek kainuoja is Vilniaus i Marijampole tuo Sestoku traukiniu
      Praėjus kelioms dienoms po 2008m. rugpjūčio 12 d. (pabrangimo) Marijampolės geležinkelio stotyje susirašiau kainas iš šios stoties. Tai į Vilnių – užfiksavau 18, 61 Lt.
      Praktiškai pabandyti dar neteko, nes traukiniu į sostinę nuvažiuoti ant vakaro man vis netinka.

      Įdomumo dėlei pateiksiu kitus „nusiperintus“ duomenis, kurių gali nebūti http://www.litrail.lt (kaip nėra kainos iš Marijampolės į Vilnių).
      Į Šeštokus 5,90 Lt (įsitikinau), į Kauną 9,25 Lt (įsitikinau), į Palemoną 9.95 Lt (įsitikinau), į Kaišiadorys 12,65 lt (įsitikinti neteko).
      Aišku, atsarga gėdos nedaro: apie kainų pakilimą nuo nežinia kurio mėnesio nežinia kurios dienos 4h ryto pranešta gali būti tik per pietus, o gal netgi po kelių dienų.

      Comment


        #63
        As esu sau mano manymu ir man asmeniskai idomu marsruta... Su pateviu nuvaziuot i kauna, tada sest i elektrini traukini ir nuvykt i vilniu (nesu vaziaves elektriniu traukiniu), tada sest i greitaji traukini "Pajuris", ir nuvaziuot i siaulius, ten pernakvot ir ryte su dizeliuku grist i rokiski

        Ka manot?
        Paskutinis taisė Ocelotas; 2008.10.18, 13:05.

        Comment


          #64
          Iš Kauno pakaks nuvažiuoti į Kaišiadoris, kad persėsti į Klaipėdos traukinį. Beje, pavadinimų "Pajūris" ir "Baltija" nebeliko nuo šių metų gegužės 25d.

          Jeigu turi omeny vakarinį Klaipėdos traukinį, tai jis dabar vadinasi G21.

          Suplanuota kelionė ilga, bet įdomi.
          Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.18, 13:44.

          Comment


            #65
            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Iš Kauno pakaks nuvažiuoti į Kaišiadoris, kad persėsti į Klaipėdos traukinį. Beje, pavadinimų "Pajūris" ir "Baltija" nebeliko nuo šių metų gegužės 25d.

            Jeigu turi omeny vakarinį Klaipėdos traukinį, tai jis dabar vadinasi G21.

            Suplanuota kelionė ilga, bet įdomi.
            na as noriu pilna atkarpa nuvaziuot nuo kauno iki vilniaus

            Comment


              #66
              Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
              As esu sau mano manymu ir man asmeniskai idomu marsruta... Su pateviu nuvaziuot i Kauna, tada sest i elektrini traukini ir nuvykt i Vilniu (nesu vaziaves elektriniu traukiniu), tada sest i greitaji traukini "Pajuris", ir nuvaziuot i Siaulius, ten pernakvot ir ryte su dizeliuku grist i Rokiski

              Ka manot?
              Aš taip nedaryčiau dėl to, kad vertinu sugrįžimą tą pačią dieną, bet jei nakvynės klausimas išsisprendžia lengvai, tada - tik pirmyn ! ! ! ...
              Pilnai suprantu norą nuvažiuoti visą gabalą nuo Kauno iki Vilniaus, nes nuo Kaišiadorių iki Vilniaus vaizdelių atsiranda neblogų.
              Jei važiuotum penktadienį arba sekmadienį, tai dar vienas variantas - iš Vilniaus į Šiaulius važiuoti dyzeliuku per Kauną1. Tai dar kartą visą atkarpą nuo Vilniaus iki Kauno pamatytum. Ir dar - nuo Kauno iki Gaižiūnų, o ji kažkiek įspūdingesnė negu Kaišiadorys-Levintai-Gaižiūnai. Bet dėl šio maršruto "varytis" nereikia (ypač, jei nori ilgiau pabūti Vilniuje), ir daryk kaip suplanavai.
              Geros kelionės ! ! !

              Comment


                #67
                Sveiki, šiandien kelevau į Trakus maršrutu, N. Vilnia - Vilnius - Trakai - Vilnius.
                Pakliuvau į atnaujintą traukinį , galvojau, jog teks važiuoti senu, nes kiek mačiau ten dažniausiai važiuoja seni neatnaujinti.

                N. Vilnioje įlipus žinoma nebuvo nė gyvos dvasios, traukinys iki Vilniaus važiavo bent mano vagone tuščias. Vilniuje jau įlipu truputis keleivių. Apskritai tu keleivių beveik nebuvo. O gal kas iš jusų skaitančių važineja į Trakus ir žino daug maž srautus...

                Nuvažiavus šiektiek pavaikščiojau ir nuvažiavau atgal tuo pačiu traukinuku.
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  #68
                  Papildau, keletas nuotraukų:


                  Vandalai aprasinejo

                  ir apipiešė...

                  Tai pamatę užseniečiai turistai blogą nuomone susidaro apie lietuvių kultūrą..
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    #69
                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    Pakliuvau į atnaujintą traukinį , galvojau, jog teks važiuoti senu, nes kiek mačiau ten dažniausiai važiuoja seni neatnaujinti.
                    Traukiniai nėra pririšami prie maršrutų. Gali važiuoti ir į Trakus, ir į Kauną.

                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    N. Vilnioje įlipus žinoma nebuvo nė gyvos dvasios, traukinys iki Vilniaus važiavo bent mano vagone tuščias. Vilniuje jau įlipu truputis keleivių. Apskritai tu keleivių beveik nebuvo. O gal kas iš jusų skaitančių važineja į Trakus ir žino daug maž srautus...
                    Daugiausia žmonės važinėja į darbą ir iš darbo. Ir daugiausia nuo Vilniaus iki Lentvario. Toliau, dažniausai beveik tuščias, nebent būna grupės moksleivių, aplankyt Trakus su ekskursiją.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Aš taip nedaryčiau dėl to, kad vertinu sugrįžimą tą pačią dieną, bet jei nakvynės klausimas išsisprendžia lengvai, tada - tik pirmyn ! ! ! ...
                      Pilnai suprantu norą nuvažiuoti visą gabalą nuo Kauno iki Vilniaus, nes nuo Kaišiadorių iki Vilniaus vaizdelių atsiranda neblogų.
                      Jei važiuotum penktadienį arba sekmadienį, tai dar vienas variantas - iš Vilniaus į Šiaulius važiuoti dyzeliuku per Kauną1. Tai dar kartą visą atkarpą nuo Vilniaus iki Kauno pamatytum. Ir dar - nuo Kauno iki Gaižiūnų, o ji kažkiek įspūdingesnė negu Kaišiadorys-Levintai-Gaižiūnai. Bet dėl šio maršruto "varytis" nereikia (ypač, jei nori ilgiau pabūti Vilniuje), ir daryk kaip suplanavai.
                      Geros kelionės ! ! !
                      nakvynes klausimu siauliuose turiu labai daug artimuju

                      Comment


                        #71
                        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                        N. Vilnioje įlipus žinoma nebuvo nė gyvos dvasios, traukinys iki Vilniaus važiavo bent mano vagone tuščias. Vilniuje jau įlipu truputis keleivių. Apskritai tu keleivių beveik nebuvo. O gal kas iš jusų skaitančių važineja į Trakus ir žino daug maž srautus...
                        Važiavau iš Naujosios Vilnios į Trakus kažkur liepos pradžioj. Irgi buvo atnaujintas, modernizuotas traukinys. Nuo Naujosios Vilnios be manęs (ir žmonos) važiavo gal kokie penki žmonės visame traukinyje. Na o Vilniuje tiek prilipo, kad beveik visos sėdimos vietos buvo užimtos. Lentvaryje kažkiek išlipo, bet iki pat Trakų važiavo gana daug žmonių. Manau, kad vasarą šiuo maršrutu važiuoja daug keleivių.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #72
                          Prieš pora metų keliavau su draugais grybauti bei tiesiog pabūti gamtoje maršrutu Vilnius - Kaunas - Jūrė II. Nustebino ten esanti graži gamta, aplinkui - kelių tipų draustiniai. Manau, kad gamtos mylėtojai ten apturės gerą laiką.

                          Comment


                            #73
                            Parašė arun' Rodyti pranešimą
                            Prieš pora metų keliavau su draugais grybauti bei tiesiog pabūti gamtoje maršrutu Vilnius - Kaunas - Jūrė II. Nustebino ten esanti graži gamta, aplinkui - kelių tipų draustiniai. Manau, kad gamtos mylėtojai ten apturės gerą laiką.
                            Taip, miškais galimi keli ėjimo variantai iš Jūrės geležinkelio stoties į Kazlų Rūdą arba Pabališkius. Pakeliui keliose vietose galima pamatyti iki berods 1980 metų buvusio siauruko liekanas. Bet tam reikia būti pasiruošus.
                            Kol uždarytas Kauno tunelis, iš Vilniaus į Jūrę arba Kazlų Rūdą arba atgal reikia išnaudoti per KKauno HES-o užtvanką važiuojantį traukinį Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Kita kryptimi verta važiuoti per Kauną (nors nuo senosios stoties iki laikinosios stoties Kaunas1 (arba priešinga kryptimi) tektų pavažiuoti troleibusu.
                            Apie tai šioje temoje jau rašiau. Bet kartojuose sutikdamas su mintimi, kad šiuo maršrutu pakelaiuti verta.

                            Comment


                              #74
                              Sveiki, noriu nuvykti šį šeštadienį į Kauną iš Vilniaus. Išvažiuoja traukinys 09:12 būna 10:17
                              Gal kas galite papasakoti ką galima nuveikti kaune, ką aplankyti kokias lam\nkytinas vietas?
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                #75
                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Sveiki, noriu nuvykti šį šeštadienį į Kauną iš Vilniaus. Išvažiuoja traukinys 09:12 būna 10:17
                                Gal kas galite papasakoti ką galima nuveikti kaune, ką aplankyti kokias lam\nkytinas vietas?
                                Žinoma, tik priklauso nuo tavo paties norų ir domėjimosi srities. Tad rašau pagal savo skonį. Pirmiausia aš aplankyčiau ir pasivažinėčiau abiem funikulieriais. Tada aplankyčiau Kauno geležinkelio stotį. Susirask arčiausiai stoties esnatį viaduką, užlipk ant jo ir pereik per Tunelio gatvę. Ten laiptai veda aukštyn, į kalną. Užlipk į pačią viršūnę - nuo jos atsiveria fantastiška dalies Kauno ir geležinkelio stoties panorama (ideali vieta fotografuoti). Po to galima aplankyti vis dar remontuojamą geležinkelio tunelį (bent jau būti netoli jo), užlipti vėlgi laiptais aukštyn ir pasivaikščioti Kaišiadorių gatve - t.y. virš tunelio. Na o visa kita matyt ir pats žinai - zoologijos sodas, Velnių muziejus, Soboras, Pažaislis, Karo muziejus, statoma Kauno arena Nemuno saloje, didžiausių Lietuvoje upių santaka ir Kauno pilis, Prisikėlimo bažnyčia (ant jos stogo galima užlipti), istorinė prezidentūra, farmacijos muziejus, aviacijos muziejus-ekspozicija (Aleksote), Rotušė ir t.t..
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                  Sveiki, noriu nuvykti šį šeštadienį į Kauną iš Vilniaus. Išvažiuoja traukinys 09:12 būna 10:17
                                  Gal kas galite papasakoti ką galima nuveikti kaune, ką aplankyti kokias lam\nkytinas vietas?
                                  Aleksoto funikulierius deja tik darbo dienomis kelia.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė arun' Rodyti pranešimą
                                    Prieš pora metų keliavau su draugais grybauti bei tiesiog pabūti gamtoje maršrutu Vilnius - Kaunas - Jūrė II. Nustebino ten esanti graži gamta, aplinkui - kelių tipų draustiniai. Manau, kad gamtos mylėtojai ten apturės gerą laiką.
                                    Atvaizdas

                                    Čia Kadafio nuotrauka temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...145#post295145 (ten panašios nuotraukos yra trys).
                                    Gal Kadafis nesupyks už jos panaudojimą čia? Tai padariau norėdamas dėmesį atkreipti į vaizdelius pro traukinio langą išvažiavus iš Kauno link Kazlų Rūdos.
                                    Pavažiavus toliau, prasideda Jiesios žemupio slėnio vaizdeliai. Geležinkelis šią upę kerta keturis kartus. Yra pėdsakų, kad galėjo kirsti dar daugiau, bet tiesiant upė keliose vietose buvo nukreipta kita vaga.
                                    Jiesios skardžius pamatyti geriausia iš traukinio (automobiliu praktiškai nepravažiuosi, dviratį kartais tektų paimti ant pečių...). Na , dar pėsčias praeisi, bet greitis tada tik 5 km/h, o laiko nėra per daug...
                                    Gal kadais ras šansų „pafotkinti“ vaizdelius iki Garliavos stotelės? Tuos skardžius ir šniokščiančią upę nuo tilto ties Jiesios stotimi.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Vilnius-Kaunas, nieko ten įdomaus...
                                      ...
                                      ...
                                      Man šiandien visas įdomumas gavosi priešinga kryptimi – iš Kauno į Vilnių (nes iki pat Vilniaus traukiniu važiuoti paskutinį kartą tekę pačioje gegužės pradžioje).
                                      Anksti rytą į Kaunas1 stotelę miesto viršuoju traukiniu važiuoti niūroka. Niūrumą išsklaidė elektrinis traukinys papuolęs greitasis (žinoma, tą išvykstantį 7:46 val. ir taikiausi, stengiausi į jį nepavėluoti). Nors iš Kaunas1 į Kaišiadoris (34 km) nuvažiavo per 21 minutę, į Vilnių (101 km) per 1 val.8 min., realiai susidarė įspūdis, kad greitis mažokas.
                                      Pagelžkelės medžiai be lapų leido nuo Žaslių pervažos prieigų geriau nei vasarą įžiūrėti kardinolo Vincento Sladkevičiaus tėviškę, kiek pavažiavus už Žaslių geriau matėsi Elektrėnų kaminai.
                                      Lentvaryje buvo netikėta prieš pervažą automobilių eilės buvo mažesnės negu valanda anksčiau prieš Amalių pervažą Kaune...
                                      Buvau paskaičiavęs ties Paneriais prasilenkimą su greituoju traukiniu Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 8:40h), tačiau koks šilumvežis traukė, įžiūrėti nespėjau...
                                      Iš Vilniaus geležinkelio stoties išeiti neskubėjau, tai pasisekė du kartus pamatyti automotrisos atvykimą iš Oro uosto. Abu kartus buvo pirmame kelyje. Nustebino pernelyg didelis kiekis traukinių į Naująją Vilnią (9:00h išvažiavo tas elektrinis iš Kauno, 9:30h – elektrinis iš Trakų, 10:04h – kitas elektrinis iš Kauno, ir visuose keleivių buvo mažai).
                                      Apie 14h kelionei atgal grįžęs per valandą vėl du kartus pamačiau Oro uosto automotrisą. Tik vieną kartą jau stojo ant septinto kelio. Ir vėl nustebino tušti elektriniai traukiniai į Naująją Vilnią. Popietinė jų išvykimo seka buvo tokia: 13:55 elektrinis iš Trakų, 14:00 dyzelinis į Ignaliną, 14:06 elektrinis iš Kauno, 14:49 dyzelinis į Turmantą, 15:10 elektrinis iš Kauno. Tikrai, LG „keleivininkams“ verta pasvarstyti, ar iš kiekvieno reiso į Kauną ar Trakus grįžusį elektrinį traukinį būtina gražinti į Naująją Vilnią.
                                      Grįžti teko elektriniu traukiniu, kuris stojo visose stotyse (iš Vilniaus išv. 15:00h). Įdomumų gavosi sutinkant prekinius traukinius. Kažkiek neįprastai atrodė pajudėjus iš Panerių kairėje sustabdytas geležinkeliu nuo Pušyno (Vaidotų) atvažiavęs prekinis. Kažkaip iš anksto pavyko tiksliai paskaičiuoti ir prognozės pasitvirtinu – ties Voke prasilenkta su keleiviniu į Sankt.Peterburgą, ties Kaugonimis – su greituoju iš Klaipėdos, ties Žasliais – su elektrinius, kuris iš Kaunas1 išvažiavo 15:05h, ties Neveronimis – su greituoju elektriniu (iš Kaunas1 išv. 16:00h). Įdomus traukinių „žaismas“ gavosi ties Palemonu. Pagrindiniame kelyje Kauno link stovėjo prekinis, elektrinis jį lenkė pasukdamas į šoninį dešinėje ir sustodamas. Kai pajudėjo, pro vagonų tarpus sumėlynavo-sugeltonavo greitasis „Gintaras“. Į jį dar spėta žvilgtelėti pravažiavus pro stovinčio sąstato lokomotyvą. O kai baigėsi „Gintaras“, prasidėjo elektrinio traukinio „lenktynės“ su atskiroje sankasoje einančiais bėgiais (vadinamu trečiuoju keliu) važiuojančiu prekiniu. Įdomiai čia gavosi, traukinių pafilmavimo mėgėjai tokio „traukinių drago“ galėtų pavydėti...
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.25, 20:26.

                                      Comment


                                        #79
                                        joo smagiai tau cia
                                        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                        - Rusija su Amerika kariauja.
                                        - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                        - O amerikiečiai?
                                        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Buvau paskaičiavęs ties Paneriais prasilenkimą su greituoju traukiniu Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 8:40h), tačiau koks šilumvežis traukė, įžiūrėti nespėjau...
                                          TEP70BS. Kaip tik tuo metu buvau prie Lentvario pervažos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X