Nežinau, kur paskelbti klausimą, bet gal čia tinka - tikiuosi. Jei ne, atsiprašau iš ankšto.
Aš su draugu norim kitą šeštadienį iš Vilniaus grįžti į Vokietiją. Mes norėtume naudoti IC Hancza iš Suvalkų kuris išvažiuos 15:34. Norėtume irgi Lietuvoje naudoti traukinių jeigu galima ir išvažiuoti kuo vėliau. Žinau kad yra galimybė 7:30 iš Vilniaus į Kauną važiuoti o ten persėsti į lenkišką traukinį, bet tai mums būtų per ankšti (kadangi penktadienis bus vienintelis savaitgalio vakaras su draugais Vilniuje). Tada mano idėja buvo 10:53 iš Vilniaus į Kauną, ir 12:50 toliau į Marijampolę (13:41). Iš ten būtu tvarkoj važiuoti kitaip į Suvalkus nes kelionė ne per ilgai. Bet gaila neradau jokio autobuso iš Marijampolės į Suvalkus šiuo metu. Gal kažkas forume turi idėją kaip galėtume važiuoti? Gal su persėdimu? Gal aš kažko neradau internete? Manau, kad beveik 3 val. turėtu būti tikrai pakankama laiko šitui 60 km. Paliks tik taksi-galimybė arba tranzuoti (bet iš Marijampolės centro būtų irgi nelengva, manau).
Arba gal kažkas turi kitą idėja? Yra taip pat 10:05 traukinys iš Vilniaus į Marcinkonius, gal iš ten bus galimybė (kurios aš neradau) kažkaip per Lazdijus į Suvalkus arba į Augustavą važiuoti?
Žinoma: planas galėtų pasirodyti kaip kvailystė, bet mums atostogų ir tikrai nemėgstum skristi arba ilgai sėsti autobusuose. ;-) Labai ačiū už idėjas ir patarimus.
Manau, kad nėra jokio kito varianto kaip Kaune skubėti persėsti į 9:00 val. išvykstantį traukinį Kaunas-Bialystokas (nors laiko yra tik 7 minutės ! ! !)... O kur iš jo persėsti į "Ančią", klausimas atskiras - Suvalkuose, Augustave, Bialystoke.
Važiuoti per Marcinkonis būtų išvis kvailystė.
Iš Marcinkonių ar Varėnos net į Druskininkus nuvažiuoti problematiška, o iš Druskininkų į Lazdijus taip pat, nors ten porą kartų per dieną ir važiuoja autobusai. Iš Lazdijų į Lenkiją galima tik tranzuoti. Taigi traukiniu Kaunas - Bialystokas nėra prasmės važiuoti iki Suvalkų, galima iki Bialystoko, o ten persėsti į traukinį į Varšuvą. Bet kokiu atveju reikia išvažiuoti iš Kauno ryte, o ne po pietų. Jei į "Ančią" važiuoti traukiniu iš Kauno per anksti, tai tada geriau jau važiuoti autobusu iki Bialystoko, o ten sėsti į traukinį. Į Suvalkus nėra jokios prasmės, nes po "Ančios" sekantis traukinys yra priemiestinis iki Bialystoko 17.45->20.06, o iš Bialystoko tokiu laiku į Varšuvą dar yra vakarinis 20.24. Tačiau laiko persėdimui mažai, o iš Suvalkų pavėlavus traukiniui, gali tekti į Varšuvą važiuoti tik naktiniu autobusu, kuris išvyksta 0.23 iš Biacomex stoties - www.plusbus.pl. Tik neaišku, kaip su bielietais. Šiaip tai jie internetu parduodami, o ar parduodami autobuse - ???
Įmetu nuorodą į video apie tokias keliones kaip nuo Vladivostoko iki Helsinkio firminiais traukiniais (ir ne tik) iš įvairių pasaulio vietų su įdomia info.
Bus plečiamas naktinių traukinių tinklas Europoje. Tikėkimės kada nors prie jo prisijungs ir Lietuva. Skubėjimo amžius eina į pabaigą, metas investuoti į traukinius ir pagaliau uždėti akcizą, PVM ir ekologinius mokesčius aviaciniam kurui (bent jau vidiniuose Europos skrydžiuose)
Manau, kad naktinis traukinys iš Kauno į Varšuvą ir Berlyną/Prahą būtų ganėtinai populiarus. Keleivių, kurie už komfortabilią kelionę sutiktų kažkiek primokėti atsirastų pakankamai, ypač jeigu tokiems trumpiems skrydžiams kaip į Berlyną būtų taikomas papildomas ekologinis mokestis, o į tokias kryptis kaip Praha ar vakariniai/pietiniai Lenkijos miestai ir kelionės laiko skirtumas būtų minimalus arba netgi traukinio naudai.
Kažką čia maišai. Gyvenimo tempas dėl technologijų tik didėja. Net teigti, kad skubėjimas sustojo ir lieka tokiam pat lygyje yra nerealu. O sakyti, kad jis mažėja išvis nepaaiškinamas dalykas.
Na, idealistiškai mąstant, ši krizė kaip tik galėtų būti gera priežastis pereiti nuo lėktuvų prie labiau ekologiško transporto, valstybėms atsisakant dotuoti trumpus (iki 1000km ilgio) skrydžius. Aišku, čia idealistinis variantas, ypač Lietuvoje.
Kažką čia maišai. Gyvenimo tempas dėl technologijų tik didėja. Net teigti, kad skubėjimas sustojo ir lieka tokiam pat lygyje yra nerealu. O sakyti, kad jis mažėja išvis nepaaiškinamas dalykas.
Visuomenės ir individų psichologinė ir fizinė sveikata žemumose ir yra gausybė indikacijų, jog dėl to nemažai kaltas beprotiškas gyvenimo tempas iki kurio žmogus nebuvo spėjęs evoliucionuoti. Galbūt tai įvyks per kelis šimtus metų, bet ne šiandien ar rytoj. Trumpalaikis eksperimentas nepavyko, jau senokai patys pirmieji tai pastebėję metėsi į rytų filosofijas, o dabar jau shift'as vyksta ir plačioje visuomenėje ir formuojasi naujas gyvenimo būdas. Keista kad nepastebėjote, matyt lekiate per gyvenimą kaip akis išdegęs
Hipsterių madą į rytų filosofijas pastebėjau, deja kalbame apie bendrą populiaciją.
Nieko prieš būti neteisiu, bet esmė, kad tempas mažėja tik tiems žmonėms, kurie atsiverčia į tas filosofijas. Tai nesiekia 1 proc populiacijos tikrai.
O tiems, kurie apie jas negalvoja, jis greitėja.
Aš sutinku, kad tempą reikėtų mažinti, bet stambus verslas ir nuo jo priklausomi politikai darys pirmiausia tai, ko reikia verslui, o ne visuomenei.
Kas dėl V. Europos naktinių traukinių, tai manau, jie turi perspektyvas. Apie tokį traukinį iš Lietuvos į Varšuvą - mažai tikėtina. Nebent valstybė dotuos, dėl būsimos RB, tačiau jis vežios ne kažin kiek keleivių. Bet kokiu atveju, turi pasibaigti korona, kol ji yra, normalaus susisiekimo nebus.
Visuomenės ir individų psichologinė ir fizinė sveikata žemumose ir yra gausybė indikacijų, jog dėl to nemažai kaltas beprotiškas gyvenimo tempas iki kurio žmogus nebuvo spėjęs evoliucionuoti. Galbūt tai įvyks per kelis šimtus metų, bet ne šiandien ar rytoj. Trumpalaikis eksperimentas nepavyko, jau senokai patys pirmieji tai pastebėję metėsi į rytų filosofijas, o dabar jau shift'as vyksta ir plačioje visuomenėje ir formuojasi naujas gyvenimo būdas. Keista kad nepastebėjote, matyt lekiate per gyvenimą kaip akis išdegęs
Gal burbulai ir didėja, bet plačiojoje visuomenėje sakyčiau dar toooooooli. Pas mus sakyčiau net greitėjimo pikas nepasiektas. Norėtųsi tikėti, kad burbulų didėjimas nebesustabdomas ir pavirs į bangą per 10-20 metų, beeeet...
Hiosterių madą į rytų filosofijas pastebėjau, deja kalbame apie bendrą populiaciją.
Nieko prieš būti neteisiu, bet esmė, kad tempas mažėja tik tiems žmonėms, kurie atsiverčia į tas filosofijas. Tai nesiekia 1 proc populiacijos tikrai.
O tiems, kurie apie jas negalvoja, jis greitėja.
Darbas iš namų tik populiarės, žmonėms reikės mažiau keliauti ir skubėti jeigu patekti į darbo susitikimą laiko reikės tiek, kiek užtruks pasileisti kompą, o ne tiek, kiek praleidžia laukdami kamščiuose. Technologijos kaip tik gali sulėtinti gyvenimo tempą, ko žmonėms tikrai reikia, ir čia net ne su rytų filosofijomis susiję. Jei ką, išsivysčiusiose rytų šalyse gyvenimo tempas dar greitesnis negu vakaruose, kas lemia dar didesnes psichinės sveikatos problemas. Bet čia jau kita tema.
Sveiki! Noretume pakeliauti su traukiniu, kelione truktu viena diena, tai yra nuo ryto iki vakaro. Tai butu naudinga suzinoti ish jusu koki idomesni marsruta, kad tilptume y viena diena, dekui
Kas tik pagalvoja apie kelionę Bialystoko traukiniu, tai kažkodėl tik būtinai iki Bialystoko... Ar būtinai nors į Lenkiją...
O galima pakeliauti arčiau...
Iš Kauno 9:10h šeštadieniais ir sekmadieniais išvykstantis traukinys stoja Šeštokuose. Į šią stotį jis atvyksta 10:34h, o už 15 minučių (10:49h) iš stoties aikštėje esančios stotelės išvažiuoja TOKS tarpmiestinis autobusas maršrutu Vilnius-Alytus-Šeštokai-Kalvarija-Marijampolė. Į Marijampolę jis atvyksta 11:30h, o iš ten 12:20h traukinys į Kauną.
Kas tik pagalvoja apie kelionę Bialystoko traukiniu, tai kažkodėl tik būtinai iki Bialystoko... Ar būtinai nors į Lenkiją...
O galima pakeliauti arčiau...
Iš Kauno 9:10h šeštadieniais ir sekmadieniais išvykstantis traukinys stoja Šeštokuose. Į šią stotį jis atvyksta 10:34h, o už 15 minučių (10:49h) iš stoties aikštėje esančios stotelės išvažiuoja TOKS tarpmiestinis autobusas maršrutu Vilnius-Alytus-Šeštokai-Kalvarija-Marijampolė. Į Marijampolę jis atvyksta 11:30h, o iš ten 12:20h traukinys į Kauną.
Na jei jau į tokią mažiau įdomią vietą važiuoti traukiniu kaip Šeštokai, tai bent jau išvengiant autobuso reiktų. Autobusą galima kentėti nebent kažkur įdomiai važiuoji, bet tikrai ne šiaipo į bet kokį miestelį.
Na jei jau į tokią mažiau įdomią vietą važiuoti traukiniu kaip Šeštokai, tai bent jau išvengiant autobuso reiktų. Autobusą galima kentėti nebent kažkur įdomiai važiuoji, bet tikrai ne šiaipo į bet kokį miestelį.
Sutinku, kad kelionės REIKTŲ išvengiant autobuso... Deja, ...
Dėl Šeštokų - nesutikčiau, kad tai tik šiaip sau miestelis, dėl kurio reiktų atsisakyti kelionės traukiniu... Pagaliau - kelionę galima pratęsti pėsčiomis ar dviračiais iki muziejaus "Prano Dzūko sodyba", Rudaminos piliakalnio, Aštriosios Kirsnos dvaro... Jei kelionei pasirinksime šeštadienį, tai dieną pabuvę Šeštokų apylinkėse vakare galėsime Bialystoko traukiniu grįžti atgal (o nuo gruodžio mėnesio antro sekmadienio traukinių tvarkaraštis gal geresnis bus?)
Žinoma, Bialystoko traukiniu galima keliauti ne į Šeštokus, o toliau - kad ir iki pirmos Lenkijoje stoties Trakiszki, nuo kurios už kelių km - "lietuviška sala" vadinamas Punskas.
Dėl Šeštokų - nesutikčiau, kad tai tik šiaip sau miestelis, dėl kurio reiktų atsisakyti kelionės traukiniu...
Ne traukinio atsisakyti dėl jo, o jei traukiniu kažkur važiuoti, tai pasirinkti įdomesnį miestelį jei jau grįžti tenka su autobusu. Ta prasme negaila pasiaukoti ir atgal vykti autobusu jei vyksti į įdomų miestą, bet jei važiuoti į neįdomų miestą vien dėl pasivažinėjimo, tai tada geriau važiuoti ir pirmyn, ir atgal traukiniu.
O, kad Šeštokai neįdomus miestelis tai pats tą pasakei siūlydamas į jį atvažiuoti ir iškart sėsti į autobusą vykti atgalios. Vadinasi važiuojama vien dėl pasivažinėjimo, net nesižvalgant po miestelį. Tai tokiu atveju koks tikslas važiuoti autobusu atgal, jei daug yra maršrutų kur nesižvalogant po miestelį, galima atgal ir traukiniu važiuot.
Comment