Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prie jūros su automobiliu ar be jo: kas apsimoka labiau

    http://verslas.delfi.lt/manolitai/pr...#ixzz2bYnDujTK
    http://verslas.delfi.lt/manolitai/pr....d?id=62049479

    Comment


      Jaunuolis ekstremalių pojūčių ieškojo važiuodamas ant traukinio stogo:
      http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...m#.UqVmf9G9vIU

      Comment


        Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius į Šiaulius vėlavo 20 min, o į Vilnių - net 40 min.
        Traukė Siemens 021

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Šiandien rytinis Klaipėda-Vilnius į Šiaulius vėlavo 20 min, o į Vilnių - net 40 min.
          Traukė Siemens 021
          Dažnai Siemens traukia paskutiniu metu Vilnius - Klaipėda?

          Comment


            Nežinau. Sausį neteko pataikyt, tik vakar.

            Comment


              bedos atveju , tas pats ER20-021 vaziavo nedidesniu 90km/h, nes KLUB-u ez buvo krovininis
              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

              Comment


                Šiandien, PESA 630M-006 G23 nuo Baisogalos iki Gimbogalos važiavo apie 45km/h. Ties šiomis stotimis buvo išlipęs LG darbuotojas, kuris pamatuodavo temperatūrą ties kiekvienu vežimėliu. Nuo Šilėnų iki Šiaulių vėl apie 45km/h. Rezultate į Šiaulius atvažiavo pusvalandžiu vėliau.

                Comment


                  Parašė Jonas8 Rodyti pranešimą
                  Šiandien, PESA 630M-006 G23 nuo Baisogalos iki Gimbogalos važiavo apie 45km/h. Ties šiomis stotimis buvo išlipęs LG darbuotojas, kuris pamatuodavo temperatūrą ties kiekvienu vežimėliu. Nuo Šilėnų iki Šiaulių vėl apie 45km/h. Rezultate į Šiaulius atvažiavo pusvalandžiu vėliau.
                  asidezes kaitimas, pirmas pavojaus lygis.
                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                  Comment


                    Studijuoju kainas traukiniu į S. Peterburgą.
                    Iš Vilniaus (atstumas virš 700 km) ir Rygos gan brangu - tarp 430-470 LTL (kupe), iš Talino apie 100 LTL (apie 370 km, priklausomai 1 ar 2 klasė). Palygimui iš Varšuvos į Štėtiną (apie 80-100 LTL - kupė, apie 560 km), Varšuva-Berlynas - 170 LTL (2 klasė, 570 km).
                    Klausimas ar maršrutas į S. Peterburgą konkurencingas?

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Studijuoju kainas traukiniu į S. Peterburgą.
                      Iš Vilniaus (atstumas virš 700 km) ir Rygos gan brangu - tarp 430-470 LTL (kupe), iš Talino apie 100 LTL (apie 370 km, priklausomai 1 ar 2 klasė). Palygimui iš Varšuvos į Štėtiną (apie 80-100 LTL - kupė, apie 560 km), Varšuva-Berlynas - 170 LTL (2 klasė, 570 km).
                      Klausimas ar maršrutas į S. Peterburgą konkurencingas?
                      su tokiom kainom trims vagonams ir telieka vazinet... nes LG - begalviai ir nemasto...
                      Paskutinis taisė statyba; 2014.08.21, 22:57.

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        su tokiom kainom trims vagonams ir telieka vazinet... nes LG - begalviai ir nemasto...
                        Nieko nepadarysi, tokie yra tarpvalstybiniame susitarime užfiksuoti tarifai. Taip, LG gali sumažinti kaną ~ketvirtadaliu (nustačius nulinę "plackartinės" dalies kainą ir neimant pinigų iki Turmanto), bet ne daugiau. Bet ar tai turi prasmės?

                        Comment


                          O kodėl estų traukinys gerokai pigesnis, nors atstumas mažesnis 2 kartus.
                          Autobusu Lux Express kiek žiūrėjau kaina svyruoja nuo 120 (per Rygą) iki 180 (per Taliną).

                          Comment


                            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                            O kodėl estų traukinys gerokai pigesnis, nors atstumas mažesnis 2 kartus.
                            Estų traukinys yra dieninis su sedimomis vietomis. LG traukinys yra naktinis su miegamosiomis vietomis.

                            Comment


                              Temoje apie naują 2014/2015 m keleivinių traukinių tvarkaraštį kažkiek ne į temą daug minčių prirašyta apie dviaukščiuose elektriniuose traukiniuose kartu su nauju tvarkaraščiu atnaujintą "1 klasę". Ar daug keleivių susivilioja didesniu komfortu ir atitinkamai nepagaili pinigėlių brangesniam bilietui, neįsitikinau - vasarą Vilniaus pusėn važinėti neteko... Bet pastebėjau, kad brangesnis greitasis keleivinis traukinys keleivių vis veža daugiau negu pigesnis lėtasis. Bilieto kaina lėtuoju (paprastuoju) traukiniu 1 klase iš Kauno į kai kurias stotis yra mažesnė negu greiuoju 2 klase.
                              Vienas draugas pasakojo atsitikimą Lenkijoje, kaip kasoje nusipirko biletą 2 klasei, biliete numeris buvo nurodytas vagono, kuris yra 1 klasės, tai traukinyje teko primokėti. Kiek čia teisybės, nežinau. Bet iš sovietmečio laikų visokias "doplatas" prisimenu. Pvz., nusiperki tiesioginį bilietą paprastajam traukiniui, kažkur persėsti tenka arba pats kelionėje sustojimą sugalvoji (būdavo taip galima), paskui pasirenki kelionę tęsti greituoju, ir tekdavo kainų skirtumą primokėti.
                              Ar negalėtų būti galima su antros klasės bilietu įlipus į traukinį ir panorėjus važiuoti pirma klase, kainų skirtumą sumokėti konduktoriui ir kelionėje mėgautis padidintu komfortu?

                              Comment


                                Turbūt būtų galima, bet reiktų ir mokestį 5Lt mokėt, kad nepirkai kasoje iškart į 1 klasę. Atsakant į tavo klausimą, laaaaaabai mažai kas "mėgaujasi pirmos klasės komfortu", nes papraščiausiai ten jokio papildomo komforto beveik nėra. Apart to, kad mėgautis ramybe gali, bet čia pliusas intravertams labiau

                                Comment


                                  Pakankamai zmoniu vazineja ta pirma klase, nerasykit jei nezinot.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Temoje apie naują 2014/2015 m keleivinių traukinių tvarkaraštį kažkiek ne į temą daug minčių prirašyta apie dviaukščiuose elektriniuose traukiniuose kartu su nauju tvarkaraščiu atnaujintą "1 klasę". Ar daug keleivių susivilioja didesniu komfortu ir atitinkamai nepagaili pinigėlių brangesniam bilietui, neįsitikinau - vasarą Vilniaus pusėn važinėti neteko... Bet pastebėjau, kad brangesnis greitasis keleivinis traukinys keleivių vis veža daugiau negu pigesnis lėtasis. Bilieto kaina lėtuoju (paprastuoju) traukiniu 1 klase iš Kauno į kai kurias stotis yra mažesnė negu greiuoju 2 klase.
                                    Vienas draugas pasakojo atsitikimą Lenkijoje, kaip kasoje nusipirko biletą 2 klasei, biliete numeris buvo nurodytas vagono, kuris yra 1 klasės, tai traukinyje teko primokėti. Kiek čia teisybės, nežinau. Bet iš sovietmečio laikų visokias "doplatas" prisimenu. Pvz., nusiperki tiesioginį bilietą paprastajam traukiniui, kažkur persėsti tenka arba pats kelionėje sustojimą sugalvoji (būdavo taip galima), paskui pasirenki kelionę tęsti greituoju, ir tekdavo kainų skirtumą primokėti.
                                    Ar negalėtų būti galima su antros klasės bilietu įlipus į traukinį ir panorėjus važiuoti pirma klase, kainų skirtumą sumokėti konduktoriui ir kelionėje mėgautis padidintu komfortu?
                                    galetu ir buti ir galima. Tik priemokos kaina nera jau tokia maza.

                                    Comment


                                      Taip, Lenkijoje reikia primokėti skirtumą be aptarnavimo mokesčio.

                                      Comment


                                        Tas 5lt aptarnavimo mokestis isvis man nesuprantamas, Sakyciau koks 3lt maximum, dabar Vilniaus-Kauno marsute jei matai, kad gali nespet i traukini iskart i autobusa eini. Kodel autobusu bendroves jo netaiko?

                                        Comment


                                          Estijoje irgi netaiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X