Kelionė su persėdimu
Kai kurie geležinkelį ir traukinius kaltinti mėgstantys rašytojai negailestingai “pliekia“ viską ką gali. Pavyzdžiui, informaciją apie keleivinius traukinius internete http://www.litrail.lt . Kai prisikabinti neturima prie ko, „kimbama“, kad nerandama informacijos apie kelionę su persėdimu. Ar tikrai jos nėra?
Iki 2008m. gruodžio 23 d. iš Kauno 10:42h išvykstantis elektrinis traukinys, kuris stodavo Vievyje (žinoma, ne tik). Jį pakeitė 9:55h išvykstantis dviaukštis greitasis. Norint važiuoti iš Kauno į Vievį, Kaunas1 stotyje tarp traukinių susidarė intervalas nuo 8:06 iki 12:16 h. Pabandykime į Vievį važiuoti 9:55h. dviaukščiu.
Interneto svetainę http://www.litrail.lt paruošiame iki „kondicijos“ apie Tvarkaraščių paiešką. Surenkame maršrutą „Kaunas1- Vievis“. Parodo tą mano nurodytą intervalą. Bet pastebėkime kitus laukelius. Taigi, surenkame bet kokią datą, laukelyje „išvykimo laikas“ renkame „nuo 09:00 iki 11:00“, minimali persėdimo trukmė nurodome gal „00:15“, maksimalią kelionės trukmę apribojame iki 2:00 h.
Rezultatas: „iš Kauno 9:55 išvyksta EJV814, į Kaišiadorys atvyksta 10:14h, iš Kaišiadorių 10:35h išvyksta traukinys Nr.18, į Vievį jis atvyksta 10:54h.
Truputėlį keista, kad Vievyje stoja traukinys Klaipėda-Vilnius. Stoja vienintelis. Iš priešinga kryptimi (Vilnius-Klaipėda) važiuojančių trijų traukinių Vievyje stoja tik Nr.19 (iš Vilniaus išv. 8:40).Taip susidaro šansas važiuojant iš Vilniaus į Jonavą, Kėdainius, Šiaulius, Klaipėdą pakeliui išmėginti dviaukštį elektrinį traukinį, iš Vilniaus išvykstantį 8:20h), juo pavažiuoti iki Kaišiadorių (persėdant palaukti tektų 36 minutes).
Panaši kita situacija. Vilniuje nespėjus į 8:20 išvykstantį dviaukštį į Kauną nebūtina „kratytis“ 8:50 išvykstančiu ir 16-oje stotelių sustojančiu elektriniu: galima iki Kaišiadorių komfortabiliau pavažiuoti 8:40h „klaipėdiniu“ (persėdant per 22 minutes tikriausiai dar paspoksosime į kelis pravažiuojančius prekinius, juos pafotografuosime, pafilmuosime...). Nuo Kaišiadorių iki Kauno elektrinis Nr.E873 stos tik 5 kartus.
Kai kurie geležinkelį ir traukinius kaltinti mėgstantys rašytojai negailestingai “pliekia“ viską ką gali. Pavyzdžiui, informaciją apie keleivinius traukinius internete http://www.litrail.lt . Kai prisikabinti neturima prie ko, „kimbama“, kad nerandama informacijos apie kelionę su persėdimu. Ar tikrai jos nėra?
Iki 2008m. gruodžio 23 d. iš Kauno 10:42h išvykstantis elektrinis traukinys, kuris stodavo Vievyje (žinoma, ne tik). Jį pakeitė 9:55h išvykstantis dviaukštis greitasis. Norint važiuoti iš Kauno į Vievį, Kaunas1 stotyje tarp traukinių susidarė intervalas nuo 8:06 iki 12:16 h. Pabandykime į Vievį važiuoti 9:55h. dviaukščiu.
Interneto svetainę http://www.litrail.lt paruošiame iki „kondicijos“ apie Tvarkaraščių paiešką. Surenkame maršrutą „Kaunas1- Vievis“. Parodo tą mano nurodytą intervalą. Bet pastebėkime kitus laukelius. Taigi, surenkame bet kokią datą, laukelyje „išvykimo laikas“ renkame „nuo 09:00 iki 11:00“, minimali persėdimo trukmė nurodome gal „00:15“, maksimalią kelionės trukmę apribojame iki 2:00 h.
Rezultatas: „iš Kauno 9:55 išvyksta EJV814, į Kaišiadorys atvyksta 10:14h, iš Kaišiadorių 10:35h išvyksta traukinys Nr.18, į Vievį jis atvyksta 10:54h.
Truputėlį keista, kad Vievyje stoja traukinys Klaipėda-Vilnius. Stoja vienintelis. Iš priešinga kryptimi (Vilnius-Klaipėda) važiuojančių trijų traukinių Vievyje stoja tik Nr.19 (iš Vilniaus išv. 8:40).Taip susidaro šansas važiuojant iš Vilniaus į Jonavą, Kėdainius, Šiaulius, Klaipėdą pakeliui išmėginti dviaukštį elektrinį traukinį, iš Vilniaus išvykstantį 8:20h), juo pavažiuoti iki Kaišiadorių (persėdant palaukti tektų 36 minutes).
Panaši kita situacija. Vilniuje nespėjus į 8:20 išvykstantį dviaukštį į Kauną nebūtina „kratytis“ 8:50 išvykstančiu ir 16-oje stotelių sustojančiu elektriniu: galima iki Kaišiadorių komfortabiliau pavažiuoti 8:40h „klaipėdiniu“ (persėdant per 22 minutes tikriausiai dar paspoksosime į kelis pravažiuojančius prekinius, juos pafotografuosime, pafilmuosime...). Nuo Kaišiadorių iki Kauno elektrinis Nr.E873 stos tik 5 kartus.
Comment