Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
    As kai vaziuodavau is rokiskio i klaipeda, ilipdavau anksti ryte i traukini, atsigerdavau alaus buteliuka ir miegodavau iki pat siauliu, yra buve, kad konduktorius jau ilipes kaip i radviliskio traukini zadino
    Sakydavo: "kelkis brodiaga"
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      /\ "jaunuoli, kelkites, jau siauliai"... tada jei girtas budavau (pasitaikydavo ir taip) pasikoliodavau ir tada vel "jaunuoli, jau siauliai, nemiegokit, kelkites"... o tada atsiciuchini ir isleki is traukinio


      O karta buvo taip, kad nusipirkau bilieta i greitaji traukini, kuris turejo atvykt uz pusvalandzio, atsisedau stotyje jo laukt.... Uzsimerkiau... Atsimerkiau kai jau traukinys pries tris valandas isvaziaves buvo teko autobusu gabentis

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Na tai išsiplėsk, parašyk daugiau. Manau dauguma su mielu noru paskaitys.
        Ech, viskas prasidėjo nuo to, kad vienas draugas pakvietė mane su žmona pasisvečiuot Jonavoje (apžiūrėt miestą), o mes tuo metu buvom Kaune, kaip tik ieškojom pramogų. Kaip tik buvo penktadienis, taigi staiga nusprendėm važiuot traukiniu į Jonavą pro Kalnėnus ir Gaižiūnus. Deja, draugo tuo metu nebuvo Jonavoje, bet tai mūsų nesulaikė. Atbėgom į traukinį vos ne vėluodami, tad sušokom į paskutinį vagoną. "O siaube" - tada pagalvojau. Visas interjeras medinis, lempos antikvarinės, užrašai kai kur lietuviški, kai kur rusiški, langai mediniai, apie pusę uždaryti, o ant atidarytų su izoliacija priklijuoti popieriai su atspausdintu užrašu "atsidaro". Buvo laaabai karšta vasaros diena, todėl iškart abu permirkom savo prakaituose. Pabandžiau labiau atidaryti langą, bet nepavyko, tik pirštai liko juodi nuo dulkių (o važiavau visas tik baltai apsirengęs). Į akis krito keturi-penki vyrukai, visi maždaug keturiasdešimties-penkiasdešimties metų amžiaus, vienas nuolat pro langus traukinio išorę filmavo. Tarp savęs šnekėjosi vokiškai (vėliau netyčia sužinojau, kad tai iš Vokietijos atvykę railfanai). Tada pagalvojau, kad tai jų ko gero pirmas ir paskutinis vizitas Lietuvoje, kuri jiems paliks vis dar tarybinio krašto prisiminimą. Beje, visi jie išlipo kartu su mumis Jonavoje. Ten jų laukė kažkokia labai jau antikvariškai senoviška motrisė (bent jau žiauriai panašu į ją), kurią aš nufotografavau, bet (sorry) vis dar nemoku įkelti į forumą. Su ta motrise jie nuvažiavo Kėdainių link. Būčiau nemažai sumokėjęs, jeigu ir mus būtų paėmę į tą motrisę...
        Jonavoje labai teigiamą įspūdį paliko geležinkelio stotis (manau, labai daug traukinių keleivių ją jau yra matę, beje, tai gal net gražiausias pastatas mieste), nors kelynas labai nesišakoja. Pats miestas gana tarybinis, be tikro senamiesčio (atsiprašau jonaviečių už negailestingą kritiką). Vos radom turizmo informacijos centrą, kuris nedirbo ir nebuvo nurodyta kada dirba. Visi miesto autobusai važiuoja iš/į Achemą. Autobusų stotis kone tragiška, bet šalia jos gamina labai skanius kebabus. Neradom jokio muziejaus (nors ieškojom, bet praeivių gatvėj neklausinėjom), tačiau gerokai paieškoję visgi radom vieną mūsų skonio kavinaitę-užeigą. Dabar nžn kokioj ji gatvėj, bet netoli Laiko aikštės. Įdomi tuo, kad kavinės kiemelyje stovi keturi staliukai, o virš jų iš šakų ir vytelių suformuotas tarsi stogas, ant kurio viniojasi vynuogės. Nuo gatvės skiria labai tanki (matyt, gudobelės) ir aukšta gyvatvorė. Tokios kavinės kiemelio ir Vilniuje labai reikėtų.
        Kadangi jau spaudė laikas, tai vos ne bėgte nusigavom atgal į geležinkelio stotį. Vos spėjau nupirkti bilietus, kai atvažiavo (dviem minutėm vėluodamas) tas pats traukinys. Įlipęs labai nustebau, nes čia jau buvo visai kitoks vagonas - modernus, švarus, labai patogus, ir žmonių jame buvo šiek tiek mažiau nei atvažiuojant. Saulė jau leidosi, tad vagone nebuvo karšta. Beje, nuo Gaižiūnų iki Palemono yra laaabai graži gamta, nostalgiškos pervažos. Pasirodo, kažkada šiame maršrute buvo ir Neveronių stotelė, bet dabar tas pastatėlis be galo apleistas.
        Apibendrinant kelionė patiko. Rekomenduoju ir kitiems panašiai papramogauti.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Modernizuoti turbūt nepila, kaip ir nauji.
          Netgi ir nemodernizuotuose ER9M mačiau atnaujintus tualetus. Kažkodėl parašyti perspėjimai, kad tualetas vakuuminis. O jei vakuuminis, tai reikia suprast, kad ar su spaudimu varo lauk, ar pučia į rezervuarą su biologiniu preparatu?

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Netgi ir nemodernizuotuose ER9M mačiau atnaujintus tualetus. Kažkodėl parašyti perspėjimai, kad tualetas vakuuminis. O jei vakuuminis, tai reikia suprast, kad ar su spaudimu varo lauk, ar pučia į rezervuarą su biologiniu preparatu?
            Berods esu kažkur skaitęs, kad pagal ES ekologijos reikalavimus "istoriniai" vagonų tualetai su tiesioginiu padavimu ant bėgių paskelbti nepageidautinais. Tai reiškiasi, ne tik LG traukiniuose, bet ir tranzitiniuose tualetai turėtų būti tik "bio". Deja, patirtis rodo, jog šių taisyklių nėra griežtai laikomasi.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Netgi ir nemodernizuotuose ER9M mačiau atnaujintus tualetus. Kažkodėl parašyti perspėjimai, kad tualetas vakuuminis. O jei vakuuminis, tai reikia suprast, kad ar su spaudimu varo lauk, ar pučia į rezervuarą su biologiniu preparatu?
              Tikrai nevaro lauk Viskas i rezervuara eina, is kurio paskui srutovezis ispompuoja viska ir isveza i valymop irenginius.

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Žinoma, tik priklauso nuo tavo paties norų ir domėjimosi srities. Tad rašau pagal savo skonį. Pirmiausia aš aplankyčiau ir pasivažinėčiau abiem funikulieriais. Tada aplankyčiau Kauno geležinkelio stotį. Susirask arčiausiai stoties esnatį viaduką, užlipk ant jo ir pereik per Tunelio gatvę. Ten laiptai veda aukštyn, į kalną. Užlipk į pačią viršūnę - nuo jos atsiveria fantastiška dalies Kauno ir geležinkelio stoties panorama (ideali vieta fotografuoti). Po to galima aplankyti vis dar remontuojamą geležinkelio tunelį (bent jau būti netoli jo), užlipti vėlgi laiptais aukštyn ir pasivaikščioti Kaišiadorių gatve - t.y. virš tunelio. Na o visa kita matyt ir pats žinai - zoologijos sodas, Velnių muziejus, Soboras, Pažaislis, Karo muziejus, statoma Kauno arena Nemuno saloje, didžiausių Lietuvoje upių santaka ir Kauno pilis, Prisikėlimo bažnyčia (ant jos stogo galima užlipti), istorinė prezidentūra, farmacijos muziejus, aviacijos muziejus-ekspozicija (Aleksote), Rotušė ir t.t..
                kažkada vaikystėje teko lankytis kreivų veidrodžių muziejuje, atmintis sako, jog tai buvo kažkur Žaliakalnyje. ar tie veidrodžiai dar ten randasi? Wycka, gal žinai?

                Stebina mane ir žavi kai kurių forumiečių pomėgis keliauti traukiniais po Lietuvą - jūs tiek daug visko pastebite ir domitės...
                Man mielesni dūšiai yra ilgieji maršrutai su didelėmis kuprinėmis Ilgiausią kelionę traukiniu turėjau prieš kokius 10 metų, tada keliavau traukiniu iš Varšuvos į Bratislavą, t.y. viso 647 km. Ech, smagu buvo bildėti prie didelio lango ir anksti rytą žiūrėti į bundančius Tatrus... Traukinys išvyko tada iš Varšuvos truputį po vidurnakčio, o Bratislavoje sustojo 12 valandą dienos.
                Teko taip pat važiuoti traukiniu, maršrutais Varšuva - Praha (~ 605 km), Varšuva - Berlynas (~515 km), Varšuva - Dresdenas (~515 km).
                Važiavau gana seniai traukiniu, maršrutu Kaunas - Talinas (~570 km), kurio paskutiniais metais lyg ir nebėra. Gaila. Kiek pamenu, tada iš Kauno traukinys išvykdavo 00:15, o Taline būdavo apie 7 ryto...
                Paskutinis taisė arun'; 2008.10.27, 12:13.

                Comment


                  Parašė arun' Rodyti pranešimą
                  kažkada vaikystėje teko lankytis kreivų veidrodžių muziejuje, atmintis sako, jog tai buvo kažkur Žaliakalnyje. ar tie veidrodžiai dar ten randasi? Wycka, gal žinai?
                  Pats nežinau, bet paklausiau žmonos. Ji sako, kad šis muziejus tebėra ir tebeveikia Vytauto parke, ant Parodos kalno. Beje, ačiū kad priminei, kažkada apie jį girdėjau, bet net nepagalvojau nueiti.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Šiandien keliavau maršrutu Vilnius-Klepočiai-Senieji Trakai-Vilnius

                    Nematytas DR-1A salonas. Perskaičiau lentelėje - 1996 ir 1999 metų modernizacija.


                    Nuo Klepočių (Trakų raj., Rūdiškių sen.) stotelės


                    Mediniai pabėgiai ir, žinoma, trumpabėgiai.


                    Klepočių geležinkelio pervažos foto patalpinau temoje Geležinkelio pervažos

                    Klepočių stotelė į kitą pusę:






                    Klepočių kaimo nuotraukas patalpinau temoje Lietuvos etnografiniai kaimai




                    D1. Nostalgija




                    Na ir šiek tiek foto, kaipgi atrodo modernizuoti "medinukai".








                    Senųjų Trakų bažnyčios nuotraukas patalpinau temoje [†] Trakų r. ir Elektrėnų sav. bažnyčios

                    ER-9M išvykstantis iš Senųjų Trakų


                    Ir kitas, atvykstantis


                    Ir maniškis DR-1A, tas pats, su kuriuo nuvažiavau.


                    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.03, 20:03.

                    Comment


                      Labai gražios nuotraukos. Buvau maloniai nustebintas, kad yra D1 su atnaujintu salonu

                      Comment


                        O dar važinėja D1 "medinukai" tikrąją to žodžio prasme - su mediniais suolais?

                        Comment


                          Originalių beveik neliko, tik prikabinamą vagoną mačiau.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Sakyciau begiai tiesus O,o

                            Comment


                              Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                              Sakyciau begiai tiesus O,o
                              Geras pastebėjimas... Įdomu kaip būtų kokiam magistraliniam ruože, kur sudėti ilgabėgiai...

                              Comment


                                Taip vazineja. Vaziavau i Baisogala, marsrutu Vilnius - Šiauliai

                                Comment


                                  O gal kam teko paskutiniu metu traukiniu i Varsuva vaziuoti? Idomu kokia bilieto kaina...

                                  Comment


                                    Parašė paukstis Rodyti pranešimą
                                    O gal kam teko paskutiniu metu traukiniu i Varsuva vaziuoti? Idomu kokia bilieto kaina...
                                    Man pačiam iki Varšuvos liko toli...
                                    Rugpjūčio mėnesį važiavau iki pirmos Lenkijoje stoties Trakiszki.
                                    Bendrakeleivė važiavo iš Vilniaus į Varšuvą, tai bilietas jai kainavo 66 Lt
                                    Iš Šeštokų į Trakiszki bilietas kainavo 7,25 Lt
                                    Daugiau važiuoti nesusiruošiu, nes į Varšuvą nuvažiavus vėlai (~20:30h) nieko gero (tik nakvynės ieškok)... Kažkada važinėjusio naktinio traukinio nebėra...

                                    Comment


                                      Parašė paukstis Rodyti pranešimą
                                      O gal kam teko paskutiniu metu traukiniu i Varsuva vaziuoti? Idomu kokia bilieto kaina...
                                      Jei skambinsi i kokia LGL informacija tuo klausimu ir netingesi pasidomek ar parduoda bilietus Vilniuje ar kitur Lietuvoj iki kokio Bialystoko (t.y. stoteliu pakeliui i Varsuva, be persedimo, ar pigiau gaunas) ir iki tolimesniu miestu kai reiktu persest Varsuvoj, pvz Krokuvos. Jei aisku netingesi ir nepamirsi

                                      Apie važiavimą priešinga kryptimi esu rašęs čia - http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6263
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        Jei apie kelionių kainas, tai esu skaitęs, kad iš Minsko palyginti pigiai galima pakeliauti. Iš Baltarusijos sostinės į Vilnių bilietas berods 30 lietuviškų pinigų.

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Traukiniai nėra pririšami prie maršrutų. Gali važiuoti ir į Trakus, ir į Kauną. ...
                                          Elektriniai traukiniai gal ir nepririšami, o pastovių DR1A "pririšimą" prie maršruto Vilnius-Šeštokai pastebėti pradedu. Nežinau, kiek mano pastebėjima steisingas (kasdien stebėti galimybės neturiu), bet Vilniuje turimi mėlynos slavos DR1A į šį maršrutą nepapuola.
                                          Lietuvoje turima latviška automotrisė AR2 daug metų buvo "pririšta" prie maršruto Kaunas-Marijampolė, dar anksčiau - prie maršruto Kaunas -Jonava (iki jo egzistavimo pabaigos). Dabar pastebiu, kad iš Kauno 6:12 ir 15:55 h į Marijampolę pastoviai važiuoja dviejų vagonų RA2.
                                          Nežinau, kiek prie atskirų maršrutų "pritvirtinamos" traukinį aptarnaujančios brigados. Kažkada žiūrėdamas Rygos kinostudijos vaidybinį filmą "Dovanos telefonu" (kaip nuo maršrutu Ryga-Klaipėda važiuojančių prekinių traukinių pakeliui būdavo atkabinėjami vagonai su degtine, o to nepastebėdavusiam mašinistui už paslaugą būdavo pervedami pinigai) atkreipiau dėmesį į mašinisto žodžius apie tame pačiame maršrute Ryga-Klaipėda dirbusį draugą... (Žinoma, filmas leika filmu, apie mašinisto ir jo padėjėjo darba nesąmonių parodyta...).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X