Parašė Ocelotas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė traukiniu
Collapse
X
-
/\ "jaunuoli, kelkites, jau siauliai"... tada jei girtas budavau (pasitaikydavo ir taip) pasikoliodavau ir tada vel "jaunuoli, jau siauliai, nemiegokit, kelkites"... o tada atsiciuchini ir isleki is traukinio
O karta buvo taip, kad nusipirkau bilieta i greitaji traukini, kuris turejo atvykt uz pusvalandzio, atsisedau stotyje jo laukt.... Uzsimerkiau... Atsimerkiau kai jau traukinys pries tris valandas isvaziaves buvo teko autobusu gabentis
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąNa tai išsiplėsk, parašyk daugiau. Manau dauguma su mielu noru paskaitys.
Jonavoje labai teigiamą įspūdį paliko geležinkelio stotis (manau, labai daug traukinių keleivių ją jau yra matę, beje, tai gal net gražiausias pastatas mieste), nors kelynas labai nesišakoja. Pats miestas gana tarybinis, be tikro senamiesčio (atsiprašau jonaviečių už negailestingą kritiką). Vos radom turizmo informacijos centrą, kuris nedirbo ir nebuvo nurodyta kada dirba. Visi miesto autobusai važiuoja iš/į Achemą. Autobusų stotis kone tragiška, bet šalia jos gamina labai skanius kebabus. Neradom jokio muziejaus (nors ieškojom, bet praeivių gatvėj neklausinėjom), tačiau gerokai paieškoję visgi radom vieną mūsų skonio kavinaitę-užeigą. Dabar nžn kokioj ji gatvėj, bet netoli Laiko aikštės. Įdomi tuo, kad kavinės kiemelyje stovi keturi staliukai, o virš jų iš šakų ir vytelių suformuotas tarsi stogas, ant kurio viniojasi vynuogės. Nuo gatvės skiria labai tanki (matyt, gudobelės) ir aukšta gyvatvorė. Tokios kavinės kiemelio ir Vilniuje labai reikėtų.
Kadangi jau spaudė laikas, tai vos ne bėgte nusigavom atgal į geležinkelio stotį. Vos spėjau nupirkti bilietus, kai atvažiavo (dviem minutėm vėluodamas) tas pats traukinys. Įlipęs labai nustebau, nes čia jau buvo visai kitoks vagonas - modernus, švarus, labai patogus, ir žmonių jame buvo šiek tiek mažiau nei atvažiuojant. Saulė jau leidosi, tad vagone nebuvo karšta. Beje, nuo Gaižiūnų iki Palemono yra laaabai graži gamta, nostalgiškos pervažos. Pasirodo, kažkada šiame maršrute buvo ir Neveronių stotelė, bet dabar tas pastatėlis be galo apleistas.
Apibendrinant kelionė patiko. Rekomenduoju ir kitiems panašiai papramogauti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąModernizuoti turbūt nepila, kaip ir nauji.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNetgi ir nemodernizuotuose ER9M mačiau atnaujintus tualetus. Kažkodėl parašyti perspėjimai, kad tualetas vakuuminis. O jei vakuuminis, tai reikia suprast, kad ar su spaudimu varo lauk, ar pučia į rezervuarą su biologiniu preparatu?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNetgi ir nemodernizuotuose ER9M mačiau atnaujintus tualetus. Kažkodėl parašyti perspėjimai, kad tualetas vakuuminis. O jei vakuuminis, tai reikia suprast, kad ar su spaudimu varo lauk, ar pučia į rezervuarą su biologiniu preparatu?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinoma, tik priklauso nuo tavo paties norų ir domėjimosi srities. Tad rašau pagal savo skonį. Pirmiausia aš aplankyčiau ir pasivažinėčiau abiem funikulieriais. Tada aplankyčiau Kauno geležinkelio stotį. Susirask arčiausiai stoties esnatį viaduką, užlipk ant jo ir pereik per Tunelio gatvę. Ten laiptai veda aukštyn, į kalną. Užlipk į pačią viršūnę - nuo jos atsiveria fantastiška dalies Kauno ir geležinkelio stoties panorama (ideali vieta fotografuoti). Po to galima aplankyti vis dar remontuojamą geležinkelio tunelį (bent jau būti netoli jo), užlipti vėlgi laiptais aukštyn ir pasivaikščioti Kaišiadorių gatve - t.y. virš tunelio. Na o visa kita matyt ir pats žinai - zoologijos sodas, Velnių muziejus, Soboras, Pažaislis, Karo muziejus, statoma Kauno arena Nemuno saloje, didžiausių Lietuvoje upių santaka ir Kauno pilis, Prisikėlimo bažnyčia (ant jos stogo galima užlipti), istorinė prezidentūra, farmacijos muziejus, aviacijos muziejus-ekspozicija (Aleksote), Rotušė ir t.t..
Stebina mane ir žavi kai kurių forumiečių pomėgis keliauti traukiniais po Lietuvą - jūs tiek daug visko pastebite ir domitės...
Man mielesni dūšiai yra ilgieji maršrutai su didelėmis kuprinėmis Ilgiausią kelionę traukiniu turėjau prieš kokius 10 metų, tada keliavau traukiniu iš Varšuvos į Bratislavą, t.y. viso 647 km. Ech, smagu buvo bildėti prie didelio lango ir anksti rytą žiūrėti į bundančius Tatrus... Traukinys išvyko tada iš Varšuvos truputį po vidurnakčio, o Bratislavoje sustojo 12 valandą dienos.
Teko taip pat važiuoti traukiniu, maršrutais Varšuva - Praha (~ 605 km), Varšuva - Berlynas (~515 km), Varšuva - Dresdenas (~515 km).
Važiavau gana seniai traukiniu, maršrutu Kaunas - Talinas (~570 km), kurio paskutiniais metais lyg ir nebėra. Gaila. Kiek pamenu, tada iš Kauno traukinys išvykdavo 00:15, o Taline būdavo apie 7 ryto...Paskutinis taisė arun'; 2008.10.27, 12:13.
Comment
-
Parašė arun' Rodyti pranešimąkažkada vaikystėje teko lankytis kreivų veidrodžių muziejuje, atmintis sako, jog tai buvo kažkur Žaliakalnyje. ar tie veidrodžiai dar ten randasi? Wycka, gal žinai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiandien keliavau maršrutu Vilnius-Klepočiai-Senieji Trakai-Vilnius
Nematytas DR-1A salonas. Perskaičiau lentelėje - 1996 ir 1999 metų modernizacija.
Nuo Klepočių (Trakų raj., Rūdiškių sen.) stotelės
Mediniai pabėgiai ir, žinoma, trumpabėgiai.
Klepočių geležinkelio pervažos foto patalpinau temoje Geležinkelio pervažos
Klepočių stotelė į kitą pusę:
Klepočių kaimo nuotraukas patalpinau temoje Lietuvos etnografiniai kaimai
D1. Nostalgija
Na ir šiek tiek foto, kaipgi atrodo modernizuoti "medinukai".
Senųjų Trakų bažnyčios nuotraukas patalpinau temoje [†] Trakų r. ir Elektrėnų sav. bažnyčios
ER-9M išvykstantis iš Senųjų Trakų
Ir kitas, atvykstantis
Ir maniškis DR-1A, tas pats, su kuriuo nuvažiavau.
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.03, 20:03.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąSakyciau begiai tiesus O,o
Comment
-
Parašė paukstis Rodyti pranešimąO gal kam teko paskutiniu metu traukiniu i Varsuva vaziuoti? Idomu kokia bilieto kaina...
Rugpjūčio mėnesį važiavau iki pirmos Lenkijoje stoties Trakiszki.
Bendrakeleivė važiavo iš Vilniaus į Varšuvą, tai bilietas jai kainavo 66 Lt
Iš Šeštokų į Trakiszki bilietas kainavo 7,25 Lt
Daugiau važiuoti nesusiruošiu, nes į Varšuvą nuvažiavus vėlai (~20:30h) nieko gero (tik nakvynės ieškok)... Kažkada važinėjusio naktinio traukinio nebėra...
Comment
-
Parašė paukstis Rodyti pranešimąO gal kam teko paskutiniu metu traukiniu i Varsuva vaziuoti? Idomu kokia bilieto kaina...
Apie važiavimą priešinga kryptimi esu rašęs čia - http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6263You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTraukiniai nėra pririšami prie maršrutų. Gali važiuoti ir į Trakus, ir į Kauną. ...
Lietuvoje turima latviška automotrisė AR2 daug metų buvo "pririšta" prie maršruto Kaunas-Marijampolė, dar anksčiau - prie maršruto Kaunas -Jonava (iki jo egzistavimo pabaigos). Dabar pastebiu, kad iš Kauno 6:12 ir 15:55 h į Marijampolę pastoviai važiuoja dviejų vagonų RA2.
Nežinau, kiek prie atskirų maršrutų "pritvirtinamos" traukinį aptarnaujančios brigados. Kažkada žiūrėdamas Rygos kinostudijos vaidybinį filmą "Dovanos telefonu" (kaip nuo maršrutu Ryga-Klaipėda važiuojančių prekinių traukinių pakeliui būdavo atkabinėjami vagonai su degtine, o to nepastebėdavusiam mašinistui už paslaugą būdavo pervedami pinigai) atkreipiau dėmesį į mašinisto žodžius apie tame pačiame maršrute Ryga-Klaipėda dirbusį draugą... (Žinoma, filmas leika filmu, apie mašinisto ir jo padėjėjo darba nesąmonių parodyta...).
Comment
Comment