Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Suvalkai-Varšuva-Viena-Varšuva-Suvalkai
    apie 120 zlotų pirmyn atgal Suvalkai-Varšuva ir apie 300 lt pirmyn atgal Varšuva-Viena
    pirmyn važiavau ketvirtadienį, tai Lenkijoj dar mažai buvo žmonių, bet kondiškės nedirbo nei viename traukinyja, langai atsidarinėjo tik Suvalkai-Varšuva-Suvalkai, o iki Vienos ir atgal kaip pirtyje važiavau, atgal važiavau šeštadienį, tai visi vagonai pilni žmonių ir koridoriuose gulėjo ir tambūruose
    p.s. prakeikiau aš tokią kelionę traukiniais Lenkijoje per karščius
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Man ir prieš nepilną savaitę teko važiuot Viena-Varšuva. Gerai, kad turėjom rezervacijas, tai bent jau sėdimas vietas gavom, nes buvo daug žmonių tiesiog koridoriuose... Kondicionieriai lyg ir veikė, bet šešiaviečiam kupe esant šešiems žmonėms tai nelabai padėjo

      Dieną prieš turėjom važiuot Roma - Viena naktiniu. Deja, kažkodėl du vagonai (tarp jų - mūsiškis) neatvažiavo, o austrai teišstenėjo "cvai wagon kaput" Bet italiaškos gan greit susigaudė, ir suorganizavo naktinį autobusą. Aišku, nei patogumo nebuvo, nei tuo laiku į Vieną atvykom, bet vis kažkas..

      Comment


        Praėjusią savaitę traukiniais keliavau po Lenkiją. Per devynias dienas teko važiuoti 12 traukinių (4 lietuviškais ir 8 lenkiškais), geležinkeliu sukarti per 2000 km, o vagonuose praleisti bemaž pusantros paros.

        Į šią temą sudėsiu nuotraukas, darytas pro langus bei stotyse. Miestų nuotraukos bus sudėtos į atitinkamų miestų temas.

        Taigi, pirmoji kelionės dalis Vilnius - Kaunas - Šeštokai - Varšuva, 550 km per 11 valandų (įskaitant valandą persėdimams). Už šitą atrakciją reikia sumokėti 85 litus.

        Pirmasis kelionės traukinys - 11.15 iš Vilniaus į Kauną išvykstantis EJ 575. Moderniausias, tyliausias ir turbūt greičiausias iš visų, kuriais naudojausi šioje kelionėje.



        Kaune. Dešinėje jau laukia į Šeštokus mus nuvežti pasišovęs dyzeliukas.





        Pajudame iš Kauno stoties.



        Pirmas sustojimas - Jūrėje.



        Pervaža šiaurės Suvalkijos lygumose.



        Marijampolės stotyje. Įdomu tik, ką ten veikia jaunieji.

        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          Dėl jaunųjų - esu matęs ir Kaišiadorių stoty, matyt fotografuojasi. Nes daugiau ten nėra ką veikt

          Comment


            Suvalkijos peizažai.



            Šeštokų stotis.





            Atvyksta lenkų "greitasis" (įdomu, kokie tada būna lėtieji) į Varšuvą.



            Pirmoji stotis kaimynų teritorijoje - Trakiškės.



            Lenkiška Suvalkija pastebimai kalvotesnė už lietuvišką.



            Suvalkų stotis. Čia lokomotyvas pervaromas iš vieno traukinio galo į kitą.

            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              Suvalkų stoties pastatas.



              Kažkur netoli Augustavo.



              Augustavo stotyje traukinį šturmu ima poilsio gamtoje mėgėjai. Nors, tiesa, palyginus su šitokio uodų maisto antplūdžiu, kurį po savaitės teko ištverti Gižicko stotyje čia tik žiedeliai. Be to, mūsų kupe patikimai gina ant durų priklijuotas burtažodis "rezerwacja", į kurį lenkai žiūri labai pamaldžiai.



              Balstogės stotis. Čia šilumvežį keičia elektrovežis.



              Neįtikėtinai apleista Lapių (Łapy) stotis.



              Dar pora stočių kažkur pakeliui į Varšuvą.





              Po to fotografuoti pasidarė per tamsu. Bet, galiu pastebėt, kad įvažiavimas patamsiais į Varšuvą gana įspūdingas ir ypač puikus centro vaizdas atsiveria traukiniui kertant Vyslos upę (reikia žiūrėti pro langą dešinėje).
              Got sun in my face, sleeping rough on the road

              Comment


                Tolesnė kelionės dalis: 304 km nuo Varšuvos iki Poznanės. Lenkų traukinys šį atstumą įveikė per maždaug 3,5 h, antros klasės bilietas kainavo 49,50 PLN. Traukinys kiek nugyventas, bet šiaip nieko tragiško.

                Kelios nuotraukos pro apmusijusį langą.





                Sochačevo stotis.



                Kolo miestas tik įvažiavus į Didžiosios Lenkijos vaivadiją.



                Jau išlipus iš traukinio: centrinės Poznanės stoties vaizdas.

                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Trečioji kelionės dalis: 141 km nuo Poznanės iki Torūnės. Kaina 38 PLN, traukinys važiuoja geras dvi valandas. Gal net ir dvi su puse.

                  Gniezno stotis.



                  Lenkiško traukinio kupe.



                  Didžiosios Lenkijos ir Kujavijos peizažai.





                  Kažkur pakeliui mūsų traukinį praleidžia krovininis.



                  Inovroclavo stotis.



                  Laukai kažkur netoli Torūnės.

                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Keliaujame toliau: 211 km nuo Torūnės iki Gdansko. Bilietas (kurio kontrolieriai nepasivargino patikrinti) kainavo 46 zlotus, kelionė truko geras 3 valandas.

                    Atvažiuoja traukinys Zakopanė - Gdynė, kuriuo kaip tik ir trauksime į Gdanską.



                    Šioje vietoje reiktų aptarti dar vieną dalyką. Kaip ir pas mus, Lenkijoje atskirai numeruojami peronai (peron) ir keliai (tor), tačiau jei mūsų sistema yra tik kažkiek paini, tai lenkiška jau erzinanti. Reikalas tame, kad nurodant kur laukti traukinio yra nurodomi tik peronai ir niekada keliai, taigi, negali būti tikras kur prisišvartuos tavo traukinys. Dar blogiau tai, kad peronų ir kelių numeracijoje nelabai yra tarpusavio ryšio. Štai Torūnės stotyje prie pirmojo perono yra trečias ir ketvirtas keliai, o prie antrojo perono (kuris, savo ruožtu, yra arčiau stoties pastato) - pirmas ir antras keliai. Šiaip ar taip, lenkų, gestų ir anglų kalbų mišiniu pavyko išsiaiškinti kur reikia laukti savo traukinio.

                    Tarp Torūnės ir Bydgoščiaus.





                    Bydgoščiaus stotyje. Čia traukinys praleido kone pusvalandį, buvo pakeista važiavimo kryptis.





                    Kažkokia pramonė.





                    Tčevo stotyje.



                    Klojami nauji bėgiai.



                    Jau Gdanske, nelabai toli stoties.

                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      Kaip minėjau Gdansko temoje, iš Helio į Gdanską nusprendžiau grįžti traukiniu. Maniau, kad taip bus greičiau, be to norėjosi pamatyti visą Helio pusiasalį.

                      Rezultatas gavosi toks: visų pirma stotyje nebuvo informacijos anglų kalba, kasininkė angliškai irgi nemokėjo nei žodžio. Kadangi Helis kurortas, tai po savaitgalio (viskas vyko rugpjūčio 31 d.) įsigaliojo naujas, rudeninis tvarkaraštis. To dėka stotyje kabojo du skirtingi tvarkaraščiai.

                      Vienintelis bent kiek žinomesnis miestas, figūravęs tuose tvarkaraščiuose buvo Gdynė. Pasitelkęs logiką nusprendžiau, kad dyzeliukai važiuoja kaip tik iki ten. Vėliau paaiškėjo, kad klydau. Dyzeliukai važiuoja iki Redos (maždaug 15 km nuo Gdynės).

                      Nepaisant to, nuėjus prie langelio ir pasakius "Gdynia", teta pareikalavo 13 zlotų ir išrašė bilietą netgi su nurodyta vieta. Paaiškėjo, kad mano iš "peron drugi" važiuojantis pociągas yra ne vietinis dyzeliukas, o važiuoja iki Varšuvos ir juo būčiau galėjęs nusigauti iki pat Gdansko. Grįžti aiškintis su kasininke nebebuvo noro, tad nusprendžiau važiuoti.

                      Helio stotis.



                      Vaizdai pro langą iš tiesų neblogi. Helio pusiasalis labai siauras, tad vietomis per vieną langą matėsi jūra, per kitą - Gdansko įlanka.





                      Šitas traukinys šiaip yra tikras monumentas lėtumui ir neskubėjimui. Per 35 km ilgio pusiasalį jis darda gerą valandą, o vėliau, pavargęs nuo tokios skubos, pusvalandį stovi Wladyslawowo stotyje (taip, žinau, ten pervaro lokomotyvą į kitą galą, bet vis dėlto).



                      Kažkur pakeliui link Gdynės. Į traukinį prilipo nemažai žmonių, tad fotografuoti nelabai buvo kaip. Be to, buvo blogas oras ir ėmė ankstokai temti.



                      Rezultatas šito reikalo gavosi toks, kad išlipau Gdynėje, ten pasigavau priemiestinį (tokį kaip kai kuriose nuotraukose matomi panašūs į iš tunelių pabėgusius metro traukinius) ir Gdanską pasiekiau anksčiau nei Varšuvos traukinys.

                      Be kita ko tik išlipęs supratau, kad priemiestinio traukinio bilietą perone prieš įlipant reikia pažymėt, tai iš esmės atvažiavau zuikiu. Bet kadangi to bilieto antrą kartą nepanaudosiu, o pinigus už jį vistiek sumokėjau, tai laikysiu, kad žalos lenkų gelžkeliams nepadariau.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Iš Gdynios važiavai SKM'u - greituoju miesto geležinkeliu. Todėl ir bilietą reikėjo žymėti perone.

                        Comment


                          Užsieniuose gražu, bet Lietuvą pamiršti nereikėtų...
                          Kažkada šioje temoje (13 psl.) užvedžiau diskusiją apie vaizdelius pro traukinio langą (Kauno marios, Giluičio ežeras, Žeimenos ir Neries santaka ir kt.) :
                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Šios temos dalyje
                          http://www.miestai.net/forumas/showt...t=6865&page=11
                          kažkiek sureikšminau važiavimą traukiniu per Kauno hidroelektrinę.
                          (...)
                          O gal nedaug menkesnių vaizdelių Lietuvoje atrastume daugiau? Gal kažkas panašaus yra pakeliui iš Vilniaus į Ignaliną?
                          Praeityje būdavo gražu važiuojant iš Šeštokų į Alytų pasigrožėti Giluičio ežeru. Deja, apie praeitį belieka tik prisiminimai (jaunesniajai kartai - nė jų).
                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Man asmeniškai (ypač žiemą, kai medžių lapai neužstoja vaizdo) labai įspūdingai atrodo pro traukinio langą stebėti Neries ir Žeimenos santaką. Tai yra ties traukinio stotele "Santaka", važiuojant tiltu per Nerį.
                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                          Kažkada tekdavo dažnokai važiuoti maršrutu "Naujoji Vilnia - Švenčionėliai" tai smagiai pažiūrėdavau elektrinių traukinių depą, visą gamtą, kažkokioje stotyje daug traukinių būdavo sustatyta, Miestelius pravažiuojant, ir dar Švenčionėliuose būdavo sustatyda labai daug lokomotyvų (nežinau ar dar jie ten yra)
                          Gaila, diskusija nutrūko greitai...
                          Bet papildantį vaizdelį netikėtai radau temoje apie geležinkelio liniją Lentvaris -Gardinas (> Trakai, >Druskininkai). Nuotraukoje užfiksuotas vaizdelis į ežerą iš Trakų geležinkelio stoties.
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Fotoreportažas iš linijos Trakai - Senieji Trakai.
                          (...)
                          Atvaizdas

                          Comment


                            329 km tiesia linija. 446 km bėgiais. 8 valandos. 63 zlotai. Kelionė tarp Gdansko ir Balstogės greituoju (!) traukiniu Gdynė - Katovicai.

                            Tčevo stokis ankstyvą šeštadienio rytmetį.





                            Pats Tčevas, turint daugiau laiko, irgi vertas vizito (jau vien dėl dviejų įspūdingų tiltų per Vyslą), tačiau už 20 km mus pasitinka šio maršruto perlas - Malborkas.



                            Vieni geresnių vaizdų, kuriuos galima pamatyti per traukinio langą, tiesa?





                            Geležinkelis eina pro pat garsiosios Ordino pilies mūrus.



                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Tušti Malborko stoties peronai.







                              Elbingas (Elbląg).





                              Varmijos lygumos.





                              Privažiuojame Varmijos - Mozūrijos vaivadijos sostinę Olštyną (Olsztyn).

                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                Olštyno stoties peronas.





                                Kažkur pakeliui.



                                Traukinys kerta ežeringąją Mozūriją.



                                Iš Gdansko traukinys išvažiavo apytuštis, tačiau visokiuose gyžickuose ir grajevuose prilipo krūvos iškylautojų.



                                Elkas.





                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Du austrai traukiniais per Slovakiją, Ukrainą, Rusiją nuvažiavo į Šiaurės Korėją. Jie buvo pirmieji Vakarų turistai, kirtę sieną Hasan/Tumangan perėjoje, taip pat aplankė tuos regionus, kurie paprastai slepiami nuo turistų, ir praleido 36 valandas be jokio gido.
                                  http://vienna-pyongyang.blogspot.ch/
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
                                    Sveiki! Noretume pakeliauti su traukiniu, kelione truktu viena diena, tai yra nuo ryto iki vakaro. Tai butu naudinga suzinoti ish jusu koki idomesni marsruta, kad tilptume y viena diena, dekui
                                    Kažkada būdavo pupuliarios Vilniaus keliautojų klubo organizuojamos išvykos traukiniu iki numatytos stotelės, išlipus - žygis pėsčiomis (žinoma - ne pagelžkele...) į kitą stotelę - ir vėl į Vilnių grįžimas traukiniu...
                                    Dabar vilniečiams populiaresni pasidarė sekmadienio žygiai miesto apylinkėmis – http://zygis.info

                                    Kelionę traukiniu, pasivaikščiojimą tarp jo stotelių ir grįžimą atgal nesunku susiorganizuoti patiems. Vieną maršrutą sugalvoti paskatino LRT laida „Atrask Lietuvą“ (transliuojama šeštadieniais, po 15:00h žinių), konkrečiai – lapkričio 17 d. laida.
                                    http://www.lrt.lt/radijas/anonsai/20...a_angelu_kalva
                                    Iš Vilniaus važiuoti tektų Kauno krypties elekktriniu traukiniu iki Rykantų. Išlipus iš traukinio, tektų grįžti iki viaduko, kur geležinkelis kerta Vilniaus-Kauno autostradą. Nuo jos „kilpos“ kelio ženklai rodo „Trakai 10 km“. Pagal šias rodykles ir eikime. 10 km eiti nereikės – gal už 7 km prieisime tą LRT laidos „Atraskime Lietuvą“ apibūdintą lankytiną vietą - „Angelų kalvą“. http://turizmogidas.lt/lt/lankytinos...gelu-kalva-273
                                    http://www.mytrips.lt/Idomybes/Angelu-kalva/840

                                    Tolesnis gal 4 km maršrutas pėsčiomis būtų jau Trakų mieste. Aišku, įdomu būtų užsukti į Trakų pilį. Miesto gatvėmis nueitume kad ir iki Trakų geležinkelio stoties.
                                    Galimas kelionės variantas – priešinga kryptimi, bet jis blogesnis – nuėję į Rykantus ir priversti palaukti traukinio kai kas gal būt labai nuobodžiautų (nors bespoksant į pravažiuojančius traukinius gal nuobodu nebūtų, bet blogesniu oru kažkas (ar kažkieno vaikai) gal sušaltų ir pan...). Jei Trakuose traukinio į Vilnių palaukti tektų ilgiau, nekantriausi galėtų važiuoti autobusu – jų daug, Autobusų stotis yra apie puskilometriu arčiau.

                                    Comment


                                      Pagaliau, praėjus kone trims mėnesiams po kelionės, dedu paskutinę nuotraukų iš pasivažinėjimo po Lenkiją porciją. Šį kartą jau matyta atkarpa tarp Balstogės ir Vilniaus. Tingiu beieškot bilieto, bet kainavo rodos virš 90 zlotų, t. y. ne ką pigiau, nei bilietas iš Vilniaus į Varšuvą.

                                      Elektrovežio traukiamas sąstatas su mediena Balstogės stotyje. Judėjimas šiaip ten pasirodė nedidelis.



                                      Dar spėjęs (netyčia!) pripaistyti niekų kažkokiems kelio klaususiems turistams (savo traukinį jie, nepaisant mano "pagalbos", lyg ir rado), išjudu namų link.



                                      Czarna Białostocka stotis už kokių 20 km nuo Balstogės.



                                      Sokółka. Čia mūsų traukinys palieka senąjį Peterburgo - Varšuvos geležinkelį ir suka į šiaurę link Augustavo.



                                      Peizažas pakeliui.

                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        Augustavas.



                                        Kertame Augustavo kanalą.



                                        Privažiuojame Suvalkus.



                                        Kažkur Suvalkų stoties kelyne.



                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Pasienio peizažai. Pačios sienos, kad ir kaip besistengiant, nepavyko pamatyti nei važiuojant pirmyn, nei atgal.







                                          Lietuva pasitinka Mockavos stotimi.



                                          Marijampolėje prilipo nemažai žmonių. Didelė dalis - po atostogų į Kauną ar Vilnių grįžtantys studentai.



                                          Paskutinė kelionės nuotrauka Kazlų Rūdoje.



                                          Ačiū už dėmesį.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X