Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    1. Rokiškyje berods uždaryta kasa (gal kas patikslins).
    2. Bilietai su persėdimu į kitą traukinį neparduodami
    1.) Taip, kasa jau nedirbo kai buvau ziema, parduoda palydove;
    2.) Nejaugi O kaip man vaziuojant Vilnius - Kaunas ir Kaunas - Sestokai vakariniu )?

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      1.) Taip, kasa jau nedirbo kai buvau ziema, parduoda palydove;
      2.) Nejaugi O kaip man vaziuojant Vilnius - Kaunas ir Kaunas - Sestokai vakariniu )?
      Na bent jau pernai vasarą su persėdimu bilietų nebuvo galima nusipirkti, nebent per tą laiką kas nors pasikeitė...

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        2010/2011m. keleivinių traukinių tvarkaraštis, įsigaliojantis 2010.05.30, atveria galimybę kelionei traukiniu iš Panevėžio į Kauną.

        Dyzelinis traukinys Rokiškis-Šiauliai iš Rokiškio išvyks 16:05h., iš Panevėžio 17:31 h., į Radviliškį atvyks 18:25h.
        Atnaujinamu maršrutu Šiauliai-Kaunas dyzelinis traukinys iš Šiaulių išvyks (TIK PENKTADIENIAIS IR SEKMADIENIAIS) 18:50h., iš Radviliškio - 19:12h., į Kauną atvyks 21:27h
        Yra kai kurių "bet"... Persėdant Radviliškyje, reikės beveik valandą laukti. Ką veikti? Nebent stebėti traukinius... Plius tiek laukiant reikės pavalgyti, atsigerti, o tai papildomos išlaidos. Tada geriau persėsti Šiauliuose, bet... Persėdimui liks ~5min, gal net dar mažiau, gali ir nespėti. Plius didesnė kelionės kaina, nes turėsi tuščiai suvažinėti net du kartus atkarpą Radviliškis-Šiauliai, o tai irgi kainuoja.
        Apibendrinimas — eiliniam keleiviui jokios naudos. Tokia kelionė skirta nebent railfanams
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Radviliškyje prie perono yra kioskelis. Alus, gėrimai, ledai, sausainiai.

          Comment


            Pirmas įspudis, atvykus į Radviliškį traukiniu - ne pats geriausias. Stoties aplinka sutvarkyta, užtai kitoj pusėj gatves jau ne koks "vaizdialis". Buvusi geležinkeliečiu parduotuvė ir valgykla.


            Netoli stoties stovi buvusio BGAK pastatas.


            Neapsigaukit, tai ne griūvėsiai. Jame yra fotoateljė, įpatingu atveju (už viena-kita lituką) perkels keliones nuotraukas ant popieriaus per kelias minutes. Ten pat nuo 11val galima pavalgyti kavinėje "Aušrinė".


            Centre yra Šiaulių, Vilniaus, Swedbankas ir bankomatai. Yra net NORD/LB, bet jis tolėliau nuo šios sankryžos.


            Netoli stoties yra ir prekybos centras NORFA. Tik ten didelės eilės, vėluodami geriau neikit.


            Nuo prekybos centro matosi stotis. Nepasiklysit.
            Paskutinis taisė dariuks; 2010.05.11, 20:02.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              Pirmas įspudis, atvykus į Radviliškį traukiniu - nekoks. Stoties aplinka sutvarkyta, užtai kitoj pusėj gatves jau ne koks "vaizdialis". ...

              Kiek kartų buvau atsidūręs Radviliškyje, nenusivyliau niekada... Žinoma, į miestą perdaug nesidairiau, nes tikrai nenuobodu būdavo stoties kelyne. Tai atvyksta, tai išvyksta sąstatas, tai manevruoja koks lokomotyvas ar D1... Belieka stebėti ir laikas neprailgsta...
              Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.11, 10:30.

              Comment


                Turėjau omeny - išėjus iš stoties i miestą. Man, kaip geležinkelio fanui, taipat pakanka pasivaikščiojimo po stotį. Užtai žmona - visiška mano priešingybe.
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  2010m. gegužės 8d. su šeima važiavau į Vievį. Aplankėme miestelį, radom geologijos ir kelių muziejus, tačiau šeštadieniais jie nedirba. Po to nusibeldėme iki tilto per Bražuolę, kuris išgarsėjo 1994m. rudenį Aišku, nepraleidau progos išlandžioti ir užfiksuoti fotoaparatu geležinkelio infrastruktūros fragmentų:

                  Elektrinis traukinys važiuoja į Vilnių pro jau uždarytą autotransportui pervažą, į rytus nuo Vievio stoties:


                  Šalia minėtos pervažos, dar keli metrai į rytus:


                  Buvęs pervažos stebėtojo-reguliuotojo postas:


                  Maždaug ties tuo buvusiu pervažos postu atsišakoja bėgiai į šiaurę; kaip sakė vietiniai, į buvusią gelžbetonio gamyklą. Šiomis dienomis tos gamyklos vietoje yra sandėliai ir baldų fabrikas:










                  Čia buvo įvažiavimas į gamyklos teritoriją:


                  Kaip matote, eina du keliai, vienas iš jų jau skęsta žalumoje:


                  Kitas kelias, pasak vietinių, naudojamas itin retai, tik 1-2 kartus į mėnesį, tačiau štai kaip atrodo bėgių viršus:


                  Pakeliui į Balceriškes (tarpukaryje paskutinė stotelė į Vilniaus pusę) praeiname šią pervažą (atšaka nuo Vievio GS į buvusią gelžbetonio gamyklą):
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Tęsiam toliau.
                    Sutinkame Klaipėda-Vilnius 5 vagonų sąstatą, šiek tiek į rytus nuo Vievio GS. Atkreipkite dėmesį, kaip „meška rąžosi“




                    Dar šiek tiek į rytus, maždaug ties Balceriškėmis, prieiname pervažą, kur ne tik mes suskubome užfiksuoti iš Vilniaus Kaunan skubantį dviaukštį. Keista, kad http://maps.google.com/maps?hl=lt&tab=wl nurodo, kad ties šia pervaža yra traukinių stotelė „Baltamiškis“, bet tai netiesa — ši stotelė yra dar apie 3km į rytus, jau už Bražuolės upelio. Spėju, kad tarpukariu čia galėjo būti paskutinė dar Lietuvos pusėje traukinių stotelė „Balceriškės“, tačiau praktiškai jokių žymių nebeliko. Pervažoje bėgius kerta kelias nr. 108


                    Einame toliau į rytus, čia įkeliu porą pakelės vaizdų. Čia kol kas ir sustosiu, nes tęsinys bus kitoje temoje apie Bražuolės geležinkelio tiltą:




                    Grįžtame atgal prie jau minėtos uždarytos Vievio GS pervažos:


                    Carinis sandėlys, akmenimis grįstas grindinys:


                    Vievio GS keleivių laukimo salė šiandien:


                    Keleivinis traukinys iš Kaliningrado:


                    Krovininis sąstatas. Nesugebėjau nufotografuoti viso traukinio, vežančio tik konteinerius, bet jis turėjo būti maksimalaus leidžiamo ilgio (800m, nors gal ir dar šiek tiek ilgesnis):


                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Puiku. Beje, Vievyje yra ir tarpukario laikų garvežių depas.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Puiku. Beje, Vievyje yra ir tarpukario laikų garvežių depas.
                        Dviejose nuotraukose matosi vandens bokštas, kuris yra 'aplipdytas' sovietinėmis plytomis. Deja, iš arčiau tai apžiūrėti pritrūko laiko. Pagaliau kelionės tikslas buvo pats Vievis ir Bražuolės tiltas (gal dar užtruks, kol paruošiu nuotraukas, bet jos bus).
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Šiandien važiavau rytiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, sėdimojo modernizuoto vagono užpildymas buvo kokie 96 procentai, kituose irgi daug laisvų vietų nebuvo. Viso buvo 6 vagonai, ir gaila, kad ne visi modernizuoti, nes tuose senuose pirtis tokiu oru.
                          O tai kur dingo modernizuoti arba senesni ir kažkiek naujesni kupe tipo vagonai?
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.15, 18:34.

                          Comment


                            Klausykit...Jūs geriau žinosit, kaip traukiniu iš Vilniaus patekt į trakų pilį. Iki kokios stoties reik važiuot ir kokiu autiku dar reiks važiuot?

                            Comment


                              Važiuok traukiniu iki Trakų (už Senųjų Trakų) ir gerą kilometrą nupėdink pėsčiom. Taip pernai su mama keliavau...

                              Comment


                                O neina kaip nors su mikriuku nuvažiuot tą 1 km? Nes per tas tris valandas tai nelabai spėsiu...

                                Comment


                                  Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                  O neina kaip nors su mikriuku nuvažiuot tą 1 km? Nes per tas tris valandas tai nelabai spėsiu...
                                  Tai bėk. Ne tik spėsi, bet dar ir laiko liks
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Aš pernai laisvai spėjau, dar kibinų prisipirkau ir laiko liko

                                    Comment


                                      Tai kagi kelionę teks atidėt..., ne vienas būčiau važiavęs..

                                      Comment


                                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                        ir gerą kilometrą nupėdink pėsčiom. Taip pernai su mama keliavau...
                                        Vos ne trys.
                                        Ir per Trakus eina tik du autobusai.
                                        Rėkalnis 8.42 d.d. 16.45 d.d.

                                        Comment


                                          Ir dar autobusų laikas netinkamas, tik darbo dienom, o būčiau važiavęs šeštadienį, vienu žodžiu jau du lankytojus atbaidė šita nepatogi sistema...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X