Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionė traukiniu
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSveiki visi. Važiuojant traukiniu iš Vilniaus link Turmanto kaip lengviausiai pasiekti Zarasus? Jei išlipti Dūkšte, ar bus iš ten koks autobusas ar mikroautobusas iki Zarasų? Ar kitoje kokioje stotyje lipti (nors nelabai koks pasirinkimas...).
Comment
-
Teko pavažiuoti traukiniu Prancūzijoje (ir truputi Šveicarijoje) - tarp Ženevos ir Grenoblio (nuotraukos iš šio miesto temoje FR. Grenoblis). Pakankamai naujoviškai atrodantis traukinys apie 150 km atstumą įveikė per 2 val. 10 min. Važiavo praktiškai pagal tvarkaraštį, nevėluodamas.
Tačiau šįkart fotografuoti per langą sekės prastai. Labai trukdė salone įjungtos lempos. O bevažiuojant ir visai sutemo. Kitais kartais sekėsi geriau - kas dar nematė, čia tema apie mano kelionės traukiniu per Norvegiją, o čia kelios nuotraukos iš Šveicarijos. Turiu dar nuotraukų iš kelionės skresai Italiją, maršrutu Roma-Pescara, bet jos ne geresnės nei dabar dedamos. Bet jei ką domina daugiau prastos kokybės nuotraukų pro traukinio langą, galiu įdėt
Taigi pats traukinys
Nuotraukos per langą
kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTeko pavažiuoti traukiniu Prancūzijoje (ir truputi Šveicarijoje) - tarp Ženevos ir Grenoblio (nuotraukos iš šio miesto temoje FR. Grenoblis). Pakankamai naujoviškai atrodantis traukinys apie 150 km atstumą įveikė per 2 val. 10 min. Važiavo praktiškai pagal tvarkaraštį, nevėluodamas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad šveicarai ir prancūzai jokio dviračio traukinių greityje neišrado. Mano skaičiavimu, traukinys važiavo vidutiniškai 69,12km/h greičiu, o dviaukščiai Vilnius-Kaunas važiuoja vidutiniškai 102,71km/h greičiu. Žinoma, galbūt Ženevos - Grenoblio traukinys nebuvo greitasis, gana dažnai stodavo stotyse. Beje, o kaip vyko sienos kirtimo procedūra, juk Šveicarija (kiek pamenu) nėra Šengeno zonos narė???
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad šveicarai ir prancūzai jokio dviračio traukinių greityje neišrado. Mano skaičiavimu, traukinys važiavo vidutiniškai 69,12km/h greičiu, o dviaukščiai Vilnius-Kaunas važiuoja vidutiniškai 102,71km/h greičiu. Žinoma, galbūt Ženevos - Grenoblio traukinys nebuvo greitasis, gana dažnai stodavo stotyse. Beje, o kaip vyko sienos kirtimo procedūra, juk Šveicarija (kiek pamenu) nėra Šengeno zonos narė???
Chiasso stotis tarp Šveicarijos ir Italijos įsikūrusi ant sienos, vienoje stoties pastato pusėje yra itališki peronai, kitoje šveicariški. Bet pravažiuojantys traukiniai stoja viename iš jų, įlipa pasieniečiai (kai ten buvau, dar nebuvo Šveicarija Šengene) pasivaikščioti. Gi man persėdant teko pereiti pastatą su muitine.
Locarno-Domodosolos siauruko linijoje tarp Šveicarijos ir Italijos jokios kontrolės nemačiau. Tačiau vėliau Domodosolos stotyje Italijoje sėdant į traukinį atvykusį kita linija iš Šveicarijos (pirmoji stotis Italijoje) įlipo italų pasienietis ir patikrino kelių pasirinktų žmonių pasus. Nesupratau kaip sugalvojo kuriuos reikia tikrinti - į tą traukinį įlipę nauji keleiviai jau nebesiskyrė nuo atvykusių iš Šveicarijos.kaip?
Comment
-
Italija 2008 m./ Bergamo-Milanas-Venecija-Roma-Bolonija-Parma: kelionė traukiniu
Teko išbandyti Italijoje keletą traukinių. Regionale (priemiestinis, dviaukštis, beveik aptriušęs) iš Bergamo į Milaną. Kaina 3 suaugusiems ir vaikui - 14,53 EUR.
EuroStar City Milanas-Venecija (apie 300 km kelionė truko apie 3 val.; 130 km/1 val.; gal todėl ir vadinasi EuroStar City). Kaina Familia (3 suagusiems ir 1 vaikui) 78,73 EUR, priemiestiniu - 14 EUR/ 48,3 LTL.
Venecija - Miro-Mirano - Regionale (priemiestinis, 2 aukštų, apynauji, švarūs) greitis vietomis siekė iki 159 km. Vagono viduje esančioje švieslentėje rodė stoteles, greitį ir kiek laiko liko iki sekančios stotelės. Kaina Familia (3 suaugusiems ir 1 vaikui) - 6,65 EUR (1 keleiviui kaina 1,8 EUR/ 6,21 LTL, gal kokį 30 km atstumas). Miro-Mirano buvo mūsų viešbutis tai kiekvieną dieną tekdavo važinėtis į Veneciją. Čia patyrime Italijos geležinkelininkų streikų žavesį - traukiniai labai kursavo nereguliariai.
Venecija-Roma EuroStar Italia skyrėsi nuo Milano-Venecijos ir traukė iki Florencijos kokį 130-150 km/ 1 val., o nuo Florencijos traukinys švilpė gal net 200 km/ 1 val. Visa kelionė truko apie 4 val./ apie 600 km. Per tą laiką Bolonijoje įlipęs senukas atsidarė naminio raudono vyno butelį ir sau ramiai iki Romos išgėrė kaip sultis. Šiame ruože buvo labai daug tunelių, tai ausys dažnokai užguldavo, o autostradose autobiliai judėjo beveik "vėžlio greičiu". Kaina 1 asmeniui paprastas - 59 EUR. Kai kuriose nuotraukose (3-čia) apačioje matosi kitos geležinkelių linijos, kuriomis tikriausiai važiuoja prekiniai ir paparsti bei intercity traukiniai.
Pateikiu keletą nuotraukų su Apeninų kalnais Toskanoje darytų pro langą.
Iš Romos teko važiuot tuo pačiu EuroStar iki Bolonijos (kaina 1 asmeniui - 48 EUR, Intercity būtų pigiau - 33 EUR, tačiau kelionė ilgesnė 1 val.), o iš ten iki Parmos dviaukščiu Regionale - kaina - 5 EUR. Kelionės pasibaigė.
Šiaip įspūdis labai geras ir kainos priimtinos ir kas svarbiausia labai lanksčios - šeimoms, didesnėms grupėms, išankstiniai ir t.t.
Traukinių sąstatai (ypač EuroStar) gana ilgi.
Visa informacija (maršrutai ir kainos) prienama svetainėje http://trenitalia.it/. Bilietus į priemiestinius traukinius galima nusipirkti automatuose kortele ir grynais, kasose arba tiesiog spaudos kioskuose grynais (paskutinis bilieto pavyzdys).
beje, priemiestiniai traukiniai (pvz., Bergamo-Milanas, Venecija - Miro-Mirano) dažnai buvo apytuščiai - panašiai kaip ir pas mus - tai kalbos Italijoje apie nuostolingą keleivių vežimą tikriausiai nestebina.
P.S. Fototerpė dar jau veikia.
Comment
-
Italijoje traukinių kainos smarkiai diferencijuotos priklausomai nuo traukinio tipo - priemestiniais traukiniais didesnį atstumą nuvažiuot gali gautis ir dvigubai pigiau nei su Eurostar, Intercity ar kitais greitaisiais. Aišku, kelionė irgi daug ilgiau užtrunka.
Į brangesnius traukinius apsimoka bilietus pirkt iš anksto internetu, pirkdamas dieną ar daugiau prieš gali gauti 20% nuolaidą (pasirinkus Amica kainą), o labai iš anksto netyčia pataikyt ant akcijos kai kelionė bet kur Italijoje 15 eur kainuoja.
Šveicarijoje bilieto kaina tuo tarpu nuo traukinio nebepriklauso - kainos yra nuvažiuot iš vienos stoties į kitą tam tikru maršrutu. O ar bus vietinis, ar greitasis jau jokio skirtumo. Kelios išimtys yra su panoraminiais traukiniais, kur gali paprašyt truputį primokėti už vaizdą. Pastaruosiuose vasarą gerai ir vietas rezervuot.kaip?
Comment
-
Italijos kainos
Parašė alm Rodyti pranešimąItalijoje traukinių kainos smarkiai diferencijuotos priklausomai nuo traukinio tipo - priemestiniais traukiniais didesnį atstumą nuvažiuot gali gautis ir dvigubai pigiau nei su Eurostar, Intercity ar kitais greitaisiais. Aišku, kelionė irgi daug ilgiau užtrunka.
Į brangesnius traukinius apsimoka bilietus pirkt iš anksto internetu, pirkdamas dieną ar daugiau prieš gali gauti 20% nuolaidą (pasirinkus Amica kainą), o labai iš anksto netyčia pataikyt ant akcijos kai kelionė bet kur Italijoje 15 eur kainuoja.
Šveicarijoje bilieto kaina tuo tarpu nuo traukinio nebepriklauso - kainos yra nuvažiuot iš vienos stoties į kitą tam tikru maršrutu. O ar bus vietinis, ar greitasis jau jokio skirtumo. Kelios išimtys yra su panoraminiais traukiniais, kur gali paprašyt truputį primokėti už vaizdą. Pastaruosiuose vasarą gerai ir vietas rezervuot.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.18, 15:01.
Comment
-
Lietuvoje traukinių kainos apskritai baisios. Tiksliau visai nėra kainų keliones jais skatinančių.
Nusipirkau šiandien traukinio bilietą Stokholmas-Narvikas (1580 km, 18 val. kelio šiaurėn) už 30 Lt
(Plius lėktuvas Ryanair Ryga-Skavsta už 17 Lt, traukinys Nykopingas-Stokholmas ~100 km 16 Lt, dar autobusas Skavsta-Nykopingas 7 Lt bus. Dabar dar žiūrau kaip iš anksto šiaurės Norvegijoj akcijiniu būdu autobusą užpirkt, blogiausiu atveju jei geriau nerasiu grįžimas per Norvegiją 300 km autobusu ir 1100 km traukiniu iki Oslo bei lėktuvas iki Vilniaus 400 Lt viso atsieis, jei visgi tuo pačiu pigiu keliu per Švediją atgal nevažiuot).kaip?
Comment
-
Traukinių kainos
Parašė alm Rodyti pranešimąLietuvoje traukinių kainos apskritai baisios. Tiksliau visai nėra kainų keliones jais skatinančių.
Nusipirkau šiandien traukinio bilietą Stokholmas-Narvikas (1580 km, 18 val. kelio šiaurėn) už 30 Lt
(Plius lėktuvas Ryanair Ryga-Skavsta už 17 Lt, traukinys Nykopingas-Stokholmas ~100 km 16 Lt, dar autobusas Skavsta-Nykopingas 7 Lt bus. Dabar dar žiūrau kaip iš anksto šiaurės Norvegijoj akcijiniu būdu autobusą užpirkt, blogiausiu atveju jei geriau nerasiu grįžimas per Norvegiją 300 km autobusu ir 1100 km traukiniu iki Oslo bei lėktuvas iki Vilniaus 400 Lt viso atsieis, jei visgi tuo pačiu pigiu keliu per Švediją atgal nevažiuot).
Stebėjau autobusus Šiaulių AS: Mažeikiai-Kaunas sedėjo 4 keleiviai, o Kaunas-Naujoji Akmenė - panašiai.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąLietuvoje traukinių kainos apskritai baisios. Tiksliau visai nėra kainų keliones jais skatinančių.
Nusipirkau šiandien traukinio bilietą Stokholmas-Narvikas (1580 km, 18 val. kelio šiaurėn) už 30 Lt
(Plius lėktuvas Ryanair Ryga-Skavsta už 17 Lt, traukinys Nykopingas-Stokholmas ~100 km 16 Lt, dar autobusas Skavsta-Nykopingas 7 Lt bus. Dabar dar žiūrau kaip iš anksto šiaurės Norvegijoj akcijiniu būdu autobusą užpirkt, blogiausiu atveju jei geriau nerasiu grįžimas per Norvegiją 300 km autobusu ir 1100 km traukiniu iki Oslo bei lėktuvas iki Vilniaus 400 Lt viso atsieis, jei visgi tuo pačiu pigiu keliu per Švediją atgal nevažiuot).
Yra šiaip Evenes oro uostas tarp Narviko ir Sortlando. Ten jungiamąjį Norwegian siūlo regis.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąLietuvoje traukinių kainos apskritai baisios. Tiksliau visai nėra kainų keliones jais skatinančių.
Nusipirkau šiandien traukinio bilietą Stokholmas-Narvikas (1580 km, 18 val. kelio šiaurėn) už 30 Lt
(Plius lėktuvas Ryanair Ryga-Skavsta už 17 Lt, traukinys Nykopingas-Stokholmas ~100 km 16 Lt, dar autobusas Skavsta-Nykopingas 7 Lt bus. Dabar dar žiūrau kaip iš anksto šiaurės Norvegijoj akcijiniu būdu autobusą užpirkt, blogiausiu atveju jei geriau nerasiu grįžimas per Norvegiją 300 km autobusu ir 1100 km traukiniu iki Oslo bei lėktuvas iki Vilniaus 400 Lt viso atsieis, jei visgi tuo pačiu pigiu keliu per Švediją atgal nevažiuot).
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąRespect dėl šitokios kelionės. Mašina išilgai iš esmės šito geležinkelio porasyk važiavau
Yra šiaip Evenes oro uostas tarp Narviko ir Sortlando. Ten jungiamąjį Norwegian siūlo regis.
Po kelių dienų ateis laikas kai ir norvegiško traukinio bilietai pasirodys reikiamai dienai - bus proga dar kart pervažiuot Norvegiją iki pat pietų (dar 16 val. sėdėjimo traukinyje, neskaitant 5 val. autobusu iki Fauskės).kaip?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBet šitos kainos dar labiau atbaido nuo kelionių po Europą traukiniu...
O šiaip čia kaip ir su lėktuvais, jei nesvarbu kur, kaip ir kada - gali gauti pigiai arba labai pigiai, jei reikia kur konkrečiai nuvažiuot, kainos ir pasikandžiot gali.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNu Olandijoj su pigiais traukiniais sunkiau, bet prieš kelis metus Berlynas-Amsterdamas-Berlynas už ~200 Lt/žmogui pavyko suvažinėt.
O šiaip čia kaip ir su lėktuvais, jei nesvarbu kur, kaip ir kada - gali gauti pigiai arba labai pigiai, jei reikia kur konkrečiai nuvažiuot, kainos ir pasikandžiot gali.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.19, 23:04.
Comment
Comment