Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos geležinkelių muziejus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man kaip tik vieta atrodė super gyva, tiek daug žmonių ir tokioje vietoje, jausmas kaip Berlyne. Aišku apsauga turi būti ir nuostoliai privalo būt atlyginti. Udriau iš tavo pasisakymų Vilniaus temose, nieko keisto, kad į tokius trolius niekas dėmesio nekreipia. Kažin, kokį vaizdą savo tiem turistam pieši? Kad viskas čia Vilniuj žiauriai c...ova, valdžioje konservai vagys, kolūkių griobėjai. Kuo mažiau tokių udrių tuo geriau..
    Pasižiūrėk nuotraukas FB ir viską suprasi. Yra ir M1+ reportažas. Beje tai ne tik mano vieno nuomonė, bet ir daugybės kitų žmonių, prijaučiančių geležinkelio istorijai. O žmonės patys mano ir aš apie nieką pats nepasakoju, tam yra gidai. Kai atvarai iš Rygos viešbučio prie stoties 4*, superinis maistas, superiniai kambariai į Vilniaus viešbutį, kuriame 15:00 dar nesutvarkyti grupei kambariai, o viešbučio vadovė sako - nepatinka - galite eiti į kitą viešbutį... Kokie dar klausimai.... P.s. forumiečių nuomonė seniai nebeįdomi.
    Paskutinis taisė udrius; 2019.09.25, 18:55.

    Comment


      Išsaugoti negalima sunaikinti

      Panašu, kad pastangos, jog originalus ir išskirtinis geležinkelių riedmuo atsidurs muziejuje, bliūkšta.

      LTG interneto puslapyje paskelbta informacija, kad šiuo metu vyksta naudotų riedmenų pardavimo aukcionas. Viešai prieinamuose aukciono dokumentuose galima pamatyti ir dyzelinę automotrisę AR2.

      Galbūt paklausite, kuo ji išskirtinė? Tuo, kad tai nėra serijiniu būdu gamintas riedmuo. Šiek tiek prisimenant istoriją, 1997 metais pagal Lietuvos (LG) ir Latvijos (LDz) geležinkelių užsakymą Rygos vagonų gamykla (RVR) pagamino dvi AR2 serijos automatrises AR2-01 (perduota Latvijos geležinkeliams) ir AR2-02 (perduota Lietuvos geležinkeliams).

      Ilgą laiką automotrisė AR2-02 buvo eksploatuojama Kauno lokomotyvų ceche, keleivius vežiojo maršrutais Kaunas - Jonava ir Kaunas - Marijampolė. Vėliau po 2012 metų perduoda Vilniaus dyzelinių traukinių depui, kur dar porą metų epizodiškai vežiojo keleivius maršrutais Vilnius - Oro Uostas, Vilnius - Jašiūnai, Vilnius - Varėna ir kt. Apie 2014-2015 metus baigta šios automotrisės eksploatacija, automotrisė ilgą laiką stovėjo patvoryje su viltimi būti perduota Geležinkelių Muziejui.

      Reziumuojant galima daryti išvadą, kad šiais laikais istorinė atmintis ir technikos palikimas neturi prasmės. Svarbiausia "efektyvinti", "išgryninti" veiklas ir uždirbti kuo daugiau pinigų.



      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Išsaugoti negalima sunaikinti

        Panašu, kad pastangos, jog originalus ir išskirtinis geležinkelių riedmuo atsidurs muziejuje, bliūkšta.

        LTG interneto puslapyje paskelbta informacija, kad šiuo metu vyksta naudotų riedmenų pardavimo aukcionas. Viešai prieinamuose aukciono dokumentuose galima pamatyti ir dyzelinę automotrisę AR2.

        Galbūt paklausite, kuo ji išskirtinė? Tuo, kad tai nėra serijiniu būdu gamintas riedmuo. Šiek tiek prisimenant istoriją, 1997 metais pagal Lietuvos (LG) ir Latvijos (LDz) geležinkelių užsakymą Rygos vagonų gamykla (RVR) pagamino dvi AR2 serijos automatrises AR2-01 (perduota Latvijos geležinkeliams) ir AR2-02 (perduota Lietuvos geležinkeliams).

        Ilgą laiką automotrisė AR2-02 buvo eksploatuojama Kauno lokomotyvų ceche, keleivius vežiojo maršrutais Kaunas - Jonava ir Kaunas - Marijampolė. Vėliau po 2012 metų perduoda Vilniaus dyzelinių traukinių depui, kur dar porą metų epizodiškai vežiojo keleivius maršrutais Vilnius - Oro Uostas, Vilnius - Jašiūnai, Vilnius - Varėna ir kt. Apie 2014-2015 metus baigta šios automotrisės eksploatacija, automotrisė ilgą laiką stovėjo patvoryje su viltimi būti perduota Geležinkelių Muziejui.

        Reziumuojant galima daryti išvadą, kad šiais laikais istorinė atmintis ir technikos palikimas neturi prasmės. Svarbiausia "efektyvinti", "išgryninti" veiklas ir uždirbti kuo daugiau pinigų.


        Dar prisimenu AR2 važinėjant maršrutu Kaunas-Kaišiadorys. O dabar, kai PESA tipo keleiviniai riedmenys nuolat genda, šiam AR2 dar reiktų važinėti keleiviniais maršrutais... Bent iki naujų dyzelinių traukinių gavimo...

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą

          Dar prisimenu AR2 važinėjant maršrutu Kaunas-Kaišiadorys. O dabar, kai PESA tipo keleiviniai riedmenys nuolat genda, šiam AR2 dar reiktų važinėti keleiviniais maršrutais... Bent iki naujų dyzelinių traukinių gavimo...
          Matyt, jis irgi turi problemų, nes nei mūsiškis, nei latviškas jau keli metai nedirba. Kadangi serijinė gamyba nevyko, matyt nepilnai išbaigtas projektas, turi kažkokių niuansų, dėl kurių genda.

          Comment


            AR2 jau muziejuje.

            Comment

            Working...
            X