Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LG paskelbė apie šiais metais planuojamus viešuosius pirkimus.

    http://fw.litrail.lt/pirkimai/files/file_yfgkmm1unh.pdf

    Planuojama paskelbti konkursą IX koridoriaus (Kaišiadorys - Radviliškis) elektrifikavimo projektavimo darbams.
    Taip pat planuojama paskelbti konkursą Vilniaus geležinkelio mazgo (tikriausiai turima omenyje Vilniaus aplinkkelis Kyviškės - Vaidotai - Paneriai) elektrifikavimo projektavimui. O šiemet turėtų prasidėti linijos nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios elektrifikacija.

    Comment


      Oho, nemažai darbų planuojama atlikti, tikėkimes daug kliūčių jiems nekils

      Taip pat tikėkimes Kaišiadorys-Radviliškis ruože jie taip pat neatsiliks statant antrus kelius tose vietose, kur jų dar nėra

      Comment


        Hm, daug investicijų, būtų liuks, jei išsipildytų. Tik įdomų, kodėl iki Radviliškio tik? Kas trukdo bent iki Šiaulių, o gal net Klaipėdos, Šilutės?

        Dėl Vilniaus geležinkelio mazgo. Tai turbūt Al1 paminėta trasa, dar Vaidotai-Paneriai, Paneriai-Liudvinava(s). A, dar Vilniaus gs-Oro uostas-Vaidotai. Tikrai neblogai Tik būtų gerai, jeigu būtų pastatytos dar kelios stotys bei prijungta prie Vilniečio kortelės.

        Kai elektrifikuos planuojamas trasas, galėtų elektrifikuoti Radviliškis-Klaipėda-Šilutė, Radviliškis-Mažeikiai, Kaunas-Kybartai, gal net RailBaltica.
        Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.03.10, 15:15.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Tik įdomų, kodėl iki Radviliškio tik? Kas trukdo bent iki Šiaulių, o gal net Klaipėdos, Šilutės?
          Todėl, kad Radviliškis stambus krovininis mazgas. Vėliau bus ir iki Klaipėdos. Šilutės jokiuose planuose nėra ir kažin kada bus.
          Gal kada nors ir Kybartai bus.

          Comment


            Oho, geros naujienos. Nesitikėjau, kad viskas ims judėti taip sąlyginai greitai.

            Visgi įdomu, koks racionalumas elektrifikuoti iki Radviliškio? Keleiviniams Vilnius-Klaipėda traukiniams tai neatsilieps. Nejaugi ims naudoti elektrovežius prekiniams traukiniams kai kuriuose ruožuose? Tiesiog įdomu, kokie elektriniai traukiniai galėtų važinėti ruože tarp Kaišiadorių ir Radviliškio.

            Comment


              Tikėkimės jog ir pats projektų įgyvendinimas judės sklandžiai bei greitai. Projektų galima prirengti begalę, bet kartais kai kurie net nepasiekia įgyvendinimo stadijos.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Oho, geros naujienos. Nesitikėjau, kad viskas ims judėti taip sąlyginai greitai.

                Visgi įdomu, koks racionalumas elektrifikuoti iki Radviliškio? Keleiviniams Vilnius-Klaipėda traukiniams tai neatsilieps. Nejaugi ims naudoti elektrovežius prekiniams traukiniams kai kuriuose ruožuose? Tiesiog įdomu, kokie elektriniai traukiniai galėtų važinėti ruože tarp Kaišiadorių ir Radviliškio.
                Vienu ypu iki Klaipėdos didelė apimtis, o darbus vistiek atkarpomis tektų skaidyti. O Radviliškis sena skirstymo stotis, nors dabar dažnai nėra ką performuoti pakeliui nuo Vilniaus iki Klaipėdos, bet galutinai savo statuso neprarado. Vilniaus depo krovininiai šilumvežiai iki Radviliškio traukia sąstatus (aišku ir Radviliškio), tai skirtumas iš pradžių bus tik šilumvežių pakeitime į elektrovežius. Taigi bus elektrovežių aptarnaujamas ruožas Kena (Paneriai, Vaidotai)-Radviliškis. O dar anksčiau turbūt Molodečna-Kena (BČ elektrovežiai) ir Molodečna-Vaidotai (Paneriai), mūsų elektrovežiai (kai jie bus).
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Zorro, visgi pratęsimas iki Šilutės, Pagėgių, o vėliau Pagėgių-Radviliškio liniją elektrifikuoti tikrai apsimokėtų (daug krovinių, o jeigu dar būtų stotys, ir keleivių), ypač jeigu rusai elekrifikuotų Tilžės-Kaliningrado liniją.

                  Comment


                    Šilutėje niekada nebus elektrifikacijos. Nebent Klaipėda atitektų Vokietijai (kartu su Kaliningrado sritimi).
                    Užtat linijos nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios elektrifikacija, jei neeliktrifikuojama ir Vilniaus apylanka, neturi prasmės, nes vien tik dėl keleivinių traukinių tiek pinigų sukišti neapsimoka.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Užtat linijos nuo sienos su Baltarusija iki N. Vilnios elektrifikacija, jei neeliktrifikuojama ir Vilniaus apylanka, neturi prasmės, nes vien tik dėl keleivinių traukinių tiek pinigų sukišti neapsimoka.
                      O vien tik dėl krovininių apsimoka? Turint omeny, kad vargu ar bus paleisti keleiviniai traukiniai Vilniaus aplinkeliu, aplenkiant patį miestą? Suprantu, kad krovinių vežimas neša kur kas didesnį pelną, bet elektrovežių Lietuvoje nėra ir kol kas lyg ir neplanuojama jų pirkti. O į Klaipėdą gal kada nors ir kursuos elektriniai keleiviniai traukiniai.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        O vien tik dėl krovininių apsimoka? Turint omeny, kad vargu ar bus paleisti keleiviniai traukiniai Vilniaus aplinkeliu, aplenkiant patį miestą? Suprantu, kad krovinių vežimas neša kur kas didesnį pelną, bet elektrovežių Lietuvoje nėra ir kol kas lyg ir neplanuojama jų pirkti. O į Klaipėdą gal kada nors ir kursuos elektriniai keleiviniai traukiniai.
                        O dėl ko dar gali apsimokėti jei ne dėl krovinių? Jei pradedama elektrifikacija bent iki Vaidotų, tai elektrovežių atsiradimas yra tik laiko klausimas, jau nekalbant apie tolimesnę elektrifikaciją link Klaipėdos.

                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Zorro, visgi pratęsimas iki Šilutės, Pagėgių, o vėliau Pagėgių-Radviliškio liniją elektrifikuoti tikrai apsimokėtų (daug krovinių, o jeigu dar būtų stotys, ir keleivių), ypač jeigu rusai elekrifikuotų Tilžės-Kaliningrado liniją.
                        Tilžė-Kaliningradas tiek tiesiai, tiek per Černiachovską yra leisgyvės linijos, nes krovinių srautai per Pagėgius minimalūs, todėl jokios elektrifikacijos ten tikrai nebus.
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2013.03.10, 18:21.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          O vien tik dėl krovininių apsimoka? Turint omeny, kad vargu ar bus paleisti keleiviniai traukiniai Vilniaus aplinkeliu, aplenkiant patį miestą? Suprantu, kad krovinių vežimas neša kur kas didesnį pelną, bet elektrovežių Lietuvoje nėra ir kol kas lyg ir neplanuojama jų pirkti. O į Klaipėdą gal kada nors ir kursuos elektriniai keleiviniai traukiniai.
                          Krovinių pervežimai ne tik pelną duoda, bet ir išlaiko nuostolingus keleivių maršrutus. Elektrovežiai bus nupirkti, kai tik elektrifikacija pasieks bent Vaidotus. Tuomet kai kuriuos krovininius sąstatus LG elektrovežiai galėtų paimti iš Molodečno. Turint omenyje tai, kad BČ pačiai striuka su elektrovežiais, BČ pilnai negalės aptarnauti elektrifikuoto ruožo iki pat Vaidotų, perimdama dar ir LG šilumvežiais aptarnaujamus srautus..

                          O iki tol, kol nebus elektrifikuotas aplinkkelis, elektrovežių nereikės, nes tarptautinius keleivinius traukinius iki Vilniaus vis tiek tampo BČ šilumvežiai, po elektrifikacijos tampys BČ elektrovežiai.

                          Comment


                            LG viešųjų pirkimo puslapyje paskelbtos projektų „IX koridoriaus elektrifikavimas. II etapas (Kaišiadorys-Radviliškis)“ ir „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas“ projektavimo techninės sąlygos.

                            Pastebėjimas toks, kad dabar numatomas elektrifikavimas grynai dėl krovinių vežimo. Jei būtų kitaip tai galėtų šituo etapu pratęsti elektrifikaciją iki Šiaulių ir „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas“ galėtų apimti ką nors daugiau nei Vilniaus aplinkkelio ir Vaidotų stoties elektrifikavimą.

                            Comment


                              Jei būtų ką nors daugiau, tai jau netilptų į Vilniaus mazgo savoką, reiktų kažkokią liniją, o tokių perspektyvių nėra.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Vilnius-Valčiūnai visai gerai tiktų į Vilniaus mazgo savoką. Miesto traukinių eismas šia linija taip pat numatytas Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiajame plane

                                Comment


                                  Parašė darijusk Rodyti pranešimą
                                  LG viešųjų pirkimo puslapyje paskelbtos projektų „IX koridoriaus elektrifikavimas. II etapas (Kaišiadorys-Radviliškis)“ ir „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas“ projektavimo techninės sąlygos.

                                  Pastebėjimas toks, kad dabar numatomas elektrifikavimas grynai dėl krovinių vežimo. Jei būtų kitaip tai galėtų šituo etapu pratęsti elektrifikaciją iki Šiaulių ir „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas“ galėtų apimti ką nors daugiau nei Vilniaus aplinkkelio ir Vaidotų stoties elektrifikavimą.
                                  Tai gal ilgai nelaukus paskelbs ir konkursą Radviliškio - Klaipėdos ruožui. Kas keisčiausia, tai paskelbto konkurso sąlygose traukos pastotė numatyta Šilėnuose, nors pati elektrifikacija tik iki Radviliškio. Vadinasi, jei ne iki Klaipėdos, tai bent iki Šiaulių bus elektrifikuojama nelaukiant.

                                  Comment


                                    Paskelbtas konkursas ruožo Kyviškės - Vaidotai - Paneriai elektrifikacijos projektavimo paslaugos ir projekto vykdymo priežiūros pirkimui.

                                    http://fw.litrail.lt/pirkimai/lt/

                                    Comment


                                      „Lietuvos geležinkeliai“ privalo nutraukti 80 mln. Lt vertės sutartį su „Eurovia“ ir „Fima“
                                      vz.lt

                                      Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ privalės nutraukti pernai lapkritį pasirašytą 80 mln. litų vertės sutartį su bendrovių „Eurovia Lietuva“, „Eurovia CS“ bei „Fima“ konsorciumu dėl geležinkelio ruožo Vilniaus-Kena elektrifikavimo.

                                      Plačiau: http://vz.lt/article/2013/6/7/lietuv...#ixzz2VXDwZ92c

                                      Comment


                                        Tai blogai.

                                        Comment


                                          Iš dalies ir gerai.
                                          Ruožui Vilnius - Kena greitu metu turėtų prasidėti projektavimo darbai rekonstrukcijai. Tikėtina, jog po poros metų ir pati rekonstrukcija jau vyks. Jei šiais metais pradeda vykdyti elektrifikavimo darbus, po poros metų vykdant rekonstrukciją, dauguma naujai pastatytų kontaktinio tinklo atramų ar kitų komunikacijų iš naujo turės būti patrauktos ar iškeltos. O dabar, jei viską sustabdys, gal tą elektrifikacijos projektą perkels į kitą ES paramos etapą ir įvykdys kartu su rekonstrukcija. Vienu šūviu būtų nušauti du zuikiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X