Tiesa sakant vakar buvo įdomus susitikimas Kauno oro uoste, taijo atstovai pasakė, kad RYANAIR reisuose į Paryžių ypač padidėjo vykstančių baltarusų... Tad traukinio pratęsimas iki Kauno gal ir turėtų racijos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Dar šiek tiek...
“Lietuvos geležinkeliai” už 76 mln. litų ketina elektrifikuoti kelio nuo Vilniaus iki Minsko ruožą
Valstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai” artimiausiu metu ketina atnaujinti geležinkelio nuo Vilniaus iki Minsko ruožą – jis bus elektrifikuojamas.
“Šiuo metu rengiamas atkarpos Molodečno (Baltarusija)-Kena-Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektas. Įgyvendinus projektą, kurio Lietuvos dalies nuo valstybės sienos iki Naujosios Vilnios darbų vertė siekia 76 mln. litų, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko”, – teigiama “Lietuvos geležinkelių” pranešime.
“Lietuvos geležinkeliai” pranešė, kad 2015 metais tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais. Tokiu atveju kelionė tarp sostinių sutrumpėtų nuo 3 iki 2 valandų.
“Lietuvos geležinkelių” teigimu, taip pat planuojama elektrifikuoti Kenos geležinkelio stotį, esantį pasienyje su Baltarusija.
Praėjusią savaitę Vilniuje susitikę Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelininkai aptarė greitojo susisiekimo tarp Vilniaus ir Minsko projekto eigą ir ateities planus. Keleivių patogumui planuojama muitinės ir pasienio kontrolės patikrą atlikti ne Kenos, o Vilniaus geležinkelio stotyje.
Keleivių srautas Minskas-Vilnius maršrutu šią vasarą, palyginti su pernai tuo pat laiku, išaugo dukart. Pernai birželio-rugpjūčio mėnesiais buvo aptarnauta 21,5 tūkst., o šiemet – 40,9 tūkst. keleivių.
BNS informacijaPaskutinis taisė Raptor; 2011.10.03, 17:27.
Comment
-
O ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?
Elektrifikacija tik dėl keleivinių traukinių yra nesąmonė ir tokios nesąmonės net LG nedarys. Krovininiai elektrovežiai prekinius traukinius atitemps iki Vaidotų arba Panerių. Nebent LG pati nusipirks elektrovežių ir jai nuo Kenos temps visus sąstatus iki Vaidotų ar ateityje iki Palemono.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.03, 21:00.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIšvis Lietuvoje nė akrto neteko matyti krovininio elektrovežio.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?
O Lentvario-Trakų ruožas jik yra elektrifuotas, nors į Trakus, atrodo, krovininiai traukiniai išvis niekada nevažinėja. Išvis Lietuvoje nė akrto neteko matyti krovininio elektrovežio.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąIr seniai, dar 1966 metais.
O niekad ir nebuvo.
Al1, kaip matai, jau elektrifikuotos linijos Lietuvoje elektrifikuotos yra visgi tik dėl keleivinių traukinių arba su labai tolima perspektyva.
P.S. elektrifikavus ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Molodečno, lygtais ir iki Maskvos galėsime važiuoti elektriniais traukiniais.
Parašė robertas Rodyti pranešimąManau, kad tik laiko klausimas, kada nuims elektrifikaciją į Trakus.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.03, 21:07.
Comment
-
Kol kontaktiniam tinklui nereikės kapitalinio remonto, kol dar bus eksploatuojami ER9M, gal ir nenuims elektifikacijos. O šiaip tai jau tendencijos matosi - dalį reisų aptarnauja automotrisės. Kai normaliai išvystyto VT šalyse į tokį miestą kaip Trakai šalia sostinės per valandą kursuotų po 2-3 traukinius...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl taip? Juk električkos ten ne tuščios važinėja...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Al1, kaip matai, jau elektrifikuotos linijos Lietuvoje elektrifikuotos yra visgi tik dėl keleivinių traukinių arba su labai tolima perspektyva.
P.S. elektrifikavus ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Molodečno, lygtais ir iki Maskvos galėsime važiuoti elektriniais traukiniais.
Iki Maskvos reikalingi dvisisteminiai reidmenys, nes Rusijoje link Maskvos pastovi 3 kV elektrifikacija.
Comment
-
Parašė Al1Kol kontaktiniam tinklui nereikės kapitalinio remonto, kol dar bus eksploatuojami ER9M, gal ir nenuims elektifikacijos. O šiaip tai jau tendencijos matosi - dalį reisų aptarnauja automotrisės. Kai normaliai išvystyto VT šalyse į tokį miestą kaip Trakai šalia sostinės per valandą kursuotų po 2-3 traukinius...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, dyzelinė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad ne. Kasinėjama tikrai ne dėl elektrifikacijos. Jai kol kas gi net projekto nėra, tik planai."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
Comment