Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Lentvarį iš Kauno vėluodamas vos atslinko ER9M-4011



    Čia prie jo prisikabino M62K-1150 ir...



    ... ir nutempė į Vilnių.



    Pasirodo, dėl kontaktinio tinklo remonto.

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Į Lentvarį iš Kauno vėluodamas vos atslinko ER9M-4011

      Atvaizdas


      Čia prie jo prisikabino M62K-1150 ir...

      Atvaizdas


      ... ir nutempė į Vilnių.

      Atvaizdas


      Pasirodo, dėl kontaktinio tinklo remonto.
      Taip, vakar tarp Vilniaus ir Kauno darbai vyko...
      Dėl to nežažiavo du rytiniai dviaukščiai traukiniai (iš Vilniaus išv. 6:20 ir 10:20h, iš Kauno - 8:12 ir 12:00h, keli elektriniai traukiniai važiavo pakeistu tvarkaraščiu...
      Dėl nepatogumų keleiviams - kartais nieko nepadarysi: remontuoti reikia... Bet geriau tuos darbus atlikinėti ne pirmadieniais ir ne penktadieniais (t.y.- ne dienomis, kada būna padidėjęs keleivių srautas)...
      Šilumvežį M62K-1150 daug kartų mačiau tempiantį keleivinius traukinius į Kaliningradą. Vakar, matyt, jis dirbo kaip pagalbinis elektriniams traukiniams.
      Paskutinis taisė Vitas; 2010.11.30, 12:39.

      Comment


        Такие работы планируется реализовать на участках Осиповичи - Жлобин, Жлобин - Гомель, Молодечно - Гудогай -Государственная граница Беларуси, Жлобин - Калинковичи, Колодищи -Шабаны и Гатово - Михановичи. Общий объем электрификации железнодорожных линий с 2011 по 2015 год составит 387 км. Программой предусмотрено развитие скоростного межрегионального пассажирского движения.
        http://www.rw.by/index.php/.13.3821.1..0.0.0.html

        Panašu, kad po keletos metų tikrai realu tikėtis elektrifikacijos nuo Kenos iki N.Vilnios. Tik įdomu ar aplinkelį planuoja elektrifikuoti?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Projekto "IX koridoriaus elektrifikavimas. I etapas" projektavimo ir statinio vykdymo priežiūros paslaugos

          Pagrindinė teikimo vieta: Geležinkelio ruožas N. Vilnia–Kena.

          http://www.spec.lt/index.php?cid=53322

          Comment


            Jei išskaidys LG į vežėją ir infrastrktūrą, gali kilti problemų.

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Panašu, kad po keletos metų tikrai realu tikėtis elektrifikacijos nuo Kenos iki N.Vilnios.
              Elektrifikuos iki 2015-ųjų
              „Gaila tik, kad mums teko toks mažytis elektrifikacijos ruoželis... ir visgi, džiaugiuosi, kad bendradarbiaudami Lietuvos ir Baltarusijos geležinkeliai ėmėsi linijos tarp Vilniaus ir Minsko elektrifikacijos projekto“, – teigė L. Liudvinavičius.
              Tačiau, pasak R. Burkovskio, svarbiausia yra tai, kad, 2014-ųjų pabaigoje, įgyvendinus ruožo Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektą, kelionės laikas turėtų dar labiau sutrumpėti. „Planuojame, kad jau 2015-aisiais kelionė tarp Vilniaus ir Minsko tetruks apie dvi valandas, – sakė R. Burkovskis.
              „Elektrifikacija nėra pigus malonumas. Vien ruožo nuo Naujosios Vilnios iki valstybės sienos su Baltarusija elektrifikavimo vertė sieks 76 mln. Lt, – teigė AB „Lietuvos geležinkeliai generalinis direktorius Stasys Dailydka.

              šaltinis: http://www.alfa.lt/straipsnis/104337...10-12-28_12-43
              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                Tame Pačiame straipsnyje:

                Planuose – elektriniai traukiniai į Klaipėdą

                Dviaukščiai traukiniai gali išvystyti 160 km/h greitį. Tačiau norint tokiu greičiu vežti keleivius bei taip dar labiau sutrumpinti kelionės laiką, būtina modernizuoti geležinkelių infrastruktūrą, kadangi šiuo metu ji yra pritaikyta tik greičiui iki 120 km/h. Jau kitais metais žadama baigti linijos Vilnius–Kaunas kelio modernizavimo greičiui iki 160 km/h projektavimo darbus bei imtis projekto įgyvendinimo.

                Tačiau modernizavus geležinkelio liniją Vilnius–Kaunas ir sutrumpinus kelionės laiką tarp Lietuvos ir Baltarusijos sostinių, taškas Lietuvos geležinkelių elektrifikacijoje nebus padėtas.

                „Elektrifikacija nėra pigus malonumas. Vien ruožo nuo Naujosios Vilnios iki valstybės sienos su Baltarusija elektrifikavimo vertė sieks 76 mln. Lt, – teigė AB „Lietuvos geležinkeliai generalinis direktorius Stasys Dailydka. – Tačiau bendrovė puikiai suvokia, kad neskyrus investicijų geležinkeliams modernizuoti gresia darbų ir procesų stagnacija, o su ja – keleivių ir krovinių praradimas“.

                Pasak generalinio direktoriaus, vien linijoje Kena–Klaipėda vykdomų geležinkelių modernizacijos projektų vertė – daugiau nei 1,1 mlrd. Lt. „Klaipėdos kryptis mums ypatingai svarbi ne tik gabenamų krovinių atžvilgiu, maršrutas Vilnius–Klaipėda–Vilnius yra vienas populiariausių tarp keleivių, – teigė S. Dailydka. – Turime viziją, kad ateityje ruožas iki Klaipėdos bus visiškai elektrifikuotas. Tai mums leistų ne tik pasiūlyti keleiviams greičio ir komforto atžvilgiu patrauklesnes keliones, bet suteiktų ir konkurencinį pranašumą teikiant krovinių gabenimo paslaugas. Taip pat tai didintų Klaipėdos uosto patrauklumą krovinių siuntėjams ir gavėjams“.
                sekmes jiems

                Comment


                  Ispanijos “Ardanuy Ingeneria” projektuos geležinkelio ruožo elektrifikavimą

                  Ispanijos bendrovė “Ardanuy Ingeneria” už 1,249 mln. litų (su PVM) projektuos IX koridoriaus Naujoji Vilnia-Kena ruožo elektrifikavimą, įvertins darbų poveikį aplinkai ir prižiūrės darbus.

                  Sutartį su Ispanijos įmone geležinkeliai pasirašė sausio 18 dieną, pranešė “Valstybės žinios”.

                  Šis projektas yra bendro koridoriaus IX elektrifikavimo projekto dalis – numatoma parengti techninius projektus Baltarusija – Kena ir Kena – Naujoji Vilnia ruožų elektrifikavimui. Iš viso bus elektrifikuota 7 kilometrų geležinkelio ruožas.“Lietuvos geležinkeliai” nurodė, jog projektas bus pradėtas šiemet, o baigtas – 2014 metais.

                  100 proc. “Lietuvos geležinkelių” akcijų priklauso valstybei, jas patikėjimo teise valdo Susisiekimo ministerija.

                  BNS informacija
                  Tik man atrodo, jog atstumas tarp Naujosios Vilnios ir Baltarusijos sienos, yra tikrai ilgesnis, nei 7km

                  Comment


                    Projekto "IX koridoriaus elektrifikavimas. I etapas" projektavimo ir statinio vykdymo priežiūros paslaugos
                    http://cvpp.lt/index.php?option=com_..._id=2002574832

                    Comment


                      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                      Ispanijos “Ardanuy Ingeneria” projektuos geležinkelio ruožo elektrifikavimą



                      Tik man atrodo, jog atstumas tarp Naujosios Vilnios ir Baltarusijos sienos, yra tikrai ilgesnis, nei 7km
                      Kalba eina apie ruoza Naujoji Vilnia - Kena..

                      Comment


                        O nuo Kenos iki sienos atskiras konkursas?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė satrebla Rodyti pranešimą
                          Kalba eina apie ruoza Naujoji Vilnia - Kena..
                          kad ten tikrai ne 7 km, o daugiau...

                          Comment


                            Tikėkimes, kad tie '7km' yra klaida, nes koks yra tolkas elektrifikuoti geležinkeli, ir baigt elektros stulpus kažkur laukuose

                            Comment


                              Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                              Tikėkimes, kad tie '7km' yra klaida, nes koks yra tolkas elektrifikuoti geležinkeli, ir baigt elektros stulpus kažkur laukuose
                              Matyt kad žurnalistai pripainiojo. 7 km yra nuo sienos iki Kenos.

                              Comment


                                O gal ir ne klaida tie 7 km, nes nuo sienos iki Kenos stoties tiek ir yra. Gali būti, kad Baltarusija elektrifikuos geležinkelį iki sienos, o Lietuva pirmajame etape tik iki Kenos. Baltarusių elektrovežiai atitemps iki Kenos, o čia traukinius perims LG šilumvežiai. Kaip jau forume buvo diskutuota, N. Vilnios - Kauno ruožas skirtas tik el. traukinių eismui, o pradėjus važinėti elektrovežiams, elektros tiekimo sistemos neatlaikys padidėjusių apkrovų. Jas reikia rekonstruoti.

                                Todėl elektrifikacija pirmajame etape iki N. Vilnios neturi prasmės, nes krovininiams traukiniams reikia elektrifikuoti liniją iki Vaidotų. Taigi, reikia elektrifikuoti aplinkkelį (o eina kalba ir viso aplinkkelio rekonstrukciją) ar (ir) ruožą nuo Panerių iki Vaidotų ir rekonstruoti ruoža nuo N. Vilnios iki Panerių. Elektrifikuoti pirmame etape iki N. Vilnios vien dėl keleivinių traukinių būtų nelogiška.

                                Elektrifikacijai Lietuvoje yra papildomų problemų - LG neturi elektrovežių. Tai, žinoma, pradžioje išsprendžiama, leidžiant Baltarusijos elektrovežiams atvažiuoti iki Vilniaus (Vaidotų).

                                Comment


                                  Abejoju, juk raše neseniai, kad po kokių 4 metų, iš Vilniaus iki Minsko bus galima nuvažiuoti moderniais elektriniais traukiniais, man tai vistiek atrodo, kad tie 7km yra kažkokia klaida...

                                  Comment


                                    Bet juk nėra jokios ekonominės logikos elektrifikuoti tik dėl keleivinių traukinių. O krovininiams nuo elektrifikacijos iki N. Vilnios jokios naudos. Ką, elektrovežius keis šilumvežiais N. Vilnioje ir temps iki Vaidotų per Vilnių? Žinoma, variantas įmanomas, nes N. Vilnios stotis tuščia.
                                    O jei aplinkkeliu, tai iš viso elektrifikacija nieko neduos, nes keisti elektrovežį Kyviškėse absurdiška, todėl jau nuo pat Kenos geriau šilumvežiu tempti.

                                    Comment


                                      Artimiausiuose planuose yra geležinkelio atkarpos tarp Naujosios Vilnios ir Molodečno elektrifikacija. Šiuo metu rengiamas šios atkarpos elektrifikavimo projektas. Planuojama, kad 2015 m. tarp Vilniaus ir Minsko bus galima leisti elektrinius dviaukščius traukinius, o kelionė sutrumpės iki 2 val. Įgyvendinus Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektą, kurio Lietuvos dalies nuo valstybės sienos iki Naujosios Vilnios darbų vertė siekia 76 mln. Lt, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.
                                      Taip pat planuojama elektrifikuoti Kenos geležinkelio stotį ir elektrinę trauką panaudoti ne tik keleivių, bet ir krovinių vežimui. Elektriniai traukiniai daug pranašesni už dyzeliniu kuru varomus traukinius pirmiausia dėl to, kad daro kur kas mažesnę žalą aplinkai.
                                      http://verslas.delfi.lt/automoto/sus....d?id=50174330
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        http://verslas.delfi.lt/automoto/sus....d?id=50174330
                                        Planuojama, kad 2015 m. tarp Vilniaus ir Minsko bus galima leisti elektrinius dviaukščius traukinius, o kelionė sutrumpės iki 2 val. Įgyvendinus Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektą, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.
                                        Gal tada bus galima leisti traukinių maršrutą Kaunas — Minskas?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Hmm. Galbūt reisą penktadieniais-sekmadieniais pratęsti iki Kauno ir būtų logiška. Iš Kauno tiesiogiai į Minską važiuoja trys autobusai, tai jų užpildymas būna 30-50 proc. (daugiau keleivių, kaip nekeista, būna ne rytiniame, o 16:00 išvykstančiame autobuse), žinoma tiek kaina, tiek laiku traukinys būtų pranašesnis.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X